Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 31 Sau 2025, 01:56

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E65, E66 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 1644 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106 ... 110  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 27 Geg 2016, 12:09 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.14
Amžius:
39
Pranešimai:
1399
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
X5 xDrive30d '09
Skype:
fructazz
MYCIUS rašė:
Tikrai taip. Ir vizualus vaizdus kliuna - ne tos klases automobiliui tokia klimato kontrole turi buti. Na cia tiesiog toks mano poziuris i automobili, todel daznai renkantis masina, dauguma atkrenta vien del komplektacijos skurdumo.
O dabar sakot, viska reguliuoja.. tai taip iseina, paspaudus auto, ne tik ventiliatoriu reguliuoja, bet ir oro srautus automatiskai paskirto? jei taip, tada nezinodamas, galvojau, jog cia niekam tikes daiktas. tiesiog toki klimato valdyma turejau E34'tame. tai kazkaip praejus dviem kartom automobiliu pirkti vel ta pacia technologija...



Reguliuoja ir srautus ;) Nera taip, kad nustatyta auto ir pucia tik i kojas ar tik langus :) Pucia visur ir reguliuoja srauta t.y. palaiko nustatyta temp :) Taip, kad pagrindinis minusas nebent estetinis vaizdas ;) Kai turejau e61, tai buvo tokia klima, dabar e70 dvieju zonu, bet skirtumo zinok nejauciu apsoliuciai jokio :) Ir ta, ir ta palaiko temp kuo puikiausiai ;)


StandartinėParašytas: 27 Geg 2016, 13:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.10.25
Amžius:
38
Pranešimai:
2728
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E65 730d M57N
E60 530d M57N
Opel Astra H TwinTop
Kawasaki zx12r
Suzuki SV650
E39 540i M62 manual (ex)
E34 530i M60 manual (ex)
Yamaha YZF-R1 98m. (ex)
Skype:
Mycius
Na tada taip.. galvojau tik ventiliatoriu reguliuoja, bet jei ir srautus, nera taip blogai :) aisku, estetinis vaizdas, geresnis dvieju zonu klimos.. :)


StandartinėParašytas: 01 Bir 2016, 22:07 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.01.31
Amžius:
35
Pranešimai:
672
Miestas:
Kedainiai/Kaunas
Automobiliai:
E60 535d M57N 06'
ex:E39 528 M52 96`
yra ten daugiau skirtumu pas jas, ne vien zonu kiekis :)

_________________
BMW automobilių diagnostika, kodavimas.
8-638-58655


StandartinėParašytas: 17 Lie 2016, 15:15 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2016.07.17
Amžius:
29
Pranešimai:
7
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E39 3,0d (142kW) 2001-12
E39 3,0d (142kW) 2001-06
E46 3,0d (135kW) 2001-06
E39 3,0d (142kW) 2003-12
E66 4,8i (270kW) 2008-01
Nikas:
Arūnėlis
Sveiki kolegos, esu naujokas, tai labia nesmerkit už klausimus :)

Perskaičiau nemažai puslapių, bet labai daug plepalų, kurie nieko nepasako...

Noriu pirkti e65 fl modelį todėl ieškau informacijos, kuo tikslesnės.
Visą neilgą savo gyvenimo pravažinėjau su E39 ir dabar paskutinu metu turiu E46 ir E39, bet pasivažinėjau su draugo E38 4,0d, tai dabar kaip tik daro kapitalinį variklio remontą, bet pasivažinėjus taip patiko komfortas, kad pagal galimybės pasižiūrėjau E65 modelį... tačiau visą gyvenimą lekiu su 3,0d varikliais ir labai norėčiau benzino, kolkas akys linksta prie N62b40 variklio, atrodo kad kuro sąnaudos neturėtų kandžiotis.
Tai gal kažkas galėtų pasakyti kokios esminės bėdos kamuoja būtent šį variklį ar geriau čiupti su N62b48 varikliu ir permokėti už draudimą?

Taip pat gal kažkas galėtų pasakyti dėl to 4,5d (variklio kodo nežinau) variklio ar jie kaip ir E38 turi nemažai problemų ar kaip tik yra problemų, kurios nemažai paplonintų piniginę ateityje, nes dyzelių kainos mažesnės atsižvelgiant į benzininius variklius.


StandartinėParašytas: 17 Lie 2016, 15:25 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.10.20
Amžius:
36
Pranešimai:
3393
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E32 735 86`
ex E34 525 89`
ex E34 520 89`
ex E34 525tds 93`
ex E36 318IS 93`
ex E39 528IA 98` Shadowline
ex E34 525i Touring 93`
ex E64 645CI 04` Manual
E39 525d 03`
E61 530XD 06`
Skype:
solidnas
arunellis rašė:
Sveiki kolegos, esu naujokas, tai labia nesmerkit už klausimus :)

Perskaičiau nemažai puslapių, bet labai daug plepalų, kurie nieko nepasako...

Noriu pirkti e65 fl modelį todėl ieškau informacijos, kuo tikslesnės.
Visą neilgą savo gyvenimo pravažinėjau su E39 ir dabar paskutinu metu turiu E46 ir E39, bet pasivažinėjau su draugo E38 4,0d, tai dabar kaip tik daro kapitalinį variklio remontą, bet pasivažinėjus taip patiko komfortas, kad pagal galimybės pasižiūrėjau E65 modelį... tačiau visą gyvenimą lekiu su 3,0d varikliais ir labai norėčiau benzino, kolkas akys linksta prie N62b40 variklio, atrodo kad kuro sąnaudos neturėtų kandžiotis.
Tai gal kažkas galėtų pasakyti kokios esminės bėdos kamuoja būtent šį variklį ar geriau čiupti su N62b48 varikliu ir permokėti už draudimą?

Taip pat gal kažkas galėtų pasakyti dėl to 4,5d (variklio kodo nežinau) variklio ar jie kaip ir E38 turi nemažai problemų ar kaip tik yra problemų, kurios nemažai paplonintų piniginę ateityje, nes dyzelių kainos mažesnės atsižvelgiant į benzininius variklius.


Is N62 ziureciau pagal bukle, aisku jei yra galimybe, b48 geriausias pasirinkimas, bet b40 ne blogesnis. Pagrindines bedos - voztuvu rieboksliai, dazniausiai toki varianta nusipirkus jau reikia keisti. Taip pat, isitikinti, jog gera variklio kompresija, nepazeistos cilindru bloko sieneles.
Apie E38 740d- trumpas komentaras, uzlipsi ant tokio problematisko, istisai remontuosi ir nesimatys pabaigos.

745d - labai brangus aptarnavimas, daug mazgu po du. Labai brangus, tai reiskia, remontuoti tokia masina atitinkamai, o ne ieskoti pigiausiu kaimisku variantu.

Jei domin E65 FL ir benzai - imk gerai patikrinta benza. Jei nupirksi padrozta benza, bedu bus taip pat iki kaklo.


StandartinėParašytas: 17 Lie 2016, 17:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2016.07.17
Amžius:
29
Pranešimai:
7
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E39 3,0d (142kW) 2001-12
E39 3,0d (142kW) 2001-06
E46 3,0d (135kW) 2001-06
E39 3,0d (142kW) 2003-12
E66 4,8i (270kW) 2008-01
Nikas:
Arūnėlis
Bavaras rašė:

Is N62 ziureciau pagal bukle, aisku jei yra galimybe, b48 geriausias pasirinkimas, bet b40 ne blogesnis. Pagrindines bedos - voztuvu rieboksliai, dazniausiai toki varianta nusipirkus jau reikia keisti. Taip pat, isitikinti, jog gera variklio kompresija, nepazeistos cilindru bloko sieneles.
Apie E38 740d- trumpas komentaras, uzlipsi ant tokio problematisko, istisai remontuosi ir nesimatys pabaigos.

745d - labai brangus aptarnavimas, daug mazgu po du. Labai brangus, tai reiskia, remontuoti tokia masina atitinkamai, o ne ieskoti pigiausiu kaimisku variantu.

Jei domin E65 FL ir benzai - imk gerai patikrinta benza. Jei nupirksi padrozta benza, bedu bus taip pat iki kaklo.



Labiausiai domina benzinai, bet vienas žmogus "mechanikas" mane labai išgąsdino būtent dėl E65 fl N62b40 variklio... pradėkim nuo to, kad jis sako (mechanikas), kad jo draugas turi su tokiu varikliu ir ieško antro ar trečio tokio variklio... sako kad jo draugas keičia variklį nes užspaudus labai gerai gazo lūžta alkūninis velenas, bet aš išgirdau iš pirmo žmogaus tokius žodžius, todėl dabar pradėjau į dyzelius žvalgytis, nes noriu galios nuo 200kW, nes paskutiniu metu važinėju su 170kW ir su tuo E38, kuriame 180kW, tai atrodo mažokai... ir labai noriu benziną išmėginti gyvenime :)

O dyzelio eksploatacija sakai yra labai brangi, tą tai girdžiu iš ne pirmų lūpų, tai norėčiau paklausti, kas ten tokio brangaus? Nes mano žiniomis tai 2 turbinos, 2termostatai, o kas jau dar ten iš brangių dalių?


StandartinėParašytas: 17 Lie 2016, 18:53 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.10.20
Amžius:
36
Pranešimai:
3393
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E32 735 86`
ex E34 525 89`
ex E34 520 89`
ex E34 525tds 93`
ex E36 318IS 93`
ex E39 528IA 98` Shadowline
ex E34 525i Touring 93`
ex E64 645CI 04` Manual
E39 525d 03`
E61 530XD 06`
Skype:
solidnas
arunellis rašė:


Labiausiai domina benzinai, bet vienas žmogus "mechanikas" mane labai išgąsdino būtent dėl E65 fl N62b40 variklio... pradėkim nuo to, kad jis sako (mechanikas), kad jo draugas turi su tokiu varikliu ir ieško antro ar trečio tokio variklio... sako kad jo draugas keičia variklį nes užspaudus labai gerai gazo lūžta alkūninis velenas, bet aš išgirdau iš pirmo žmogaus tokius žodžius, todėl dabar pradėjau į dyzelius žvalgytis, nes noriu galios nuo 200kW, nes paskutiniu metu važinėju su 170kW ir su tuo E38, kuriame 180kW, tai atrodo mažokai... ir labai noriu benziną išmėginti gyvenime :)

O dyzelio eksploatacija sakai yra labai brangi, tą tai girdžiu iš ne pirmų lūpų, tai norėčiau paklausti, kas ten tokio brangaus? Nes mano žiniomis tai 2 turbinos, 2termostatai, o kas jau dar ten iš brangių dalių?


Asmeniskai as, neesu mates, nei girdejes, apie luztancius velenus :)

Apie 745d, pridesiu dar, kad du dpf filtrai, keli kompai, daugiau tepalu, daugiau zvakiu (lyginant su sesiu cilindru dyzeliu), daugiau visokiu davikliu ir t.t dyzelinis v8 labai sudetingas agregatas ir viska normaliai tvarkant, KAINUOJA, taciau aisku benzo v8 lygiai taip pat, tik kad pas dyzeli sakyciau daugiau gendanciu mazgu.

Bendrai paemus, E65 eksploatacija nepigi, juolab palyginus tiek benzininius tiek dyzelinius variantus, eksploatacija tikrai bus atitinkama. Ir tai mes pakalbejom tik apie variklius, o kur dar elektronika ir t.t


StandartinėParašytas: 17 Lie 2016, 19:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2005.02.22
Amžius:
49
Pranešimai:
264
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E38 740d ex
E60 530d ex
e60 530d Lci ex
e65 745d individual
Bavaras rašė:

Asmeniskai as, neesu mates, nei girdejes, apie luztancius velenus :)

Apie 745d, pridesiu dar, kad du dpf filtrai, keli kompai, daugiau tepalu, daugiau zvakiu (lyginant su sesiu cilindru dyzeliu), daugiau visokiu davikliu ir t.t dyzelinis v8 labai sudetingas agregatas ir viska normaliai tvarkant, KAINUOJA, taciau aisku benzo v8 lygiai taip pat, tik kad pas dyzeli sakyciau daugiau gendanciu mazgu.

Bendrai paemus, E65 eksploatacija nepigi, juolab palyginus tiek benzininius tiek dyzelinius variantus, eksploatacija tikrai bus atitinkama. Ir tai mes pakalbejom tik apie variklius, o kur dar elektronika ir t.t

Ir kas ten daug gendancio? Tris metus pravazinejau su E38 740d ir metus vazineju su e65 745d ir niekas nesugedo,o trauka ispudinga.


StandartinėParašytas: 17 Lie 2016, 19:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2016.07.17
Amžius:
29
Pranešimai:
7
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E39 3,0d (142kW) 2001-12
E39 3,0d (142kW) 2001-06
E46 3,0d (135kW) 2001-06
E39 3,0d (142kW) 2003-12
E66 4,8i (270kW) 2008-01
Nikas:
Arūnėlis
O esminiai gedimai benzininio E65 fl, tai babinos, tarpinės kelios, kas dar iš tokių dažniau pasitaikančių? (ar babinos ant fl modelio ištaisytos jau?)


Ir gal kažką galite pasakyti apie E65 važiuoklę, čia aukščiau skaičiau, kad yra keletas tipų, tai aš esu susiradęs dabar tokį variantą: važiuoklė paprasta (spyruoklės ir paprasti amortizatoriai) tai kaip man reikia atskirti ar yra tas hidraulinis daikčiukas brangus?

O apie rastą mašiną tai, važiuoklė paprasta, variklis N62b40, elektronikos standartas (vienas ekranas, salonas odinis šildomas gale ir priekyje, pritraukėjai, xenonai) na kažko išskirtinio nepastebėjau... rida - 224000 km su knygelėm iki pat dabar, europinis modelis (ne USA).


StandartinėParašytas: 17 Lie 2016, 19:46 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.10.20
Amžius:
36
Pranešimai:
3393
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E32 735 86`
ex E34 525 89`
ex E34 520 89`
ex E34 525tds 93`
ex E36 318IS 93`
ex E39 528IA 98` Shadowline
ex E34 525i Touring 93`
ex E64 645CI 04` Manual
E39 525d 03`
E61 530XD 06`
Skype:
solidnas
SAULIUSv rašė:
Ir kas ten daug gendancio? Tris metus pravazinejau su E38 740d ir metus vazineju su e65 745d ir niekas nesugedo,o trauka ispudinga.

E38 4.0d trauka ispudinga? Nieko ten ispudingo, ispudinga tik tai, kad senas E38 su dideliu dyzeliniu graziai dirbanciu varikliu.
Kiek per tris metus prasukai km? Variantai yra keli, arba per tris metus labai mazai km prasukai, arba turejai labai geros bukles masina su nedidele rida, tas pats ir su e65 :) Vel gi, jei tau taip stipriai pasiseke, reiskia neteko patirti, kas buna tokiems modeliams sugedus :)


StandartinėParašytas: 17 Lie 2016, 19:48 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.10.20
Amžius:
36
Pranešimai:
3393
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E32 735 86`
ex E34 525 89`
ex E34 520 89`
ex E34 525tds 93`
ex E36 318IS 93`
ex E39 528IA 98` Shadowline
ex E34 525i Touring 93`
ex E64 645CI 04` Manual
E39 525d 03`
E61 530XD 06`
Skype:
solidnas
arunellis rašė:
O esminiai gedimai benzininio E65 fl, tai babinos, tarpinės kelios, kas dar iš tokių dažniau pasitaikančių? (ar babinos ant fl modelio ištaisytos jau?)


Ir gal kažką galite pasakyti apie E65 važiuoklę, čia aukščiau skaičiau, kad yra keletas tipų, tai aš esu susiradęs dabar tokį variantą: važiuoklė paprasta (spyruoklės ir paprasti amortizatoriai) tai kaip man reikia atskirti ar yra tas hidraulinis daikčiukas brangus?

O apie rastą mašiną tai, važiuoklė paprasta, variklis N62b40, elektronikos standartas (vienas ekranas, salonas odinis šildomas gale ir priekyje, pritraukėjai, xenonai) na kažko išskirtinio nepastebėjau... rida - 224000 km su knygelėm iki pat dabar, europinis modelis (ne USA).


Aruneli, kokios dar tarpines? Ar skaitai ka as rasau, is vis?
Pasiziurejus i tavo amziu, rekomenduociau nusipirkti paprasciau islaikoma masina, nes zinok tevu pinigai greitai pasibaigs, tavo santaupos irgi, nes anglijoj dirbti ant sios masinos remonto nusibos greit :mrgreen:


StandartinėParašytas: 17 Lie 2016, 20:00 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2016.07.17
Amžius:
29
Pranešimai:
7
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E39 3,0d (142kW) 2001-12
E39 3,0d (142kW) 2001-06
E46 3,0d (135kW) 2001-06
E39 3,0d (142kW) 2003-12
E66 4,8i (270kW) 2008-01
Nikas:
Arūnėlis
Bavaras rašė:

Aruneli, kokios dar tarpines? Ar skaitai ka as rasau, is vis?
Pasiziurejus i tavo amziu, rekomenduociau nusipirkti paprasciau islaikoma masina, nes zinok tevu pinigai greitai pasibaigs, tavo santaupos irgi, nes anglijoj dirbti ant sios masinos remonto nusibos greit :mrgreen:



na rėbokšlius įvardinau kaip tarpines, plius skaičiau anglų forume dėl galinio salniko, kad būna leidžia tepalą ir dar dėl generatoriaus tarpines (kiek supratau tai tepalinis generas yra), tai va šitą visumoje įvardinu kaip tarpines...
O dėl amžiaus ir pinigų replikų nereikia ;) nes kiekvienas sukames kaip galim :)


StandartinėParašytas: 17 Lie 2016, 20:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.10.20
Amžius:
36
Pranešimai:
3393
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E32 735 86`
ex E34 525 89`
ex E34 520 89`
ex E34 525tds 93`
ex E36 318IS 93`
ex E39 528IA 98` Shadowline
ex E34 525i Touring 93`
ex E64 645CI 04` Manual
E39 525d 03`
E61 530XD 06`
Skype:
solidnas
arunellis rašė:


na rėbokšlius įvardinau kaip tarpines, plius skaičiau anglų forume dėl galinio salniko, kad būna leidžia tepalą ir dar dėl generatoriaus tarpines (kiek supratau tai tepalinis generas yra), tai va šitą visumoje įvardinu kaip tarpines...
O dėl amžiaus ir pinigų replikų nereikia ;) nes kiekvienas sukames kaip galim :)

tai salnikai pas betkoki modeli gali praleist, cia tik gelytes, as kalbu apie visuma


StandartinėParašytas: 17 Lie 2016, 20:18 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2016.07.17
Amžius:
29
Pranešimai:
7
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E39 3,0d (142kW) 2001-12
E39 3,0d (142kW) 2001-06
E46 3,0d (135kW) 2001-06
E39 3,0d (142kW) 2003-12
E66 4,8i (270kW) 2008-01
Nikas:
Arūnėlis
Bavaras rašė:
tai salnikai pas betkoki modeli gali praleist, cia tik gelytes, as kalbu apie visuma


Tai visumoje, tai labai brangiai eksploatuojamas automobilis? Kiek supratau pagal komentatorius, bet ar suma ženkliai skiriasi nuo E38?
O dar minėjai, kad pažeistos cilindrų bloko sienelės, tai čia yra tas pats, kai nėra kompresijos variklyje ar aš klystu?


StandartinėParašytas: 17 Lie 2016, 20:25 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.10.20
Amžius:
36
Pranešimai:
3393
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E32 735 86`
ex E34 525 89`
ex E34 520 89`
ex E34 525tds 93`
ex E36 318IS 93`
ex E39 528IA 98` Shadowline
ex E34 525i Touring 93`
ex E64 645CI 04` Manual
E39 525d 03`
E61 530XD 06`
Skype:
solidnas
arunellis rašė:

Tai visumoje, tai labai brangiai eksploatuojamas automobilis? Kiek supratau pagal komentatorius, bet ar suma ženkliai skiriasi nuo E38?
O dar minėjai, kad pažeistos cilindrų bloko sienelės, tai čia yra tas pats, kai nėra kompresijos variklyje ar aš klystu?

As tau neapibresiu konkreciai, kiek tas brangiai. Jei gali kas menesi skirti ~ 500e grynai tiesiog aptarnavimui ( nesakau kad tai butina suma, bet tiesiog isivaizdavimui) tai tuomet ok. Tai yra automobilis, skirtas tikrai pasiturintiems zmonems, o ne vos kazkam atsitikus, ieskoti gal kazka " pigiau" rasiu savartyne, arba pas Petra garaze "pa pigiai" sutvarkysiu.
Jei bus pazeistos cilindru bloko sieneles, bus bloga kompresija, ir siaip kruva bedu, reikes gilzuoti ir t.t Bet jei motoras gerai priziuretas, laiku pilsi ir gerus tepalus, tuomet didesniu problemu neturetu buti.
Bet vel gi, tiek dyzelis tiek benzas turi savu specifiniu dalyku, kuriu cia neaprasysi keliais sakiniais, pazinti ir zinoti siu motoru specifika uzima laiko :)


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 1644 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106 ... 110  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery