Lietuvos BMW Klubas
https://forumai.bmw-klubas.lt/

[E65] M57TU Nepasiekia darbinės temperatūros.
https://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=58&t=123758
Puslapis 14

Autorius:  Otke [ 23 Rgs 2013, 18:48 ]
Pranešimo tema:  [E65] M57TU Nepasiekia darbinės temperatūros.

Dažnai naudoju tas slaptas opcijas kur pasijungia priekiniam skydelyje. Beveik visada stebiu variklio tempratura, ir pastebejau kad iki 50 laipsniu gan greit pasyla, bet nuo 50 laipsniu prasideda ilgas ir nuobodus silimas :D ir tai negana isjungu klima kad greiciau pasiektu variklis normalesne temperatura. nuo 50*C ilgai syla iki 70 ar ~75*C. Taciau cia ir baigisi silimas. Mieste bevazinejant temperatura svyruoja ties 70-78*C, uzmiesti taspats, dazniausia laikosi ~74*C. Kiek zinau darbine temperatura turetu buti ~88*C. Itariu termostatus, tik dabar nezinau kuri pirma keist. Gal yra koks ju patikrinimas? Nes jeigu vienas kuris nors geras tai kam keist. Laukiu patarimu.

Autorius:  minijas [ 23 Rgs 2013, 19:50 ]
Pranešimo tema:  Re: [E65] M57TU Nepasiekia darbinės temperatūros.

Otke rašė:
Dažnai naudoju tas slaptas opcijas kur pasijungia priekiniam skydelyje. Beveik visada stebiu variklio tempratura, ir pastebejau kad iki 50 laipsniu gan greit pasyla, bet nuo 50 laipsniu prasideda ilgas ir nuobodus silimas :D ir tai negana isjungu klima kad greiciau pasiektu variklis normalesne temperatura. nuo 50*C ilgai syla iki 70 ar ~75*C. Taciau cia ir baigisi silimas. Mieste bevazinejant temperatura svyruoja ties 70-78*C, uzmiesti taspats, dazniausia laikosi ~74*C. Kiek zinau darbine temperatura turetu buti ~88*C. Itariu termostatus, tik dabar nezinau kuri pirma keist. Gal yra koks ju patikrinimas? Nes jeigu vienas kuris nors geras tai kam keist. Laukiu patarimu.

tokia masina vairuoju, o is sudo vaska spaust cia bandai, keiti abudu ir nesuki galvos, su tokia temperatura, jau abiem termostatam bus batai

Autorius:  Otke [ 23 Rgs 2013, 23:21 ]
Pranešimo tema:  Re: [E65] M57TU Nepasiekia darbinės temperatūros.

Ne nauja 7 is salono turiu :) tad nereik saipytis. Pas mane dabar supiltas zalias antifryzas, nebut geriau pilt raudona?

Autorius:  ddd [ 23 Rgs 2013, 23:37 ]
Pranešimo tema:  Re: [E65] M57TU Nepasiekia darbinės temperatūros.

Antifrizo spalva temperatūrai reikšmės tikrai neturi, jei neklystu BMW žalias/melynas ir priklauso, bent jau pas mane toks. O termostatus keisk abu ir nesuk galvos nei sau nei mum, jeigu dar kažkuris ir gyvas, vis tiek neužilgo tektų keist ir kitą.

Autorius:  Bavaras [ 09 Spa 2013, 15:29 ]
Pranešimo tema:  Re: [E65] M57TU Nepasiekia darbinės temperatūros.

Teisingai zmones sako, keisk abu termostatus.

Autorius:  Zhmurki [ 09 Spa 2013, 23:24 ]
Pranešimo tema:  Re: [E65] M57TU Nepasiekia darbinės temperatūros.

Otke rašė:
Dažnai naudoju tas slaptas opcijas kur pasijungia priekiniam skydelyje. Beveik visada stebiu variklio tempratura, ir pastebejau kad iki 50 laipsniu gan greit pasyla, bet nuo 50 laipsniu prasideda ilgas ir nuobodus silimas :D ir tai negana isjungu klima kad greiciau pasiektu variklis normalesne temperatura. nuo 50*C ilgai syla iki 70 ar ~75*C. Taciau cia ir baigisi silimas. Mieste bevazinejant temperatura svyruoja ties 70-78*C, uzmiesti taspats, dazniausia laikosi ~74*C. Kiek zinau darbine temperatura turetu buti ~88*C. Itariu termostatus, tik dabar nezinau kuri pirma keist. Gal yra koks ju patikrinimas? Nes jeigu vienas kuris nors geras tai kam keist. Laukiu patarimu.

geriau papasakok kaip ijungi tas slaptas opcijas as ir noriu... :D

Autorius:  Juozukas [ 11 Spa 2013, 19:36 ]
Pranešimo tema:  Re: [E65] M57TU Nepasiekia darbinės temperatūros.

diagnostika pasijuk ir matysi ka reikia pasikeisti.
bet tai kai bmw stumia variklis nepasiles o vairuotojas apie tai neinformuotas.

panasiai ir pas mano senoli x5. tepalo truksta bet vairuotojui apie tai zinoti nereikia, uztat diagnostika viska fiksuoja. jei jau mato kompai, kodel vairuotojui nepasako apie tai? sudas zodziu

Autorius:  K_U_Z_A_V_A_S [ 13 Spa 2013, 14:11 ]
Pranešimo tema:  Re: [E65] M57TU Nepasiekia darbinės temperatūros.

Kodel batai termostatuj? Jau kelioms auto teko keist ir ant termostato yra uzrasyta 78 laipsniai. Gal sutapimas, bet visos auto buvo is Italijos. Jaigu peciukas sildo uztektinai tai nesukciau sau galvos. O jai nesildo prie tokios temperaturos 60-70 tai nesildys ir prie 90-100.
Su tokiu klausimu ir man mintis dabar kilo: kur ir kaip paziuret iki kiek isyla, nes pasigedau skidelyje termometro sito :roll:

Autorius:  Otke [ 15 Spa 2013, 00:06 ]
Pranešimo tema:  Re: [E65] M57TU Nepasiekia darbinės temperatūros.

Pasikeiciau termostatus abu. temperatura ~90-93*C :) kuro ekonomija susitvarke, pakrito 2 litrus. O kas nemoka pasijunkt termometro tai paprasciausiai ant uzgesintos masinos bet ijungto maitinimo sistemos (kad grotu muzika, veiktu langai ir pan) ispaudziat ant skydelio ta odometro nunulinimo mygtuka, ir laikot kol prie spidometro isijungs menu:

01 Information
02 System test
03
04 Consumption

ir t.t.

tada nueinat iki 19 opcijos, ieinat i ja. ivedat toki skaiciu kad atiktu jusu vin numerio suma. Pvz mano VIN: DR61957 (sumoj 28). Tai ir ivedu as 28. tada visos kitos opcijos atsirakina. einat i 7 opcija, ir raso Coolant temperatura:)

P.S. sita slapta menu galima ijungti tik neuzkurus auto, arba tik vaziuojant su juo, nes jei stovesit vietoj isijungs servisu nunulinimu menu. :)

Autorius:  Zhmurki [ 15 Spa 2013, 23:09 ]
Pranešimo tema:  Re: [E65] M57TU Nepasiekia darbinės temperatūros.

Otke rašė:
Pasikeiciau termostatus abu. temperatura ~90-93*C :) kuro ekonomija susitvarke, pakrito 2 litrus. O kas nemoka pasijunkt termometro tai paprasciausiai ant uzgesintos masinos bet ijungto maitinimo sistemos (kad grotu muzika, veiktu langai ir pan) ispaudziat ant skydelio ta odometro nunulinimo mygtuka, ir laikot kol prie spidometro isijungs menu:

01 Information
02 System test
03
04 Consumption

ir t.t.

tada nueinat iki 19 opcijos, ieinat i ja. ivedat toki skaiciu kad atiktu jusu vin numerio suma. Pvz mano VIN: DR61957 (sumoj 28). Tai ir ivedu as 28. tada visos kitos opcijos atsirakina. einat i 7 opcija, ir raso Coolant temperatura:)

P.S. sita slapta menu galima ijungti tik neuzkurus auto, arba tik vaziuojant su juo, nes jei stovesit vietoj isijungs servisu nunulinimu menu. :)

nesuprantu kaip cia ta vin suskaiciuoji kaip cia 28 gaunasi ? :)))

Autorius:  minijas [ 15 Spa 2013, 23:50 ]
Pranešimo tema:  Re: [E65] M57TU Nepasiekia darbinės temperatūros.

Zhmurki rašė:
nesuprantu kaip cia ta vin suskaiciuoji kaip cia 28 gaunasi ? :)))

Paskutinius 5 VIN'o skaicius sudeti. 6+1+9+5+7=28

Autorius:  Arunas B [ 16 Spa 2013, 00:40 ]
Pranešimo tema:  Re: [E65] M57TU Nepasiekia darbinės temperatūros.

Otke rašė:
Ne nauja 7 is salono turiu :) tad nereik saipytis. Pas mane dabar supiltas zalias antifryzas, nebut geriau pilt raudona?


Prie ko cia nujas kad nanauja masina tai tipo tiks srotinem detalem remontuoti, tai kam isviso remontuoti senas kledaras juk,pagalvok susirupino nedakaista motoras jam, vaziuoja gi ko daugiau reikia is seno kledaro. Siulyciau pirma temas pasiskaityti apie termostatus dyzeliu tada gal nekils kvaili klausimai.

Autorius:  K_U_Z_A_V_A_S [ 16 Spa 2013, 08:40 ]
Pranešimo tema:  Re: [E65] M57TU Nepasiekia darbinės temperatūros.

Bet kas per ***, kad nera temperaturos darbines parodymu skidelyje ar kompe. Maza ka sitie Idrive sudurniuos ir zmogus jokios zinios gali negaut apie kaitima. O jai kokiam autobane atlenkes busi 2xx tai ir nematysi garu is po kapoto.

Autorius:  K_U_Z_A_V_A_S [ 16 Spa 2013, 08:45 ]
Pranešimo tema:  Re: [E65] M57TU Nepasiekia darbinės temperatūros.

Arunas B rašė:
Prie ko cia nujas kad nanauja masina tai tipo tiks srotinem detalem remontuoti, tai kam isviso remontuoti senas kledaras juk,pagalvok susirupino nedakaista motoras jam, vaziuoja gi ko daugiau reikia is seno kledaro. Siulyciau pirma temas pasiskaityti apie termostatus dyzeliu tada gal nekils kvaili klausimai.


Tai, kad naujoms is salono kisa srotines dedales jai randa. Visko pasitaiko. Kliientas gi nemato ka jie daro. Garantija islieka ir visi patenkinti.

Autorius:  donce258 [ 17 Spa 2013, 07:43 ]
Pranešimo tema:  Re: [E65] M57TU Nepasiekia darbinės temperatūros.

K_U_Z_A_V_A_S rašė:
Bet kas per ***, kad nera temperaturos darbines parodymu skidelyje ar kompe. Maza ka sitie Idrive sudurniuos ir zmogus jokios zinios gali negaut apie kaitima. O jai kokiam autobane atlenkes busi 2xx tai ir nematysi garu is po kapoto.



tas dacikas kad ir butu jis irgi per i drive veiktu tai ar ispejimas ar rodyklyte jei sudurniuos tai sudurniuos... o del darbines temp tai pvz e60 sukiu redlainas kyla su lyg variklio temperatura, matosi toks zebriukas skydeli, ties 75 buna jau ant max, pas tave manau ir kazkas tokio turi but

Puslapis 14 Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/