Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 15 Lie 2025, 14:27

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E46 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 34 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 08 Kov 2014, 11:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.07.10
Pranešimai:
277
Miestas:
UK
Automobiliai:
bmw 318i M43
320d 110kw
320d 110kw M Sport
gal galima nuotrauka su tavo itrukimu?


StandartinėParašytas: 10 Kov 2014, 14:09 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.01.29
Pranešimai:
86
Automobiliai:
BMW 320d
http://www.part.lt/perziura/61b68750498 ... cb9633.jpg
http://www.part.lt/perziura/edeeb20e030 ... a3d208.jpg
http://www.part.lt/perziura/7efc1cc1deb ... 59e492.jpg
http://www.part.lt/perziura/dcdd617d3fb ... 8c5b40.jpg
Sory uz nekokybiskas foto :) bet va kaip atrodo viskas


StandartinėParašytas: 10 Kov 2014, 22:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.02.02
Pranešimai:
56
Automobiliai:
E38 725TDS
Marrekas!!Jeigu keisi stikla kainuos kazkur apie 100lt.Nuvaziuok i minsko plenta kur yra masinu svartinas.Kai tik ivaziuosi i aikste po desine puse pamatisi daug stiklu ir reklama.As ten sau staciau.Tai labai kokibiskai padare ir nebrangu


StandartinėParašytas: 11 Kov 2014, 16:58 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.01.29
Pranešimai:
86
Automobiliai:
BMW 320d
Tik 100 lt? Okay... Tai cia visai apsimoka tada :) zinau ta vieta pirkau kazkada ten angare plasmases senam bmw.


StandartinėParašytas: 11 Kov 2014, 20:34 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.02.02
Pranešimai:
56
Automobiliai:
E38 725TDS
gali rast internete numeri ir paskambint kad nevaziuot


StandartinėParašytas: 11 Kov 2014, 23:56 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.09.14
Pranešimai:
51
(labai nemuškit už ilgą postą, tiesiog su autostiklais 10 metų dirbau kaip produkto vadybininkas, tai šiek tiek bendros info įmesiu, o ką nuspręsit - čia jau Jūsų reikalas.
dabar iš to reikalo pasitraukęs, tai pasistengsiu apie viską objektyviai, kiek tai įmanoma, ir neproteguosiu nei vienos lietuviškos firmos)

1. stiklai dėvisi
(taip pat kaip ir padangos, tik lėčiau).
vakaruose vidutiniškai priimta keisti priekinius stiklus kas ~80,000 - 100,000 km arba 6-8 metai.
jei dieną priešais saulę beveik nieko nebesimato dėl saulės zuikučių, tai reikia keisti stiklą nauju.
sau priekinio stiklo niekada nepirkčiau dėvėto, šoninius - drąsiai.

2. subraižyti (ar sudėvėti) priekiniai stiklai nesipoliruoja (jei nagu įbrėžimą galima užkabinti, tai jo nebeišnaikinsit be pasekmių).
jei kas sako kitaip, tegu - Jūsų valia, bet per tiek metų man neteko sutikti tikrai priimtino atvejo.
nes šiuo atveju poliravimas - tai gali būti:
(a) arba įbrėžimo "užpylimas" kokiu nors poliroliu - labai laikinas reikalas - iki pirmos normalios plovyklos
(b) arba įbrėžimo "išskutimas" abrazyvu - toje vietoje susidaro duobė, kuri kraipo vaizdą.
2004-ais "Automechanikoje" teko matyti itališką poliravimo mašiną - kažkas panašaus, kaip kad plovimas šepečiais - auto įvažiuoja priekiu, tada nuo viso stiklo tolygiai nuimamas sluoksnelis stiklo - kaina buvo kosminė už tokią paslaugą. realiai pasaulyje tas nėra pasiteisine.
jei kažkas normalaus būtų sugalvota, tai visos lietuviškos firmos jau seniai darytų...
šoniniai negiliai subraižyti stiklai šiek tiek poliruojasi abrazyvu, bet rizika 50:50, kad sprogs :)
darbas imlus laikui, tai sukelia kaina - nebent kasnors turėdamas nagingas rankas gali pasižaisti iš neturėjimo ką veikti :wink:

3. įtrūkimai/įskilimai.
dažniausiai pasitaikantys:
- tiesiog įskilęs stiklas ir tas įskilimas gali tolyn "bėgti",
- "žvaigždė", kai įskilimai bėga į kelias puses,
- "buliaus akis", kai akmenukas išskelia gabaliuką stiklo, bet nėra jokio įtrūkimo, kuris bėgtų tolyn,
- kombinuotas - pats bjauriausias, kai būna ir "buliaus akis" ir "žvaigždė".
labiausiai apsimoka važiuoti remontuoti "buliaus akis" ir nedidelius įtrūkimus 5-7 cm.
jei įtrūkimas ilgas (>15cm), tai realiai nebėra jokios garantijos, kad jis neatsinaujins po kurio laiko.
(todėl tokių dažniausiai neremontuoja, nes ir pinigų žmogus nenori mokėti ir niekas jam garantijų normalių neduoda)
įtrūkimas "bėga", nes jį "spaudžia" vėjas, kai važiuojame.
todėl jei įtrūkimas "keliauja", kur visai nereikėtų, tai realiai galima jį "nuvesti" į šoną atitinkamai spaudžiant nykščiu (tik nepersistenkit :wink: )
mano patarimas - jei važiuojant keliu pagavote akmenuką ir įskilo stiklas, tai nepatingėkite sustoti ir iš lauko pusės ant įtrūkimo vietos užklijuokite kokį izoliacijos gabaliuką (ar ką panašaus) - tokiu atveju vėjo jėga paskirstoma į didesnį plotą ir įtrūkimas toliau nebebėga.
mažą įtrūkimą verta remontuoti. dažniausiai tai kainuoja 25-50 Lt ribose ir praktiškai žymės nelieka.
kodėl visi nori remontuoti šviežius įtrukimus?
todėl, kad įtrūkimo vietoje kaupiasi atmosferinė drėgmė ir dulkės, o kai klijai su visu tuo reaguoja, tai ta vieta pabala :)
taupantys gali tartis tik "užgręžti", nes įtrūkimas iš apskritimo dažniausiai nebekeliauja toliau.
TA dažniausiai kabinėjasi, kai įtrūkimas yra vairuotojo matymo zonoje (anksčiau traktavo 40x40 cm prieš vairuotojo akis, kaip dabar - nežinau :) ) arba jei realiai maišo vairuoti - laužia saulės spindulius, kurie akina vairuotoją.
daugiau kokios tai baisios grėsmės Jūsų saugumui įtrūkimas nekelia (visos kalbos apie pakitusią stiklo struktūrą ar dar kokį velnią - totalus marketinginis "briedas", nes stiklų remontas laaaaaaabai apsimoka :) )

4. stiklų gamintojai.
daugiau kaip 90% visų pasaulio autostiklų gamina tik 4 gamintojai - AGC, Pilkington, Sekurit Saint-Gobain, Guardian (išvardinau pagal užimamą rinkos dalį).
kiekvienas iš tų gamintojų turi krūvą fabrikų ir valdo nemažai prekinių ženklų, pvz AGC Europoje dirbo po "Splintex" logo - nesiplėsiu į tai, nes jau keli metai visi stengiasi gaminti su savo pagrindiniais log'ais ir senus logus naudoja tik pagal kokių nors besitęsiančių kontraktų sąlygas.
šie gamintojai pagrinde laimi ir visus OEM tenderius (E46 priekiniai stiklai OEM buvo Sekurit Saint-Gobain ir Pilkington).
iš esmės, jei Jums siūlo kurį nors iš aukščiau paminėtų gamintojų už Jums priimtiną kainą - viskas OK, nes tai "firminiai" ("branded") stiklai ir ar stiklas su BMW logo ar be - praktiškai tas pats, nes atitinka visi kokybės reikalavimai lenkimui, davikliams ir kt. aksesuarams.
apart šių 4 gamintojų dar yra keleri "mažiukai" gerai kotiruojami rinkoje gamintojai (pvz, Soliver).
žemesnis lygis - lenkų JAAN (brandas "NordGlass").
dar žemiau - kinai "FYG", "XYG", "Benson", "CSG" ir, kaip bebūtų gaila, lietuviški Panevėžio fabriko stiklai (dabar brandas "Guartis" - realu, kad keisis, nes kiti lenkai juos perpirko - KLAR Glass).
beje, Lietuvoje yra gan mažai turkiškų stiklų ("Olimpia", "Dora Glass", "Baskent" ir pan.), nes jie pagal kokybę yra kaip kiniški, bet kainuoja brangiau :)
ant stiklo esantis logotipas slepia labai daug įvairios info.
pagal DOT skaičiukus galima nustatyti, kas pagamino stiklą. pvz, DOT-684 - Panevėžio Stiklas :wink:
oficialus gamintojų DOT sąrašas - šitos info neturi net daugelis lietuviškų stiklų keitėjų :D
kartais turguje matau, kaip į kokį BMW 5 GT būna įstatytas koks kiniškas XYG ir viršuje su štampu uždėtas BMW logo ;)
kiek žinau, uždėti BMW logo ant stiklo garažuose kainuoja 10-20 Lt.
tokiu atveju gan dažnai dar ant viršaus klijuojama kokia pasenusi kelių vinjetė, kad aktyvus pirkėjas netyčia logo nenutrintų ;)
teisybės dėlei reikia pasakyti, kad kiniškas FYG (Fuyao) yra oficialus VW OEM gamintojas Kinijoje kai kuriems modeliams.
taip atsitiko todėl, kad automobilių gamintojai krizės laikotarpio modeliams pradėjo supaprastinti stiklus - nereikėjo patentuotų moldingų, stiklas nesudėtingo lenkimo ir pan. - taigi pasitaikė atvejų, kai FYG laimėjo kelis OEM tenderius dėl kainos.
kiek žinau, tos tendencijos jau atsisakyta - stiklai vėl sudėtingėja.

5. keitimas.
E46 priekiniai stiklai klijuojami.
yra keleto rūšių klijai - vadinami "valandiniai" ir lėtesni.
jei norite kokybiško keitimo, tai reikia žinoti, kad pats darbas užtruka ~1 val, o likusį laiką auto stovi nejudinamas, kad stingtų klijai.
prie +15 C per 3-4 val klijai sustingsta tik kelis mm, kurių užtenka, kad avarijos atveju iššovus airbagui stiklas neišlėktų, todėl dažniausiai servisai ir leidžia išvažiuoti po pusdienio.
o pilnai klijai išdžiūna tik per kelias karštas vasaros savaites - dabar pakeitus stiklą, pilnai klijai sustings tik vasarop :wink:
todėl yra svarbu pirmą dieną stengtis nevažiuoti per gilias duobes, nekelti mašinos su domkratu - paprasčiausiai, kad toje košėje stiklas nesusijudintų.
viršutinis moldingas ant stiklo atlieka tik estetinę funkciją - uždengia tarpą tarp stiklo ir kėbulo.
jei išpjaunant pasiseka išsaugoti seną, tai niekas per prievartą Jums nesiūlys jo keisti, bet realiai jis yra vienkartinis (ir turėtų būti nebrangus, ~20-30 Lt - jei kas norės daugiau, tai jau plėšikai :) ).
vietoj išformuoto moldingo galima naudoti ir universalaus profilio gabalą - esmės tai nekeičia, tik žiūrėkit, kad būtų lygiai įdėtas, nesusigarankščiavęs - visa tai tik estetika.
stiklo pakeitimo darbo kaina didžiuosiuose miestuose "sukasi" ~100-120 Lt (čia jau įskaitant klijus, gruntą ir kt. medžiagas.)
geram klientui gali pakeisti už ~80 Lt.
jei kas siūlysis pigiau - aš asmeniškai nesikeisčiau, nebent draugas keistų už savikainą :)

6. lietuviškos firmos - apie jas nenoriu rašyti, kad nebūčiau apkaltintas reklama.
tik norėčiau patarti, kad visgi stiklus keistumėtės ne kėbuliniuose ar važiuoklę remontuojančiuose servisuose, bet būtent firmose, kurios užsiima stiklų keitimu - tai jų duona kasdieninė ir jie žino visokių papildomų "know-how", kaip tai atlikti tvarkingai (aišku, išimčių pasitaiko visiems :wink: )


StandartinėParašytas: 12 Kov 2014, 00:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.07.10
Pranešimai:
277
Miestas:
UK
Automobiliai:
bmw 318i M43
320d 110kw
320d 110kw M Sport
Like

Dar karta paklausiu,gavau akmenuka liko skilimas(buliaus akys) ar technikines jau nebepraeinu?Nes dar pries 6metus tevas su trukimu keleivio pusei praeidinejo TA.


StandartinėParašytas: 12 Kov 2014, 00:19 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.09.14
Pranešimai:
51
priklauso nuo to, ar ta buliaus akis labai prieš akis TA darbuotojui žibės ar ne :wink:


StandartinėParašytas: 12 Kov 2014, 00:25 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.07.10
Pranešimai:
277
Miestas:
UK
Automobiliai:
bmw 318i M43
320d 110kw
320d 110kw M Sport
Velnias o ji tesiai pries akys :(


StandartinėParašytas: 12 Kov 2014, 00:28 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.09.14
Pranešimai:
51
aš bandyčiau varyti.
pats pažeidimas iš esmės yra per menkas, kad nepraleistų TA, jei mašina yra visumoje tvarkinga.
nebent gali pastabą pasakyti.
o jei kas nors daugiau remontuotina, tai realu, kad visai dėmesio nekreips.


StandartinėParašytas: 12 Kov 2014, 10:15 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.11.20
Pranešimai:
4181
Automobiliai:
E60 535d M57N2 '08
E46T 320d M47N '04
E88 120d N47 '12
VK_KNS - super, matosi tikrai žmogus su stiklais bendravo. Plius dar nesižavėkit naudotais stiklais pigiau. Neaišku, kaip išpovė, dar ir klijuotas kartą jau. Kur stovėjo, kiek stovėjo, kiek kartų "trinkteltas nesmarkiai" Tai, kad trūks jis po įdėjimo, koks 50/50. Dėsi vėl iš naujo. Esu matęs po įdėjimo sutrūksta mašinai dar stovint, džiūnant. Klijas džiūsta, tempimai gaunasi ir tiek užtenka.


StandartinėParašytas: 14 Kov 2014, 13:29 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.12.07
Amžius:
35
Pranešimai:
278
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E46 320d (110kw) '04 135 kW
E61 535D (210kw) '08 280 kW
O kiek kainuoja naujas stiklas E46-am? ir kaip su lietaus davikliais? Ar juos galima išsaugoti nuo seno stiklo, ar nauji stiklai jau būna su gamykloj prilipintu daviklio jautriuoju elementu, į kurį tik dangtelį ir laidus pajungt?


StandartinėParašytas: 14 Kov 2014, 15:08 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.02.18
Amžius:
37
Pranešimai:
3760
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E46 330d
Golf Variant
2019 1.5TSI 130H DSG
Mustang rašė:
O kiek kainuoja naujas stiklas E46-am? ir kaip su lietaus davikliais? Ar juos galima išsaugoti nuo seno stiklo, ar nauji stiklai jau būna su gamykloj prilipintu daviklio jautriuoju elementu, į kurį tik dangtelį ir laidus pajungt?

kai kasko dėjo stiklą, sąmata atrodė ~680lt CAR GLASS`e. pilkington stiklas su lietaus davikliu ir žalia saulės juosta, aišku be bmw logo :D . Likau labai viskuo patenkintas ..
tiesa, praėjus beveik 3 metam, priviso daug zuikučių, prieš saulę jau nervina.. žvyrkeliais nevažinėjau

_________________
///M3


StandartinėParašytas: 14 Kov 2014, 23:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.09.14
Pranešimai:
51
Mustang rašė:
O kiek kainuoja naujas stiklas E46-am? ir kaip su lietaus davikliais? Ar juos galima išsaugoti nuo seno stiklo, ar nauji stiklai jau būna su gamykloj prilipintu daviklio jautriuoju elementu, į kurį tik dangtelį ir laidus pajungt?

kiek kainuoja stiklas - Jums pasakys servisai, į kuriuos kreipsitės.
kainų lygiai bus trys: firminiai - brangiausi, lenkiškas - per vidurį, kiniški - pigiausi.
(beje, SED/EST ir CPE/CAB stiklai skiriasi matmenimis, be to CouPE/CABrio brangesni nei SEDano/ESTate :wink: )
darbo kaina bus daugmaž vienoda.

lietaus daviklis yra automobilio elektronikos komponentas ir visi laidai bei dangtelis jam priklauso :D , o tai, ką matote ant stiklo, yra tik lietaus daviklio laikiklis (be abejo, su "kažkokia" plokštele ar šviesai jautriais diodais :roll: )

priekiniai stiklai gali būti parduodami tiek su gamykliškai užklijuotu daviklio laikikliu, tiek su tik "išpiešta" šilkografijos vieta laikikliui - tokiu atveju nuo senojo stiklo laikiklis bus nuimtas ir perklijuotas ant naujojo - čia nėra didesnės problemos, reikia tik žiūrėti, kad neliktų oro burbuliukų.

priklausomai nuo metų, yra sekančios E46 laikiklių modifikacijos (sudedu sedano/karavano laikiklių foto, nes tik 3 failus leidžia prikabinti :D ).
SED/EST:
Prikabintas failas:
Failo aprašymas: SED/EST iki 1998/09.
SED -98.jpg
SED -98.jpg [ 9.58 KiB | Peržiūrėta 9022 kartus(ų) ]
Prikabintas failas:
Failo aprašymas: SED/EST 1998/09-2001/08
SED 98-01.jpg
SED 98-01.jpg [ 9.38 KiB | Peržiūrėta 9022 kartus(ų) ]
Prikabintas failas:
Failo aprašymas: SED/EST 2001/08-2005
SED 01-05.jpg
SED 01-05.jpg [ 10.08 KiB | Peržiūrėta 9022 kartus(ų) ]

faktiškai galima sakyti, kad realiai yra dvi modifikacijos - seno tipo daviklis su 4 diodais ir naujo tipo daviklis su daug diodų
(tas mažas taškas kairėje apačioje pas seno tipo laikiklį - tai automatinių šviesų fotodiodas).

CPE/CAB:
1) 1999-2001 - atrodo kaip SED 1999-2001, bet skiriasi daviklio atstumas nuo stiklo viršaus - arba 35mm arba 50mm,
2) 2001-2005 - atrodo kaip SED 2001-2005.

būna, kad pakeitus stiklą, daviklio jautrumas suprastėja arba visai nebeveikia.
dažniausiai tai atsitinka, kai:
- vietoj paprasto žalio keičiama į soliarinį stiklą arba atvirkščiai,
- stiklas buvo be juostos nuo saulės, o dedamas su juosta nuo saulės (arba atvirkščiai) ir juosta "siekia" daviklio diodus.
- skirtingų gamintojų stiklai visgi šiek tiek skiriasi savo savybėmis. pvz, žmogaus akiai nejaučiamą stiklo žalios spalvos skirtumą elektronika "pajaučia",
- pats daviklio laikiklis būna šiek tiek kitoks:
1) metalinis arba plastikinis - buvo daug atvejų pas modifikacijas iki 2001 metų, kai originaliai stovėjo metaliniai diodų laikikliai, o įdėjus naują stiklą su plastikiniu laikikliu suprastėjo daviklio jautrumas (dabar jau su metaliniais beveik niekas nebegamina - tik plastikas....);
2) pačio plastikinio laikiklio spalva šiek tiek skiriasi - esu matęs tamsiai mėlynų ir violetinės spalvos - vėlgi skyrėsi daviklių jautrumai po įklijavimo.

iš savo patirties galiu pasakyti, kad galima "laužti" pardavėją, kad arba keistų stiklą į kitą (dažniausiai tokiu atveju pardavėjas susiras Jūsų seną išmestą stiklą, nuims nuo jo laikiklį ir perklijuos ant naujojo stiklo), arba reiktų "užlaužti" tą patį pardavėją, kad apmokėtų vizitą pas elektriką arba patys surastų elektriką, kad tas su kompu pakeistų daviklio jautrumą.

(važinėju su E91, tai per paskutinį vizitą pas Jaroslavą jis padidino daviklio jautrumą iki maksimalaus lygio, o planuoju vasarop (kai visas žvirgždas nueis nuo kelių) keisti stiklą į soliarinį, tai teks vėl pas jį užsukti, kad perdėtų "varnelę" nuo paprasto stiklo and "solar control" :) )


StandartinėParašytas: 15 Kov 2014, 15:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.02.18
Amžius:
37
Pranešimai:
3760
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E46 330d
Golf Variant
2019 1.5TSI 130H DSG
išsamiai =D>

_________________
///M3


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 34 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery