Lietuvos BMW Klubas https://forumai.bmw-klubas.lt/ |
|
[E46] M54 "Misfire" Problema https://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=59&t=141637 |
Puslapis 1 iš 2 |
Autorius: | siomka [ 27 Gru 2015, 22:19 ] |
Pranešimo tema: | [E46] M54 "Misfire" Problema |
325ci, 2001m. automatas, M54 variklis, dujos Gal kas turi minciu, kaip spresti tokia problema: pradedant vaziuoti arba ant laisvu lengvai duodant gazo, dirbant laisva eiga, variklis VISADA kratosi (toks vaizdas, kaip staiga dingtu kibirkstis ir keli cilindrai nesudirba visiskai pakrenta apsukos, ant laisvu jei nestipriai gazuojant, galima isprovokuoti iki uzgesimo), pakilus apsukoms virs 1000rpm sukasi iki galo be problemu, trauka sunku pasakyti, bet gal ir mazesne nei turetu buti. Benzas ar dujos skirtumo nera. Buvo nupirkta su mirusiu liambda zondu, kiauru isiurbimo kolektorium, bet kratesi lygiai taip pat, tik misinys buvo blogas, zondas pakeistas, visi nesandarumai isgaudyti, siuo metu zondai dirba, misinys idealus, zvakes naujos, babinos geros, vanos tarpines naujos, purkstukai benzino buvo sukeisti vietom. Pradzioje po kiekvieno susikratymo issokdavo klaidos visu zilindru nera kibirksties ir ZSR (babinu griztamo rysio rezistorius) >2 cilindru, patikrinus visus uzdegimo sistemos laidus buvo rasta, kad kazkoks sudarankis ispjoves rezistoriu ir laidus sulitaves tiesiai i minusa. Idejau panasios varzos rezistoriu ir klaidos dingo, bet po idejimo suaktyvejo problema, kad padirbus ant laisvu (kartais uztenka ir sustojus 20sek. sankryzoj, kad masina pradetu misfirerint iki cilindru atjungimo, kartais 10min ant laisvu dirba ir gana normaliai su vidutine vibracija). Anksciau vibracija ant laisvu budavo, bet kartais visiskai maza kartais didesne, bet neatjunginedavo cilindru, po varzos idejimo pradejo vibruoti daug dazniau, beveik visada nuo uzvedimo iki karsto variklio ir visada yra tas prakeiktas kratymasis nuo laisvu duodant gazo, BET jeigu duodi gazo labai staigiai arba labai letai, tada nesikrato, tik kai spaudi gaza vidutiniskai, t.y. vaziuoji ramiai. Visada, kai pradeda kratytis ant laisvu, pirmoj vietoj is rikiuotes iseina 5 cilindras, tada 2 arba 6, kartais 1, ziurint cilindru darba 5 cilindras dazniausiai padidintas nuokrypis arba virs normos, buna, kad visiskai visi dirba gerai. Nusibodo, paemiau ir pamatavau kompresija ant lengvai pasilusio variklio, visi 9-10bar tik 6 praktiskai 0bar, ilasinu tepalo atsiranda iskart 12bar. Ok, uzkaitinu varikli, pamatuoju visuose 10-11bar. Siandien pamatuoju ant visiskai salto variklio visuose apie 10bar, 6 vel 3-4bar. tie 10 bar gali buti ir nevisai tikslus, nes matuojant nusprogo kompresometro slanga, tai paemiau ant tiesioginio vamzdelio rankom uzspaudes pamatavau pora cilindru rode 12bar, matuoju pirmus 2 nekyla auksciau 6bar ir kompresometras net nefiksuoja leidziasi iki 0 vel (nzn ar cia kompresometro problema ar kas) ![]() ![]() |
Autorius: | Fast [ 28 Gru 2015, 00:38 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E46] M54 "Misfire" Problema |
Labai daug aprasiai ir visko gali buti, man misfire'ius mete ir budavo nepriimdavo gazo ypac salta, tai visokiu ieskojom sprendimo budu, o gedimas buvo kuro siurbly bake, nesukele reikiamo slegio ir is sito kilo visos problemos. Nesakau, kad pades, bet pasimatuok ant "liniuotes" kuro sistemos slegi, paprasta ir lengva, pakeiciau siurbliuka i nauja ir vel viskas puikiai, o tiek per ta laika prikeista pribandyta buvo ![]() ![]() ![]() |
Autorius: | siomka [ 28 Gru 2015, 00:55 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E46] M54 "Misfire" Problema |
Fast rašė: Labai daug aprasiai ir visko gali buti, man misfire'ius mete ir budavo nepriimdavo gazo ypac salta, tai visokiu ieskojom sprendimo budu, o gedimas buvo kuro siurbly bake, nesukele reikiamo slegio ir is sito kilo visos problemos. Nesakau, kad pades, bet pasimatuok ant "liniuotes" kuro sistemos slegi, paprasta ir lengva, pakeiciau siurbliuka i nauja ir vel viskas puikiai, o tiek per ta laika prikeista pribandyta buvo ![]() ![]() ![]() turbut, nedaskaitei, kad ir benzinu ir dujom ji vaziuoja taip pat, kuro siurblys cia neprieko, gaza ji priima puikiai, jei staigiai minkai, sukasi su visiskai vos pastebimu pravalu nuo laisvu, gazuojant ir neleidziant apsukom nukristi iki 1000rpm jokiu bedu. p.s. vienas zmogus m54 varikli turejo problema su misfire atsirandacia tik ant laisvu palaukus iki puses min. ir tik vienas cilindras, tai keite ir ziedus ir voztuvus, galva tikrino, iskeite babinas, zvakes, kompa, kompensatorius, veleneliu ir alkuninio jutiklius ir vistiek turi to paties cilindro misfire ![]() |
Autorius: | Fast [ 28 Gru 2015, 01:12 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E46] M54 "Misfire" Problema |
Daskaiciau puikiai ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autorius: | siomka [ 28 Gru 2015, 01:52 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E46] M54 "Misfire" Problema |
Fast rašė: Daskaiciau puikiai ![]() ![]() ![]() ![]() tai kaip tau siurblys itakojo darba dujomis? ![]() ![]() |
Autorius: | Fast [ 28 Gru 2015, 13:39 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E46] M54 "Misfire" Problema |
siomka rašė: tai kaip tau siurblys itakojo darba dujomis? ![]() ![]() Kaip tai kaip itakojo?? Juk duju kompas ima viska pagal benzo parametrus, o jei sie iskreipti, automatiskai ir dujom vaziuoja blogiau, aisku kazkiek geriau nei benzu, dujos IV kartos, nebent pas tave slangines idetos... |
Autorius: | siomka [ 28 Gru 2015, 20:49 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E46] M54 "Misfire" Problema |
Fast rašė: Kaip tai kaip itakojo?? Juk duju kompas ima viska pagal benzo parametrus, o jei sie iskreipti, automatiskai ir dujom vaziuoja blogiau, aisku kazkiek geriau nei benzu, dujos IV kartos, nebent pas tave slangines idetos... nepamirsk, kad kompas adaptuojasi ir jei pries tai dujos tvarkingai dirbo, tai and duju vaziuoji 95%, tai ir misinys bus tvarkingas, bet kokiu atveju adaptacijas kompe nuresetint 5min darbas, kad pamatyti jog problema ne nuo benzo priklauso |
Autorius: | siomka [ 28 Gru 2015, 20:52 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E46] M54 "Misfire" Problema |
ka manot apie toki kompresijos gydymo metoda? https://www.youtube.com/watch?v=_Vo4fm0JDPY gal kas nors jau isbande, nebus blogiau galutiniam variante? |
Autorius: | Fast [ 02 Vas 2016, 00:08 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E46] M54 "Misfire" Problema |
Tai radai gedima? |
Autorius: | siomka [ 02 Vas 2016, 01:10 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E46] M54 "Misfire" Problema |
isbandziau ir anksciau pamineta buda su pridegusiu ziedu valymu, bet 0 pagerejimo, greiciausiai jau bus sudile nepataisomai ziedai, nebestovi man daugiau kazka ten ardyti, bet kokiu atveju masina bus parduota, kai rasiu tinkama kabrio, teks tokia parduot |
Autorius: | vytas123 [ 06 Vas 2016, 23:09 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E46] M54 "Misfire" Problema |
tai jai nera kompresijos tai vienareikshmishkai imi galva lauk ir bus viskas aishku. 2 dienos darbo nuimt uzdet. |
Autorius: | siomka [ 07 Vas 2016, 01:04 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E46] M54 "Misfire" Problema |
vytas123 rašė: tai jai nera kompresijos tai vienareikshmishkai imi galva lauk ir bus viskas aishku. 2 dienos darbo nuimt uzdet. ir ka as issiaiskinsiu nuemes galva? kad reikia perrinkineti varikli arba kita keisti? ta komresija idomiai ant karsto visur vienoda +-, ant salto nera 6 cilindre, o visada problemos islenda pirma su 5cilindru. neturiu salygu ir noro ardyt/keist varikli |
Autorius: | caat [ 07 Vas 2016, 10:22 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E46] M54 "Misfire" Problema |
Vienam forume perskaiciau idomia minti, del hidrokompensatoriu: kai salta, jie kartais "pakimba", del to nebuna kompresijos, nes voztuvai ne iki galo uzsidaro, to pasekoje turime misfire. Paimta mintis is cia: https://www.drive2.ru/l/5279276/ ir http://bmwfanatics.ru/forumvb/viewtopic ... 7&t=108514 Gal pades susirasti beda. |
Autorius: | siomka [ 07 Vas 2016, 13:55 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E46] M54 "Misfire" Problema |
caat rašė: Vienam forume perskaiciau idomia minti, del hidrokompensatoriu: kai salta, jie kartais "pakimba", del to nebuna kompresijos, nes voztuvai ne iki galo uzsidaro, to pasekoje turime misfire. Paimta mintis is cia: https://www.drive2.ru/l/5279276/ ir http://bmwfanatics.ru/forumvb/viewtopic ... 7&t=108514 Gal pades susirasti beda. dekui uz nuorodas, bet problema del kompensatoriu buvo zinoma anksciau, o kompresija iskart atsiranda ipylus kelis lasus tepalo, taigi voztuvai sandarus taip iseitu, bandziau matuoti kompresija ir ant dirbancio, tam cilindre kur nebuvo, buvo daug maz vienoda kompresija kaip ir kituose cilindruose kurie nekelia bedu ![]() |
Autorius: | vytas123 [ 07 Vas 2016, 19:45 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E46] M54 "Misfire" Problema |
tai nesuprantu tada temos, jai nenori tvarkyt masinos kam klausi patarimus? ![]() |
Puslapis 1 iš 2 | Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |