Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 07 Vas 2025, 23:42

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E46 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 10 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 25 Kov 2012, 21:29 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.01.10
Pranešimai:
4
Automobiliai:
E46 328i 98'
E92 335i 06'
Skype:
slowmaxaz
Automobilio, apie kuri norite paklausti
Pagaminimo metai:1998
Variklis: 2.8
Degalai: benzinas

Sveiki,

Problema tame, kad dingsta variklio trauka. Kiek forume radau, daugiausia bedos tik su dyzeliniais varikliais. Pas mane benzinas (duju nera ir nebuvo).

Kol variklis saltas, tol kuriasi ir traukia puikiai. Kai pasyla - irgi viskas gerai, kiek bevaziuotum. Taciau jei tik sekundei uzgesini ir vel uzsivedi - traukos nebera. Jei uzgesini/uzvedi, kol dar nera pilnai pasiles - trauka buna. Tad traukos nebuna is naujo uzvedus jau pasilusi varikli ir ji neatsiranda, kol neuzvedi variklio jam esant saltam. Beje, siltas variklis ir vedasi gerokai sunkiau, starteris kartais suka 3-4 sekundes. Budavo, kad siek tiek pavaikius varikli aukstom apsukom (uzmynus pirma-antra pavara iki red-line'o) ir uzgesinus/uzkurus - vel trauka atsirasdavo. Taciau dabar sis triukas nebepadeda. Kad trauka atsirastu, reikia vesinti 1.5 - 2h. Katalizatorius mano manymu atvesta anksciau, tad gal beda ne jo uzsikishimas.

Pats traukos nebuvimas - ganetinai ryskus, ypac zemais sukiais. Masina i gazo nuspaudima reaguoja labai "bukai". Kuro sanaudose kazkokiu pokyciu nepastebejau. Tepalai sintetiniai, normalios konsistencijos, tepalo filtra pakeiciau, nors dar ir nebuvo laikas. Oro filtras irgi normaliai. Buvau atjunges oro srauto matuokles laida - jokiu pokyciu.
Buvau diagnostikoj, bet ten nelabai ka man galejo pasakyt. Sako, kad gali buti problema su VANOS, taciau man panasiau, kad cia problema kazkur kitur. Buvau atjunges visai ta VANOS davikli, niekas nepasikeite. Prisegu atskanuotus diagnostikos lapus.

Beje, radau kitoje temoje, kur diskutuojama apie traukos dingima:
zauliuz rašė:
tiepatys simptomai kas ir pas mane buvo. pradeda issijunginet radija, skydelio apsvietimas priblanksta, sviesos irgi vos ne kaip ant gabaritu sviecia, dar uzsidega arba pradeda mirkset abs'o lempute. problema bus su laidais arba generatorium kas labiausiai tiketina. atsiejo man sitas malonumas 200 lietuvisku pinigu.

Pas mane taip pat yra beda su generatoriumi ar kazkuria elektronikos dalimi, nes buna jog skydelyje uzsiziebia raudona akumuliatoriaus lempute, kartais kartu su "abs" "asc" ir rankinio stabdzio lemputem, nutyla radija, bet viskas trunka tik pora sekundziu. Dazniausia vaziuojant per duobes, bet nebutinai. Nezinau, ar tai susije.

Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis


StandartinėParašytas: 27 Kov 2012, 21:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.01.10
Pranešimai:
4
Automobiliai:
E46 328i 98'
E92 335i 06'
Skype:
slowmaxaz
Tai ar nebus jokiu pasiulymu? Generatorius, katalizatorius, kuro siurblys, lambda zondai, kompas? Ar tikrai gali but VANOS? Gal kas bent nuoroda kokia pametet galetu. :?

Dar prie to pacio: kai nera traukos - ant laisvu apsukos nesokineja, bet jei pagazuoji, tai atleidus gaza apsukos nukrenta per zemai ir variklis ima dusti, kol vel susinormalizuoja.


StandartinėParašytas: 28 Kov 2012, 01:41 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.12.12
Pranešimai:
40
nepriimk mano atsakyma kaip profesionalo, as isviso profanas bmw masinose, bet truputi panasia situacija turejau su sena audi 100. T.y. Lb neseniai vaziuota masina buvo tikrai sunku uzvesti, ir reikejo zaisti su gazu. Kai salta tai ir prie -15 uzsikurdavo lb lengvai, nereikejo ir pora sekundziu starteri laikyt. Apsukos per lietu buvo mazesnes, ir jeigu jungiau garsia muzika, valytuvus, artimosios sviesos tj apsukos krisdavo iki 600. Problema buvo oro padavime i varikli. Galbut tai jums pades, bet abejoju


StandartinėParašytas: 28 Kov 2012, 09:04 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.01.31
Pranešimai:
1658
kam tu ta diagnostika darai, jei nepasako, ka keisti?
Kurios cia dabaritnes klaidos, kurios cia senos?
Siaip sutvarkyti reikai pirma klaida ir vaziuos.


StandartinėParašytas: 28 Kov 2012, 23:09 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.01.10
Pranešimai:
4
Automobiliai:
E46 328i 98'
E92 335i 06'
Skype:
slowmaxaz
Tai diagnostika pasake tik spejima - VANOS. Ardyt, ziuret/keist, surinkinet - labai jau brangu, kaip vien del spejimo. Jei butu mechaninis gedimas, tai tuomet nuolatos jis butu, o ne po sekancio uzvedimo, ar ne? Kur tuomet galima pasidaryt rimta diagnostika?
Visos klaidos yra "curently not present" bet butent diagnostikos darymo metu variklis uzsivede gerai, reiskia ir trauka butu buvusi.

Siaip yra trys pagrindines klaidos, kuriu pasikartojimas visiskai vienodas - po 255 kartus. As jas isrinkau ir ikeliu cia. Jei jos visos pasikartojo tiek pat kartu, reiskias visos susijusios. Ar negali but, kad butent tuo metu, kai skydelyje uzsidega generatoriaus nekrovimo lempute, tas klaidas kompas ir uzfiksuoja? Tuomet jos buna "curently present" del ko kompas sekancio uzvedimo metu apriboja variklio darba?

Va tos trys klaidos pabrauktos (ir dar viena reciau pasikartojanti):
Paveikslėlis


StandartinėParašytas: 29 Kov 2012, 11:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.02.10
Pranešimai:
363
alkuninio davikli zek. tau jau pasake zmogus auksciau...

_________________
Average is failure


StandartinėParašytas: 29 Kov 2012, 12:43 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.01.31
Pranešimai:
1658
slowmax rašė:

kaip dyzeli visi diagnostikai sako: siublys, purkstukai (nors turbut ten tik 10% gedimu tera), tai ant situ benzu - VANOS. Prie visokiu vanosu lysti paskutineje vietoje.
O tai ka live data rodo ziurinti? Skaityt klaidas proto nereik, reiktu i live data uzmesti aki.
Bet jau pasakem tau ka keisti.


StandartinėParašytas: 29 Kov 2012, 22:28 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.01.19
Amžius:
38
Pranešimai:
204
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E46
Pas mane lygiai tokia pati beda buvo. Pask. veleno daviklis mire (isiurbimo), pakeitus viskas ciki very :)


StandartinėParašytas: 29 Kov 2012, 23:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.27
Amžius:
54
Pranešimai:
9724
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E36 328Ci
BMW e92 330d
BMW e90 320d
BMW K1200GT
Skype:
maisteris
Asmeniskai dirbciau su sia problema taip:
1-istrinam visas klaidas
2-vazinejam
3-ziurime vel klaidas
4-atsiradusias analizuojam smulkiau, tame tarpe ziurime Live Data
5-keiciam sugedusi mazga, davikli,sensoriu
Tavo atveju pirma atkreipciau demesi i paskirstimo, alkuninio veleno daviklius....
Taip pat sutvarkyk generatoriu ir laidus, kontaktus, mase.

_________________
Antanas.E36Coupe


StandartinėParašytas: 05 Bal 2012, 16:56 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.01.10
Pranešimai:
4
Automobiliai:
E46 328i 98'
E92 335i 06'
Skype:
slowmaxaz
Na atrodo sita problema su trauka sutvarkyta - kaltas buvo isiurbimo voztuvu velenelio daviklis (intake/inlet camshaft sensor - klaidos Nr. 41). P.S. jei kas davikli keisit i naudota, o klaida bus ta pati - neskubekit bedos ieskot kitur, greiciausiai ir tas kitas daviklis bus blogas, keiskit dar karta :D )

Dekingas R2L servisui (vilnius)


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 10 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery