Lietuvos BMW Klubas
https://forumai.bmw-klubas.lt/

[E46] Filtrai ir ju keitimas
https://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=59&t=43004
Puslapis 2225

Autorius:  kiruxxx [ 24 Lie 2013, 18:43 ]
Pranešimo tema:  Re: [E46] Filtrai ir ju keitimas

bendradarbis uzsisake 3 litru dyzeliui turbinos filtara ir jem atsiusnte seperatoriu( jo auto 04 metu)commonrail) isardem ir buvo veilokinis, bet viska isardzius tas seperatorius isistate i vietas gerai atrodo. nieko tokio kad isemem veilokini ir idejom seperatoriu?

Autorius:  vvilius [ 24 Lie 2013, 18:45 ]
Pranešimo tema:  Re: [E46] Filtrai ir ju keitimas

viskas ciki :)

Autorius:  justyzzzz [ 24 Lie 2013, 19:19 ]
Pranešimo tema:  Re: [E46] Filtrai ir ju keitimas

rDx^ rašė:
o kas, per juodas?

ne tas žodis koks juodas...

Autorius:  rDx^ [ 24 Lie 2013, 19:24 ]
Pranešimo tema:  Re: [E46] Filtrai ir ju keitimas

justyzzzz rašė:
ne tas žodis koks juodas...

pamiršo dažniau keist :lol:

Autorius:  Davincis [ 24 Lie 2013, 19:56 ]
Pranešimo tema:  Re: [E46] Filtrai ir ju keitimas

Hmm, pykit nepykit bet as manau kad tas jusu vadinamas turbinos filtriukas yra blogis:) kiek zmoniu apziurinejo mano varikli visi sake kad mest lauk ji, nes susiearo karterinis slegis del jo ir ties aukstais sukiais tai ypac negerai turbinai ir kitiems mazgam... Ir pas mane visada poroi vietu rasodavo tepaliukas , ji ismetus ka jus manot visi rasojimai baigesi:)
PS: ir siaip butu reikalingas dalykas, tai butu dedamas ir i naujesnius variklius

Autorius:  vvilius [ 24 Lie 2013, 21:01 ]
Pranešimo tema:  Re: [E46] Filtrai ir ju keitimas

Pasikeiciu as ji kas antra karta darant oil service ir nerandu bedu.. :)

Autorius:  Arunas B [ 26 Lie 2013, 13:02 ]
Pranešimo tema:  Re: [E46] Filtrai ir ju keitimas

Davincis rašė:
Hmm, pykit nepykit bet as manau kad tas jusu vadinamas turbinos filtriukas yra blogis:) kiek zmoniu apziurinejo mano varikli visi sake kad mest lauk ji, nes susiearo karterinis slegis del jo ir ties aukstais sukiais tai ypac negerai turbinai ir kitiems mazgam... Ir pas mane visada poroi vietu rasodavo tepaliukas , ji ismetus ka jus manot visi rasojimai baigesi:)
PS: ir siaip butu reikalingas dalykas, tai butu dedamas ir i naujesnius variklius


Laikiam kol numausi alsuoklio slanga ir pamatysi kar ten teplas bega ko pasekoje atsiras nauja tema :mrgreen:

Autorius:  Davincis [ 26 Lie 2013, 13:53 ]
Pranešimo tema:  Re: [E46] Filtrai ir ju keitimas

Arunas B rašė:

Laikiam kol numausi alsuoklio slanga ir pamatysi kar ten teplas bega ko pasekoje atsiras nauja tema :mrgreen:

oho jis ten reikalingas niekam, tepalo garus prafiltruoja gerai be jo daugiau tepalo patenka i kolektoriu, bet jau geriau daugiauni kolektoriu nei maziau i turbina... Buvau as ta slanga n kartu nusemes tai todel ir nesupratau kam jis ten turi but.. Ponas gal paiaiskinsit del konas blogsi darau ji panaikines?

Autorius:  PusėKrokodilo [ 26 Lie 2013, 14:23 ]
Pranešimo tema:  Re: [E46] Filtrai ir ju keitimas

Alsuoklis tam ir yra, kad mestų tepalo garus ir kitokį bloke susidariusi slėgį. Dažniausiai tam ir naudojama vadinama guminė "žarna", kuri veda į įsiurbimo traktą - kolektorių šiuo atveju. Paskui tuos garus dar ir sudegina. Naujesnėse mašinose yra "positive crankcase ventilation" (http://www.google.lt/imgres?imgurl=http ... A&dur=3195) t.y. vožtuvas, kuris praleidžia būtent tuos garus į vieną pusę, į įsurbimą.
Vėliau, žiedams dylant, vis daugiau kompresijos per žiedus prasimuša į bloką ir slėgis didėja. Tepalo garai užkiša įsiurbimą. Todėl, ta sistema tą Š išmeta lauk, o tam, kad garai nerūktų per kapotą ir stato TĄ TAVO ATVEJU NIEKAM NEREIKALINGĄ filtriuką.
Jeigu variklio blokas "nesivėdina", alsuoklis kemšasi ir didelė tikimybė, kad šaltam varikliui "išpūs" senus riebokšlius - vadinamus salnikus. Tada apšiksi visą variklį tepalais.
Tam geriausiai pastatyti naujesnį atvirą filtrą. Sietuką. Tik nepamiršti jo valyti bent, geriausiai keisti.
Veikimo principus pasiaiškink kitą kartą.
Kažkas panašaus. O Arūnas TAU ir sako, kad bus naujų temų paskui forume...

Autorius:  Davincis [ 26 Lie 2013, 15:00 ]
Pranešimo tema:  Re: [E46] Filtrai ir ju keitimas

PusėKrokodilo rašė:
Alsuoklis tam ir yra, kad mestų tepalo garus ir kitokį bloke susidariusi slėgį. Dažniausiai tam ir naudojama vadinama guminė "žarna", kuri veda į įsiurbimo traktą - kolektorių šiuo atveju. Paskui tuos garus dar ir sudegina. Naujesnėse mašinose yra "positive crankcase ventilation" (http://www.google.lt/imgres?imgurl=http ... A&dur=3195) t.y. vožtuvas, kuris praleidžia būtent tuos garus į vieną pusę, į įsurbimą.
Vėliau, žiedams dylant, vis daugiau kompresijos per žiedus prasimuša į bloką ir slėgis didėja. Tepalo garai užkiša įsiurbimą. Todėl, ta sistema tą Š išmeta lauk, o tam, kad garai nerūktų per kapotą ir stato TĄ TAVO ATVEJU NIEKAM NEREIKALINGĄ filtriuką.
Jeigu variklio blokas "nesivėdina", alsuoklis kemšasi ir didelė tikimybė, kad šaltam varikliui "išpūs" senus riebokšlius - vadinamus salnikus. Tada apšiksi visą variklį tepalais.
Tam geriausiai pastatyti naujesnį atvirą filtrą. Sietuką. Tik nepamiršti jo valyti bent, geriausiai keisti.
Veikimo principus pasiaiškink kitą kartą.
Kažkas panašaus. O Arūnas TAU ir sako, kad bus naujų temų paskui forume...

Tai kaip tik jis kemsasi su tuo filtriuku, ardziausi naujesnio modelio ta filtriuka ten tik vingiai vidui padaryti, jokio filtro, nu paprasciausiai kliutys padarytos... tas pats ir su tuo plasmasiniu jis ten praktiskai nieko nesulaiko ir niekas pro ji nesifiltruoja... As ne vien savo nuomone pasitremiau ir ji isemiau.. Snekejau tiek su algauto atstovu tiek su bmw sportininkais, visi jie sake kad jis visiskai nereikalingas, keisdavausi as ji anskciau pakol nebuvau isiardes is pagrindu to mazgo, kai issiardziau pradejau dometis, tai kaip ir minejau kompetitingi asmenys patvirtino kad jis esmes ten nesudaro.. Tai vat su siuo keitimu as ji isemiau lauk, kadangi daznai tenka ardytis tiek isiurbimo sistema tiek ismetimo, po 15k ziuresiu kokia situacija, kadangi ardziau ne karta ir su tuo filtriuku, ziuresim ar bus skirtumas...

Autorius:  saulenasLT [ 05 Rgp 2013, 21:10 ]
Pranešimo tema:  Re: [E46] Filtrai ir ju keitimas

Kur pasikeisti tepalus ir filtrus Vilniuje ? :)

Autorius:  vvilius [ 05 Rgp 2013, 21:13 ]
Pranešimo tema:  Re: [E46] Filtrai ir ju keitimas

saulenasLT rašė:
Kur pasikeisti tepalus ir filtrus Vilniuje ? :)

pas bomza stoty ;)

Autorius:  saulenasLT [ 07 Rgp 2013, 12:05 ]
Pranešimo tema:  Re: [E46] Filtrai ir ju keitimas

Krasta auto paskaiciavo 1142LT uz filtru ir tepalu keitima, cia normali kaina ar galima rast pigiau kas pakeicia ? Su pasiulymais i PM, ir netrolinkit :P

Autorius:  PusėKrokodilo [ 07 Rgp 2013, 12:08 ]
Pranešimo tema:  Re: [E46] Filtrai ir ju keitimas

Nu tai jėzau marija, susiperki internetu pigiau filtrus, susirandi alyvą. Pakeis, bet kas, kas kažkiek su technika draugauja. Servise. Nebūtina tepalus keisti Krastoje. Ar ten naujas automobilis tavo ? Ar ten super kažkas sudėtingo ?
http://algauto.lt/servisas.php

Autorius:  n0l [ 07 Rgp 2013, 12:10 ]
Pranešimo tema:  Re: [E46] Filtrai ir ju keitimas

na man kainavo apie 300 filtrai, longlife tepalai is backos, autorizuoto serviso ~150lt, ir keitimas 50lt, tai sumoje maximum 500lt..

Puslapis 2225 Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/