Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 31 Sau 2025, 03:09

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E46 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 37 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 16 Bal 2008, 10:07 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.10
Amžius:
42
Pranešimai:
330
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E91 325xi N53B30
ex.E46 330d M57N
ex. E46 328i M52TUB28
10W60 per tirstas tepaslas. Greiciausiai pramuse koki salnika arba tarpine.

Istrauka is 325 manualo apie tepalus:

Viscosity ratings:
Viscosity is the oilflow rating as established
in SAE classes.
The selection of the correct SAE class
depends on the climatic conditions in
the area where you drive your BMW.
Approved oils are in SAE classes
5W-40 and 5W-30.
These kinds of oil may be used for
driving in all ambient temperatures.

_________________
ačiū


StandartinėParašytas: 16 Bal 2008, 16:59 
  
 
 
Tai va pas mane dabar mobilis full sintetika 5w40 - ryja ~200-300g/1000km ir daug balto dumo kai truputi dregniau ir ant dangtelio tepalo tokiu zalsvu nuosedu - snargliu.
Galvojau kazkas negerai ar galva skilus del nuosedu, o del tepalo tai gal ziedai arba gumeles.
Pasidariau siandien leak down ir pasimatavau kompresija, tai variklis idealus :D :D =D> .
Leak down visuose 97-99proc, kompresija 12-12,5atm. Nu fantastika =D>
Tai va nebesuku sau galvos del tu 250g tepalo ir toliau spaudziu gaza, del tiek tepalo tai tikrai neverta nieko ardyt ir ziuret jokiu gumeliu, jau geriau tegul ryja ta tepala, nuo tokio kiekio varikliui nieko blogiau nebus.


StandartinėParašytas: 16 Bal 2008, 17:38 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.02.06
Amžius:
38
Pranešimai:
250
Miestas:
Vilnius-Telsiai
Automobiliai:
E46 320d `03
Ju|ius rašė:
Tai va pas mane dabar mobilis full sintetika 5w40 - ryja ~200-300g/1000km ir daug balto dumo kai truputi dregniau ir ant dangtelio tepalo tokiu zalsvu nuosedu - snargliu.
Galvojau kazkas negerai ar galva skilus del nuosedu, o del tepalo tai gal ziedai arba gumeles.
Pasidariau siandien leak down ir pasimatavau kompresija, tai variklis idealus :D :D =D> .
Leak down visuose 97-99proc, kompresija 12-12,5atm. Nu fantastika =D>
Tai va nebesuku sau galvos del tu 250g tepalo ir toliau spaudziu gaza, del tiek tepalo tai tikrai neverta nieko ardyt ir ziuret jokiu gumeliu, jau geriau tegul ryja ta tepala, nuo tokio kiekio varikliui nieko blogiau nebus.


gal galetum placiau kur darei ir kiek kainavo ir kas tas "leak down"?


StandartinėParašytas: 16 Bal 2008, 17:59 
  
 
 
Dariau Kaune pas izidoriu 865299720 leak down ir kompresija - 200Lt. Leak down rodo variklio sandaruma. Tikrina kiekviena cilindra atskirai, i cilindra pajungia davikli ir duoda kompresijos ~8bar ir ziuri ar krenta ir kokiu greiciu ir tada parodo procentais sandaruma. Jei krenta, vadinasi ar voztuvai praleidzia arba galva skilusi arba tarpine prapucia, gali pasakyti ir per kur leidzia.


StandartinėParašytas: 16 Bal 2008, 18:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.02.06
Amžius:
38
Pranešimai:
250
Miestas:
Vilnius-Telsiai
Automobiliai:
E46 320d `03
dyzeliniam irgi daro?


StandartinėParašytas: 16 Bal 2008, 18:34 
  
 
 
Na taip.


StandartinėParašytas: 01 Geg 2008, 11:23 
  
 
 
Sveiki,as irgi turiu beda, pries tukstanti km pasikeiciau tepalus,pusiau sintetinius Agip,(iskart kai nusipirkau auto) 2,0 M50 tai va,pravaziavus ta tukstanti surija apie puse litro tepalo...Siaip labai daznai tikrinau ar neryja man to tepalo,vazinejau su benzinu,nors buvo ir dujos(gamyklines) bet su dujom kazkas buvo negerai,nuvaziavau pas dujininkus,jie pratestavo,sake viskas tvarkoj,gali drasiai vaziuot...tai vat,numyniau apie 250km vakar,snd ryte pasiziuriu tepalo matuokle-o ten apie puse normos sumazeje,ar gali buti,kad netvarkingas variklio darbas su dujom vercia varikli ryt tepalus?nes po diagnostikos duju niekas nepasikeite-sokineja apsukos ir t.t.,ant benzo viskas tvarkoje.Skambinau dujininkam,pasakiau,kad nieko jie ten nesutvarke ir kad pavaziavus ant duju tepalo sumazejo,apsauke ir durnium isvadino-sako nesamone,negali buti...dar vienas dalykas-pas mane per dangteli tepaliuka leidzia,neseniai tikrinau kompresija,tai atsukinejant zvake,ji tepaluota buvo,o kompresija visuose cilindruose beveik 11...norma...meistras sake,kad gali buti tokia kompresija del to,kad butent tepala ryja,nes dirbtinai sukelia tada tepalas kompresija...


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 37 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery