Lietuvos BMW Klubas https://forumai.bmw-klubas.lt/ |
|
[E46] m47 turbinos valdymas, mechanine dalis https://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=59&t=128493 |
Puslapis 1 iš 2 |
Autorius: | Klrs [ 12 Kov 2014, 21:20 ] |
Pranešimo tema: | [E46] m47 turbinos valdymas, mechanine dalis |
masina netraukia prie zemu sukiu visai.ir kelis kartus pakibo tiesiog prie 2.5k.su inpa radau klaida BOOST CONTROL.nuvariau pas dizelistus praputem ant plento...su kompu paziirejo pasake kad turbina letai pucia nors uzpucia iki dvieju baru...bet nu vienu zodziu ne is karto ir ilgai kacialina...galo buti kad stringa turbinos valdymo mechanine dalis.ar teko kam ardyt? kaip ten ar isardzius nepasikeis balansai ir t.t.bus imanoma atgal surinkt be poreikio balansuoti? su vakumais kaip ir viskas tvarkoje |
Autorius: | DmK [ 12 Kov 2014, 21:21 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E46] m47 turbinos valdymas, mechanine dalis |
iki dvieju? kiek diagnostika rode? ir su kuo daret. |
Autorius: | Klrs [ 12 Kov 2014, 22:03 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E46] m47 turbinos valdymas, mechanine dalis |
nelabao as maciau ten diena saule sviete i kompa.as tik gaza daviau atleidau letai vaziavau ir t.t. kazkoks pavadinimas AUTO... nzn nenoriu pameluot.astik paklausiau iki kiek pucia/turi pust.sako iki 2.1, o dapucia iki 2.0 aceit.tik kad letai gazuojas ta turba ir pan. kad ir taip gazuojant slanga minkai ji nelabai ten ir kieteja...nestipriai.matai sako jis kad mazai srauto rodo tuo paciu mazai ir pucia...lyg kas trugdytu.sako ishsipjauk katolikus.bet jau perekupai islupe senai ir metalo drozles sukise... nu jos neturetu trugdyt turbai pust.ka daryt sakyk. kaip ta turbina ten ardos? ar rasiu as ten ka su tuo valdymu? nereiks balansuot? namu salygom ta prasme galima ta strigima pasitvarkyti? |
Autorius: | DmK [ 12 Kov 2014, 22:17 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E46] m47 turbinos valdymas, mechanine dalis |
valdyma ir neardant gali paziureti strigineja ar ne. buvo ir temu su nuotraukom kas ir kaip. man atrodo ne ten slieku ieskai. 2 barai perdaug. mano buvisi iki ~1,3 tik pute, jokio diskomforto del traukos nejaiciau. ten gali buti ne 2 o tik 1 baras jei blogai paziureti, su inpa pvz atmosferini slegi rodo jau 1 bara. |
Autorius: | _Darius_ [ 12 Kov 2014, 22:49 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E46] m47 turbinos valdymas, mechanine dalis |
DmK rašė: valdyma ir neardant gali paziureti strigineja ar ne. buvo ir temu su nuotraukom kas ir kaip. man atrodo ne ten slieku ieskai. 2 barai perdaug. mano buvisi iki ~1,3 tik pute, jokio diskomforto del traukos nejaiciau. ten gali buti ne 2 o tik 1 baras jei blogai paziureti, su inpa pvz atmosferini slegi rodo jau 1 bara. Pagal DDE mapa max 2,25 baro turi but su atmosferiniu (aisku kazkiek buna perpucia, o paskui susireguliuoja kiek reikia). Panasu, kad diagnostika atlikes zmogus kalba nesamones arba kaip nesuprantanciam sako ka turi kompas rodyt, bet vistiek standartiskai turi but 2,25, o ne 2,1 |
Autorius: | DmK [ 13 Kov 2014, 11:14 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E46] m47 turbinos valdymas, mechanine dalis |
tai realiai 1,25 barai iseina matuojant su monometru. temos autorius manau ne ten slieku iesko, nepaminejo kad siurblys remontuotas buvo: Klrs rašė: nu man nustate degima perrinko siurbly nes buvo visas palaidas.pasiimu masina ir zmogaus.... nu neina netraukia prie zemu apsuku visai.nepridesi prie tdi.kaip jusi vaziuoja 100kw sitie agregatai? na pas mane kaip irkita liga su turbinos valgymu nustatyta.bet ir siaip kalba kad tie motorai su tais vp44 siurbliais yra vangus ir prie zemu apsuku miega konkreciai. papasakokit kaip jusu vaziuoja nes as nei vaziaves nei turejes toky.nupirkau su siurblio defektu
|
Autorius: | _Darius_ [ 13 Kov 2014, 11:52 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E46] m47 turbinos valdymas, mechanine dalis |
Jei lyginant su 1,9tdy, tai pastarasis kad ir 66kw zymiai smagesnis zemose apsukose, del to gali atrodyt kad kazkas su bmw negerai. Bet jei yra boost control klaida tai reikia susitvarkyt ta vieta, o po to galima gryzt prie siurblio (jis juk neitakoja boost control klaidos). |
Autorius: | Klrs [ 13 Kov 2014, 18:11 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E46] m47 turbinos valdymas, mechanine dalis |
DmK rašė: valdyma ir neardant gali paziureti strigineja ar ne. buvo ir temu su nuotraukom kas ir kaip. man atrodo ne ten slieku ieskai. 2 barai perdaug. mano buvisi iki ~1,3 tik pute, jokio diskomforto del traukos nejaiciau. ten gali buti ne 2 o tik 1 baras jei blogai paziureti, su inpa pvz atmosferini slegi rodo jau 1 bara. tai kaip man paziureti ar strigineja ar nestrigineja? nusukt vakumine pusle nuo turbinos ir pajudint kojele? kartais buna kad tiesiog prie 2.5k apsuku sustoja, ir nekilna daugiau. o del tos klaidos BOOST CONTROL tai kiek as smaugiau ta masina kiek vazinejau tai tik pora kartu klaida ismete, nemeta jos pastoviai, bet masina netraukia ne taip kad tarpais kaip uzeina, bet visada pastoviai nekabina prie zemesniu apsuku. ka daryt na kur tu slieku ieskot? koks sensorius gal uz tai dar atsakingas? vakar dar nuemiau elektrinius voztuvus situos kur stovi prie EGR ir turbos, tai isvaliau, netgi vietomis juos apkeiciau. dar viena beda kad ryte kai reikia uzvesti, vakar be eterio tai net neuzvedziau, ir siaip kai masina pastovi reikia paviniot normaliai ant starterio, sako kad gali buti jog traukia ora, ta prasme nukrenta kuras. ryt ziuresiu ar yra burbulu slangelese prie siurblio. o siaip su kuro padavimu viskas gerai, filtra nauja idejau, bake siurbliukas veikia gerai, tikrinau tieiogiai su 12v. |
Autorius: | DmK [ 13 Kov 2014, 18:24 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E46] m47 turbinos valdymas, mechanine dalis |
del kuro sistemos temu per akis, paieskok, ir E39 skyrelyje. o slieku reikia ieskoti manau ten, kur neseniai buvo lista. kuro siurblys. |
Autorius: | Klrs [ 13 Kov 2014, 20:26 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E46] m47 turbinos valdymas, mechanine dalis |
DmK galetum truputi issamiau... nu bet dar vakar patikrimo dar karta siurbly.sake jog degimas tikrai pastatytas gerai.o remontavo elektronine daly.paskui kazkokia kepure buvo nuejus ir sensorius nusuktas ant aseles atrodo.matai masina pirkta su variklio defektu.tai kaip jinai pries tai vaziavo as nezinau.bet kad vaziuot geriau turi tai faktas.del tos turbinos nu tai irgi.atrodo kaip nauja.gal nesenai keiata buvo.nes sakau blizga visa.bet putimo nera gero...tai priciom tas siurblys jei turba nepucia? |
Autorius: | DmK [ 13 Kov 2014, 20:35 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E46] m47 turbinos valdymas, mechanine dalis |
as nesu tikras kad siurblys, man taip atrodo. siurblys paduoda kura. nebus kuro, ar kuras bus paduodamas netinkamai nebus ir putimo. siaip pirkti automobili su defektu didele rizika. jei butu imanoma sutvarkyti, nors ir nekokibiskai, tai butu sutvarkyta ir parduodama kaip ledine. |
Autorius: | Klrs [ 13 Kov 2014, 20:45 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E46] m47 turbinos valdymas, mechanine dalis |
o jei paimti ir pacipuoti atsigautu? ar galetu kaip sakoma per prievarta sukelti galia jai? |
Autorius: | DmK [ 13 Kov 2014, 20:50 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E46] m47 turbinos valdymas, mechanine dalis |
abejoju. |
Autorius: | _Darius_ [ 13 Kov 2014, 21:06 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E46] m47 turbinos valdymas, mechanine dalis |
Klrs rašė: o jei paimti ir pacipuoti atsigautu? ar galetu kaip sakoma per prievarta sukelti galia jai? Sakyciau varyk i kokia vimota ir tau pasakys ka pries chipuojant susitvarkyt, bet kad jie baidosi situ varikliu. |
Autorius: | Klrs [ 13 Kov 2014, 23:01 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E46] m47 turbinos valdymas, mechanine dalis |
perskaiciau viena tema aapie traukos nebuvima tai ikrinsiu forsunke paskutine su laidu kur yra pirmiausia.nes srauta rodo maza tuo paciu ir turbina velai ir sunkiai sucia.gal kuro normaliai nepaduoda? varza turi but aceit 110 omu.paskui ziuresiu alsuoklio filtra.isvis as jy isimsiu, patikrinsiu dar karta vakuma, isplausiu kolektoriuir egr.sensoriu pakeisiu isiurbimo kolektoriuje... bet del tos forsunkes ar sensoriaus sito man juk kompas rodytu kad yra klaida ar ne visada? degimas ankstyvas? |
Puslapis 1 iš 2 | Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |