Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 01 Vas 2025, 19:54

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E46 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 76 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3, 4, 5, 6  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 09 Lie 2013, 10:19 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.02.21
Pranešimai:
155
Automobiliai:
E46
Auto: 2002m. 330D. Sedanas. m57 variklis.atuomatas.

Sekmadienį važiuojant KLP-KNS autostradoje, dar nepasiekus kamščių užsidegė aušinimo skysčio lempuptė skydelyje ir temperatūra pasiekė raudoną ribą. Atsidarius kapota rastas sutrukęs termostatas ir tas termostatas kur su nuorinimu (EGR termostatas?). Taip atsitiko įjungus kondicionierių. Dabar auto meta stipriai dūmą, nepučia šilto oro į saloną. Prieš tai dar buvo pastrigusi termomova, ji sukosi pastoviai kai tik dirbo variklis.

Kodėl sistemoje atsiranda toks didelis slėgis kad plastmases paleidžia šaibom, kai įjungi kondicionierių?

Kokie dabar remontai ir preliaminarios kainos laukia? Kur šlifuoti galvą Klaipėdoje(jei ji netrūkusi)? Kiek tai kainuoja? Kokia tarpine dėti nušlifavus(jei po to skiriasi jų storiai)? kokia jos kaina maždaug? Kiek termomova? Abu termostatai? Galvos varžtus keisti? Kokia kaina? Gal kas susiduręs su tokiais remontais? Galvoju remontuotis pats. Nes už tuos pinigus kur sukišiu servisui už darbą dar ir kitas vietas kaip pakaba ir važiuoklė pasiremontuočiau. Nors šiaip jei rasčiau tokius kuriais pasitikėti tikrai galima arba kas apsiimtų suremontuoti sąžiningai ir išrašytų sąskaita - faktūra ir dar suremontuotų iki savaitgalio tai atiduočiau tokiam geram žmogui į rankas.

Užkeiktas mano auto, dar neaišku kažkoks drebėjimas gerai užraunant atsirado gale - lyg kas prasisuktų ar tai kardane ar gal dėžėj automatinėt (čia stipriai dugnais pajudant iš vietos). Iš pradžių galvoau kad kažkas bagažinėj raičiojasi ir atsimusa, bet kai viską iškrausčiau jau nebeliko kam raičiotis.


StandartinėParašytas: 09 Lie 2013, 11:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.11.20
Pranešimai:
4181
Automobiliai:
E60 535d M57N2 '08
E46T 320d M47N '04
E88 120d N47 '12
Tai, gal alkūninio veleno skrėmulys "numirė" Bet tada turėjo ir akumo nekraut. Aš žinau tik tokį atvejį, kada lydosi termostatai. Kada nedirba aušinimo skysčio pompa. O tam turi nesisukt skrėmulys. Trūko, gal ne nuo slėgio, o nuo per aukštos temperatūros.Termostatas.
Termomova, jei pastrigus, tai kaip tik aušinsis pastoviai. Jei ji pastrigus "pritrauktoje" padėtyje.
Galvos varžtus rekomenduoja keist tik naujais. Nors suka atgal tuos pačius, ne vienas. Čia mažiausia bėda. Galvas šviečia, tvarko ir gerai daro Kaune, "žydai" vadinami. Raudondvario plente. Bet Klaipėdoje nežinau. Tarpinė tiks bet kokia eilinė, ten nemanau, kad nuiminės labai daug šlifuodami. Nors jei dūmų žymiai daugiau, gali būt galvai iš vis kapiec. Pažiūrėk pirma ar nėra antifrize tepalo, ir tepale antifrizo. Balti tokie tepalai, išputoja. O išsiplėtimo bakelyje plaukioja riebalai.
Nes priklausomai kokį kanalą galvos suvaro, ten ir skysčiai makaluojasi įvairiai.


StandartinėParašytas: 09 Lie 2013, 12:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.02.21
Pranešimai:
155
Automobiliai:
E46
Akumą kaip ir krauna, nors kartais kai jau ir antrasis priekyje esantis elektrinis ventiliatorius isijungdavo tai sunkiai beužvesi mašiną, nes sukimo stipraus nėra. Tada atjungi fyškę ir užkuri irgi šiaip taip. Kažkaip keistai įdomiai nevienodai kaip užeina kurdavosi. Vos tik įjungi kondiškę tai prasideda ir užkurt sunku užgesinus ir skysčius leisti pradeda. Termostatas kur prie vandens pompos tai tiesiog įtruko miniatiurinė skylutė ir netgi nebėga kai nejungi kondiškės ir nesukyla slėgis didesnis. Kai įjungi pasirodo iš ten čiurklė maža. O tas EGR termostatas ar kaip jis ten vadinasi viršuje kur yra ,spėju nuo slėgio, nes ten kur užsifiksuoja tas dratelis, kad šlangos neišsitrauktų tai nulupo kraštus atrodo, kad nušovę butų nuo didelio slėgio. Tas termostatas ne tai kad pats trukęs per šonus, bet jo dabar neina užfiksuoti kad nenusimautų, todėl ir galimai spėju, jog nuo slėgio. Plius, kad kaip ir sakai termomova pastoviai sukasi tai netgi temperatūra iki nulakstymo termostatų buvo normali, netgi vos vos mažesnė. Ji yra taip pastrigusi, kad pasukti eina pačiam, bet niekada nebus taip kad įjungus nesisuktų. Nematyt nei putų nei bakelyje, kuris ir taip turi kažkokių dumblo nuosėdų tų riebalų. Dabar gal jau ir nelabai yra skirtumas kai bet kuriuo atveju vistiek reikės imti galvą tikrinti, keisti tarpinę antifryza tepalus (kaip tik laikas buvo) ir pan. Man tik labai įdomu, kur yra priežastis to nušovimo kai ijungi kondicionierių, nes nesinori dar kartą vėl tą patį užturėti, juk reikia rasti problemą ir sutvarkyti.

P.s. gal kokius kontaktus tų žydų? Kaip tik ruošiuosi penktadienį į kauną važiuoti, gal spėsiu nusiardyti ir nuvežti.


StandartinėParašytas: 09 Lie 2013, 12:42 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.11.20
Pranešimai:
4181
Automobiliai:
E60 535d M57N2 '08
E46T 320d M47N '04
E88 120d N47 '12
Reikia surast priežastį. Galvą sutvarkysi, vėl užvirs. Rasiu kontaktus - parašysiu. Kažkur turėjau jų numerį.


StandartinėParašytas: 12 Lie 2013, 00:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.05.02
Pranešimai:
196
Automobiliai:
now: E39 530D '01
ex: E46 320D '98
Sveiki prie to pacio norejau paklaust, jeigu nera pas mane antro termostato, ir EGR uzkimstas, turi didele itaka kazkam ar ne?


StandartinėParašytas: 12 Lie 2013, 10:00 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.07.04
Pranešimai:
354
Automobiliai:
E46 330d m57 00'
Ex: E30 324 m21 92'
galvas tvarko Juodupenu kaime, Kretingos rajkne, nuo Klaipedos butu isvis netoli vezt, pats ten veziau, tai nusiskundimu neturiu...


StandartinėParašytas: 12 Lie 2013, 12:19 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.02.21
Pranešimai:
155
Automobiliai:
E46
Fimlas rašė:
galvas tvarko Juodupenu kaime, Kretingos rajkne, nuo Klaipedos butu isvis netoli vezt, pats ten veziau, tai nusiskundimu neturiu...


Dėkingas. Gal netyčia kokį kontaktą turi?
Beje, o jei trukusi ar daug virinimas gali atsieiti? Ir galų gale ar apsimoka virinti kai variklį gali už 600 lt pasiimti.


StandartinėParašytas: 12 Lie 2013, 14:24 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.07.04
Pranešimai:
354
Automobiliai:
E46 330d m57 00'
Ex: E30 324 m21 92'
Tvenkinio g. , LT-97300 JUODUPĖNŲ K., IMBARĖS
SEN., KRETINGOS R. - (686) 22762 Darbo laikas: I-V: 8-17 val.

Del virinimo kainu nezinau, nuslifavimas 40, patikrinimas 60. Kita varikli jei pirkti, tai vel nezinai koki nupirksi, bet kaip uz tokia kaina tai dedi ir vaziuoji, as tai neradau variklio uz tokia kaina, todel tvarkiau


StandartinėParašytas: 14 Lie 2013, 10:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.02.21
Pranešimai:
155
Automobiliai:
E46
Fimlas rašė:
Tvenkinio g. , LT-97300 JUODUPĖNŲ K., IMBARĖS
SEN., KRETINGOS R. - (686) 22762 Darbo laikas: I-V: 8-17 val.

Del virinimo kainu nezinau, nuslifavimas 40, patikrinimas 60. Kita varikli jei pirkti, tai vel nezinai koki nupirksi, bet kaip uz tokia kaina tai dedi ir vaziuoji, as tai neradau variklio uz tokia kaina, todel tvarkiau


ačiū


StandartinėParašytas: 14 Lie 2013, 11:19 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.02.21
Pranešimai:
155
Automobiliai:
E46
Noriu atgaivinti temą, nes labai rūpimas man klausimas:
gal kas gali išmastyti ar gal kam netgi yra taip buvę, kad termostatai nuo spaudimo lūžta kai vairuojant įjungiamas kondicionierius. Kol kondicionierius nejungiamas, viskas tvarkoje. Įjungus sukyla slėgis aušinimo sistemoje ir sutrūksta egr termostatas bei iškart po galva kairiau esantis termostatas. Kaip tai gali būti susiję apskritai?


StandartinėParašytas: 14 Lie 2013, 11:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
Jei jau istikro galvai kaput tai tikrai neuzisimciau ten tais jos virinimiais ir tt. nebent masina pardavimui, bet ir tai.......
Egr termostati pastoviai trukineja, tiesiog juos reik laikas nuo laiko tikrinti del itrukimu ir keisti. Su pagrindiniais irgi panasiai truksta ir jie. Tokius dalykus reikia ziureti nes paskui brangiai tokie malonumai apsieina.


StandartinėParašytas: 14 Lie 2013, 11:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.02.21
Pranešimai:
155
Automobiliai:
E46
Arunas B rašė:
Jei jau istikro galvai kaput tai tikrai neuzisimciau ten tais jos virinimiais ir tt. nebent masina pardavimui, bet ir tai.......
Egr termostati pastoviai trukineja, tiesiog juos reik laikas nuo laiko tikrinti del itrukimu ir keisti. Su pagrindiniais irgi panasiai truksta ir jie. Tokius dalykus reikia ziureti nes paskui brangiai tokie malonumai apsieina.


Šiandien jau nuimsiu galvą. Nežinau ką išmastyti. Aišku, nepriklausomai nuo galvos stovio, kurį sužinosiu geriausiu atveju rytoj (tikrinsiu, kur čia kažkas rekomendavo),dar bandysiu kažkaip tikrinti visą aušnimo sistemą (prapūtimas kompresoriumi radiatorių, variklio bloko ir galvos kanalų šlangų šlangelių šlangyčių ir t.t.). Tą salone esanti radiatorių irgi gal derėtų pasitikrinti? Aušinimo sistemoje nelabai gaudausi: kiek susiję kondicionierius ir aušinimo sistema? Gal dar šiaip kokių patarimų ar pastebėjimų prieš lupant viską lauk? Tarkim tokių, kad kai imi termomovą reikia ją blemba laikyti atrėmus į sieną stačiai, o ne nusviest kampan dviems savaitėms kai padariau pirmą kartą imant galvą. Beje, tą movą nuėmęs vakar pastebėjau, kad nuo užsifiksavimo ji dabar perėjo prie atsipalaidavimo, kai apvertęs rankose palaikiau keletą sekundžių. Dabar ji sukasi jau lengvai. Būtų tikriausiai kvaila tikėtis , kad susitvarkė ir uždėjus ji pradės suktis stipriau tik tada kai reikės.


StandartinėParašytas: 14 Lie 2013, 11:50 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
tai jei pie ausinimo sistema nulis patirties ir ziniu okiu budu nustatei kad galvai kaput?


StandartinėParašytas: 14 Lie 2013, 12:26 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.02.21
Pranešimai:
155
Automobiliai:
E46
Arunas B rašė:
tai jei pie ausinimo sistema nulis patirties ir ziniu okiu budu nustatei kad galvai kaput?


Labai paprastai Arūnai, nes trūkus termostatams greitai dingo skystis, temperatūra pasiekė raudoną ribą, nebepučia šilto oro į saloną ant pilnai 32 nustatyto reguliavimo, iš duslintuvo veržiasi kamuoliai dūmų ar tai balti ar tai mėlyni šiek tiek, nes jau ardant matau, kad iš priekio variklis ties galvos ir bloko tarpine apibėgęs tepalais. Negi dar gali būti sveika galva, kai paskui mane mašinos paskęsta dūmuose? Nežinau, gal apsidūmint gali ir dėl kokių trūkusių žiedų kad patenka tepalai į degimo kamerą, bet kai tokie simptomai kažkaip visi čia įsikirtę, kad galva kreiva kad tarpinė pradegusi ir pan. Ar ne taip? Aš nesu specialistas juk iš mano klausimų tai žinai, bet nu gaudau nuogirdas ir bandau pats įsivaizduoti. Mokausi Arūnai, aš mašinose visai šviežutėlis.


StandartinėParašytas: 14 Lie 2013, 12:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
O tu bent bandei pakeiti trukusi termostat ir uzpilus/nuorinus sitema uzvesti ir pratestuoti. Ar tikrai tiek dumai verciasi toliau ir ar spudimas sukyla ausinimo sitemoje. Dumai ismetime gali buti ir del kiauro egr vamzdzio ausintuvo, ji tikrinti pirmoje vietoje pries nurasant viska ant galvos ir jos tarpines. Tepala irgi ziureti reik anr yra jame vandens/antifrizo.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 76 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3, 4, 5, 6  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery