Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 30 Lap 2024, 09:29

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E46 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 28 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 29 Sau 2012, 12:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.04.19
Amžius:
40
Pranešimai:
254
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E46 Touring 2.0 (110kw)
ex. BMW E36 Coupe 2.0 (110kw)
Na kodel ews ir dde neturi itakos, nesusinchronizuoja rakto ir imobilaizeris blokoja starteri. Tokia schema radau bmw ews aprasyme. Tai ir gaunasi raktas siuncia koda i ews, ews perduoda i dde, tai uztrunka kazkiek laiko ir todel atsiranda toks laiko tarpas kol nesuka starterio, po to kai viskas susinchronizuoja pradeda ukti starteri ir automobilis uzsiveda.

Dar sakiau reikia pasiaiskinti ka blokoja signalizacija, ir idomu jei blokavimas pvz. dde kompas, ar tai neturi itakos kietiem mazgam, kaip pvz. ews?

O del Grill, tai rakto mikroschema itakos turi dik dwa, t.y. gamikliniai signalizacijai ar centriniam uzraktui, ews veikia per imobilaizeriaus chipa, kuris yra paciam rakto korpuse.


StandartinėParašytas: 29 Sau 2012, 12:50 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.10.30
Amžius:
40
Pranešimai:
749
Miestas:
Bergen
Automobiliai:
ex E46 320d M47 98'
exE46 330d M57N 03'
exE87 118d N47D20A 08'
exE87 116i N45B16A 05'
E60 520d N47D20A 08'
Skype:
azuolas003
o kada cia taip atsitiko? dabar tik atsalus orams?


StandartinėParašytas: 29 Sau 2012, 12:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.03
Amžius:
48
Pranešimai:
8031
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
g30 530e B48 hybrid '18
paduok tiesiai pliusa starteriu ir pamatysi. gal cia bereikalo i teorijas ilindai.

_________________
БМВ – Б ойтесь М еня В ёдра


StandartinėParašytas: 29 Sau 2012, 12:56 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.11.17
Amžius:
40
Pranešimai:
2468
Miestas:
Vilnius - Panevėžys
Automobiliai:
ex E36 320 M52 94'
E46 M47tuD20 03'
Jerry rašė:
O del Grill, tai rakto mikroschema itakos turi dik dwa, t.y. gamikliniai signalizacijai ar centriniam uzraktui, ews veikia per imobilaizeriaus chipa, kuris yra paciam rakto korpuse.

Tu teisus, jeigu snekesime apie mašinas iki 2001m. Mano auto jau 2003m tai raktas rombo formos ir imobilaizeris jau pačioje skchemutėje kai ir distancinio valdymas. Šita dalyką žinau, nes gaminausi antrą raktą su smegenimis iš kitos mašinos rakto. :wink:

O dėl tavo sinchronizavimu teoriju čia tik filosofija. Visi mašinos blokai bendrauja per duomenų šynas ir tas vyksta labai greitai. Negali būti tokie uždelsimai dideli.

Aš pradėčiau ieškoti nuo diagnostikos ir konkrečiai rakto padeties stebėjimo. Ar mašina iškarto pamato raktą. Tikrinčiau ar pasukus rakteli per imobilaizerio bloką prateina maitinimas starteriui, gal starteris kaltas ir t.t. žingsnis po žingsnio atmetant sveikas dalis surasi gedima.


StandartinėParašytas: 29 Sau 2012, 15:41 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.04.19
Amžius:
40
Pranešimai:
254
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E46 Touring 2.0 (110kw)
ex. BMW E36 Coupe 2.0 (110kw)
Na pas mane irgi raktas rombo formos.
Tai siulote pradeti, nuo to pasijungit diagnostika ir tikrinti kaip greitai pamato rakta ir pan.?

O del temperaturos regis atejus saltesniam orui, nors gal cia tik taip sutapo.

O tiesigiai pliusa paduoti i starteri, reikia laida iki starterio dasivesti ar kazkur yra pliusinis starterio laidas kokios fiskei pavirsutiniskai?


StandartinėParašytas: 29 Sau 2012, 15:50 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.03
Amžius:
48
Pranešimai:
8031
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
g30 530e B48 hybrid '18
yra po kapotu pliusine klema. laido vistiek reikes, ir ne pacio ploniausio.

_________________
БМВ – Б ойтесь М еня В ёдра


StandartinėParašytas: 29 Sau 2012, 17:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.04.19
Amžius:
40
Pranešimai:
254
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E46 Touring 2.0 (110kw)
ex. BMW E36 Coupe 2.0 (110kw)
Aisku, tai siulot pabandyti ijungti degima ir paduoti pliusa tiesiogiai i starteri?

Ar aplamai pabandyti ryte paduoti pliusa tiesiogiai i starteri ir paziureti ar suka jis ar yra uzlaikimas?


StandartinėParašytas: 29 Sau 2012, 17:19 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.06.11
Pranešimai:
3158
Miestas:
KAUNAS
Automobiliai:
BMW
E46 328ci;
E24 635csi;
siulyciau pradziai pabandyti ar uzstumt eina.

jei eina tada manau iskart galima visus imobilaizerius raktus ir t.t. atmest


StandartinėParašytas: 29 Sau 2012, 17:42 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
Grill rašė:

Aš esu savo kailiu išbandęs. Pasidariau raktą ir įdėjau į jį, kitos mašinos rakto mikroschemą. tai pasukus raktą viskas užsidega veikia magas, tik nesuka starterio.


Cia taip vyksta kai visiskai rakto ews nepriima. O jei ews rakta pripazysta bet kodine sinchro nedraugauja su dde tada starteris sukasi bet variklis neuzsiveda.
Problema gali buti pacio rakto nuskaityme, ews releje kuri atblokuoja starteri arba starterio releje.


StandartinėParašytas: 24 Vas 2012, 22:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.04.19
Amžius:
40
Pranešimai:
254
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E46 Touring 2.0 (110kw)
ex. BMW E36 Coupe 2.0 (110kw)
Na va ir issiaiskinau kame buvo beda.


Pasirodo naujas akumas prie dideliu salciu neturi reikiamos atidavimo sroves, ir todel blokoja (na man taip pasirode) starteri, nes starteris net nesucaksi. Taigi sios bedos priezastis blogas akumuliatorius.


StandartinėParašytas: 24 Vas 2012, 23:15 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
Niekas ten nieko neblokuoja, lavonas akumas ir tiek.


StandartinėParašytas: 25 Rgs 2012, 12:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.09.20
Pranešimai:
10
Automobiliai:
E46 330d 2000
Gal kam pravers informacija apie problemas su užvedimu.

auto BMW E46 330d,

Prieš kelias dienas pastebėjau, kad vangokai vedasi mašina, kadangi prieš tai buvo stovėjus su ilgai įjungtą audio, galvojau gal akumuliatorius nusėdo, bet nespėjau nei krauti, kai tą pačią diena po 3 sekmingų užvedimų, pasukus raktelį į užvedimo padėtį nieko neįvyko. T.y. starteris nesuko visiškai, bet salono ir kitos lemputės nebuvo prigesusios ir nebuvo standartinio "klink klink" garso išsikrovus akumui ir mėginant užvesti. Mašina sėkmingai užsistumė, truputi pavažiavus vėl pamėginau užvesti, užsivedė be problemų.

Servise patikrino akuma, jis pasirodė geras, dar pratempiau 3 dienas (mašina vedėsi gerai, gal vieną kartą iš 10-15 užvedimų buvo truputi vangus sukimas), kol 4 dienos rytą pasukus raktelį vėl nieko.

Taigi palikau mašiną servise, kur pakeitė pusę starterio vidurių, nes ten viskas buvo išdilę, susimokėjau 260Lt, ir dabar kuriasi kaip niekada (realiai per trijų metų laikotarpį nebuvo tokio gero ir greito užvedimo). :)


StandartinėParašytas: 25 Rgs 2012, 14:28 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.01.03
Amžius:
36
Pranešimai:
67
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E46 330d M57TUD30 03' black touring
ArturasB rašė:
Gal kam pravers informacija apie problemas su užvedimu.

auto BMW E46 330d,

Prieš kelias dienas pastebėjau, kad vangokai vedasi mašina, kadangi prieš tai buvo stovėjus su ilgai įjungtą audio, galvojau gal akumuliatorius nusėdo, bet nespėjau nei krauti, kai tą pačią diena po 3 sekmingų užvedimų, pasukus raktelį į užvedimo padėtį nieko neįvyko. T.y. starteris nesuko visiškai, bet salono ir kitos lemputės nebuvo prigesusios ir nebuvo standartinio "klink klink" garso išsikrovus akumui ir mėginant užvesti. Mašina sėkmingai užsistumė, truputi pavažiavus vėl pamėginau užvesti, užsivedė be problemų.

Servise patikrino akuma, jis pasirodė geras, dar pratempiau 3 dienas (mašina vedėsi gerai, gal vieną kartą iš 10-15 užvedimų buvo truputi vangus sukimas), kol 4 dienos rytą pasukus raktelį vėl nieko.

Taigi palikau mašiną servise, kur pakeitė pusę starterio vidurių, nes ten viskas buvo išdilę, susimokėjau 260Lt, ir dabar kuriasi kaip niekada (realiai per trijų metų laikotarpį nebuvo tokio gero ir greito užvedimo). :)


Lygiai tokia pati situacija buvo pas mane.
Pravažinėjau apie 2 mėnesius su sunkiai besisukančiu starteriu, galvojau akumuliatorius nusipirkus automobilį bet koks buvo įdėtas. Pakeičiau akumuliatorių į normalų, niekas nepasikeitė.
Pakeičiau starterį restauruotu gamykloj kažkur Čekijoj. Metų garantija. Vedasi kaip benzinas :)


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 28 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery