Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 29 Lap 2024, 15:31

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E46 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 5 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 17 Sau 2014, 23:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.01.17
Amžius:
38
Pranešimai:
5
Miestas:
Siauliai
Automobiliai:
E46 320
Nikas:
310
Turiu 2001 metu BMW 320 benzina 105 kw. Problema yra ta kad is pradziu dingos variklio galia vaziuojant iki ~3,5 tukst aps. Pvz uzkuri automobili ant tusciu apsuku dirbo graziai, bet tarkim staigiai numini gaza iki dugno tai iki ~3,5 tukst apsuku kyla kokias 2-3 sekundes virs 3,5 apsuku viskas normaliai. Ir tas pats vaziuojant kol vazineji iki 3,5 t aps. masina tokia uzdususi jei jau kaitini tai viskas gerai. Bet sustoji uzgesini uzkuri ir vel lygtais viskas gerai kuri laika. Po to, jos isvis nejo uzkurt kokius 2 men. tiesiog pasuki rakteli ir varikli suka tuscia eiga, net jokio kabinimo. Bet va atsalus ji vel kuo puikiausiai uzsikuria, BET pasivazinejus ir uzsilus varikliui uzgesini ir vel nebeuzkuri. Palieki garaze, ateini ryte vel variklis saltas ir vel uzkuri lyg niekur nieko. gal kas zino kas cia galetu buti? nes buvau nuvares pas elektrika, nes itariau alkuninio veleno padeties davikli, bet pasake kad pas ji nerodo jokio gedimo is elektronikos puses. Dar galvojau galbut galetu but su ipurskimu kas nors, bet kai atsalo oras ji vel pradejo kurtis kaip niekur nieko tada vel susimeciau. O varyt i kiekviena servisa ir ten klausytis: - tai atvaryk mes manom, jog bus tas ir moket pinigus uz "sutvarkyta" automobili nesinori, gal kas zinot kas galetu but?


StandartinėParašytas: 18 Sau 2014, 03:24 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.06.12
Pranešimai:
50
Automobiliai:
E46 330xd '03
Seip panasu i kazkoki davikli, nes jie labiausiai reaguoja i lauko temperatura, na gal dar koks siurblys gali buti..
Man cia panasu i oro srauto matuokle, arba alkuninio davikli galbut temperaturinis daviklis irgi kazkiek itakos gali tureti (pastarasis mazai tiketinas).
Be to atsimink kad diagnostika ne visada parodo kad alkuninio daviklis negyvas jei dar jis leisgyvis daznai nemeta klaidos. Seip jei rimta diagnostika nieko nerodo, teks pazaist.
Dar paziurek ka diagnostika del purkstuku rodo kaip skiriasi parodymai kai gerai dirba ir kai trailina, plius siurbli galbut eina irgi paziuret ka jis ten pucia.


StandartinėParašytas: 24 Sau 2014, 17:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.01.17
Amžius:
38
Pranešimai:
5
Miestas:
Siauliai
Automobiliai:
E46 320
Nikas:
310
Tai kaip suprantu problema bus ir elektronikos puses?
Daba dar buvau nuvares i viena servisiuka, tai sako mes patariam eksperimentuoti, sako manom, jog galetu buti uzsikises katalizatorius. Kazkaip nelabai patikejau tai pasiemiau masina is ju.


StandartinėParašytas: 06 Vas 2014, 22:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.01.17
Amžius:
38
Pranešimai:
5
Miestas:
Siauliai
Automobiliai:
E46 320
Nikas:
310
Problema isspresta. Jei gerai paaiskinsiu, tai buvo pasisukes ar ne taip stovejo kaip turejo stovet faziu velenelis vienas, gavosi taip kad variklis neitraukdavo oro. Sureguliavus veleneli viskas veikia puikiai :)


StandartinėParašytas: 10 Rgs 2014, 07:29 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.01.17
Amžius:
38
Pranešimai:
5
Miestas:
Siauliai
Automobiliai:
E46 320
Nikas:
310
Problema kaip ir išspręsta, buvo blogai sureguliuotas degimas. Bet po reguliavimo pagerejo, bet po kurio laiko vel atsirado nauja problema ir vėl su trauka :D užkuri šaltą automobilį pradedi važiuot ir mašina uždusus važiuoja nėra traukos iki kokiu 3k apsukų. Išsukau žvakes visos skirtingos buvo, pakeičiau naujom pagerėjo, bet ne iki galo. Dabar užkuri šaltą automobilį (kuriasi gražiai) pradedi iš karto važiuot uždusęs buna, nuvažiuoji kokiu 500m santykiauti ir atsigauna viskas normaliai. Kuriant šiltą variklį jau buna sunkiau dažnai sukant iš pirmo karto jau nebeužsikuria. iš antro pagriebia. be to sukant pirma karta taip idomiai kuriasi apsukos kyla kyla atrodo jau pagavo tik pyst ir užgęsta, o iš antro karto visa laik užsikuria. O šiltam su trauka irgi truputi būna netraukia, ne visada, bet buna. Bet vel nuvažiuoji kokius 500 m numynęs iki dugno ir vėl staigia atsiranda trauka. nebeturiu idėjų kas galėtų būti. Gal kuro filtras užsikišęs? bet 200 Lt mest į balą nesinori... gal kas nors turi kokių idėjų?
automobilis statytas ant kompo, visiškai nieko nerodo. Buvo parėjęs isiurbimo velenėlio daviklis, pakeistas nauju.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 5 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery