Gerdas rašė:
Automobilio, apie kuri norite paklausti E65
Pagaminimo metai: 2002
Variklis: 4.5l
Degalai: benzinas
Problema/klausimas:
Sveiki, zodziu iklimpau su nauju pirkiniu, kad ir kaip stengiausi viska iskratyt pries pirkdamas vistiek nepraejo viskas kaip per sviesta.
Situacija- masinoj buvo lievas akumas ir sunkiai vedesi todel iskart nupirkau visiskai nauja, pati ziauriausia koki tik tuo momentu radau- 100Ah, 860A startine, taip kad tikrai turi pakakt. Ta diena po akumo pakeitimo viskas buvo ok, vedasi idealiai (cia buvo viskas vakar). Syryt dar uzsikuriau ir parvaziavau is klaipedos i vilniu. Po keliones praejus valandai griztu ir bandau kurti ir vel taspats kaip ir su senu akumu- vel padvese tikriausiai. Prijungiau laidais prie kitos masinos- po 10 min uzsikure. Nes kol uzkurta viskas ok, viskas veikia, vazinek kiek nori, niekas nesidaro visa elektra veikia. Tai dabar kaip supratau pas mane nekrauna generatorius, taip?
Tai toks klausimas- juos isvis remontuoja ar jau keist reikia iskart ji? As isvis sunkiai suprantu kaip toks dalykas kaip generatorius gali sugest... kas ten gali atsitikt? anglys sudilt? Del ko dar gali tokios problemos kilt?
Ir dar bairis- paskraidziau apledejusioj aikstelej pusvalanduka ir dabar meta skydelyje klaida "steering!" ir zenkliukas tipo pakrypus masina. Kaip suprast toki dalyka jei vaziuokle kitrino regitroj, kiek purte ten ja tai viskas idealiai, niekas nekliba, nerado net menkiausios smulkmenos prie ko prisikabint, rado tik itrukusia stabdziu zarnele, bet tai cia nepriciom... Masina irgi stovi tiesiai, visas tas atsirado po vakarykscio paskraidymo aikstelej. Tai ka reiskia tas "steering!" ?
Aktualiausias klausimas cia del generatoriaus. Ir gal kas zinot kas vilniuj normalei tvarko juos uz padoria kaina? nes aisku krasta suto tai iskart uzsimanys ji pakeist visa.
Kosmosai apskritai su elektra daug bedu turi, todel ir galim ipirkti juos, nes kainp smuko per puse. , remontas ju brangus, kartkartemis, gali brangiau, palikt nei krastoj
Esme ne krasta, ir isviso lietuviui krasta nera rodiklis, nes visas bmw marketingas pastatytas ant masinos "ir pilnos atsarginiu bloku- bagazines" Krasta, nieko negales padaryti su nusimususiu kompu, ji siulys keisti nauja, , ji prakoduoti. ir t.t. O lietuvis, jei galva ant peciu turii- padarys tai su senu. aisku ne uz 500lt o skaiciai didesni.... tiesiog priklauso nuo konkreciu darbu, bet esme ta, kad bus pigiau , nei krastoj pirkt naujus
o del konkrecios situacijos - kosmosu (63,65) negalima net su laidais per subine prikurt, nes po to , pas meistra ilgam paliksi, ypac, jei ttai padarysi - bbagaznike, o ne po kapotu.
.... toks jau jis.
o apie nedakrovima - patyliu. Suknist galejo kazka, ir nevisada programiniai dalykai ir juodas darbas padeda, kartais ir padraskyt prisireikia
leketrikam, su lievais multimetrais, uzmiigusios sroves nuotekio matuot nepatariu, tai irgi mne i tema, kad tai tiksliai padaryt- reikia zinot intervalus nutekejimo.... o duodu 99% kad nei Jus nei jie to nezino.... diagnostika tavo masinai kainuos nemaziau 150 lt, bet kaina gali buti ir labai didele... cia priklauso, kaip ka atliksi, ir ka remontuosi
taciau , kad palikti reiks- tai faktas....
o su kokiu autobosu gali pacanai ir uz 50 parodyt klaidas ir ja pagesint... tik ar tai isspres bedas?ten apskritai tikrina blokus kuriu nera masinoj
nu neesme...
jei ka- i pm,.