Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 28 Gru 2024, 06:35

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E46 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 238 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 16  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 05 Sau 2012, 15:11 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.02.10
Pranešimai:
363
Arunas B rašė:
Nepykit chebra bet uzknisa tokie klausimai. Kalbeta milijona kartu kad pakeitus lankscia mova atsiranda vibracija ir pradeda dar labiau luzineti duslintuvas.

nu tai cia ta visi turbut zino pas ka vibruoja ant laisvu, bet tu geriau papasakok kas ten per metodas dedant dvi lankscias movas ir nebelekaip ?

_________________
Average is failure


StandartinėParašytas: 05 Sau 2012, 15:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.08.10
Amžius:
40
Pranešimai:
56
Miestas:
ISPANIJA
Automobiliai:
E46 320d '00
Arunas B rašė:
Nepykit chebra bet uzknisa tokie klausimai. Kalbeta milijona kartu kad pakeitus lankscia mova atsiranda vibracija ir pradeda dar labiau luzineti duslintuvas.

Nepyk neradau kur kalbeta. Apie movos keitima radau, ir idejus ne originalia kiek padideja vibracija nes dedama trumpesne ir standesne, na cia ir taip aisku. O tai is kur tos dvi movos?

Man greiciausiai ir gresia keitimas visos tos dalies nes cia jauciu nelabai kas apsiims chimycit, sakys kad neimanoma ir viskas. Kaina nuo 300 € iki 600€ :( #-o


StandartinėParašytas: 05 Sau 2012, 15:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.27
Amžius:
54
Pranešimai:
9724
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E36 328Ci
BMW e92 330d
BMW e90 320d
BMW K1200GT
Skype:
maisteris
Viskas priklauso nuo movos ir to zmogaus, kuris ja keicia (ivrina). Gerai padaroma ir nieko ten baisaus nebuna.

_________________
Antanas.E36Coupe


StandartinėParašytas: 05 Sau 2012, 17:00 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.10.14
Amžius:
41
Pranešimai:
532
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E39 525dA'02
Ex E39 530dA'01
Ex E46 330d'01
E36Coupe rašė:
Viskas priklauso nuo movos ir to zmogaus, kuris ja keicia (ivrina). Gerai padaroma ir nieko ten baisaus nebuna.


Tai nori pasakyt kad Autvaditoj dirba kreivom rankom ir nesupranta ka daro? Istate mova, taip kad vibracija atsirado ikyri, o state pagal viska ne garaziniai.. cia kas zinot papasakokit kaip darosi su dviem movom, gal meistrai foruma paskaitys ir pasimokys is geru meistru:)


StandartinėParašytas: 05 Sau 2012, 17:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.10.14
Amžius:
41
Pranešimai:
532
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E39 525dA'02
Ex E39 530dA'01
Ex E46 330d'01
Amigo rašė:

Tai pas ji seniausiai ta lanksti mova ideta tikriausiai jau. Siulai deti originalia lankscia kuri kartu su katalyzu eina ir kainuoja stukom?


Nesiulau naujos, bet buciau zinojes, kad bus tokios pasekmes, ieskociau originalia naudota, be katalyzo. Bet jau pinigas sumoketas.


StandartinėParašytas: 05 Sau 2012, 17:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.27
Amžius:
54
Pranešimai:
9724
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E36 328Ci
BMW e92 330d
BMW e90 320d
BMW K1200GT
Skype:
maisteris
AugustBMW rašė:
Tai nori pasakyt kad Autvaditoj dirba kreivom rankom ir nesupranta ka daro?

As nekomentoju Autvaditos meistru darbo, bet servisas- tai ne iskaba, tai ne direktorius ar savininkas, tai ne buhaltere,TAI SPECIALISTAS-ZMOGUS,kuris ir tvarke tavo masina. Cia visa esme!
AugustBMW rašė:
.... o state pagal viska ne garaziniai..

Garaze dirba irgi skirtingi zmones, ir kai kurie is ju ismano savo darba geriau, nei kai kurie dirbantis pas autorizuota atstova

p.s. beda gali buti ir kitur...

_________________
Antanas.E36Coupe


StandartinėParašytas: 05 Sau 2012, 20:25 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.08.10
Amžius:
40
Pranešimai:
56
Miestas:
ISPANIJA
Automobiliai:
E46 320d '00
Fuuu pasikeiciau gumas variklio vibracija dingo visiskai :D , kas sugalvosit keist pasirupinkit iiiilgu iiiilgu raktu, nes is virsaus prieiti ir atsukti labai sunku ir gerai butu dvi lankscios jungtys ant rakto :) Jei pakelinesit varikli atreme i karteri tai pirma pakeisti galesit kaires puses ir tik prisukus gerai kaire puse galesit keist desne nes kitaip pasikelia tik kaire puse.

Pazejau tai leidzia dumus per ta lankscia mova - teks keist visa detale del Ispanijos servisu politikos nechalturinti ir keisti tik taip kaip nurodo gamintojas, tai va 301 € kris :(


StandartinėParašytas: 05 Sau 2012, 20:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
E36Coupe rašė:
Viskas priklauso nuo movos ir to zmogaus, kuris ja keicia (ivrina). Gerai padaroma ir nieko ten baisaus nebuna.


Kampus sugaudyti kritiska bet man su viena mova niekaip nepavyksta kad butu kaip su orginalia, vibracija vistiek jauciama. Aisku man kad gauti kokybiska lankscia jungti tai be sansu, del to dedu dvi arba viena bet ilgesne 150-200 mm. Dedant viena ilgesne reik deti tiesiog tiesu ~100mm ilgio vamzdzio gala i senos vieta ir dedam jau ilgesne mova apacoje po masina ties ta tiesiausia vamzdzio vieta. Jei masina su m-tec pakaba arba zeminta tada reik perdarineti nes idejus jungti po masina ta vieta gaunasi zemiausias taskas ir su juo pradedi bruzyt visokius gulincius mentus ir tt. jei vaziuokle zeminta. Dedant dvi lankscias jungtis dar reikia gaminti ir lankstu kronsteina kuris prilaikytu duslintuvo dali esantcia tarp jungciu, pastaruoju atvejiu daugiausiai knisimosi, bet efektas pats geriausias, jauciu net geriau gaunasi negu su orginalia jungtim nes duslintuvas nustoja trukineti visiskai.


StandartinėParašytas: 06 Sau 2012, 12:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.10.14
Amžius:
41
Pranešimai:
532
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E39 525dA'02
Ex E39 530dA'01
Ex E46 330d'01
E36Coupe rašė:
As nekomentoju Autvaditos meistru darbo, bet servisas- tai ne iskaba, tai ne direktorius ar savininkas, tai ne buhaltere,TAI SPECIALISTAS-ZMOGUS,kuris ir tvarke tavo masina. Cia visa esme!

Garaze dirba irgi skirtingi zmones, ir kai kurie is ju ismano savo darba geriau, nei kai kurie dirbantis pas autorizuota atstova

p.s. beda gali buti ir kitur...


Tai vat butent kad "specializuotas".. Apie tokias pasekmes, kurias forume zino vos ne kas antras zmogus, o specai nezino :)) o del garazu tai taip, kaip pataikysi :)


StandartinėParašytas: 06 Sau 2012, 17:38 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.27
Amžius:
54
Pranešimai:
9724
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E36 328Ci
BMW e92 330d
BMW e90 320d
BMW K1200GT
Skype:
maisteris
Deja forume is visu postu tik 20 procentu kazko verti.

_________________
Antanas.E36Coupe


StandartinėParašytas: 13 Sau 2012, 21:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.12.05
Amžius:
41
Pranešimai:
97
Miestas:
Panevezys
Automobiliai:
E46 330xd.
Ex auto : E36 325i, E39 528i, E46 320d
20% cia jau labai daug :) didziaja dali patarimu zarsto 19-21 metu specai :)
Siaip del tu dvieju movu tai tikrai sudominai ir reikes palindus po masina pameginti isivaizduoti ir pasidelioti, poto megint igivendinti :)


StandartinėParašytas: 14 Sau 2012, 16:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.10.14
Amžius:
41
Pranešimai:
532
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E39 525dA'02
Ex E39 530dA'01
Ex E46 330d'01
atsiradus vibracijai vienintelis variantas be perdarimo - per kompa truputi pakelt apsukas, beda dalinai issiprestu, ant laisvu ne taip jauciasi.


StandartinėParašytas: 16 Sau 2012, 20:29 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.12.05
Amžius:
41
Pranešimai:
97
Miestas:
Panevezys
Automobiliai:
E46 330xd.
Ex auto : E36 325i, E39 528i, E46 320d
bet apsukas tektu sukelt iki 900 -1100... klausimas ar tai yra gerai ypac saltam dizeliukui...


StandartinėParašytas: 16 Sau 2012, 21:02 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.11.27
Amžius:
37
Pranešimai:
2405
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E46
pitbul rašė:
bet apsukas tektu sukelt iki 900 -1100... klausimas ar tai yra gerai ypac saltam dizeliukui...

o tu vaziuoji su 700 rmp kol variklis pasyla ar kaip cia gali masina bijot 1000 rmp?

_________________
Perdažyt ir išmest


StandartinėParašytas: 16 Sau 2012, 21:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.12.05
Amžius:
41
Pranešimai:
97
Miestas:
Panevezys
Automobiliai:
E46 330xd.
Ex auto : E36 325i, E39 528i, E46 320d
ok as vaziuoju ir 4k apsukom su uzkaitusiu varikliu.. pamegink 30 min palaikyt tusciam varikliui tokias apsukas ir vel parasyk kaip sekesi :) nelygint tucsios eigos darbo su apkrovos rezimu...


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 238 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 16  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery