Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 23 Lap 2024, 23:39

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E46 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 134 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 5, 6, 7, 8, 9
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 01 Lie 2009, 19:08 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.08.10
Amžius:
39
Pranešimai:
1294
Miestas:
Siauliai
Automobiliai:
230kw 600nm
Taigi beda dar neispresta.
apardes dugna ka pamaciau:
*Pakabinami guoliai abu , vizualiai atrodo gerai, atsukes ju tvirtinimus ,pasukinejau, netraska, kleba bet simboliskai,bet neisplyse nieko.
*Guma su 6 varztais prie greiciu dezes ir atrodo , sakyk labai gerai vizualiai.
*Greiciu dezes pagalves 2 priekines (nzn ar ju dar ten yra, nesigilinau) atrodo ir labai gerai. Prie to pacio greiciu dezes tepalo lygi patikrinau , per soni varzta (ties puse greiciu dezes aukstyje), jo iki varzto virsaus pilna. Telapas/alyva permatoma ir labai skysta.
*Sukinejant kardana rankom su 1-u begiu , jis i sonus pasisuka ~2 mm.
*Sukinejant kardana be begio, jis i sonus juda ~4 mm. Judinant sukinejasi ir granatos po tiek pat.
*Guma su 5/6? varztais ties razdatke atrodo vizualiai labai gerai.
*Kryzmes abi judinant yvairiai rankomis nera judejimo kazkokio didelio.
*Kardanas atrodo negaves smugiu ir panasiai (sunkiai manau imanoma E46 tai padaryti).

Tai va, gal kils kam vel minciu?
Siaip vel linkstu link to, kad nuvaryti pas specelisciuka sioki toki su dovana. Tai jei minciu nekyla vel prasau meistriuko kokio kur ismanytu sita reikala. ačiū!

ps. yra fotkiu visu daliu, bet kazin ar ka jos pades..


PABREZIU, sprendziu ne dungsejimo beda ismintant sankaba, bet tam tikram apsuku diapazone didele labai vibracija.


StandartinėParašytas: 01 Lie 2009, 19:34 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.06.11
Pranešimai:
3158
Miestas:
KAUNAS
Automobiliai:
BMW
E46 328ci;
E24 635csi;
tai pastatyk masina virs duobes ant kaladziu arba ant kaltuvo ir ziurek kas ten dreba.

as taip dariau kai neaiskaus uzimo ieskojau.


StandartinėParašytas: 01 Lie 2009, 20:04 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.08.10
Amžius:
39
Pranešimai:
1294
Miestas:
Siauliai
Automobiliai:
230kw 600nm
uztenka viena rata rodos pakelti, nu tai turbut teks taip ir daryti jei siandiena niekas dar nepadarys, rytoj ryta reiks kelti viena rata..


StandartinėParašytas: 01 Lie 2009, 20:26 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.06.11
Pranešimai:
3158
Miestas:
KAUNAS
Automobiliai:
BMW
E46 328ci;
E24 635csi;
mar1us rašė:
uztenka viena rata rodos pakelti, nu tai turbut teks taip ir daryti jei siandiena niekas dar nepadarys, rytoj ryta reiks kelti viena rata..



nu pas mane E36 su blokiruote buvo.

o patc ir atsargiai nes asc sistema pristabdo prasisukusi rata. tai kai viena rata tik pakelsi gali buti zvengo.

tai bent asc isjung arba geriau del sventos ramybes pasikelk abu ratus.


StandartinėParašytas: 02 Lie 2009, 11:41 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.08.10
Amžius:
39
Pranešimai:
1294
Miestas:
Siauliai
Automobiliai:
230kw 600nm
vidurinis pakabinamas guolis stovi gumoje, paziurejau, kad ji suskirdus ir gan pasispaudus i apacia. sakau gal bandyti pirma ji keisti. tik realeom ziuriu, nesuprantu, ten atskirai gumos eina, guoliai ar kas kaip? ka ten reikia pirkti ir kokios kainos mazdaug? kaip su keitimu, reikia traukti kardana, ar islenkus ji, iseis atsukti kryzmes varzta ir isskirti kardana? ačiū!


StandartinėParašytas: 02 Lie 2009, 19:08 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.08.28
Amžius:
49
Pranešimai:
251
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E46 320d
Abu pakabinami guoliai stovi įlieti gumose. Su guma ir parduodami. Guma turi būti nesuplyšusi, nesuskilinėjusi, pats guolis turi stovėti per vidurį. Originalai kainuoja maždaug po 200 Lt. Kardaną geriausia būtų visai nusiimti, nes sunkiai nusipresuoja senas guolis. Kardanas išsiskiria atsukus varžtą už kryžmės. Kai nuiminėsi ir išskirinėsi, pasižymėk, kaip buvo, nes jis būna balansuotas ir, netinkamai surinkus, gali vibruoti.


StandartinėParašytas: 02 Lie 2009, 19:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.06.11
Pranešimai:
3158
Miestas:
KAUNAS
Automobiliai:
BMW
E46 328ci;
E24 635csi;
jei nuiminesi vistiek as tai nuvesciau prabalancuot ta kardana. nes gal jis ir vibruoja tau.


StandartinėParašytas: 03 Lie 2009, 11:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.08.10
Amžius:
39
Pranešimai:
1294
Miestas:
Siauliai
Automobiliai:
230kw 600nm
ačiū vyrai.
Perskambinau guoliu neturi siauliuose, uzsakiau kad parveztu (nebutina bus pirkti), kainos nuo 50 iki 230 (be nuolaidos).

Rasau nes atgal viska surinkus ir vos vos itempus tuos pakabinamus guolius (sukant prie dugno tempiau viena i viena puse, kita i kita) vibracija sumazejo (nu bent jau issitikines 90% esu). tai va isvada ,kad l dalis kaltes susija visgi su jeis (gal ir ne, gal tarkim vibruoja kas nors ir juos isklebimo ir ju pakeitimas, bus tik laikinas efektas).
Kai guoliai pareis, teks tada ardytis kardana.
Reikes paieskoti kur cia dar siauliuose kardanus balansuoja , frofilaktiskai nuvesciau jauciu :)


StandartinėParašytas: 03 Lie 2009, 11:43 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.07.13
Amžius:
42
Pranešimai:
1108
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW
galinio tilto tvirtinimai paziurek ar neisplyse, nes cia didziausia E46 beda. Krasta auto netgi nemokamai man atrodo viska sutvarko, kadangi gamintojas pripazino kaip broka.


StandartinėParašytas: 03 Lie 2009, 13:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.08.10
Amžius:
39
Pranešimai:
1294
Miestas:
Siauliai
Automobiliai:
230kw 600nm
ne ne , ten viskas ok pas mane.


StandartinėParašytas: 08 Lie 2009, 21:43 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.11.23
Amžius:
42
Pranešimai:
116
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
..................
E28 520i 87m.......
E34 525i 91m.......
E34 520i 94m.......
E46 320d 00m......
E39 530d 00m
O as vis del to dunksejimo nerimstu... beliko pasikeist tuos du guolius pakabinamus, bet jie sakyciau truputi paplonina pinigine, ie dar neaisku ar cia jie kalti! jei buciau tikras, pasikeisciau, bet sako kad paciam reduktoriui dunksi, bet as kazkaip abejoju...


StandartinėParašytas: 09 Lie 2009, 13:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.07.13
Amžius:
42
Pranešimai:
1108
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW
dar pusasiai jau gali but pavarge. Pabandyk jei vaziuojant i prieki dungsi, o atgal ne, tai tame ir bus beda. Zmones kalba kad uztenka juos sukeist pusemis ir problema issisprendzia, bet kiek tame tiesos tikrai nepasakysiu


StandartinėParašytas: 03 Rgp 2011, 21:16 
  
 
 
sveiki gal kas zino koki gera meistriuka Klaipedoje kuris susidures su dunksejimo problemike buciau dekingas jei kas pm man ačiū


StandartinėParašytas: 05 Rgp 2011, 13:26 
  
 
 
sveiki. tai ir nuo 2003 metu bmw 320d turi tokiu daznai pasitaikanciu problemu su tais reduktoriais i dungsejimais?


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 134 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 5, 6, 7, 8, 9

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery