Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 26 Lap 2024, 21:23

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E46 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 176 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 17 Gru 2007, 13:02 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.12.06
Amžius:
38
Pranešimai:
1478
Miestas:
Kaunas
nu nafig... tegu ji dega, tikrai neleisiu tiek babkiu del kazkokios vienos sushiktos lemputes, man vienas ratas geras iseina uz tiek :D


StandartinėParašytas: 17 Gru 2007, 13:07 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.10.28
Amžius:
42
Pranešimai:
379
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
Nissan Silvia S12'84
Opel Monza GSE'84
Mazda MX-6'93
Mazda 6'09
Gali paskambink i sanciu autodalis ir paklaust gal jie kazka tokio turi ir kiek pas juos kainuoja :) Alternatyvu juk buna jei paieskosi


StandartinėParašytas: 17 Gru 2007, 13:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Klubo Narys
Klubo Narys
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.03
Amžius:
42
Pranešimai:
4365
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 328iC M52 95'06
F20 120D N47T 11'12
E36 318iS M42 93' ex
Nu taip, paprasčiausias sprendimas yra išsukti arba "nematyti" lemputės. O tada iš tikrųjų vieną dieną nusibaigia koks tepalo siurblys ir tu to nematydamas paprasčiausia užmuši motorą. Toks sąlyginis taupymo metodas :-) (tik šiuo atveju taupus (aka skūpus) moka belenkiek daugiau).
Iš tos pačios pusės reiktų iš anksto išlupti generatoriaus krovimo, stabdžių kaladėlių ir pan. lemputes :-)
n0l rašė:
nu nafig... tegu ji dega, tikrai neleisiu tiek babkiu del kazkokios vienos sushiktos lemputes, man vienas ratas geras iseina uz tiek :D

_________________
Viskas, ką sakau, yra tik mano ASMENINĖ nuomonė ir nieko daugiau...


StandartinėParašytas: 17 Gru 2007, 15:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.12.06
Amžius:
38
Pranešimai:
1478
Miestas:
Kaunas
na ka zinau... ant mano senesnes masinos vapse tokio panasaus daciko nebuvo ir nereikejo man jo, nesunku gi i menesi karta pasitikrint tuos tepalus... nematau cia problemos


StandartinėParašytas: 17 Gru 2007, 15:28 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Klubo Narys
Klubo Narys
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.03
Amžius:
42
Pranešimai:
4365
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 328iC M52 95'06
F20 120D N47T 11'12
E36 318iS M42 93' ex
ne viskas apsiriboja tepalo kiekiu, dar yra toks dalykas kaip tepalo spaudimas (t.y. ar jis "nutransportuojamas" iki variklio viršaus). (panašiai kaip generatoriaus įspėjamoji lemputė - kažkiek krauna, bet mažai, vadinas tik laiko klausimas kada nebeužsivesi)...
Žodžiu logika paprasta - šalinam ne nervinančius įspėjamuosius ženklus (kurie gali meluoti), o pačią problemą, išsiaiškinant priežastį. Daroma tam, kad nebūtų problemos ateityje.
n0l rašė:
na ka zinau... ant mano senesnes masinos vapse tokio panasaus daciko nebuvo ir nereikejo man jo, nesunku gi i menesi karta pasitikrint tuos tepalus... nematau cia problemos


StandartinėParašytas: 17 Gru 2007, 17:48 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.06.05
Amžius:
44
Pranešimai:
183
Miestas:
Vilnius
PrakalejaS rašė:
ne viskas apsiriboja tepalo kiekiu, dar yra toks dalykas kaip tepalo spaudimas (t.y. ar jis "nutransportuojamas" iki variklio viršaus). (panašiai kaip generatoriaus įspėjamoji lemputė - kažkiek krauna, bet mažai, vadinas tik laiko klausimas kada nebeužsivesi)...

O tepalo spaudima indikuojanti lempute ne kaip visur - raudona :?: :idea:
Man atrodo, kad tik lygio yra geltona.

_________________
BMW


StandartinėParašytas: 17 Gru 2007, 17:56 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Klubo Narys
Klubo Narys
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.03
Amžius:
42
Pranešimai:
4365
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 328iC M52 95'06
F20 120D N47T 11'12
E36 318iS M42 93' ex
Kad nebūtų priimti mano pastebėjimai kaip labai tikslūs, tai skubu pasitaisyti - į detales šiuo atveju nesigilinau (ar raudona ar geltona lemputė), tiesiog noriu pabrėžti, kad šiais laikais taupumo/skūpumo sumetimais dažnai netaisomos problemos, o paprasčiausia padaroma, kad tos problemos nesimatytų, kas su laiku priveda (sekmės atveju pasiseka ir nepriveda) prie rimtų pasėkmių.
Dariulis rašė:
O tepalo spaudima indikuojanti lempute ne kaip visur - raudona :?: :idea:
Man atrodo, kad tik lygio yra geltona.

_________________
Viskas, ką sakau, yra tik mano ASMENINĖ nuomonė ir nieko daugiau...


StandartinėParašytas: 17 Gru 2007, 18:19 
  
 
 
ačiū, kad nepatingejot parasyti. as kazka panasaus ir galvojau, man atrodo kad cia tiesiog patikrina tepalo lygi. kadangi ji (geltona lempute) uzgesta, manau viskas normaliai :)


StandartinėParašytas: 17 Gru 2007, 22:04 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.03.31
Amžius:
36
Pranešimai:
196
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E46 320 Ci 01'
klausimas toks tarp kitko: Tepalo lygi tikrinate varikliui esant saltam ar darbines temp :?:


StandartinėParašytas: 19 Gru 2007, 00:24 
  
 
 
Man irgi idomu: tepalus pakeite, tageltona laikroduka panaikino, bet liko vienas zalias bruksnelis (jis uzgesta po kokiu 5-10 min). Pries keturis menesius buvo trys bruksneliai, o dabar liko tik vienas :( Ka tai gali reiksti?


StandartinėParašytas: 22 Gru 2007, 10:17 
  
 
 
Official rašė:
klausimas toks tarp kitko: Tepalo lygi tikrinate varikliui esant saltam ar darbines temp :?:



uzkuri, palaikai +- 5 min, uzgesini, islipi, nueini ir matuoji


StandartinėParašytas: 22 Gru 2007, 12:38 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.06.28
Amžius:
40
Pranešimai:
501
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 325i Coupe '94
AuridasD rašė:
Official rašė:
klausimas toks tarp kitko: Tepalo lygi tikrinate varikliui esant saltam ar darbines temp :?:



uzkuri, palaikai +- 5 min, uzgesini, islipi, nueini ir matuoji

prajuokino :D
manau po tokios proceduros gali tikrai issigasti, nes gali ir nerasti tepalo ant matuokles :) matuoti reikia saltam, o geriausiai po nakties :wink:

_________________
parašo nėra


StandartinėParašytas: 22 Gru 2007, 13:18 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.03.31
Amžius:
36
Pranešimai:
196
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E46 320 Ci 01'
nu as lygiai taip ir darydavau visada, bet stai ka raso BMW manualas apie tai: Checking the oil level
1 Park the vehicle on a level surface.
2 Shut the engine off after it has
reached normal operating temperature.

3 After approx. 5 minutes, pull the dipstick
out and wipe it off with a clean
lint-free cloth, paper towel, or similar
material.
4 Carefully push the dipstick all the way
into the guide tube and pull it out
again.
5 The oil level should be between the
two marks on the dipstick.
As with fuel economy, oil consumption
is directly influenced by your driving
style and vehicle operating conditions.

tai kuris variantas teisingas? :roll: ir isvis kuo skiriasi parodymai gal kas yra bandes?


StandartinėParašytas: 23 Gru 2007, 11:57 
  
 
 
cornis rašė:
AuridasD rašė:
Official rašė:
klausimas toks tarp kitko: Tepalo lygi tikrinate varikliui esant saltam ar darbines temp :?:



uzkuri, palaikai +- 5 min, uzgesini, islipi, nueini ir matuoji

prajuokino :D
manau po tokios proceduros gali tikrai issigasti, nes gali ir nerasti tepalo ant matuokles :) matuoti reikia saltam, o geriausiai po nakties :wink:


jeigu ne kazka supranti apie variklius tai geriau patylek, nes juokini zmones


StandartinėParašytas: 23 Gru 2007, 11:59 
  
 
 
Official rašė:
nu as lygiai taip ir darydavau visada, bet stai ka raso BMW manualas apie tai: Checking the oil level
1 Park the vehicle on a level surface.
2 Shut the engine off after it has
reached normal operating temperature.

3 After approx. 5 minutes, pull the dipstick
out and wipe it off with a clean
lint-free cloth, paper towel, or similar
material.
4 Carefully push the dipstick all the way
into the guide tube and pull it out
again.
5 The oil level should be between the
two marks on the dipstick.
As with fuel economy, oil consumption
is directly influenced by your driving
style and vehicle operating conditions.

tai kuris variantas teisingas? :roll: ir isvis kuo skiriasi parodymai gal kas yra bandes?




Tai ar tu nesupranti, kad jei matuosi ant salto motoro tai visas tepalas bus karteri ir nuo to tau naudos nedaug, o kai pasildai, uzgesini, ir pamatuoji kol dar tepalas buna paciame variklyje tai ir yra normalus matavimas :x


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 176 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery