Lietuvos BMW Klubas
https://forumai.bmw-klubas.lt/

[E46] M57 ir M57TU INPA parametrai
https://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=59&t=144694
Puslapis 11

Autorius:  Darius777 [ 16 Spa 2016, 16:37 ]
Pranešimo tema:  [E46] M57 ir M57TU INPA parametrai

Sveiki. Žadu pirkti 330D su M57TU varikliu (150kw). Pirkdamas jungsiu kompą ir žiūrėsiu laif data INPA ir DIS. Dar butų neprošal žinoti kur kokie parametrai (parametrų dydžiai) turėtų būti :D manau daugeliui perkantiems bei eksploatuojantiems M57 praverstų ši tema.
Pateikiu M57 INPA parametrų sąrašą, kas žinote prašau nepatingėkite ir padėkite užpildyti :) Ilgai ieškojau bet panašių temų nebuvau radęs :/

analog 1:
rate Pre-injection - išankstinio įpurškimo laikas ? Koks skaičius turėtų būti ant laisvų apsukų ir apkrovus variklį ?
rate Main-injection - pagrindinio įpurškimo laikas ? Koks skaičius turėtų būti ant laisvų apsukų ir apkrovus variklį ?
Rail-Pressure - slėgis rampoje ? Turi būti ne mažiau 300 ?
Charge-air pressure - turbinos slėgis ? Koks skaičius turėtų būti ant laisvų apsukų ir apkrovus variklį ?
Pre-supply pressure - magistralinės pompos slėgis ? Ne mažiau 3,7 Mbar?
Capacitor voltage UC1 - koks skaičius turėtų būti ?
Capacitor voltage UC2 - koks skaičius turėtų būti ?
Driver reg.torque - momentas kurio reikalauja vairuotojas ? Turėtų būti labai panašus į Soll torque ?
Soll torque - momentas kuri sukuria variklis ? Turėtų būti labai panašus į Driver reg.torque ?

analog 2:
Ist-Air mass - koks skaičius turėtų būti ant laisvų apsukų ir apkrovus variklį ?
Soll-Air mass - koks skaičius turėtų būti ant laisvų apsukų ir apkrovus variklį ?
Soll-Charge-air pressure - koks skaičius turėtų būti ant laisvų apsukų ir apkrovus variklį ?
act.Charge-/Air-mass flow - koks skaičius turėtų būti ant laisvų apsukų ir apkrovus variklį ?

analog 3:
I-Amount of the PI-ideal speed control - koks skaičius turėtų būti ant laisvų apsukų ir apkrovus variklį ?
P-Amount of the PI-ideal speed control - koks skaičius turėtų būti ant laisvų apsukų ir apkrovus variklį ?
ext.torque raduction MSR - koks skaičius turėtų būti ant laisvų apsukų ir apkrovus variklį ?
act.injection rate(without ARD) - koks skaičius turėtų būti ant laisvų apsukų ir apkrovus variklį ?
cal.limitation delivery - koks skaičius turėtų būti ant laisvų apsukų ir apkrovus variklį ?
Desired rate from cruise control - koks skaičius turėtų būti ant laisvų apsukų ir apkrovus variklį ?
Amount of the ideal speed - koks skaičius turėtų būti ant laisvų apsukų ir apkrovus variklį ?
injection rate after ARD - koks skaičius turėtų būti ant laisvų apsukų ir apkrovus variklį ?
Desired rate from cruise control - koks skaičius turėtų būti ant laisvų apsukų ir apkrovus variklį ?
cal.specified starting fuel delivery - koks skaičius turėtų būti ant laisvų apsukų ir apkrovus variklį ?

analog 4:
Adjustment cyl 1-6 - korekcija ? <-2 ir >+2 yra blogai ?

analog 5:
Rough meas cyl 1-6 - cilindrų apsukų greitis ? Visų cilindrų apsukos turėtų būti vienodos ?

Autorius:  Vyciuz [ 16 Spa 2016, 21:35 ]
Pranešimo tema:  Re: [E46] M57 ir M57TU INPA parametrai

Soriux, neuzsiimk sudais, susirask kas ismano ir nuvaziuok arba pasiimk pati meistra.....nafik tau zaist su tuo ko nezinai ir nemoki? Tavo rizika tikrai didesne nei kompetetingo meistro darbo valanda :wink:

Autorius:  vytas123 [ 20 Spa 2016, 20:24 ]
Pranešimo tema:  Re: [E46] M57 ir M57TU INPA parametrai

tau gi inpa rodo kiek turi buti ir kiek yra

Puslapis 11 Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/