Lietuvos BMW Klubas https://forumai.bmw-klubas.lt/ |
|
[E46] 2.0d problemos su variklio kaitimu https://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=59&t=17670 |
Puslapis 1 iš 1 |
Autorius: | Darius_4u [ 03 Gru 2006, 23:36 ] |
Pranešimo tema: | [E46] 2.0d problemos su variklio kaitimu |
Sveiki, toks klausimas iskilo. Gal kas susidure, su tuo, kad ilgai variklis syla. Ar pagrindinis kaltininkas gali but termostatas, nes kaip ir ziema, tai bijau jei paspaus geras saltukas, nekoks malonumas butu laukt kol uzsils? Ir seip gerai butu zinot, mazdaug po kiek laiko jau turetu pradet i salona silta ora pust. Nes pavyzdziui, kai turejau benzinini E46, tai 2km ir jau silta. O su dyzeliuku pravaziavau daugiau nei 10km, tai temperaturos rodykle tik perkope melyna zyma, nemanau kad cia normalu. ![]() ![]() |
Autorius: | E36Coupe [ 03 Gru 2006, 23:48 ] |
Pranešimo tema: | |
Dizelis sila ilgiau nei benzinas ![]() O ar tavo variklis pasekia darbine temperatura,aplomai? Ar uzmiestije jinai islieka stabili? |
Autorius: | Fanatic [ 04 Gru 2006, 01:10 ] |
Pranešimo tema: | |
Taip, dyzelis kaista ilgiau nei benzinas. Saviskiam kaizkaip dar neatkreipiau demesio, kaip greitai jis isyla. Tikriausiai normaliai. O pas tave webasto nera? Kaip suprantu, ja vos ne po defaultu ir montuoja i dyzelius, kad varikli ir salona greiciau susildytu. Ji isijungia berods kai temperatura nukrenta iki +5 laipsniu ir zemiau. Dar patikrink, ar uzvedus salta varikli, difuzoriaus zaliuzi buna uzdarytos. Ar yra originali variklio apsauga is apacios? |
Autorius: | amamas [ 04 Gru 2006, 11:52 ] |
Pranešimo tema: | |
O tai ką duoda ta variklio apsauga iš apčios variklio šilimui? |
Autorius: | E36Coupe [ 04 Gru 2006, 20:09 ] |
Pranešimo tema: | |
maziau triuksmauja,greiciau uzkaista,leciau atvesta ![]() |
Autorius: | Darius_4u [ 04 Gru 2006, 21:33 ] |
Pranešimo tema: | |
Pasiekia darbine temperatura, uzmiesti dar neisbandyta, kelias dienas tik turiu, bet mano manymu, kad ir leciau kaista dyzelis, bet maniskis, bent is mano puses ziurint per ilgai ![]() |
Autorius: | Dinus [ 04 Gru 2006, 22:14 ] |
Pranešimo tema: | |
Na pas mane variklis M51D25, tai kol ryte nuvažiuoju iki mokyklos,variklis pasiekia darbinę tempetratūrą,t.y maždaug po ~7 km,bet man nebūna kamščių,ketviru begu riedu ties ~1500sūkių . Šiaip pažiūrėk ar temperatūra laikosi trasoje,jei nesilaiko,ir krenta žemiau darbinės,tai didelė tikimybė ,kad termostatas. Man atrodo,kad tūrėtų greičiau užšilti,nes variklis tavo 4 cyl,mažesnis kiekis atifryzo. |
Autorius: | Darius_4u [ 06 Gru 2006, 19:53 ] |
Pranešimo tema: | |
Vat butent. O as laikau apsukas ties 2000 ir man per 10km ji ne velnio nepasieke darbines, nesant dideliam automobiliu srautam. reiks jauciu termostata keist, jei atsals orai ir ilgai kais. ![]() |
Autorius: | Black [ 14 Lap 2007, 13:48 ] |
Pranešimo tema: | |
Ar issprendei ilgo sylimo problema, nes turiu panasia problema tik pas mane dar ir wabasto yra. Parasyk kaip sprendei |
Autorius: | Taspas [ 14 Lap 2007, 14:55 ] |
Pranešimo tema: | |
Ir maniškis M57D30 labai ilgai kaista. Ypač jaučiasi kai orai atvėso. Manau reikės keisti termostatą. |
Autorius: | Tautietis [ 14 Lap 2007, 19:07 ] |
Pranešimo tema: | |
Taspas rašė: Ir maniškis M57D30 labai ilgai kaista. Ypač jaučiasi kai orai atvėso. Manau reikės keisti termostatą. Arba papildoma sildytuva (webasta)
|
Autorius: | Fanatic [ 14 Lap 2007, 23:21 ] |
Pranešimo tema: | |
Dyzelis užšyla dvigubai lėčiau nei benzinas. Pirmą žiemą, kai pradėjau važinėt, taip pat būčiau pagalvojęs, kad termostatas nebeveikia, bet kadangi buvau keitęs, tai atmečiau tą mintį. Viena paguoda, kad ir šąla dyzelis lėčiau. Tai po poros valandų žiemą dar galima rasti ne visiškai sustingusį. Pasikartosiu: pagrindiniai dalykai, kurie gali padėti dyzeliui greičiau įšilti žiemą - veikiantis termostatas, veikianti webasto, veikiančios difuzoriaus žaliuzi, tvarkingos apsaugos po varikliu. |
Puslapis 1 iš 1 | Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |