Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 12 Geg 2025, 00:24

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E46 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 25 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 05 Rgp 2013, 16:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.02.21
Pranešimai:
155
Automobiliai:
E46
M57 variklis

Keičiau turbiną, nes pradėjo stipriai klibėti turbinos ašelė. Ten po perkaitimo aišku keičiau tarpinę,šlifavau galvą ir pan. Dabar vėl kliba stipriai turbinos ašėlė. Kur priežastis?

Kad įsivaizduotumėt - situacija: perkaito variklis, susikraipė galva,nusprogo turbina tuo pačiu, keičiau turbiną, tarpinę galvos, šlifavau, nauji varžtai, keičiau tepalus, alsuoklio filtrą. Prieš vėl sugendant turbinai tęsėsi aušinimo problema po remonto. Vis nubėgdavo neperdaugiausiai skysčio, tai per kamštį tai karštą nuorinant vis ištrįkšdavo burbuliuojant ir pan. Supyliau tepalus tada naujus. Kažkaip buvo norma, bet paskui lyg ir padaugėjo, gal po stovėjimo ilgo masina uzvedus suskystejo ir tiesiog truputi padaugėjo. Galvojau kad varo antifryzą į tepalą, bet kiekis nesikeitė ir nebuvo jokių žymių ant dangtelio. Šiandien kaip ir pastoviai važiuojant darbo reikalais pradėjo kaisti. Nu kaip ir bijojau, kad tarpinę kažkada prapūs tai taip spėju ir buvo, nes nuorinu, pavažiuoju - vėl turiu orint vėl pavažiuoju - orinu... Temperatūra šokinėja, tai normaliai, tai užkaista. Važiuojant tolygiai temperatūra kaip ir tolygiai laikosi, bet duodant gazo traukos nulis kaip vietoj kartais net stovint, ir jei įsibėgi daugiau tai paskui po kiek laiko pavėluotai ir temperatūra pradeda kilti, numeti, vėl pasitaiso link 12h. (nors tiesa sakant po remonto tik pačioje pradzioje buvo ties dvylikta valanda o paskui beveik ties dvylikta kokio milimetro kito truksta. tačiau kaip ikalta tai taip ir nesupratau). Prie to paties man rodos ir siurblys po balkiu pradėjes kaukti pries kelias dienas pjove gryba nes arba spaudi gaza ir nieko arba vaziuojant pasiekus 4000 apsuku arba nepilnai netgi pradeda jaustis kad truksta kuro padavimo (trukčioja). Kaip suprantu siurblys nu tai čia sutapimas. O kaip su ta turbina? Ar tai susije su ausinimo sistema kaip nors? ko ta trubina man taip genda?..


Paskutinį kartą redagavo Marcas27 05 Rgp 2013, 17:03. Iš viso redaguota 2 kartus.

StandartinėParašytas: 05 Rgp 2013, 16:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.02.21
Pranešimai:
155
Automobiliai:
E46
Beje, ar alsuoklio filtras turi būti permirkęs tepalu? Jis naujas, nėra užsikišęs, bet paspaudi ir bėga alyva.


StandartinėParašytas: 05 Rgp 2013, 17:30 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.02
Pranešimai:
651
Automobiliai:
ex >20 Bmw
2l D >280Ag ;)
kompresija po tokiu kaitimu ir remontu esi mataves? katalizatoriai like?

_________________
No Smoke - No Power


StandartinėParašytas: 05 Rgp 2013, 17:37 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.02.21
Pranešimai:
155
Automobiliai:
E46
bachurs rašė:
kompresija po tokiu kaitimu ir remontu esi mataves? katalizatoriai like?


Kompresijos nematavau. Kažkaip trauka buvo pagerėjusi, niekas į niekur nebėgo, nepasimatavau.

Katalizatoriai likę.


StandartinėParašytas: 05 Rgp 2013, 17:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.02
Pranešimai:
651
Automobiliai:
ex >20 Bmw
2l D >280Ag ;)
nu tai saunuolis kaip sako...:) jei kaito tai neaisku kaip ten su stumokliais, ju ziedais ir siaip cilindru geometrija... matuok bent kompresija, arba kai busi nuemes galva trauk stumoklius- viska matuok, ir jei gerai rink atgal, jei ne keist(arba keist kita varikli)...
jei buvo parejus turbina tai turejo ir tepala varyt i ismetima, taip(o ir nuo amziaus, ridos) yra uzsikise katalizatoriai, ir jei ju nekeiti, o sudedi gera/nauja turba tu ja ziauriai kankini, nes negali normaliai iseiti dujos..

_________________
No Smoke - No Power


StandartinėParašytas: 05 Rgp 2013, 22:09 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.02.21
Pranešimai:
155
Automobiliai:
E46
bachurs rašė:
nu tai saunuolis kaip sako...:) jei kaito tai neaisku kaip ten su stumokliais, ju ziedais ir siaip cilindru geometrija... matuok bent kompresija, arba kai busi nuemes galva trauk stumoklius- viska matuok, ir jei gerai rink atgal, jei ne keist(arba keist kita varikli)...
jei buvo parejus turbina tai turejo ir tepala varyt i ismetima, taip(o ir nuo amziaus, ridos) yra uzsikise katalizatoriai, ir jei ju nekeiti, o sudedi gera/nauja turba tu ja ziauriai kankini, nes negali normaliai iseiti dujos..


kaip susijusi stumokliu geometrija ir ausinimas su turbina?


StandartinėParašytas: 05 Rgp 2013, 22:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.02.21
Pranešimai:
155
Automobiliai:
E46
bachurs rašė:
nu tai saunuolis kaip sako...:) jei kaito tai neaisku kaip ten su stumokliais, ju ziedais ir siaip cilindru geometrija... matuok bent kompresija, arba kai busi nuemes galva trauk stumoklius- viska matuok, ir jei gerai rink atgal, jei ne keist(arba keist kita varikli)...
jei buvo parejus turbina tai turejo ir tepala varyt i ismetima, taip(o ir nuo amziaus, ridos) yra uzsikise katalizatoriai, ir jei ju nekeiti, o sudedi gera/nauja turba tu ja ziauriai kankini, nes negali normaliai iseiti dujos..


turbinos asele isklimba del keletos km nuvaziuotu duminant? juk nevazinejau as ten desimtis kilometru, pradejo dumint keiciau turbina, paskui dar keli dumeliai uzrovus ir pasibaige. negi taip jau ta turbina pribaige tipo nuo tiek tepalo ale uzsikise katalizokai?


StandartinėParašytas: 06 Rgp 2013, 12:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.11.19
Amžius:
39
Pranešimai:
483
Miestas:
Airija
Automobiliai:
bmw 320d E46 2002m.
Nikas:
kiruxxx
o tu turbina srotine ar restouruota dejei? jei srotine tai nuo stovejimo atrodo kad ji nekliba pavazineji ir atsiranda laisvumas kaip tepalu gauna. o kaip ji kliba jei nedaug tai jos praktiskai visos laisvuma turi tik jei jau pirmyn atgal vaiksto asele td jau negerai. ir nuorinti turi normalei nes vel perkaitinsi


StandartinėParašytas: 06 Rgp 2013, 12:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.02.21
Pranešimai:
155
Automobiliai:
E46
kiruxxx rašė:
o tu turbina srotine ar restouruota dejei? jei srotine tai nuo stovejimo atrodo kad ji nekliba pavazineji ir atsiranda laisvumas kaip tepalu gauna. o kaip ji kliba jei nedaug tai jos praktiskai visos laisvuma turi tik jei jau pirmyn atgal vaiksto asele td jau negerai. ir nuorinti turi normalei nes vel perkaitinsi


Turbina dėta iš angliškos mašinos, iš žmogaus, kuris tik tokias ir varo, tai kaip ir pasitikiu, bet aišku, jis pats nevisada žino kas kokios būklės. Aš prieš dedant turbinos ašele judinau, ji judėjo tik vos vos gal apie milimetrą į šonus, pirmyn atgal nė trupučio. Pavažinėjus išsijudino, apie pora milimetrų tai kaip ir tu galvojau, kad nu prasivaikčiojo, dabar po savaitės kitos pajudinau kai dinginėt trauka pradėjo tai juda jau beveik lygiai taip pat kaip ir ta kur garaže numesta stovi - Pirmyn atgal ne, tik į šonus. Jau siekia man rodos ir kraštus sparnuotė.

Šlangos kietos, orink neorinęs spaudimas kyla, tačiau temperatūra negrežiant automobilio važiuojant max 1500 apsuku nekyla, variklis nedakaista net iki pilnai 12h. Čia spėju tikrai pučia per tarpinę, nerandu jokio kito paaiškinimo. Nuorini, pavažiuoji, vėl turi orinti.

Labiausiai rūpi surasti problemą turbinos gedimuose.


StandartinėParašytas: 06 Rgp 2013, 15:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.11.19
Amžius:
39
Pranešimai:
483
Miestas:
Airija
Automobiliai:
bmw 320d E46 2002m.
Nikas:
kiruxxx
pazystamas suedes restouruota turba buvo labai greitai vietoj to su skylutem varzto kur paduoda tepala per jy sugebejo isukti paprasta :D maniskem kaip pirkau irgi buvo pridaryta nesamoniu tepalai bego prie turbinos labai galvojau kad jei jau ragai issiimu o ziuriu ant tepalo padavimo varzteliu kur prie bloko prisukta nera variniu tarpiniu ir neprisukta pilnai. o del tavo tai kaip ir ankstesnem poste sake jei is anos turbinos vare tepalai katalizatoriu galejo uzkisti ir per jega stume dumus gali tas prisideti paziurek ar tepala i je paduoda ir pan . o galva tau tik nuslifavo ar ir tikrino ar kur vidui netrukus? pas vieno 318 taip nejo nuorinti tarpine keite nepadejo vis iisipletimo bakelei sproginejo. pakeite galva ir gerai db.


StandartinėParašytas: 06 Rgp 2013, 16:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.02.21
Pranešimai:
155
Automobiliai:
E46
kiruxxx rašė:
pazystamas suedes restouruota turba buvo labai greitai vietoj to su skylutem varzto kur paduoda tepala per jy sugebejo isukti paprasta :D maniskem kaip pirkau irgi buvo pridaryta nesamoniu tepalai bego prie turbinos labai galvojau kad jei jau ragai issiimu o ziuriu ant tepalo padavimo varzteliu kur prie bloko prisukta nera variniu tarpiniu ir neprisukta pilnai. o del tavo tai kaip ir ankstesnem poste sake jei is anos turbinos vare tepalai katalizatoriu galejo uzkisti ir per jega stume dumus gali tas prisideti paziurek ar tepala i je paduoda ir pan . o galva tau tik nuslifavo ar ir tikrino ar kur vidui netrukus? pas vieno 318 taip nejo nuorinti tarpine keite nepadejo vis iisipletimo bakelei sproginejo. pakeite galva ir gerai db.


O kaip ukiskai patikrinti ar paduoda? ten yra ir tarpines dvi berods jei gerai pamenu ir priverziau zmoniskai ir varžtas ne is zoviesu tvarto duru issuktas su skylutemis kaip buvo taip sudejau atrodo ir praputinejau slangutę.

Galvą apžiūrėjo čia kažkoks seniokas iš uz kretingos kazkokiam kaime neatsimenu. Nu paziurejo paziurejo, sakau ar negali cia kur buti truke kad nematyt, ne sako viskas ok tik bus pasikraipius, uzdejo slifuot pasikraipius kaip bananas buvo nuo galo iki galo. nu as dar itariu savo kalte kad gal tarpine perdaug buviau supurskes kokiu tuo vario skystalu, bet visa kita tai verziau nu nuo sirdies pagal taisykles.

ar matyt man ant tarpines arba galvos bus kad i ausinima ejo visa kompresija? tarkim apdege turetu gal buti ar pan? kaip atrodo kai i cilindrus bega antifryzas ir arba tepalas? kazkaip geltonai antifryzas berods buna ar ne taip?


Paskutinį kartą redagavo Marcas27 06 Rgp 2013, 16:15. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 06 Rgp 2013, 16:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.02.21
Pranešimai:
155
Automobiliai:
E46
https://www.bmwautodalys.lt/lt/kataloga ... ius-112340

Žinau, kad šaibas dėjau ne iš abiejų žarnelės pusių. Gal ten galėjo užkišti tarkim tepalo skylutę sudėjus dvi prie varžto galvutės??? Ieškau sliekų...


StandartinėParašytas: 06 Rgp 2013, 16:26 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.10.25
Pranešimai:
2433
Miestas:
Marijampolė
Automobiliai:
E90 318d M47TU2 BiTurbo
ex E46 320d M47
ex E34 535i M30
ex E46 318i M43
Marcas27 rašė:
https://www.bmwautodalys.lt/lt/katalogas/dalys/11_2340/kg81309/0/0/0/0/0/ismetimo-kolektorius-112340

Žinau, kad šaibas dėjau ne iš abiejų žarnelės pusių. Gal ten galėjo užkišti tarkim tepalo skylutę sudėjus dvi prie varžto galvutės??? Ieškau sliekų...


Nr 13 slanga atsijunk ir uzvesk varikli, jei varys tepala tai su tepimu viskas ok


StandartinėParašytas: 06 Rgp 2013, 23:11 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.02.21
Pranešimai:
155
Automobiliai:
E46
Išardžiau senąjį turbokompresorių. Kur turbina, tai tas guolio galas išgraužtas tiesiog. Ir turbinos ir kompresoriaus sparnuotės žymiai padilę kai siekė kraštus. Gal kas nors patys restauravotės, o susirinkę nešėt balansuoti?


StandartinėParašytas: 07 Rgp 2013, 02:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.11.19
Amžius:
39
Pranešimai:
483
Miestas:
Airija
Automobiliai:
bmw 320d E46 2002m.
Nikas:
kiruxxx
Marcas27 rašė:

O kaip ukiskai patikrinti ar paduoda? ten yra ir tarpines dvi berods jei gerai pamenu ir priverziau zmoniskai ir varžtas ne is zoviesu tvarto duru issuktas su skylutemis kaip buvo taip sudejau atrodo ir praputinejau slangutę.

Galvą apžiūrėjo čia kažkoks seniokas iš uz kretingos kazkokiam kaime neatsimenu. Nu paziurejo paziurejo, sakau ar negali cia kur buti truke kad nematyt, ne sako viskas ok tik bus pasikraipius, uzdejo slifuot pasikraipius kaip bananas buvo nuo galo iki galo. nu as dar itariu savo kalte kad gal tarpine perdaug buviau supurskes kokiu tuo vario skystalu, bet visa kita tai verziau nu nuo sirdies pagal taisykles.

ar matyt man ant tarpines arba galvos bus kad i ausinima ejo visa kompresija? tarkim apdege turetu gal buti ar pan? kaip atrodo kai i cilindrus bega antifryzas ir arba tepalas? kazkaip geltonai antifryzas berods buna ar ne taip?


o tu nauje ar sena tarpine po galva dejei? jei nauja kam je purksti ? ji ir pati kur reikia jau gamykliskai su silikonu jugi jeigu ne metaline bet ir metaline buna padengta kazkuo . o galva buna sviecia ir ziuri vidinius itrukimus kurie nuo akies nlb matosi


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 25 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery