Lietuvos BMW Klubas
https://forumai.bmw-klubas.lt/

[E46] Turbinos gedimas
https://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=59&t=123535
Puslapis 11

Autorius:  Marcas27 [ 13 Rgs 2013, 17:20 ]
Pranešimo tema:  [E46] Turbinos gedimas

BMW 330d M57
Automatas
Sedanas
2002 m.

Problema: subiro dar vienas turbo kompresorius... Pravažiavo apie 1000 km.

Visada po važiavimo padirbdavo ant laisvų. Per grįžtamą iš šlangelės tepalas bėgo kaip pilant vodka į stikliuką. Tepalas buvo supiltas Meguin megol Motorenoel New Generation SAE 5W-30. Tepalo lygis iki viršutinės matuoklės ribos.Prieš kažkur keturis mėnesius keisti oro filtras, tepalo filtras, alsuoklio filtras. Išmetimo sistema be katalizatoriu visiškai.

BMW nedūmino. Tepalų nerijo. Tačiau buvo problemų su kuro tiekimo sistema - purkštukų darbas ir viduriniojo kuro siurbliuko ir aušinimo sistema užšildavo ramiai važiuojant tik iki 80-84, sportiškiau važinėjant 90-94. Mašina uždusdavo ir pradedavo purtytis variklis kai apsukos pasiekdavo daugiau nei 3000 rpm. Pakeitus siurbliuką, automobilis atsigavo. Pratestuotas pravažiavus virš dviejų šimtų trauka gera ir nedusdavo kaip prieš tai vos pasiekus 160 km/h. po pravažiavimo sekančia dieną pasigirdo kažkoks keistas zyzimas nuo variklio automobilio viduje (garsas kaip elektros varikliuko didesnio). Kadangi jau buvau kelionėje nebuvo galimybės patikrinti. Taip pat atsirado vėl traukos problemos šaltam varikliui virš 3000 rpm. Nuvažiavus iš Klaipėdos Kaunan ir grįžtant namo po darbų, prieš Klaipėdą nuo variklio sklindantis zyzimas padidėjo ir nėspėjus sustoti šalikelėje visi už manęs važiuojantys paskendo baltuose dūmuose.Turbina tiesiog nusprogo. Tai yra trečioji sugedusi turbina per daugiau nei 7 mėnesius.Pirmoji nusprogo dėl perkaitusio variklio ir tepalo lygio (mano apsileidimas ir neišmanymas, pirmasis BMW), antroji kaip maniau dėl pirmosios užkištų katalizatorių ar tiesiog prastos turbinos (buvo dėta šrotinė nors ir atrodė tikrai pavydėtinos būklės), o dėl trečiosios jau nebežinau - gal kažkas pateko į įsiurbimo sistemą, kadangi turbiną rinkausi atsakingai ir nusipirkau mano manymu tikrai labai geros būklės, beje iš vieno labai sąžiningo ir draugiško forumiečio...) Dabar rankos visai nusviro... Piniginei jau tečia, neskaičiuojant buvusios kai pirkta, turbina atsilieps labai brangiai...

Beje reikia paminėti (čia buvau rašęs, bet gal dėl mano didelio entuziazmo moderatoriai ištrynė velniop mano postą), kad po siurbliuko remonto buvo pradingęs ir turbinos švilpimas dėl išpjautų katalizatorių ir likusios skylutės bakelyje, taip pat ir pats variklis tyliai dirbo ir gražiai automatas veikė ir nebuvo kažkokio keisto garso atleidus akseliaratoriaus pedala (tarsi blow off valve) ir visa tai parašęs forume dar ir pasiguodžiau, kad taip gerai nebūna ir ar nebus tyla prieš audrą, kad gal kas gali ką pakomentuoti. Postas dingo, laiko ieškoti sliekų nebeturėjau. Deja, jo reikėjo surasti, nes audra po tylos parėjo greitai.

Jeigu dar neįkyrėjau aš Jums kolegos - prašau padėkit. Kitos išeities nėra kaip tik tvarkyti ir rasti problemą. Gal tai tiesiog sutapimas ir nenaujos turbinos parodo savo vertę, o gal tai kažkokia užsislėpusi bėda. Kaip ją surasti? Nuo ko vėl viską pradėti žingsnis po žingsnio, kad patikrinti visus taškus? Turbiną perku naują (iš užsienio). Daugiau nerizikuosiu. Keisti vėl visus tepalus filtrus ir taip toliau viską iš naujo? Tepalo spaudimas? Netinkamas tepalas?

Nebežinau nuo ko pradėti vėl. Rašau daug, nes jau nebeturiu laiko rašyti neaiškiai ir sutrumpintais variantas. Geriau vienas didelis postas nei dešimt trumpų ir neaiškių.

Autorius:  _Darius_ [ 13 Rgs 2013, 17:24 ]
Pranešimo tema:  Re: [E46] TURBINOS GEDIMO PRIEŽASTIES PAIEŠKA

1. Srotine turbina - loterija
2. Neaiskus tepalai + nekeistas filtras
3. "Viena bobute sake", kad geriau per mazai tepalo, nei per daug.

Autorius:  Marcas27 [ 13 Rgs 2013, 18:33 ]
Pranešimo tema:  Re: [E46] TURBINOS GEDIMO PRIEŽASTIES PAIEŠKA

_Darius_ rašė:
1. Srotine turbina - loterija
2. Neaiskus tepalai + nekeistas filtras
3. "Viena bobute sake", kad geriau per mazai tepalo, nei per daug.


1. Šrotinė tikrai loterija, bet tai aš suprantu.
2. Maniau, kad tepalai geri, nes rekomenduoti žmonių taisančių būtent BMW markės automobilius.
3. Tepalo buvo norma - ne virš normos. P.S. už per mažai tepalo aš jau esu sumokėjęs taip pat...

Autorius:  Andrelisklp [ 13 Rgs 2013, 20:04 ]
Pranešimo tema:  Re: [E46] TURBINOS GEDIMO PRIEŽASTIES PAIEŠKA

gal cipuotas kompas, kas nors blogai sustiguota?

Autorius:  Marcas27 [ 13 Rgs 2013, 22:06 ]
Pranešimo tema:  Re: [E46] Turbinos gedimo priežasties paieška

Katik iš garažo. Pirmas dalykas, kuris nustebino, tai nuimant oro paėmimo plastmasinį vamzdį, iškrito kažkas. Palindęs po mašina paėmiau tą kažką ir tai buvo kompresorinės dalies sparnuotės užveržimo veržlė... Tai ji man vis užkūrus suskambėdavo... Ašėlė lūžusi pusiau. Kaip išvis ta varžlė galėjo atsisukti, jei sriegis atbulinis... Sparnuotės ir vienoj ir kitoj pusėj nudilusios daug. Ar reikia bijoti tų metalo drožlių?
Matomai, kažkas kišo nagus prie jos prieš perkant... Nes kito paaiškinimo nerandu kaip atsisukt gali ta veržlė.

Autorius:  Marcas27 [ 14 Rgs 2013, 09:37 ]
Pranešimo tema:  Re: [E46] Turbinos gedimas

Prie to paties: kaip patikrinti tepalo slėgį prie skirtingų apsukų? Patikrinimas mechaninis? Kaip tai padaryti?

Puslapis 11 Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/