Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 30 Lap 2024, 09:27

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E46 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 154 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 11  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 21 Geg 2012, 12:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.07.08
Pranešimai:
69
Miestas:
Anykščiai
Automobiliai:
E34 525 TDS 94 E46 320D 00 100kw
Sveiki. Gal kas galėtų įdėti kokį vaizdelį, ar parašyti, kur yra ABS elektronikos blokas, į kurį ateina laidai nuo ratų ABS daviklių ? Kuri fiškė, ir kurie maždaug kontaktai ? E46, 2000m 320D. Neveikia ABS+ASC, Carsoft rodo priekinių daviklių laidų problemą. Daviklius patikrinau, varža normali. Didelis didelis AČIŪ.


StandartinėParašytas: 25 Bir 2012, 18:42 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.12.23
Amžius:
36
Pranešimai:
28
Miestas:
Utena
Automobiliai:
e90 320d
Jai kam idomu. Atsitiko toks pat reikalas, uzsidege ABS/ASC/Rankinio lempute/greicio nerodo. diagnostika nustate galinio rato kaires puses dacika. BMW E46 330d 99m. dacikai eina tik orginalus 330d, kiti visi trumpesni dacikeliai (silpnu varykliu, buna ir kinisku), is kauno parduotuves atsiunte uz 300Lt ATS orginala bmw koks ir buvo is gamyklos.

_________________
BMW e90 320d no chip no power - no power no fun
Ex: Audi A3 8p 1.9 TDI + Vimota Chip Tuning 152ag 355nm
Ex: E46 330d + Vimota Chip Tuning 240ag 490nm
Ex: Golf mk4 1.9 TDI + Vimota Chip Tuning 140ag 330nm
Ex:....
More Smoke - More Power !!!


StandartinėParašytas: 25 Bir 2012, 20:48 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.27
Amžius:
54
Pranešimai:
9724
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E36 328Ci
BMW e92 330d
BMW e90 320d
BMW K1200GT
Skype:
maisteris
Naujokass rašė:
is kauno parduotuves atsiunte uz 300Lt ATS orginala BMW koks ir buvo is gamyklos.

ATE

_________________
Antanas.E36Coupe


StandartinėParašytas: 25 Bir 2012, 21:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.12.23
Amžius:
36
Pranešimai:
28
Miestas:
Utena
Automobiliai:
e90 320d
Sorry sumaisiau ATE

_________________
BMW e90 320d no chip no power - no power no fun
Ex: Audi A3 8p 1.9 TDI + Vimota Chip Tuning 152ag 355nm
Ex: E46 330d + Vimota Chip Tuning 240ag 490nm
Ex: Golf mk4 1.9 TDI + Vimota Chip Tuning 140ag 330nm
Ex:....
More Smoke - More Power !!!


StandartinėParašytas: 30 Bir 2012, 04:08 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.06.30
Amžius:
31
Pranešimai:
4
Miestas:
Marijampole
Automobiliai:
E46 320 '01
E60 530 '05
Nikas:
Mng
turiu sita problema, po nakties atsirado man ji ar daug ten makalynes remonto ir pinigu?


StandartinėParašytas: 30 Bir 2012, 17:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.07.08
Pranešimai:
69
Miestas:
Anykščiai
Automobiliai:
E34 525 TDS 94 E46 320D 00 100kw
Sveiki, matau nelabai yra norinčių padėti, bet vistiek skęstantysis ir už šiaudo griebiasi. Mašiniukas E46 320D 2000-08. Žiemos metu ėmė streikuoti ABS/ASC sistemos, lemputės abi tai užsidegdavo, tai užgęsdavo. Kartais būdavo pravažiuoji per balą, pyst ir užsidega. Kitą dieną važiuojant užgęsta. Užsidega, duodi prakasais, vėl susitvarko. Žiemai baigiantis užsidegė ir jau niekas nebepadėjo. Pasijungiau Carsoft 6.5, rodo, blogas priekinis daviklis, arba kairys, arba dešinys (absurdas kaip negali pusės parodyt), arba laidai. Ėmiau tikrinti laidus, pradžiai vizualiai. Nieko. Atjungiau pajungiau daviklių kištukus, patikrinau ir galinius kištukus. Lyg ir viskas OK. Beje veikia autopilotas, nedurniuoja spidometrai ir pan, žodžiu tik ABS/ASC. Stabdant ABS kartais bando veikti. Pabandžiau išimti vairuotojo pusės daviklį - sulaužiau, nes buvo užpuvęs. Nusipirkau fufliaką už 90Lt, beje jis tik su 2 kontaktais. Pajungiau, aišku niekas nepasikeitė. Neatjungęs akumo atjungiau fiškę nuo ABS tos hidro sistemos. Daviklio vietoj pajungiau laido gabalą nuo seno daviklio, ėmiau su testeriu tikrinti laidus. Radau keleivio pusės vieną laidą neveikiantį. Jau apsidžiaugiau. Pajungiau fufliakišką daviklį tiesiai prilituodamas 2 laidus. Atjungiau akumą, pajungiau ABS didelę fiškę, prijungiau akumą. Pralėkiau, tas pats, neveikia, stabdant ABS bando veikti. Nusipirkau BOSH firmos rimtą daviklį, pajungiau normaliai vėl su fiške, visus 3 laidus kaip priklauso. Bandau važiuot. Neveikia. Stabdau, ABS visai nebeveikia.... Tikrinu saugiklius, ten 5 viso už ABS atsakingi, visi geri. Jungiu Carsoftą - ABS module not responding.... #-o Nu šakės kaip sugedo nuotaika, negi galėjo sugesti ABS blokas, kai atjunginėjau fiškę neatjungęs akumo ? Raktelis buvo OFF. Paskui pajunginėdamas akumą atjungiau. Daugiau atrodo nieko negalėjau padaryti blogo. Bandžiau ir akumą atjungt, ir ABS bloko fiškę kelis kartus perjungt, deja, ABS blokas neatsako ir visai neveikia. Chebra.... nu būkit geri, padėėėėėkiiiiitttt !!! Kur geriausia kreiptis, ir kiek jau pinigų pasiruošt....susitaupyt....


StandartinėParašytas: 01 Lie 2012, 13:08 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.11.27
Amžius:
37
Pranešimai:
2405
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E46
tai kokis miestas parasyk, tada gal tau ir parasys kur ir pas ka vaziuot :) o kai kazkas tikrai nustatys gedima tai ir pasakys kiek finigu :) inksto parduot vistiek gi nereikes ;)

_________________
Perdažyt ir išmest


StandartinėParašytas: 01 Lie 2012, 14:04 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.07.08
Pranešimai:
69
Miestas:
Anykščiai
Automobiliai:
E34 525 TDS 94 E46 320D 00 100kw
Anykščiai. Tai galiu ir iki sostinės palėkt, tik va palikt auto jau negalėsiu. Dar man toks klausimas iškilo, ar negalėjo tas ABS blokas atsirišt, gal dėl to nebeveikia ? Nors čia turbūt tik save paguosti bandau. Aplamai, šitie prabangūs automobiliai ryja pinigus nesveikai. Nusiperki suvažiuotą, ir prasideda... Čia aišku ne į temą, bet išliesiu visą pyktį...

Nusipirkau, per visokius pažįstamus, tiesiai iš Vokiečių. Sumerkiau net 6EU. Ir prasidėjo. Nuvažiuoju į degalinę, piluosi kurą, nes kaip visada pas pardavėjus sausas bakas. Dyzelis ant kojų bėga....[CENZŪRA] fūristo šlanga į baką supjaustyta....teko keist. Parktronikas sugedo antrą dieną po pirkimo ir taip jau 3 metus. Vėliau pastebėjau, jog auto buvus dauštą į kairį sparną ir taisyta pas hansus. Pradėjo bildėt kardano kryžmės, teko keist. Pasipylė važiuoklės remontai, prastu keliu važinėjant visai nelaiko priekiniai salemblokai (nei po 50 lt, nei po 120lt). Parėjo visiems gendanti pečiuko rėlė - dėjau naują originalą. Išmečiau katalizą. Pradėjo streikuoti presure converteriai, egr visai atjungiau, iš dviejų vieną surinko draugas. , galiausiai atsirado kažkokia tai trauka. Prakiuro duslo gofra, dėjau panašią, vėliau duslas nulūžo. Parėjo suknistas dempferis - pirkau be jokių gumų IEC. Su padidėjusia vibracija nebesusitvarkė tas tempėjas, teko keist naują. Vėliau parėjo vandens pompos guolis - tata pritaisė su žiguliniu, šitas nulūžo po kelių tūkst km, supyliau diržą, keičiau naujais. Sugedo dvi pakaitinimo žvakės, viena nusisuko išsukant, tik tatos profesionalumo dėka pavyko ją išimti nieko neardžius ir net neapgadinant galvos sriegio, aišku parėjo 4 cil, kur sunkiausia prieit. Pradėjo lįsti rūdys, slenksčiai, spranų kraštai, bagažinės dangtis prie numerio ir apačioj. Sulūžo galinė spyruoklė, keičiau abi. Girgždukai - keičiau originalais. Galiausiai pradėjo nebeveikti ABS/ASC, čia tai išvis zjb. Žiemą prisirinko ledo, nutraukė automatinio šviesų aukščio reguliatoriaus laidus, fiškė supuvus, teko lituot laidus tiesiai. Sugedo centrinio rėlės - persilitavau pats. Prieš kelias dienas užgeso vienas ksenonas. Ir čia dar ne viskas, jaučiu kad jau artėja smagračio ir viso sankabos komplekto keitimas, perjungiant bėgius ėmė dunksėti reduktorius (ačiū Dievui, kad dar iš rėmo neišlūžo), na ir pabaigai, jau atsiranda trūkčiojimas ramiai važiuojant, kas matyt baigsis išdilusios populiariausios dozatoriaus vietos kuro siurblio elektronikos keitimu. Apie visokias kuro grąžinimo šlangutes tai jau net nekalbu. Beje tos dėžutės, kur ateina ABS, daviklių laidai tai yra apgailėtinos, ten pravodkė primena plonus laidelius apsuktus vienu sluoksniu juodos izoliacijos, ir kai keiti pvz galinių stabdžių kaladėlių daviklį, nu reikia vesti kilometrą laido iki purvais apdrėbtos drėgnoje vietoje įkištos dėžutės... O apie automobilį, tai galiu pasakyt, kad mūsų žiemai pečiukas akivaizdžiai per silpnas, tas pastovus variklio nekaitimas varo vėžį. Atidarius bagažinę, vanduo ima bėgti tiesiai į vidų.... Lietaus jutiklis taip pat veikia dažnai ne pagal mano norus. BMW visai nemoka gaminti valytuvų. Apie E34 net nekalbu, ypač keleivio pusės. Priekinių langų pakėlėjai taip pat apgailėtini. Čia viskas per sušiktus 3 metus ramios eksploatacijos ir apie 30000km. Suprantu, kad vokiečiai juk parduoda mašinas, kurių jau nebeapsimoka eksploatuoti, bet kai kurie dalykai ir ypač jų kainos tiesiog siutina.


StandartinėParašytas: 01 Lie 2012, 15:26 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.05.18
Pranešimai:
3378
Micius rašė:
Anykščiai. Tai galiu ir iki sostinės palėkt, tik va palikt auto jau negalėsiu. Dar man toks klausimas iškilo, ar negalėjo tas ABS blokas atsirišt, gal dėl to nebeveikia ? Nors čia turbūt tik save paguosti bandau. Aplamai, šitie prabangūs automobiliai ryja pinigus nesveikai. Nusiperki suvažiuotą, ir prasideda... Čia aišku ne į temą, bet išliesiu visą pyktį...

Nusipirkau, per visokius pažįstamus, tiesiai iš Vokiečių. Sumerkiau net 6EU. Ir prasidėjo. Nuvažiuoju į degalinę, piluosi kurą, nes kaip visada pas pardavėjus sausas bakas. Dyzelis ant kojų bėga....[CENZŪRA] fūristo šlanga į baką supjaustyta....teko keist. Parktronikas sugedo antrą dieną po pirkimo ir taip jau 3 metus. Vėliau pastebėjau, jog auto buvus dauštą į kairį sparną ir taisyta pas hansus. Pradėjo bildėt kardano kryžmės, teko keist. Pasipylė važiuoklės remontai, prastu keliu važinėjant visai nelaiko priekiniai salemblokai (nei po 50 lt, nei po 120lt). Parėjo visiems gendanti pečiuko rėlė - dėjau naują originalą. Išmečiau katalizą. Pradėjo streikuoti presure converteriai, egr visai atjungiau, iš dviejų vieną surinko draugas. , galiausiai atsirado kažkokia tai trauka. Prakiuro duslo gofra, dėjau panašią, vėliau duslas nulūžo. Parėjo suknistas dempferis - pirkau be jokių gumų IEC. Su padidėjusia vibracija nebesusitvarkė tas tempėjas, teko keist naują. Vėliau parėjo vandens pompos guolis - tata pritaisė su žiguliniu, šitas nulūžo po kelių tūkst km, supyliau diržą, keičiau naujais. Sugedo dvi pakaitinimo žvakės, viena nusisuko išsukant, tik tatos profesionalumo dėka pavyko ją išimti nieko neardžius ir net neapgadinant galvos sriegio, aišku parėjo 4 cil, kur sunkiausia prieit. Pradėjo lįsti rūdys, slenksčiai, spranų kraštai, bagažinės dangtis prie numerio ir apačioj. Sulūžo galinė spyruoklė, keičiau abi. Girgždukai - keičiau originalais. Galiausiai pradėjo nebeveikti ABS/ASC, čia tai išvis zjb. Žiemą prisirinko ledo, nutraukė automatinio šviesų aukščio reguliatoriaus laidus, fiškė supuvus, teko lituot laidus tiesiai. Sugedo centrinio rėlės - persilitavau pats. Prieš kelias dienas užgeso vienas ksenonas. Ir čia dar ne viskas, jaučiu kad jau artėja smagračio ir viso sankabos komplekto keitimas, perjungiant bėgius ėmė dunksėti reduktorius (ačiū Dievui, kad dar iš rėmo neišlūžo), na ir pabaigai, jau atsiranda trūkčiojimas ramiai važiuojant, kas matyt baigsis išdilusios populiariausios dozatoriaus vietos kuro siurblio elektronikos keitimu. Apie visokias kuro grąžinimo šlangutes tai jau net nekalbu. Beje tos dėžutės, kur ateina ABS, daviklių laidai tai yra apgailėtinos, ten pravodkė primena plonus laidelius apsuktus vienu sluoksniu juodos izoliacijos, ir kai keiti pvz galinių stabdžių kaladėlių daviklį, nu reikia vesti kilometrą laido iki purvais apdrėbtos drėgnoje vietoje įkištos dėžutės... O apie automobilį, tai galiu pasakyt, kad mūsų žiemai pečiukas akivaizdžiai per silpnas, tas pastovus variklio nekaitimas varo vėžį. Atidarius bagažinę, vanduo ima bėgti tiesiai į vidų.... Lietaus jutiklis taip pat veikia dažnai ne pagal mano norus. BMW visai nemoka gaminti valytuvų. Apie E34 net nekalbu, ypač keleivio pusės. Priekinių langų pakėlėjai taip pat apgailėtini. Čia viskas per sušiktus 3 metus ramios eksploatacijos ir apie 30000km. Suprantu, kad vokiečiai juk parduoda mašinas, kurių jau nebeapsimoka eksploatuoti, bet kai kurie dalykai ir ypač jų kainos tiesiog siutina.


Pasakysiu taip, manau esi isdurtas grazioje formoje nusipirkai jau nuvaikyta modeli uz kosminius pinigus. O kad is vokieciu nieko nesako, jei ten koks babajus is patvorio istrauke ji. Nori kazkokiu tai tikru ziniu auto reikia pirkt is dealerio tiesiai.

_________________
Imagine you could jump so high you could leave this world behind...


StandartinėParašytas: 01 Lie 2012, 15:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.11.27
Amžius:
37
Pranešimai:
2405
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E46
matai kad zmogus jau neviltyje tai tu dar jam aiskini kad ji apgavo :D per 30k tai cia labai daug kas sugedo, as per 60 tiek nepakeiciau nors man atrodo kad jau daug keiciau :D

_________________
Perdažyt ir išmest


StandartinėParašytas: 01 Lie 2012, 16:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.07.08
Pranešimai:
69
Miestas:
Anykščiai
Automobiliai:
E34 525 TDS 94 E46 320D 00 100kw
Tai o ko gi neapgauna ? :( Visada apgauna, tik būna daugiau, būna mažiau. Pardavėją rekomendavo kaimynas, kuris tikrai blogo nelinki. Aš pats neesu labai jau geras specialistas, kai ieškojau auto, tai važinėjau su vienu specu, ir supratau, kad nupirkti normalią tiesiog neįmanoma. Tiesiog trūko kantrybė ir užsakiau, pasakiau kad reikia to ir to ir fsio. Sakau nedaužta ? Nedaužta sako. Na ir žmogus nemelavo. Va jei būčiau paklausęs, ar ankščiau nebuvo daužta, gal būčiau ir kitokį atsakymą gavęs :lol: Kiek bėgus ? 190 :lol: Pasaka apie senuką matėsi į jo gimimo metus žiūrint. Manau realiai prabiegas daug didesnis. Žiūrėjau kaip ir visi ir iš apžiūrėtų auto šios vairas nesudilęs, vairuotojo sėdynė nepraplyšus, pavarų svirties būklė nebloga, salonas gražus, dūmyt nedūmija, tepalo norma, kuriasi ir dirba neblogai, komplektacija puiki, visos durys darinėjasi lengvai, suvedimas liuks, pilnas raktelių ir raktų komplektas. Traukos man trūko, bet tai juk negali viskas būt idealiai :) TA Anykščiuose! praėjau iš pirmo karto ! :) Kaip su nepažįstamu auto tai tikrai neblogai. Visos bėdos pasipylė po kokių pusės metų, išskyrus bako šlangą ir parktroniką. Tiesa dar nepaminėjau jog stovėjo originalus BMW akumuliatorius kurio pagaminimo metai buvo kaip auto. Laikė iki šios žiemos (!).


StandartinėParašytas: 01 Lie 2012, 16:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.11.27
Amžius:
37
Pranešimai:
2405
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E46
puse metu gali buti lygi 5000 km arba 25000 :) metai gali parodyt kebulo korozijos zidinius, salono amziaus issidevejimus dar si ta bet visa kita parodo rida ir buvusio seimininko mokejimas arba nemokejimas teisingai eksploatuoti transporta :)

_________________
Perdažyt ir išmest


StandartinėParašytas: 01 Lie 2012, 22:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.12.23
Amžius:
36
Pranešimai:
28
Miestas:
Utena
Automobiliai:
e90 320d
Daug metu dirbu prie automobiliu dazau,ruosiu, surinkineju. Jaigu ka perikupai, tiesioginiai pirkejai perkantis is babaju, jie nieko nezino, jie ka pamate ta pasake, cia loterija, siaip jus cia daug blevizgojat ne i tema, jai esi is anykscius, vaziuok i utena, tada vaziuok link vln ir nuo utn 9km posukis i desne i velbiski, ti dirba darius rimtas meistas su rimta iranga boch ir t.t. kiek masinu twarkiau. Nebuwo bedu. Kainos tikrai zemos palygint su lietuwos kainom.

_________________
BMW e90 320d no chip no power - no power no fun
Ex: Audi A3 8p 1.9 TDI + Vimota Chip Tuning 152ag 355nm
Ex: E46 330d + Vimota Chip Tuning 240ag 490nm
Ex: Golf mk4 1.9 TDI + Vimota Chip Tuning 140ag 330nm
Ex:....
More Smoke - More Power !!!


StandartinėParašytas: 02 Lie 2012, 09:53 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.07.08
Pranešimai:
69
Miestas:
Anykščiai
Automobiliai:
E34 525 TDS 94 E46 320D 00 100kw
Naujokass rašė:
Daug metu dirbu prie automobiliu dazau,ruosiu, surinkineju. Jaigu ka perikupai, tiesioginiai pirkejai perkantis is babaju, jie nieko nezino, jie ka pamate ta pasake, cia loterija, siaip jus cia daug blevizgojat ne i tema, jai esi is anykscius, vaziuok i utena, tada vaziuok link vln ir nuo utn 9km posukis i desne i velbiski, ti dirba darius rimtas meistas su rimta iranga boch ir t.t. kiek masinu twarkiau. Nebuwo bedu. Kainos tikrai zemos palygint su lietuwos kainom.


Dėkui, Velbiškį tai rasiu, o kur ten tą žmogų rasti ?


StandartinėParašytas: 02 Lie 2012, 13:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.12.23
Amžius:
36
Pranešimai:
28
Miestas:
Utena
Automobiliai:
e90 320d
Nuo utn link vln 9 km. Bus sankryza, ti suki i desne, ivaziuoji i velbiski ir tada pirmas posukis i kaire pries. Alia daugebuti 2 aukstu, ir leki kokius 300m ir bus ti daug masinu ir susirasi dariu, atlieka diagnostika.

_________________
BMW e90 320d no chip no power - no power no fun
Ex: Audi A3 8p 1.9 TDI + Vimota Chip Tuning 152ag 355nm
Ex: E46 330d + Vimota Chip Tuning 240ag 490nm
Ex: Golf mk4 1.9 TDI + Vimota Chip Tuning 140ag 330nm
Ex:....
More Smoke - More Power !!!


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 154 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 11  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery