Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 16 Lap 2024, 13:59

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E46 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 39 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 06 Rgs 2012, 22:24 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.11
Amžius:
38
Pranešimai:
138
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E39 Touring
Automobilis:
BMW E46
2.0D 100kw, 2000m

Paėmiau su defektu, netolygiai dirba motoras, dūmina šviesiais dūmais. Vokietijoj galvojo, kad turbina, uždėjo NAUJĄ, nepadėjo. Pradėjau žiūrėti, linkstu link siurblio arba purkštukų. Purkštukus buvau ištraukęs, patikrinau, atsidaro prie ~200bar, visi daugmaž vienodai.
Čia vieni subalamūtino "specialistai" nuėmiau galvą, aišku nieko nepamačiau, dabar viskas surinkta, niekas nepasikeitė.

Esmė kai prašyla, kažkiek pagerėja. Bet šiaip apsukos kyla iki 2000, motoras gazuojant dirba netolygiai, ir būna daug daug dūmų.

Gal kažkas kažką gali patarti?


StandartinėParašytas: 07 Rgs 2012, 15:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.07.16
Pranešimai:
77
Miestas:
Šiauliai
Automobiliai:
ex. BMW E46, 3d, 135kW, 2002m.
BMW E90, 2d, 120kW, 2005m.
BMW E53, 3d, 160kW, 2004m.
BMW F01, 3d, 225kW, 2011m.
Jei pasilus maziau dumo meta tai galimas variantas kad bus linkes svaistiklis.


StandartinėParašytas: 07 Rgs 2012, 17:28 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.11
Amžius:
38
Pranešimai:
138
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E39 Touring
Nuo ko jis galėjo sulinkt? :)


StandartinėParašytas: 07 Rgs 2012, 17:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.11
Amžius:
38
Pranešimai:
138
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E39 Touring
Šiandien darbe pajungė diagnostiką. Sakė, kad gali būt purkštukas su laidu, nes meta klaidą ant jo ir ant siurblio ankstinimo vožtuvo kažkokio. Sakė jei nedirba purkštuko elektronika, siurblys negali paankstinti degimo.
Ką manot?

Purkštukas naujas 900lt, dėvėto nepavyksta rast. O naują imt baisoka, jei gedimas ne ten, truputį gaila tokius pinigus išmest.


StandartinėParašytas: 08 Rgs 2012, 14:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.07.16
Pranešimai:
77
Miestas:
Šiauliai
Automobiliai:
ex. BMW E46, 3d, 135kW, 2002m.
BMW E90, 2d, 120kW, 2005m.
BMW E53, 3d, 160kW, 2004m.
BMW F01, 3d, 225kW, 2011m.
Kambas rašė:
Nuo ko jis galėjo sulinkt? :)

Hidrosmugis :) kai vandens pasiurbia tada linksta svaistikliai :)


StandartinėParašytas: 08 Rgs 2012, 21:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.07.01
Pranešimai:
21
Automobiliai:
E36 318
greičiausiai bus siurblys sugedęs, nes panasius simptomai buvo man ant vectros 2,2dti pakeitus siurbli viskas susitvarkė. Vectroje stovi panasus siurblys vp44 stovi


StandartinėParašytas: 08 Rgs 2012, 22:08 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.07.21
Pranešimai:
94
Pirmiausia reik pakeist filtra ir patikrint kiek duoda slegio bakinis siurblys,nes VP44siurbliai gali nedirbt del per mazo gaunamo kuro kiekio,bet jeigu kuro gauna pakankamai,tai bus sugedus pacio siurblio mechanika


StandartinėParašytas: 09 Rgs 2012, 01:02 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
Pas VP44 labai smagiai elektronika linksta irgi.


StandartinėParašytas: 09 Rgs 2012, 09:34 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.03
Amžius:
48
Pranešimai:
8031
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
g30 530e B48 hybrid '18
arcius rašė:
........ nes VP44siurbliai gali nedirbt del per mazo gaunamo kuro kiekio....

dirba jie kuo puikiausiai ir be siurbliuko bake.

_________________
БМВ – Б ойтесь М еня В ёдра


StandartinėParašytas: 08 Vas 2013, 23:34 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.06.26
Amžius:
34
Pranešimai:
180
Automobiliai:
E46 320d M47
Sveiki,
Taiva Šaindien keičiau visas vakumines šlangutes viskas kaip ir gerai, pasikeitus mašina traukė kaip žvėris kaip pirkau taip nevažiavo.
Bet pralėkus kokia 50km nustojo apsukos normaliai kilt, gaza ant laisvu mini ir ne daugiau 4štuku, o buna tarpu kad ir nedaugiau 3štuku.
O kai pastovi užkūrus apsukos 500 ir gaza jai spaudi iki dugno pakyla ~1000 ir taip kokia minute paskui jau stabilizuojasi iki ~900 ir jau kai mini iki dugno rodo maždauk 2500 po kiek laiko vis daugiau ir daugiau bet 4000 neina perkopt ir važiuojat dingsta kartais trauka.
Ar gali but siurblys ir dar pastebejau mašina užgesinus siurblys cype lyk ora gaudytu ir mačiau kad iš siurblio gryštamoi kuro šlangutei oro burbulas yra.
P.S siurbly tvarkė prieš mėnesį.


StandartinėParašytas: 08 Vas 2013, 23:41 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.03
Amžius:
48
Pranešimai:
8031
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
g30 530e B48 hybrid '18
koks variklis? kiek kuro bake, ar veikia siurbliai, koki spaudima sukelia?
ar bursim is kavos?

_________________
БМВ – Б ойтесь М еня В ёдра


StandartinėParašytas: 08 Vas 2013, 23:53 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.06.26
Amžius:
34
Pranešimai:
180
Automobiliai:
E46 320d M47
E46 2.0D 100kw , puse bako. kokie dar siurbliai? ir iš kur žinot ta spaudima.


StandartinėParašytas: 08 Vas 2013, 23:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.03
Amžius:
48
Pranešimai:
8031
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
g30 530e B48 hybrid '18
m47 siurbliai netures itakuos tavo problemai, galvojau gal m47n. patikrinti aisku gali, nuo kuro filtro slangute nuimk, ijunk degima, paziurek ar kas pareina. to pakaks. o filtras negali buti uzsikimses, ar setelis bake? buna ir tokiu atveju.

_________________
БМВ – Б ойтесь М еня В ёдра


StandartinėParašytas: 09 Vas 2013, 00:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.06.26
Amžius:
34
Pranešimai:
180
Automobiliai:
E46 320d M47
O dėl to dūmina? kad aplinkui nieko beveik nematyt? nu filtras pavarges, o iš bako kuras ateina srovė kaip ir normali lyk.
O gali būt dėl kaškokio OSM?


StandartinėParašytas: 09 Vas 2013, 09:26 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.03
Amžius:
48
Pranešimai:
8031
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
g30 530e B48 hybrid '18
del kuro trukumo nedumina. gal ir del osm, cia jau reikia ziureti parametrus, ne tik klaidas skaityti. sitam varikliui matavimo vnt butu kg/h, inpa'i bus uz matavimo rybu, nereikia issigasti. normaliai ant laisvu kiek pamenu 28-29 turi rodyti, pilnai uzgazavus (vaziuojant) ~80 (ar virs). inpos matavimo riba 16. arba su dis ziureti, ten nera sito bug'o.
o gal reiketu viska kruopsciai apziureti ka esi ten dares, lietes ir panasiai. gal ka ne taip pajungei, gal elektromagnetiniai voztuvai streikuoja, cia jau kalbeta apie daugelis priezasciu.

_________________
БМВ – Б ойтесь М еня В ёдра


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 39 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery