Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 01 Gru 2024, 02:49

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E46 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 306 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 21  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 21 Rgp 2011, 17:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.10.25
Pranešimai:
2433
Miestas:
Marijampolė
Automobiliai:
E90 318d M47TU2 BiTurbo
ex E46 320d M47
ex E34 535i M30
ex E46 318i M43
Sveiki,


Prikeliu sena tema, nes turiu panasia problema. Kartais dingsta trauka, jausmas kaip 3 begiu kelciau apsukas nuo kokiu 900 rpm ir taip kad ir iki 4k rpm vos vos kyla. Ismynus sankaba apsukas kelia lyg ir tvarkingai t.y. pakankamai greitai. Diagnostika dariau, nieko nerodo. Neisivaizduoju kaip patikrint kas blogai, jei uzeina kada nori ir praeina kada nori. Sakyciau gal kur sistema nesandari ir prapucia ora, bet manau tada visada butu problema arba bent jau nuo tam tikru apsuku. Gal galit kazka patart, kaip surast kur problema?


StandartinėParašytas: 21 Rgp 2011, 23:29 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.12.25
Amžius:
43
Pranešimai:
575
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E66
As jau vargstu belekiek laiko,tai yra trauka tai jos nera :) Taigi siandien buvo geras oras tai bandziau matuokle kita-rezultatas toks pat.Visas vakumines zarneles pratikrinau,vamzdyna praziurejau viskas ok.Tada issiploviau ic ir kolkas viskas gerai,bet ar ilgam neaisku :)


StandartinėParašytas: 07 Rgs 2011, 19:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.10.25
Pranešimai:
2433
Miestas:
Marijampolė
Automobiliai:
E90 318d M47TU2 BiTurbo
ex E46 320d M47
ex E34 535i M30
ex E46 318i M43
Su INPA pasikrapsciau ir gavau tokius rezultatus

Tik uzkurus masina - nieko itartino.
Pravaziavau apie 15km, bet trauka nebuvo dingus
Kodas:
10 Controller Start-of-injection
Error frequency : 51
Engine speed 1245.50 [1/min]
Einspritzmenge 10.20 [mg/Hub]
Betriebstundenzaehler 6502.90 h
Engine speed 1269.00 [1/min]
Einspritzmenge 10.59 [mg/Hub]
Betriebstundenzaehler 6502.90 h
Negative control deviation / Start-of-injection is more than 2 Grad KW to late
Error currently not available
Error sporadic


Savaite pavazinejau, pora kartu buvo dingus trauka
Kodas:
65 Diebstahlwarnanlage: Neigungsgeber
Error frequency : 1
statischer Fehler
-------------------------------------------------------------
66 Diebstahlwarnanlage: Innenraumschutz
Error frequency : 1
statischer Fehler
-------------------------------------------------------------
12 Fensterheber: Unterbrechung Motor oder Relais Beifahrerseite hinten
Error frequency : 1
statischer Fehler

10 Controller Start-of-injection
Error frequency : 49
Engine speed 1245.50 [1/min]
Einspritzmenge 10.20 [mg/Hub]
Betriebstundenzaehler 6508.90 h
Engine speed 1292.50 [1/min]
Einspritzmenge 16.08 [mg/Hub]
Betriebstundenzaehler 6528.50 h
Positive control deviation / Start-of-injection is more than 2 Grad KW to early
Negative control deviation / Start-of-injection is more than 2 Grad KW to late
Error currently not available
Error sporadic

114 CAN-Bus
Error frequency : 41
Engine speed 188.00 [1/min]
Battery Voltage 9.39 [V]
Betriebstundenzaehler 6507.40 h
Engine speed 235.00 [1/min]
Battery Voltage 9.99 [V]
Betriebstundenzaehler 6505.50 h
Reception fault driving slip controll (ASR)
Reception fault engine torque controll (MSR)
Timeout message driving slip controll (ASR)
Error currently not available


Pavazinejau dar savaite, daug kartu buvo dingus trauka ir viena karta mestelejo juodu dumu, pakartotinai gazuojant dumu nebuvo.
Nauja klaida atsirado tik
Kodas:
101 boost controll
Error frequency : 17
Engine speed 1809.50 [1/min]
Boost pressure 947.02 [mbar]
Betriebstundenzaehler 6509.50 h
Engine speed 6509.50 [1/min]
Boost pressure 6509.50 [mbar]
Betriebstundenzaehler 6509.50 h
Positive control deviation / Boost pressure to low
Error currently not available


Uz kurios ir bandysiu uzsikabint, ka galima is tos puses namu salygom pasitikrint? Manau, gali strigt turbinos geometrija, geometrijos valdymas, pats vakumo el voztuvas, arba kazkur apskritai vakume gal kazkas negerai?


StandartinėParašytas: 07 Rgs 2011, 19:41 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.03
Amžius:
48
Pranešimai:
8031
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
g30 530e B48 hybrid '18
Tau aiskiai parasyta - veluoja ipurskimas. cia tau ir netraukia ir juodi dumai. + can bus klaida, kazkas siurblio el daliai negerai.

_________________
БМВ – Б ойтесь М еня В ёдра


StandartinėParašytas: 07 Rgs 2011, 19:43 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.03.02
Amžius:
36
Pranešimai:
89
Miestas:
Panevėžys
Automobiliai:
[E91]
lygiai, tokios pačios klaidos ir pas mane jau metus laiko nerandu kame šaknys, visi turbos valdymai, visi vožtuveliai, siurblys ir liko tik turba pakeisti, nes jau viskas aplinkui pakeista ir vistiek dingsta ta trauka ....


StandartinėParašytas: 07 Rgs 2011, 20:24 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.10.25
Pranešimai:
2433
Miestas:
Marijampolė
Automobiliai:
E90 318d M47TU2 BiTurbo
ex E46 320d M47
ex E34 535i M30
ex E46 318i M43
DmK rašė:
Tau aiskiai parasyta - veluoja ipurskimas. cia tau ir netraukia ir juodi dumai. + can bus klaida, kazkas siurblio el daliai negerai.


Neatidziai skaitei, kai dar nebuvo dingus trauka, jau mete, kad veluoja, o kai buvo dingus trauka ismete ir kad per anksti.
Meistrai kurie tvarke mechanine siurblio dali minejo, kad paankstino kiek galima, kad lengviau kurtusi, bet is kur islenda velavimas kolkas neaisku.
CAN-BUS klaida kiek matai rodo kurimo metu, tai atrodo, kad irgi turetu neturet itakos traukai. Bet esme tokia, kad jei meta klaida - kazkas negerai.

Gal turi kokiu minciu kaip namu salygom susiaurint problemos paieska? Nes nuvaziavus pas meistrus viskas gerai buna ir nieko netvarko kol gerai.

_72_ rašė:
lygiai, tokios pačios klaidos ir pas mane jau metus laiko nerandu kame šaknys, visi turbos valdymai, visi vožtuveliai, siurblys ir liko tik turba pakeisti, nes jau viskas aplinkui pakeista ir vistiek dingsta ta trauka ....


Naujas dalis dejai, remontavai ar is sroto?


StandartinėParašytas: 07 Rgs 2011, 20:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.03
Amžius:
48
Pranešimai:
8031
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
g30 530e B48 hybrid '18
kodel neatidziai?
Kodas:
Positive control deviation / Start-of-injection is more than 2 Grad KW to early
Negative control deviation / Start-of-injection is more than 2 Grad KW to late
Error currently not available
Error sporadic

klaida atsiranda kada nori, ipurskimas begioja kaip zuikis. klaida atsiranda kaip akseleruoji. tikrai trauka negali dingti prie ankstivo ipurskimo, nebent jis visai pabego. cia reikia visa laika su kompu vazineti, stebeti parodimus kai netrauks. o velliau dar ir turbos spaudimas dingo, bent jau taip rodo.
ispradziu siurbli reiketu sutaisyti, beda su juo, man atrodo.

_________________
БМВ – Б ойтесь М еня В ёдра


StandartinėParašytas: 07 Rgs 2011, 23:22 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.10.25
Pranešimai:
2433
Miestas:
Marijampolė
Automobiliai:
E90 318d M47TU2 BiTurbo
ex E46 320d M47
ex E34 535i M30
ex E46 318i M43
Tiesiog pirmiau pasisakiai del velyvo, kuri klaida buvo net ir tada kai trauka buvo normali :) Bet cia ne esme.

Dabar klausimas kyla, kaip isaiskint meistram kas negerai, nes jie tikrai nevazines visa diena, kad pamatytu kas ten darosi. Siaip tik po mechanines dalies remonto sake, kad del pernelyg ankstyvo degimo (kuri padare, kad geriau kurtusi) turetu kuriant masina ismest klaida, bet jos tik uzkurus neismeta....

Dar toks pastebejimas, vazinejau pasijunges LIVE DATA, deja nebuvo tuo metu dingus trauka, bet teko pora kartu pamatyt ir -9....

Kitas pastebejimas, kad ekonomizeris nekyla kai dingsta trauka t.y. buna kazkur apie 10l ir stovi vietoj, nesvarbu, kad gazas i dugna atremtas :D

Pries tai buvo tvarkyta elektrine siurblio dalis, ten imanoma ka nors blogai sutvarkyt? Kaip man aiskino tai ilitavo nauja tranza ir viskas.

Nuo to ir prasidejo mano visos bedos, kai esant karstam varikliui tiesiog uzgeso, sutvarke siurblio el dali, tada uzsikure, bet kada nori netrauke ir tuo metu mete baltu dumu kamuolius. Po diagnostikos pasake, kad kalta mechanine siurblio dalis, ja sutvarke, trauka lyg mazesne nei pries visas bedas, bet nedaug. Po kokiu 50km pradejo dinginet trauka, buna kelis kartus per diena, buna kad beveik savaite normaliai isvazineju.


StandartinėParašytas: 07 Rgs 2011, 23:25 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.03
Amžius:
48
Pranešimai:
8031
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
g30 530e B48 hybrid '18
Dariau, per foruma neisspresi savo beda.

_________________
БМВ – Б ойтесь М еня В ёдра


StandartinėParašytas: 07 Rgs 2011, 23:28 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.10.25
Pranešimai:
2433
Miestas:
Marijampolė
Automobiliai:
E90 318d M47TU2 BiTurbo
ex E46 320d M47
ex E34 535i M30
ex E46 318i M43
Bent jau pasiguosiu :D O jei rimciau, galvoju, gal kas nors mestels protinga minti, kam panasiai buve ir rado problema. Nes jau pradeda varyt vezi toks vaziavimas, spaudi gaza ir nezinai ar bus kas nors ar ne...


StandartinėParašytas: 07 Rgs 2011, 23:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
Su siurblio elektrinem dalim tai kad negai kiekvienam Kaziui duodi ja tvarkyti, nebent masina pardavimui. Turi kokybiskus tranzus sudeti ir ne viena o visus. Kad mechaniskai siurbliui kazkas butu tai kokie 2% is 100. Kai nera traukos tau raso kad boost pressure regulator tai bus kazkas su turbos reguliavimu, vakumai, variklio pagalves jei i jas vakumas jungiasi (nepamenu situ senu E46) vakumo voztuvelis.


StandartinėParašytas: 08 Rgs 2011, 15:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.10.25
Pranešimai:
2433
Miestas:
Marijampolė
Automobiliai:
E90 318d M47TU2 BiTurbo
ex E46 320d M47
ex E34 535i M30
ex E46 318i M43
Ziurejau vakumines slangutes, lyg visos savo vietoj. Ir radau idomu dalyka, klimos kompresoriaus skyvas patrynes turbinos slanga, is akies atrodo pavirsutiniskai patrinta, bet paeksperimentavau, apvyniojau izolecija ta vieta, pravaziavau ir atrodo pagerejo siek tiek trauka (gal tik moraliskai) ir nuo 2k rpm atsirado idomus cypimo garsas, t.y. prasipute tarp izolecijos sluoksniu :D Dabar ieskau kitos slangos is turbinos i intecooleri, pakeisiu ir ziuresiu kas tada :)


StandartinėParašytas: 10 Rgs 2011, 14:46 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.10.25
Pranešimai:
2433
Miestas:
Marijampolė
Automobiliai:
E90 318d M47TU2 BiTurbo
ex E46 320d M47
ex E34 535i M30
ex E46 318i M43
Gal kas galit pakomentuot sitas klaida?

Kodas:
ECU: KOMBI46
JobStatus: OKAY
Variant: KOMBI46
-------------------------------------------------------------
RESULT: 2 errors in error memory !
-------------------------------------------------------------
246 no CAN ID DME1
Error frequency : 37
Open circuit
Sporadic error
-------------------------------------------------------------
248 no CAN ID DME4
Error frequency : 37
Open circuit
Sporadic error
=============================================================
ECU: ASCMK20
JobStatus: OKAY
Variant: ASCMK20
-------------------------------------------------------------
RESULT: 1 errors in error memory !
-------------------------------------------------------------
149 CAN timeout DME/DDE
Error frequency : 3
Vehicle speed 0.00 km/h
system activ 0.00 -
brake lights switch 1.00 -


StandartinėParašytas: 10 Rgs 2011, 15:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.09.10
Pranešimai:
11
Miestas:
Panevezys
Automobiliai:
e60 530i M54B30
man panasiai buvo tai per oro kolektoriu kur tapines ora pusdavo,sutepus viska hermetiku problema dingo. kalbu apie M47D20


StandartinėParašytas: 10 Rgs 2011, 16:42 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.10.25
Pranešimai:
2433
Miestas:
Marijampolė
Automobiliai:
E90 318d M47TU2 BiTurbo
ex E46 320d M47
ex E34 535i M30
ex E46 318i M43
Bet irgi tik kartais dingdavo trauka?

As tai pakeiciau kiaura turbinos slanga, vistiek dinginejo trauka, pakeiciau papuvuses vakumines slangutes ir kolkas viskas gerai, tiesa tik ~30km pravaziavau po slanguciu keitimo, tai neaisku ar problema issisprende


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 306 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 21  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery