Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 17 Lap 2024, 19:00

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E46 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 105 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 18 Vas 2010, 11:37 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.08.09
Amžius:
36
Pranešimai:
335
Automobiliai:
E46 330xd. 02'
Ne, su varikliu viskas gerai, tik diagnostika rode ta pasildytuva ir pastebejau kad ilgokai syla iki darbines temperaturos. Cia rase kad tas sildytuvas keleivio pusej prie stiklo, bet pas mane ten nera jo.


StandartinėParašytas: 18 Vas 2010, 12:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
tema apie apsuku svyravima, o tai gali buti del apkrovos nelaikymo, o E46 vanos man rodos apkrovai taip pat itakos turi.

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 18 Vas 2010, 13:47 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.08.09
Amžius:
36
Pranešimai:
335
Automobiliai:
E46 330xd. 02'
Na pas mane su apsukom viskas gerai, bet kaip matai kalba pakrypo apie ta elektrini sildytuva, taigi ir as parasiau ;)


StandartinėParašytas: 22 Vas 2010, 21:42 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.09.21
Amžius:
42
Pranešimai:
96
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E39 530d
Electric Auxiliary Heater DDE 4.0 (E46 only)
The electric auxiliary heater heats the coolant with electric heating elements to compensate for the slight heat loss at high degrees of engine efficiency. Depending on the vehicle equipment, the heating request is sent either from the air conditioning system (IHKA) or from the heating control to the DDE control unit.

The heating elements only cut in when there are sufficient electrical power reserves. To determine the available power reserves, the alternator sends a pulse duty factor signal corresponding to the current alternator load to the DDE control unit. Depending on the permitted additional alternator load, the DDE control unit activates the auxiliary heater with a square-wave signal with pulse duty factors (= variable pulse widths) between 5 and 95%, thus controlling various heating power stages.

The idle speed is increased to 850 rpm when the auxiliary heater is activated.

Cutout conditions
The auxiliary heater is switched off under the following operating conditions:

•Battery voltage < 12 V (ON hysteresis 12.8 V)

•Engine speed < 710 rpm (ON hysteresis 730 rpm)

•Time after engine start < 10 s


•Coolant temperature
The coolant temperature threshold that must be exceeded for the auxiliary heater to cut out is determined with the measured ambient temperature from a characteristic curve. Characteristic curve data:

Ambient temperature [°C]
Coolant temperature threshold [°C]

-10.0
86.0

-5.0
86.0

10.0
50.0

20.0
17.0


Important: A fixed coolant temperature threshold of 86°C applies if no outside temperature sensor is fitted.

The outside temperature sensor is fitted in the following E46 models:

•On all models with 6-cylinder engines

•On models with 4-cylinder engines only with on-board computer or air conditioning.


The auxiliary heater is also switched off when one of the following fault codes is stored:

•0115, ”Coolant temperature sensor”

•1A04, ”Electric auxiliary heater”

•1A0E, ”Alternator load signal”

Troubleshooting
The activation function is monitored for short-circuit and open circuit.

As from DDE software version B1 (phase-in 07/2000) the auxiliary heater will be monitored for overheating.

Fault code 1A04 ”electric auxiliary heater” is stored if a defect occurs.

Consequence: Poor heating capacity at low temperatures

If the alternator indicates a load signal of 0 %, fault code 1A0E ”Alternator load signal” is stored.

Consequence: Auxiliary heater is switched off

Pas mane irgi apsukos sokineja. Kol heateris veikia, stovi auksciau, kai heateris neveikia krenta zemyn ;)


StandartinėParašytas: 23 Vas 2010, 00:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.08.10
Amžius:
38
Pranešimai:
1294
Miestas:
Siauliai
Automobiliai:
230kw 600nm
bet jei variklio temp kyla labai ilgai, cia susija su tuo? ar termostatas visgi?
Toks pats extra heateris stovi ir kitoje vietoje , padarysiu foto rytoj.


StandartinėParašytas: 23 Vas 2010, 13:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.09.21
Amžius:
42
Pranešimai:
96
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E39 530d
Jei heateris veikia gerai, ir vis tiek ilgai syla variklis, tai manyciau gali buti ir termostatas. Bet jei heateris veikia blogai, tai prie saltesniu oru variklis tikrai syla ilgeliau ;)
Pas E46 tas heateris stovi desnej pusej, tarp variklio ir amortizatoriaus stakano. Netoli tepalo matuokles visai ;)


StandartinėParašytas: 25 Vas 2010, 12:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.08.09
Amžius:
36
Pranešimai:
335
Automobiliai:
E46 330xd. 02'
As ir paziurejau, prie pat tepalo matuokles ;)


StandartinėParašytas: 06 Kov 2010, 20:50 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.04.07
Amžius:
37
Pranešimai:
42
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E61 525d
ex E46 330d
koks ezio detales kodas? kas pagelbet galit?

_________________
E61 525d


StandartinėParašytas: 07 Kov 2010, 14:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.08.09
Amžius:
37
Pranešimai:
354
Miestas:
Kybartai
Automobiliai:
ex E46 330D 135kw
ex E39 530D 142kw
ex E46 320D 100kw
Skype:
armaxase39
Su tuo pulsavimu, del to "pasildytuvo" isprendziau reikala, paprasciausias dalykas istraukt is jo fiskute su plonais laidais ir apsuku sokinejimai baigesi..

_________________
BMW


StandartinėParašytas: 08 Kov 2010, 23:18 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.02.21
Pranešimai:
22
Automobiliai:
E46 330xd auto, e60 530d
tai kaip tu ja isprendei????? :evil: fiske istraukt visi galim,bet su istraukta fiske variklis daug ilgiau syla,geriau sakyk ka daryt kad greit variklis pasiltu ir apsukos nepulsuotu,gal kas remontavot ta papildoma sildytuva? :?:


StandartinėParašytas: 18 Sau 2011, 22:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.11.13
Amžius:
39
Pranešimai:
41
Miestas:
Šiauliai
Automobiliai:
E46 330d M57 01'
VW Golf MK1 1.6D 83'
__________ex_auto_________
E36 316i M40 93'
E36 318i M40 92'
Vectra A 2.0l Dosch 91'
Volvo 440 1.8 94'
Skype:
doncedankis
Nikas:
Donce
Ar atradot kas nors? koki nors problemos sprendimo buda? ar su atjungtom fishkem vazinejat? :)


StandartinėParašytas: 18 Sau 2011, 23:19 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.02.18
Amžius:
36
Pranešimai:
3760
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E46 330d
Golf Variant
2019 1.5TSI 130H DSG
fuc1s rašė:

The idle speed is increased to 850 rpm when the auxiliary heater is activated.



tai va taip ir yra pas mane, sukyla iki tų 850, tai pagal aprašymą taip išeina jog HEATERIS veikia... bet tada kodėl metą klaidą diagnostikoj ? šiaip variklio šilimo laiku tikrai nesiskundžiu ..

_________________
///M3


StandartinėParašytas: 19 Sau 2011, 19:19 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.11.13
Amžius:
39
Pranešimai:
41
Miestas:
Šiauliai
Automobiliai:
E46 330d M57 01'
VW Golf MK1 1.6D 83'
__________ex_auto_________
E36 316i M40 93'
E36 318i M40 92'
Vectra A 2.0l Dosch 91'
Volvo 440 1.8 94'
Skype:
doncedankis
Nikas:
Donce
rDx^ rašė:

tai va taip ir yra pas mane, sukyla iki tų 850, tai pagal aprašymą taip išeina jog HEATERIS veikia... bet tada kodėl metą klaidą diagnostikoj ? šiaip variklio šilimo laiku tikrai nesiskundžiu ..


per kiek laiko (ar km) mazdaug tau ryte uzvedus salta varikli pasyla iki darbines temp?


StandartinėParašytas: 20 Sau 2011, 18:25 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.02.18
Amžius:
36
Pranešimai:
3760
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E46 330d
Golf Variant
2019 1.5TSI 130H DSG
dankis rašė:

per kiek laiko (ar km) mazdaug tau ryte uzvedus salta varikli pasyla iki darbines temp?

na kaip tau čia pasakius: pilnai iki 88C, įšyla taip grubiai sakant ~10km, dėl laiko tai įvairiai, nes vieną kart tuos dešimt km nuvažiuoji per 5min, kitą per 30min. čia +- prie dabartinių orų.
kuo daugiau šviesoforų, tuo daugiau apsukų, tuo greičiau ir sušyla man atrodo

_________________
///M3


StandartinėParašytas: 20 Sau 2011, 19:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.11.13
Amžius:
39
Pranešimai:
41
Miestas:
Šiauliai
Automobiliai:
E46 330d M57 01'
VW Golf MK1 1.6D 83'
__________ex_auto_________
E36 316i M40 93'
E36 318i M40 92'
Vectra A 2.0l Dosch 91'
Volvo 440 1.8 94'
Skype:
doncedankis
Nikas:
Donce
rDx^ rašė:
na kaip tau čia pasakius: pilnai iki 88C, įšyla taip grubiai sakant ~10km, dėl laiko tai įvairiai, nes vieną kart tuos dešimt km nuvažiuoji per 5min, kitą per 30min. čia +- prie dabartinių orų.
kuo daugiau šviesoforų, tuo daugiau apsukų, tuo greičiau ir sušyla man atrodo

pas mane panasiai, nezinia ar cia skaitosi greitai ar letai uzsyla, gal yra kam greiciau pasiekia darbine temp?


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 105 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery