Lietuvos BMW Klubas
https://forumai.bmw-klubas.lt/

[E46] 318i 2004 metų liambda zondas
https://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=59&t=135097
Puslapis 11

Autorius:  Darius88 [ 25 Gru 2014, 22:22 ]
Pranešimo tema:  [E46] 318i 2004 metų liambda zondas

Laba diena.

masina: 318i, 2.0l, 105 kw, 2004-04 metų.
Problema su liambda zondu stovinčiu prieš katalizatorių. Stovi LSU4.2 0 258 007 142 (5 laidų: baltas, rūdas, juodas, raudonas ir geltonas).

Diagnostikoje pasakė, kak liambda nėra pasiruošusi darbui nes neveikia liambdos šildymas ir patarė pradžiai patikrinti laidus ir šildymo elementą (jo varžą). patikrinau visus laidus einančius nuo kompo esančio po kapotu iki liambdos, laidai sveiki. Liambdos šildymo elemento (baltas ir rūdas laidas) varža esant šaltam varikliui - ~3 om, esant karštam varikliui ~4 om, lyg ir šildymo elementas gyvas.

Pradėjau tikrinti paduodamą ant šildymo elemento įtampą ir paaiškėjo, kad atjungus zondą paduodama įtampa - ~12V, prijungus zondą įtampa krenta iki ~0.2V ir iškart pakila iki ~11.9V ir vėl iškart krenta iki ~0.2V ir taip pastoviai pakila ir krenta, po 1 dienos vėl pasimatau, įtampa šokinėjo diapazone 0.2-2.8V, neesu elektrikas bet atrodo kad tokie šildymo elemento įtampos šokinėjimai nėra gerai, prašau pagalbos dėl ko gali atsirasti tokie šokinėjimai ir kaip tai galima ištaisyti, ar sistemai normaliai veikiant su LSU4.2 zondų turi buti palaikoma pastovi ~12V įtampa ?

Jei neklistu juodas laidas yra signalo laidas, kokiame diapazone jis turi veikti ? 0.2-0.9V ar kitame ?

Autorius:  Andriux [ 26 Gru 2014, 11:19 ]
Pranešimo tema:  Re: [E46] 318i 2004 metų liambda zondas

Šildymo elementas pačiame zonde? Manau kad keiti zondą ir baigiasi problemos.

Autorius:  pukis [ 26 Gru 2014, 12:07 ]
Pranešimo tema:  Re: [E46] 318i 2004 metų liambda zondas

Sild. Elementas gal ir geras, varza ir turetu buti panasi, 2-3om, pasilus truputi didesne. Itampa i si sild. Elementa nepaduodama pastoviai o palaikoma kontrolerio kuris sild. Elemento temp palaiko 750C.
Nieko nepadarysi, gali dar pamatuoti varza tarp sarvo ir sild elemento laidu, turetu virs megaomo buti. Jokiu budu nejunk sild. Elemento tiesiai prie akumo, sudeginsi matavimo davikli.

Autorius:  pukis [ 26 Gru 2014, 12:19 ]
Pranešimo tema:  Re: [E46] 318i 2004 metų liambda zondas

Tiesa, matuojama daviklio ne itampa o srove, pratekanti raudonu laidu. Kiek turi buti nezinau, atsisiusk zondo pdf. Turetu nesiekti 30ma, visi sroviniai davikliai dazniausiai buna nuo 4-20mA, kartais nuo 0-20mA.

Autorius:  Darius88 [ 26 Gru 2014, 14:55 ]
Pranešimo tema:  Re: [E46] 318i 2004 metų liambda zondas

Puikis rašėi galima dar pasimatuoti varžą tarp šarvo ir šild laidų, kas tas šarvas ? :)
Andriux bučiau pasikeites zondą bet jeigu neklistu jeigu nuo kompo paduodamos įtampos, srovės yra blogos, nestabilios... tai naują zondą galima bus išmesti po poros mėnesių ar net savaičių, todėl noriu isitikinti kad sistema veikia normaliai. buvau keliose servisuose bet meistrai neapsiima patikrinti nes nežino kaip tikslei turi veikti visa šita sistema, o internete informacijos daug bet ji skirtinga ir nežine kur tiesa kur melas ir kokiam zondo tipui tinka.

Autorius:  pukis [ 26 Gru 2014, 15:41 ]
Pranešimo tema:  Re: [E46] 318i 2004 metų liambda zondas

Normalaus gamintojo dauguma davikliu laidu buna su sarvu, metalyne laidu ar folgos pyne aplink atskira laida arba laidu pluosta. Cia kad nepatektu signalo trukdziai is daviklio keliaudami per laidus. Daznai sarvo ir nebuna.Sarvas sujungiamas su auto mase. Kazkada, kitam auto truputi domejausi. Siaip gali tikrinti varza tarp auto korpuso ir sild. Elemento, gali but pazeistas sild. Elementas ir siektis su korpusu.
Nezinau tiesa, netiesa. Pries pora metu skaiciau kad siems davikliams ziauriai kenkia svyno priedai taipogi glikolis (ausinimo skyscio garai), per tarpine patenka i tepalus.....zodziu tokiu atveju gali daviklis ir 20t km nelaikyti, siaip ju tarnavimas apie 160t, kaip ir smagracio :)

Puslapis 11 Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/