Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 29 Rgs 2024, 01:49

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E46 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 515 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 35  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 13 Bal 2009, 22:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2005.11.05
Amžius:
40
Pranešimai:
515
Miestas:
Vilnius, Panevežys
Automobiliai:
E46 M57TUD30; ex E46 M52B28TU 98'; ex E36 M52B28A 96'; ex E36 325td M51 94';
Skype:
mindaugas.lukosius
Dar vienas patarimas iš asmeninės patirties: susitvarkę vanos, pasikeiskit tepalą ir filtrą. Bus jums "fresh start". Beje, atrodo dingo man trukciojimas pakeitis į naujus tepalus.


StandartinėParašytas: 14 Bal 2009, 13:48 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.10.10
Pranešimai:
44
Automobiliai:
E46 316 01'
BMW_FANAS rašė:
Ir kaip atlikai tą procedūrą? Smulkiai papasakok ;)


isemi oro srauto matuokle, is jos isemi ta sieteli metalini, ir praplauni su tuom purskalu, ir vsio veikia kaip nauja :) aisku dar pries tai su kompu tevas kazkaip ten nuadaptavo ta oro srauto matuokle


StandartinėParašytas: 17 Bal 2009, 10:41 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
tai va. paskutiniai 3 uzpylimai kuro buvo tik tik uzsidegus lemputei iki vel uzsidegant ir is kart uzpilant. 3 kartus pilta po 30 ltr, nuvaziuota po +- 300km :)
cia su vaziavimu iki palangos oro uosto pora kartu (greicio ribojimai, keliu tvarkymai ir velavimai - 70-150-70 ir pan), meginimais iki 100km/h isibegejimu ir malimusi po miesta (neretai per kamscius).
sakyciau visai padoriai :D

aisq atmest nereik ir varianto, kad per liesas misinys, bet trauka nesiskundziu (norisi visada daugiau), o sanaudos pasakiskos :D na prie progos praskanuoti reiks diagnostika...

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 31 Geg 2009, 20:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.08.05
Amžius:
108
Pranešimai:
481
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E90lci 320d efficientdynamics mt
(ex) E46 328i mt
Pravažiavau jau 1000 km su pakeistomis Vanos gumomis ir galiu pasakyti, kad TO ypatingo pagerėjimo nepajutau, nors ir alyvą pasikeičiau (gal noriu, kad dar 100 AG atsirastų :D)

Žinoma, dingo apsukų šoktelėjimas esant šaltam varikliui, taip pat lyg atsirado geresnė trauka iki 2000 aps./min. O variklio garsai dingo pasikeitus vandens pompą (kaltinau Vanosą) :mrgreen:


StandartinėParašytas: 01 Bir 2009, 15:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.09.01
Amžius:
14
Pranešimai:
1281
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E65 740d matte black
Kažkur jau apie tai kalbėjau, tačiau norėčiau pakalbėti dar kartą. Juk oro srauto matuoklėje yra tam tikros mikroschemos ir kitos elektronikos, meistrelis vienas sakė, jog praplauti ją nėra gerai, ta prasme gali visai užsilenkti nuo praplovimo... Tai kiek tiesos nežinau, bet itikinamas variantas, juk bet kokia elektrotechnika drėgmes nemėgsta...


StandartinėParašytas: 01 Bir 2009, 16:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
Le Dainius rašė:
Kažkur jau apie tai kalbėjau, tačiau norėčiau pakalbėti dar kartą. Juk oro srauto matuoklėje yra tam tikros mikroschemos ir kitos elektronikos, meistrelis vienas sakė, jog praplauti ją nėra gerai, ta prasme gali visai užsilenkti nuo praplovimo... Tai kiek tiesos nežinau, bet itikinamas variantas, juk bet kokia elektrotechnika drėgmes nemėgsta...

ji plaunama specialiu purskalu spirito pagrindu, kad nepaliktu jokiu apnasu (riebalo, valiklio, tepalo ir t.t.) ir valoma tik pati juostele, ne visa matuokle.

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 02 Bir 2009, 01:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.11.01
Pranešimai:
955
Automobiliai:
E36 325i m50 vanos coupe 93m.
E46 330i 01m.
as savo visa buvau tam spirite isskalbes ir nieko,viskas tvarkoj. :D


StandartinėParašytas: 02 Bir 2009, 10:28 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
na spiritas gerai garuoja ir nepalieka zymiu, tai jei slapio nepajungei i svore (speju tikrai nepajungei), tai kaip ir tiek to :D

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 28 Lie 2009, 19:50 
  
 
 
Kadangi sita tema jau pavirto apie vanos, tai pakalbesiu apie savo. Nesenei pasikeiciau tas gumeles ir iskart po pakeitimo 0 efekto buvo. Pravaziaves 300km po proceduros sumasciau, kad reik idemei paieskot slangose itrukimu. Na del geresnio priejimo nusiemiau oro skelde ir radau 1 itukima toj slangoj, kuri eina nuo gofros iki lev. Ta itrukima uzmeistraves patikrinau ta plasmasine detale, kuri kisasi i isiurbimo kolektoriaus viduri. Pastebejas, kad labai jau kliba ji, tai uzdejau storesne tarpine ir igrudau atgal i kolektoriu. Viska surinkau atgal ir uzvedziau varikli. Na iskart pasimate, kad apsukos geriau kyla ir geriau leidziasi(bet vistiek ne taip, kaip noreciau), po patikrinimu paminkant gaza stovint reikejo patikrint kaip vaziuos masina trasoj. Siek tiek padraskes masina supratau, kad geriau negu buvo, bet vistiek ne taip geriai, kaip turetu :?


StandartinėParašytas: 29 Lie 2009, 10:41 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
na mano lupena po gumeliu keitimo vel priduso, bet tai liko dar problemos del apsuku, tai po savaites vazinejimo pradejo mazeti tas pagerejimas. dabar geriau nei anksciau buvo iki keitimo ir -1 ltr kuro, bet ta pirmaja savaite buvo nepalyginamai geriau. kai rasiu normalia pravodke, pasikeisiu gal atsigaus. na ir diagnostika dar meginsiu daryti.
jei kas blogai dirba is elektros, tai degimas gali buti neteisingas, jau neskaitant kuro padavimo, tai normalu butu, kad nevaziuoja kaip turetu...
knisam ieskom :D

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 29 Lie 2009, 11:47 
  
 
 
Gal kas zino kas labiau stabdo varikli, kai atleidziamas gazo pedalas? Ar jo kuriamas vakumas ar jo spaudziamas oras?


StandartinėParašytas: 29 Lie 2009, 13:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
ka? :D

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 29 Lie 2009, 14:09 
  
 
 
all in music rašė:
ka? :D


Kareiviskeliuose rašė:
Gal kas zino kas labiau stabdo varikli, kai atleidziamas gazo pedalas? Ar jo kuriamas vakumas ar jo spaudziamas oras?


StandartinėParašytas: 29 Lie 2009, 14:41 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
kazkaip neina suprasti ka parasei :)
jei gerai surpatau, tai nuo DME priklauso stabdymas :) ten vakumas turi kompensuoti spaudima.

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 29 Lie 2009, 16:03 
  
 
 
Na pameginsiu aiskiau. Kai variklis sukasi tarkim 3k rpm, tai sklende yra atidaryta ir jis traukia ora pro ja. Kai atleidziam gaza, tada sklende uzsidaro, bet variklis vistiek sukas ir megina traukti ora. Taigi man idomu ar variklio apsukos krenta tik nuo jo kuriamo vakumo, ar atsidaro LEV ir pro jy einantis oras padeda numest variklio sukius.
all in music rašė:
kazkaip neina suprasti ka parasei :)
jei gerai surpatau, tai nuo DME priklauso stabdymas :) ten vakumas turi kompensuoti spaudima.

Kokiu mechanizmu pagalba DME kontroliuoja vakuma/spaudima?
P.S. idedu video is youtube kaip(mano manymu) turetu vartytis tachometras beminkant gaza.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 515 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 35  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery