Lietuvos BMW Klubas https://forumai.bmw-klubas.lt/ |
|
[E65] Variklio problema https://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=58&t=48038 |
Puslapis 1 iš 2 |
Autorius: | Karolis88 [ 21 Bir 2008, 02:20 ] |
Pranešimo tema: | [E65] Variklio problema |
Automobilio, apie kuri norite paklausti Pagaminimo metai:2005 Variklis:3.0 Degalai:Dyzelinas Problema/klausimas: Na stai, didele istorija: Gyvena toks 2005 730D masiniukas.. Gyveno gerai, padarem jam Chip-Tuninga.. Gyveno tada jis dar geriau, kol viena diena (nesakau kad tai konkreciai nuo Chip'o) eme ir sprogo turbina.. Masina kratesi, mete duma, nu neimanoma vaziuot buvo.. Nukeliavo ji i Krasta Auto. Ten pakeite nauja Turbina ir purkstuka nr 3. Atvaziavom paziuret masinos, kadangi variklis tuo metu buvo karstas, viskas buvo gerai, pavazinejom, patestavom ir veike gerai.. Gryzome namo, pastateme masina. Pastovejo per nakti, variklis atsalo. Uzvedam. Kratosi.. Dumo nebemete, bet kratesi ir vaziuojant jautesi kratymasis.. Taciau, kai variklis isildavo - vel viskas ok.. Ramiai dirba masiniukas.. Nu ka, vel i Krasta.. Antra karta ji paeme.. Sako, gal auksto slegio kuro siurblys.. Pakeite - nieko, vistiek kratosi.. (Genijai) Sako, na gal reik tada imt galva, ziuret kas ten.. Atidare - rado suodziais apsinesusius voztuvus, prikepusius net.. Atidaro toliau - sudege stumokliai.. VISI! Tiesiog taip pradege kad net ziedai vietom matosi.. Nu joooo, sako, keiciam ir stumoklius, jau tikrai problema aiski.. Pakeite.. (PYYYYP nesikeikiant) Na, kazkiek pagerejo, bet vistiek salta kratosi ir tiek.. Visos diagnostikos nieko nerodo nei kol salta nei kol silta.. Perrase visa softa masinos, nuo navigacijos iki variklio darbo.. Nu ir vistiek jinai salta kratosi.. Turit kokiu ideju? Klauskit kas neaisku.. P.S. Atsiprasau kad ne "Lietuviškai" rasau, bet juk ne i laikrasti dedu... ačiū uz supratima.. |
Autorius: | Karolis88 [ 21 Bir 2008, 02:36 ] |
Pranešimo tema: | Re: Didele variklio problema |
Pirma karta moket teko uz turbina, purkstuka ir darba, tai buvo apie 7tukst kazkur.. Bijau sumeluot.. O antra karta uz stumoklius ir siurbli sumokejo BMW GoodWill'as. Bet Krasta labai norejo litu uz darba.. Aisku pakeliau ten veja uz tokias nesmones ar atsiemiau masina.. Bet vistiek atbego ir sako: Na tai gal bent uz tepalus ir filtrus sumokekit... Nu ok, sakau, uz situs galiu.. Niekada nebuvau labai patenkitnas Krastos aptarnavimu istikruju.. Dar vienas dalykas.. Kodel jie pirma karta, kai keite turbina nepaprase BMW GoodWill ??? Tik kai uzsiminiau apie toki dalyka, tada tik susisuko.. Buciau isvis netoli 20gabalu padejes uz nieka.. |
Autorius: | ixiux [ 08 Lie 2008, 18:33 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E65] variklio problema |
Kazkaip itariu, kad nuvares tvarkyt nepamynejai tokios "smulkmeneles" kaip chipinimas. Nes tokiu atveju itariu nebutu net pradeja tvarkyt, atsisakytu, kaip ir bet koks rimtas servisas Bent mano nuomone, jei prikisai nagus prie softo, t.y. chipavai, ir zinoma net nenumanai ka ten padare, tai ant nieko, kas tvarkys tavo masina pykt ir nebegali. Aisku smagu kai gerai traukia ir t.t., bet taupus moka 2 kartus. |
Autorius: | Neveris [ 09 Gru 2008, 03:38 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E65] variklio problema |
Kas cipavo tau ji? Vimota ar kas? |
Autorius: | Irmantas [ 15 Gru 2008, 20:50 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E65] Variklio problema |
Na tas bet kuriam 3d gali nutikti ir nechipuotam kai subirus turbinai didelis kiekis alyvos patenka i stumoklius, dar jei toliau vaziuojama buvo ilgokai tai nieko nuostabaus idomu kiek nm buvo padaryta?:/ |
Autorius: | KarolisK [ 18 Gru 2008, 09:50 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E65] Variklio problema |
va cia zmogui iskilo tokie vargai apie kuriuos chipavimo 'specai' nieko nekalba pries tai darant. nesako nei kokius daviklius varikliui (galimai) atjungia per softa ir kaip +- keicia variklio darbo parametrus, nei paziuri ar turbina dar laikys didesnes apkrovas ar aplamai masinos rida ir gyvavimo laikas nebus tas lemiamas faktorius pradejus tiuuuninguoti ir zaisti su ag ir nm.... o jei linksta motoras (krastos meistrai sandeliuoja servizo kampe ar lauke ne viena) tai ale pats kaltas. beje is paciu cipuotoju negirdejau kaip tie ag ir nm papildomai gaunami nieko daugiau nedarant tik pakeiciant softa, bet pliusu tai tikrai nepamirsta paminet. idomu kodel patys bmw kurejai nekele variklio darbiniu parametru jei tai imanoma padaryti masiskai be jokiu dideliu investiciju?? anyway, uzuojauta masinos savininkui. |
Autorius: | angelas_ [ 18 Gru 2008, 12:28 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E65] Variklio problema |
Na kodel nekelia ag ir nm. Paimk M57 motora, su E38 buvo 135kW/410nm, po to nuo 2000metu padare 142kW/430Nm, su e65 jau buvo 160kW/500Nm, po to nuo kazkuriu metu buvo paleide 170kW/520Nm, o vat F01 jau 180kW/540Nm. Galima paimti 535d kokiu 2005 metu, tai ten yra 200kW/560Nm. Taigi, manau ir gamintojas kelia situos parametrus. Tik vienas dalykas gal jis kelia ne vien softo perrasymu, bet ir gal tam tikru mazgu keitimu ivertinus galios padidejima (nes nesu tikras kad visi sitie motorai yra identiski) Ok, anyway, manau tema yra ne apie tai. Uzuojauta savininkui.. |
Autorius: | sauliukas [ 05 Sau 2009, 21:27 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E65] Variklio problema |
na is appipasakotu simptomu tai manau kad vyruciai persistenge su savo cipu nes turbinos siaip sau nesprogsta...arba buwo prastai priziurima, na bet kazkam tai bus pamoka... siaip su tais cipais reikia atsargiai, vuiskas turi +bet turi ir - taip kad reiktu pyrma gerai issiaiskinti ka ir kaip daryt, o gal is vis susilaikyt... |
Autorius: | sauliukas [ 05 Sau 2009, 21:35 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E65] Variklio problema |
prie to pacio cia maciau kolega rase kad gamintojas kelia parametrus... taip jis kelia bet jei pasinagrinetum truputi giliau i motorus tai pamatyttum kad ne vien tik softas ten keiciasi... variklis ten mazai itakoja... bet aplink ji... va 535 tavo minetas yra tas pats 2998l tik jau twin-turbo ir panasiai nu cia ilga diskusija apie tuos variklius bet mano draugas uzsiema jis ten nesveikas ant ju, ta prasme cipavimo ir tiuningavimo, tai tas cipavimas tai tik gelytes, del to ir reik ziuret kokia turbina svaistikliai ir dar nnnn... dalyku nes tai ir daro itaka kiek galima o kiek ne kelt tuos kilovatus, va pvz atmosferiko tu neuzcipuosi taip paprastai, nu zodziu jei jau sugalvojai kelt galia tai reik zinot kam atiduodi i rankas savo masina... |
Autorius: | angelas_ [ 05 Sau 2009, 23:53 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E65] Variklio problema |
Savaime suprantama, kad gamintojas ne vien tik valdymo softa perraso. Cia net tokiu minciu nebuvo kile. Atidziau skaityk .. |
Autorius: | ixiux [ 15 Sau 2009, 00:02 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E65] Variklio problema |
angelas_, matau visai nesidomi tuo ka rasai:) Pasiskaitynek siek tiek apie tavo pamynetu motoru konstrukcija, ir pamatysi, kad ten ne softas tobulintas, o aplomai, visa motoro konstrukcija. BMW paprastai viskas buna labai tiksliai paskaiciuota ir bet koks nagu kisimas kur nereikia jau gali daug ka pagadint. Uz tai ir tavo minetu motoru skirtumai net vizualiai nuemus dangti matosi gana aiskiai. |
Autorius: | Seteris [ 15 Sau 2009, 00:11 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E65] Variklio problema |
karolis88, tavo istorija jau zinojau is matyt bendru musu pazistamu, tik dabar smulkiau ja perskaiciau. Manau, niekas cia gudriau uz krastos meistrus jos neisanalizuos, bet, manau, viso blogio pradzia - tiuningas |
Autorius: | Bavaras [ 28 Sau 2009, 21:06 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E65] Variklio problema |
Seteris rašė: karolis88, tavo istorija jau zinojau is matyt bendru musu pazistamu, tik dabar smulkiau ja perskaiciau. Manau, niekas cia gudriau uz krastos meistrus jos neisanalizuos, bet, manau, viso blogio pradzia - tiuningas Pritariu.Galios kelimas ne gamykliniais parametrais,priveda iki dideliu nuostoliu-turbinos,dezes ir t.t |
Autorius: | Neveris [ 04 Vas 2009, 14:08 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E65] Variklio problema |
Nu nezinau,ka jus cia snekat....Asmeniskai padariau chipa Vimotoje E39 530d....kol kas jokiu gedimu,jau puse metu wazineju...tik ka prisiziureti,tai turbinos filtra,reik keisti dazniau...Padare zweri,aisku as nedraginu ant kiekvieno kampo ten ir panasiai,o siaip pati masina rieda maloniau,lengviau...Retai dabar kada pakeliu apsukas virs 3k... bet buvo momentu,cia sudraginau Mazda Rx8 1.3 175 kw// paskui su preliude 2.2 vtec,irgi paemiau, ir galiausiai su bmw 330d 2003 metu, 149 kw///to nepaemiau,bet aina apylygiai... Beto keli draugai uzsicipave...tai audi A3 , 1.9 dyzelis,jau 2 metai wazineja ir nieko...poto wienas pacipaves pezo 406 ,jau 2 metai ir nieko... Aisku,jei pats tureciau nauja masina ,bmw koki kaip cia raso 2005 metu,tai gal nelabai cipuociau,nes bijotau ,o su senesnem nera tokios baimes,bet kol kas laiko.. Didziausia abejone,kad cia vyrukas neraso ,kur cipavo...cia daugiausia priklauso nuo to,kas dare tau ta cipa....Cia vienam Vilniuje kaip padare,tai greit nusprogo ,nes pats Vitolde pasakojo apie ji.... |
Autorius: | sauliukas [ 07 Vas 2009, 11:47 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E65] Variklio problema |
Neveris rašė: Didziausia abejone,kad cia vyrukas neraso ,kur cipavo...cia daugiausia priklauso nuo to,kas dare tau ta cipa....Cia vienam Vilniuje kaip padare,tai greit nusprogo ,nes pats Vitolde pasakojo apie ji.... Tai va butent, sios masinoms kurios turi turbina labai lengvai puciasi, kadangi pagrindinis faktorius yra oras... ir jei cipuoja neatsizvelgiant i variklio ir turbinos parametrus, o daro tik kuo didesni sukima ir Kw tai taip ir buna, o tokiai masinai salyginai ir remontas pakainuoja |
Puslapis 1 iš 2 | Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |