Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 12 Geg 2025, 05:49

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E46 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 15 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 21 Bir 2013, 22:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.06.21
Pranešimai:
24
Automobiliai:
318d E46
Sveiki

Mašina: Bmw 318d, 2002, 116 AG

Problema: Keičiau tepalus, supyliau LIQUI MOLY 5W40 5 litrus, pakeičiau filtrą ir buvo kaip ir viskas gerai. Po to prasidėjo važiuojant ant 2000 apsukų ~100km/h trukčiojimas silpnas, nesvarbu ar duodi gazo ar ne. Laikui einant pavažiavus 10-40km ir užgesinus variklį kai pradėdi bėgėtis užgesti, bandai kurt, bet iškarto neužsikuria kartais pakartotinai užgesdavau. Nu ir taip porą menesių, bet per tuos porą menesių ušgesdavau kas 4-5 kartą ir patrukčiojimas greičiau važiuojant buvo dingęs. Dabar mašina pastovėjo nevažiavus tris dienas, nuvažiavau iki parduotuvės už maždaug 10km ir išvažinėjant iš parduotuvės nugesau. Bandžiau kurti nesikuria, po 10 min užsikūriau, bet vos pakilo iki 1500 apsukų vėl gesau. Po pusvalandžio galėjau pavažiuot kokius 300-500 metrų. Po valandos pervažiavau namo i prieš namus padaviau gazo iki 4000 apsukų ir iš karto gesau, bet nevisiškai - atsigavo. Įsivaręs mašiną į garažą pamačiau lašus tepalo iš po mašinos, atsekiau, kad veda iš variklio viršaus. Buvo mintis kilus, kad šlangutės vėl susidėvėjo kuro grižimo, bet bėga tepalas ir šlangutės sveikos. Oro filtras buvo paskendęs tepaluose.

Skaičiau temas esančias, bet liga tiksliai neatitinka.

Gal kas turit kokių įdėjų kame bėdos? Ar iš vis tas tepalo leidimas susijęs su tuo trūkčiojimu?

Dar pora fotkių kaip atrodo ta vieta:

Paveikslėlis

Paveikslėlis


StandartinėParašytas: 21 Bir 2013, 23:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.05.18
Pranešimai:
3378
o alsuoklis pakeistas? :roll:

_________________
Imagine you could jump so high you could leave this world behind...


StandartinėParašytas: 21 Bir 2013, 23:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.10.31
Amžius:
40
Pranešimai:
232
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E46 320D '99
Skype:
pliusas1
Nikas:
pliusas1
o be oro filtro uzsikuria? speciau kad kazkur prie oro filtro leidzia tepalus ir uzkisa oro filtra, kadangi keitei tepalus i 5w40 (pilna sintetika), gal pries tai buvo supilti pusiau sintetiniai o gal ir mineraliniai (itin tirsti) tai tepalo neleisdavo tada. Cia tik mano spejimas ;)


StandartinėParašytas: 21 Bir 2013, 23:19 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.05.18
Pranešimai:
3378
pliusas1 rašė:
o be oro filtro uzsikuria? speciau kad kazkur prie oro filtro leidzia tepalus ir uzkisa oro filtra, kadangi keitei tepalus i 5w40 (pilna sintetika), gal pries tai buvo supilti pusiau sintetiniai o gal ir mineraliniai (itin tirsti) tai tepalo neleisdavo tada. Cia tik mano spejimas ;)


Tai kad dzin tas filtras tu jo tiek neuzkisi kad uzgesintum masina, realiai su smaluotu filtru vaziuoja netraukia pilas juodais dumais bet vaziuoja ;)

_________________
Imagine you could jump so high you could leave this world behind...


StandartinėParašytas: 21 Bir 2013, 23:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.10.31
Amžius:
40
Pranešimai:
232
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E46 320D '99
Skype:
pliusas1
Nikas:
pliusas1
Manijakas rašė:
Tai kad dzin tas filtras tu jo tiek neuzkisi kad uzgesintum masina, realiai su smaluotu filtru vaziuoja netraukia pilas juodais dumais bet vaziuoja ;)

as tik dariau prielaida ;) siaip geriausia butu jungti prie kompo ir ziuret parametrus. Tada nereiktu speliot :)


StandartinėParašytas: 21 Bir 2013, 23:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.06.21
Pranešimai:
24
Automobiliai:
318d E46
filtras nebuvo ant tiek užsinešęs tepalai, pats kraštas tik kur ir matosi palikus bala filtro vietoj. Alsuoklio pats neliečiau, nežinau.


StandartinėParašytas: 22 Bir 2013, 10:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.05.18
Pranešimai:
3378
bmv rašė:
filtras nebuvo ant tiek užsinešęs tepalai, pats kraštas tik kur ir matosi palikus bala filtro vietoj. Alsuoklio pats neliečiau, nežinau.


Tai pasizek gal anas uzsikises ir spaudimas virsui variklio didelis :)

_________________
Imagine you could jump so high you could leave this world behind...


StandartinėParašytas: 22 Bir 2013, 21:37 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.06.21
Pranešimai:
24
Automobiliai:
318d E46
Šiandien buvau nuemęs alsuoklį, kaip ir viskas normaliai buvo skersai įdribusi maža sukietėjusio tepalo drožlė, gal kai kėliau nuo tarpinės įdribo..


Nuleidau biškį tepalo, nes buvo vos virš max normos. Sudėjau visą atgal ir mėginau pavažiuot šiek tiek palaikęs ant laisvų prieš gazuojant. Tai iš pradžių viskas gerai 3500 rpm nieko nejutau. Iš antro karto paspaudžiant gazą jau nuo 3000 rpm dingo variklio darbas, bet ne visiškai - atsigavo staigiai. Tada pavažinėjau dar kokias 10 min variklio temperatūra normoje jau buvo, tai dar pamėginau paspaust iki 3000 rpm ir jau kelis kartus sutrūkčiojo. Po gazavimo pradėjau trukčioti kas 1-3sec kol iš vis nugesau, palaukiau 3min užgesinęs vėl pavažiavau 1km ir vėl gesau. Vėl palaukiau 5min, kad gryščiau namo..

Kai duodi daug apsukų ir nugesęs bandai atgaivint variklio darbą ( užkurt variklį ) ant bėgio tai toks keistas garselis sklinda, lig kažkas kažką drožtų.

Šiek tiek akį patraukė ant laisvos pavaros riedant 4l/100km kuro sanaudos, ankščiau ligtais tokio dalyko nemačiau :).

Ką dar galėčiau pažiūrėti/patikrinti nevežant pas diagnostiką? Nes neturiu galimybių pas tokį pakliūti :(. Ar galima kokiu nors būdu bėdą sieti su kuro filtru?


StandartinėParašytas: 22 Bir 2013, 22:26 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.05.18
Pranešimai:
3378
bmv rašė:
Šiandien buvau nuemęs alsuoklį, kaip ir viskas normaliai buvo skersai įdribusi maža sukietėjusio tepalo drožlė, gal kai kėliau nuo tarpinės įdribo..


Nuleidau biškį tepalo, nes buvo vos virš max normos. Sudėjau visą atgal ir mėginau pavažiuot šiek tiek palaikęs ant laisvų prieš gazuojant. Tai iš pradžių viskas gerai 3500 rpm nieko nejutau. Iš antro karto paspaudžiant gazą jau nuo 3000 rpm dingo variklio darbas, bet ne visiškai - atsigavo staigiai. Tada pavažinėjau dar kokias 10 min variklio temperatūra normoje jau buvo, tai dar pamėginau paspaust iki 3000 rpm ir jau kelis kartus sutrūkčiojo. Po gazavimo pradėjau trukčioti kas 1-3sec kol iš vis nugesau, palaukiau 3min užgesinęs vėl pavažiavau 1km ir vėl gesau. Vėl palaukiau 5min, kad gryščiau namo..

Kai duodi daug apsukų ir nugesęs bandai atgaivint variklio darbą ( užkurt variklį ) ant bėgio tai toks keistas garselis sklinda, lig kažkas kažką drožtų.

Šiek tiek akį patraukė ant laisvos pavaros riedant 4l/100km kuro sanaudos, ankščiau ligtais tokio dalyko nemačiau :).

Ką dar galėčiau pažiūrėti/patikrinti nevežant pas diagnostiką? Nes neturiu galimybių pas tokį pakliūti :(. Ar galima kokiu nors būdu bėdą sieti su kuro filtru?


Kuro filtras arba kuro siurblys gal ? pabandyk bako siurbli istraukt pazet gal ano tinkliukas uzsikises kokia kose :)

_________________
Imagine you could jump so high you could leave this world behind...


StandartinėParašytas: 22 Bir 2013, 22:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.06.21
Pranešimai:
24
Automobiliai:
318d E46
Nu čia logikos mažai, bet pabandyti kažką galima. Iš pradžių neužsikišęs o kai variklis įkaista užsikiša :)


StandartinėParašytas: 22 Bir 2013, 23:15 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.05.18
Pranešimai:
3378
bmv rašė:
Nu čia logikos mažai, bet pabandyti kažką galima. Iš pradžių neužsikišęs o kai variklis įkaista užsikiša :)


Tai tau kuro trukt pradeda, kai gerai pagazuoji ;) nu bet be diagnostikos cia burimas pasikeisi puse geru daliu ir beda nedings :D

_________________
Imagine you could jump so high you could leave this world behind...


StandartinėParašytas: 23 Bir 2013, 12:15 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.06.21
Pranešimai:
24
Automobiliai:
318d E46
kaip ištestuot alsuoklį? Kažko man po biškį tas tepalas renkasi tarp tų griovelių virš filtro


StandartinėParašytas: 23 Bir 2013, 18:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.06.21
Pranešimai:
24
Automobiliai:
318d E46
Buvau išėmęs degalų filtrą tai apačioje filtro įsukimo vietoje nusisėdę kaip metalo drožlės, bet prie magneto nelimpa.

Paveikslėlis

Toliau pažiūrėjau pompą:

Paveikslėlis


Viską sudėjęs atgal bandžiau važiuoti, šiandien nebuvo taip, kad nebegalėčiau pavažiuoti, bet trukčiojimas nuo apsukų vis dar yra. Buvau išvalęs tepalą ten kur pribėga pastoviai po 15min važinėjimo rezultatas vėl toks:

Paveikslėlis

Tarp tų griovelių po kuro grižimo šlangutėmis renkasi tepalas, bet renkasi dviejuose pasutiniuose grioveliuose. Iš kur gali leist tą tepalą. Ką patartumėt veikt tokiu atvieju, nes man rodos čia tas varvėjimas ir variklio darbo nutrukimas susijęs.


StandartinėParašytas: 23 Bir 2013, 19:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.05.18
Pranešimai:
3378
bmv rašė:
Buvau išėmęs degalų filtrą tai apačioje filtro įsukimo vietoje nusisėdę kaip metalo drožlės, bet prie magneto nelimpa.

Paveikslėlis

Toliau pažiūrėjau pompą:

Paveikslėlis


Viską sudėjęs atgal bandžiau važiuoti, šiandien nebuvo taip, kad nebegalėčiau pavažiuoti, bet trukčiojimas nuo apsukų vis dar yra. Buvau išvalęs tepalą ten kur pribėga pastoviai po 15min važinėjimo rezultatas vėl toks:

Paveikslėlis

Tarp tų griovelių po kuro grižimo šlangutėmis renkasi tepalas, bet renkasi dviejuose pasutiniuose grioveliuose. Iš kur gali leist tą tepalą. Ką patartumėt veikt tokiu atvieju, nes man rodos čia tas varvėjimas ir variklio darbo nutrukimas susijęs.


Tu sakau tau apie purkstukus renkasi tepalas? O gal ten ne tepalas o salerka? :wink:

_________________
Imagine you could jump so high you could leave this world behind...


StandartinėParašytas: 23 Bir 2013, 21:00 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.06.21
Pranešimai:
24
Automobiliai:
318d E46
Tepalas renkasi, dyzelis jau bėgo kartą tai žinau.


Paveikslėlis
Nesuprantu iš kur tos balos tepalų susirenka ant geltonų rodyklių, spėju, kad iš raudonų, nes ten apsibuzoję. Žalios rodykles skylėje švaru jokios tepalų žymės. Kaip ten tą visą dangtį nuimt? Nesu bandęs nuimt ir klausiu, kad kokios tarpinės nenuplėščiau kurios poto tos pačios negalėtum dėt :)


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 15 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery