Lietuvos BMW Klubas
https://forumai.bmw-klubas.lt/

[E46] 320D problemos po EGR ir kolektoriaus valymo
https://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=59&t=131346
Puslapis 11

Autorius:  Lapinas [ 04 Lie 2014, 19:54 ]
Pranešimo tema:  [E46] 320D problemos po EGR ir kolektoriaus valymo

Sveiki,

Šiandieną atostogaujant kaime sugalvojau išsivalyt profilaktiškai savo E46 320D 01' 100kw EGR ir įsiurbimo kolektorių. Nuėmus EGR jis buvo šiek tiek apsivėlęs sukietėjusias suodžiais tai naudodamas variklio plovimo priemonę viską gerai iššveičiau, nors panašu, kad ir po šveitimo jis kažin ar atsigavo, nes reikia labai didelės jėgos, kad tą vožtuvą pajudint iš vietos. Aišku tuo pačiu atsukau įsiurbimo kolektorių ir tik likus paskutiniams varžtams supratau, kad neturiu 11 raktelio su kotu tai tiesiog pravaliau tik įsiurbimo kolektoriaus angą (irgi buvo sukietėjusių suodžių) ir kuro slėgio daviklį esantį kolektoriaus nugaroj. Viską surinkau ir prasidėjo. Pradžioj užsikūrė iš karto, mašina truputį pasipurtė ir po to lyg normaliai dirbo, tuomet užgesinau, bandau vėl kurti ir nieko. Starterį suka, o užsikurt jokių šansų. Vėl nuėmiau slėgio daviklį, dar pakrapščiau, pažiūrėjau ar tikrai nieko netyčia neatjungiau ir vis tiek nieko. Tuomet išgirdau, kad nuo bako keisti garsai sklinda, rodos lyg gargaliuotų kas, lyg burbulas iš apačios bako vis pakiltų į viršų kas kelios sekundės įjungus degimą (siurbliukas bake zirzia kartu su tais garsais). Pajunginėjau degimą ilgiau ir šiaip ne taip užsikūriau, bet pavažiavus supratau, kad bėda ne tik kūrimesi, bet ir dingo trauka, tuomet pabandžiau atjungt oro slėgio matuoklę tai iš viso be jis vos ant 30-40 km/h į kalną užvažiavau ir galiausiai pradėjo kažkas kalent variklį pagazavus. Užgesinus mašiną, pajungus MAF ir iš naujo užvedus kalenimas dingo. Dar turiu su savim VAG'o diagnostikos laidą tai su juo INPA varikly jokių klaidų nerodo (be variklio su šituo laidu pavyksta tik prie airbag'ų lįst).
Ar gali būti, kad dėl visko kaltas kuro slėgio daviklis, kurį valydamas galėjau damušt ar čia tik sutapimas ir problema kitur?

Autorius:  laisvis [ 04 Lie 2014, 20:44 ]
Pranešimo tema:  Re: [E46] 320D problemos po EGR ir kolektoriaus valymo

o gal tos dervos kur prikrapstei ir prikrito i varikli ir uzkimso svarbius komponentus?

Autorius:  DmK [ 04 Lie 2014, 21:32 ]
Pranešimo tema:  Re: [E46] 320D problemos po EGR ir kolektoriaus valymo

sujunk savo laido 7 ir 8 pinus ir prisijungsi prie kitu komponentu.
gal sutapimas, tikrink savo kuro sistema. nezinau kodel tas daviklis vadinasi kuro slegiu, bet realiai jis matuoja slegi isiurbimo kolektoriuje, tai yra kiek turbo pucia. aisku jo parodymai itakuoja kuro padavimui. jauciu uzmusei tu ji bevalydamas. ka inpa rodo?
ta kolektoriu nuemus vargu ar isvalysi tinkamai, prisiukslinai jauciu.

Autorius:  Lapinas [ 04 Lie 2014, 23:20 ]
Pranešimo tema:  Re: [E46] 320D problemos po EGR ir kolektoriaus valymo

Bandžiau kruopščiai iškrapštyti visas nuskilusias dervas, bet gal kokia ir galėjo likti tik ar tai tikrai galėtų pridaryt tiek bėdos?
Pin'ai užtrumpinti. Inpa klaidų nerodo, o kitus matomus parametrus rytoj pastudijuosiu.
Kuras pilamas Neste degalinej, kuro filtras neseniai keistas ir vizualiai atrodo švarus

Autorius:  Lapinas [ 04 Lie 2014, 23:20 ]
Pranešimo tema:  Re: [E46] 320D problemos po EGR ir kolektoriaus valymo

Bandžiau kruopščiai iškrapštyti visas nuskilusias dervas, bet gal kokia ir galėjo likti tik ar tai tikrai galėtų pridaryt tiek bėdos?
Pin'ai užtrumpinti. Inpa klaidų nerodo, o kitus matomus parametrus rytoj pastudijuosiu.
Kuras pilamas Neste degalinej, kuro filtras neseniai keistas ir vizualiai atrodo švarus

Autorius:  Lapinas [ 05 Lie 2014, 11:53 ]
Pranešimo tema:  Re: [E46] 320D problemos po EGR ir kolektoriaus valymo

Pažiūrėjau inpos rodomus parametrus tai viskas kaip ir anksčiau išskyrus Spritzbeginn Soll ir Spritzbeginn Ist rodo -1,5 Grad KW, kai anksčiau prie laisvų apsukų rodydavo apie 3. Ką iš viso rodo šie parametrai?

Autorius:  Kavali [ 19 Rgs 2014, 13:42 ]
Pranešimo tema:  Re: [E46] 320D problemos po EGR ir kolektoriaus valymo

As pats kai norėjau išsivalyti EGR, tai man patarė nusipirkti specialu purškalą tam reikalui "Liqui Moly". Išsivaliau ir mašina iškarto atsigavo. Tikrai geras dalykėlis nors ir nėra pigus.

Autorius:  nnerijuss [ 08 Vas 2015, 10:45 ]
Pranešimo tema:  Re: [E46] 320D problemos po EGR ir kolektoriaus valymo

Sveiki, vakar išsivaliau kolektorių, prie to pačio pastebėjau kad EGR nebeveikia. Taigi galvoju jį atjungti, bet esmė ta, kad atjungus šlangutę nuo egr vožtuvo ir ją užkišus atsiranda kažkoks čerškimas šalia tepalo filtro, kai šlangutė neužkišta tokio garso nėra. Galima palikti šlangutę neužkištą ? Nes atjungus EGR skirtumas smarkei jaučiasi, automobilis daug gyvesnis mažesnėmis apsukomis.

Dar pamiršau paminėti kad tiek šlanga ateinanti į egr nuo interkulerio, tiek pats egr šiek tiek apsitepalavę, čia taip turi būt, ar turi būti visiškai sausa ?

Autorius:  _Darius_ [ 08 Vas 2015, 12:51 ]
Pranešimo tema:  Re: [E46] 320D problemos po EGR ir kolektoriaus valymo

nnerijuss rašė:
Sveiki, vakar išsivaliau kolektorių, prie to pačio pastebėjau kad EGR nebeveikia. Taigi galvoju jį atjungti, bet esmė ta, kad atjungus šlangutę nuo egr vožtuvo ir ją užkišus atsiranda kažkoks čerškimas šalia tepalo filtro, kai šlangutė neužkišta tokio garso nėra. Galima palikti šlangutę neužkištą ? Nes atjungus EGR skirtumas smarkei jaučiasi, automobilis daug gyvesnis mažesnėmis apsukomis.

Dar pamiršau paminėti kad tiek šlanga ateinanti į egr nuo interkulerio, tiek pats egr šiek tiek apsitepalavę, čia taip turi būt, ar turi būti visiškai sausa ?


matyt atejes galas salenoidui egr, bandyk uzkist slangute pries salenoida

Puslapis 11 Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/