Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 30 Lap 2024, 14:45

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E32 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 23 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 06 Sau 2009, 01:29 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.09.28
Pranešimai:
67
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E46 330D
ex. E32 740
Pagaminimo metai: 1993
Variklis: Mb60/30 ?
Degalai: Benzinas

Problema/klausimas:
Na turiu toki klausimėlį: tarkim važiuojant su automatine pavarų dėže ir sustojus prie šviesaforo galima įmušt bėgį į N ar tai nekenkia automatui? Ir dar vienas pavyzdžiui riedant nuo kalno irgi ar galima įkalt N padėtį ir sau ramiai nuriedėt ar taip neužsilenktų greit dėžė? (šeip niekada taip nedarau, bet gimė idėja, kad galbūt šiek tiek sumažėtų kuro sanaudos...??


StandartinėParašytas: 06 Sau 2009, 10:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.26
Amžius:
42
Pranešimai:
10285
Miestas:
Panevėžys
Automobiliai:
BMW
omg. jokios kuro sanaudos tau nesuamzes. jungineti tikrai nereikia, kartais sankryzoi galima permesti is D i N jei koja pavargsta stabdi laikyt, bet nuo kalno tikrai nieko ten nejunginek.

_________________
And when the wave approaches, Take our ashes to the ocean, Who cares if hell awaits? We're having drinks at heaven's gate.


StandartinėParašytas: 06 Sau 2009, 10:47 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.10.05
Amžius:
44
Pranešimai:
589
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
[E32] 735 `91
[E36] 320 `91
[E38] 740 `94
[E39] 530d `99
nuo kalno net pagal taisykles negalima vazuoti laisvu begiu o seip junginejimas neturi jokios kuro ekonomiskumo naudos nei zalos


StandartinėParašytas: 06 Sau 2009, 11:18 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.02.04
Amžius:
36
Pranešimai:
519
Miestas:
Marijampolė
Automobiliai:
e61 & er6n
Skype:
rimvydasmac
greičių dėžė gadinasi riedant N padėtyje. Manual'e pasiskaityk,kokiu greičiu ir kokį atstumą galima tempti automatą N padėtyje ir viskas aišku bus. Mano vienam pažįstamam teko isidėti mechaninę greičių dėžę,nes mėgo "taupyti" kurą :wink:


StandartinėParašytas: 06 Sau 2009, 13:22 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.10.05
Amžius:
44
Pranešimai:
589
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
[E32] 735 `91
[E36] 320 `91
[E38] 740 `94
[E39] 530d `99
rimvidas esi neteisus N padedy gali riedet kiek nori uzkurus nes tada weikia hidro siurblys varineja tepala vat kai motoras nedirba nedirba ir siurblys nera tepalo slegio netepa sankabeliu tu ir tada jau amen..


StandartinėParašytas: 06 Sau 2009, 13:56 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.02.04
Amžius:
36
Pranešimai:
519
Miestas:
Marijampolė
Automobiliai:
e61 & er6n
Skype:
rimvydasmac
Kriugeriux rašė:
rimvidas esi neteisus N padedy gali riedet kiek nori uzkurus nes tada weikia hidro siurblys varineja tepala vat kai motoras nedirba nedirba ir siurblys nera tepalo slegio netepa sankabeliu tu ir tada jau amen..

tada atsiprašau :) bet vistiek įdomu,kodėl draugo dežė sugedo? jam sakė,kad butent dėl riedėjimo N padety


StandartinėParašytas: 06 Sau 2009, 17:24 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.10.05
Amžius:
44
Pranešimai:
589
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
[E32] 735 `91
[E36] 320 `91
[E38] 740 `94
[E39] 530d `99
xex aisku uzuojauta tawo kolegai as tau galiu pasakyt kaip man vos nepadare dezes kapitalinio vienzo esme buwo tokia kad dinginejo tepalas ir aisku ten nemazais kiekiais nu ji wisa apsipylus buwo beweik man irode kad leidzia tarpine tarp dezes ir wariklio o ja pakeist reik deze lupt skelt ir t.t. nu istiesu gal taip ir yra bet esme as pats palindes pastebejau kad karteris mano pasislinkes tai man sitas remontas kainawo karterio tarpine 70 lt pats karteris nes bumpteltas buwo 50 lt bet ne 2500 seip pamatyt kas nuo ko suejo nera sansu taip kad cia burtu knyga.. cia kaip pasake kad vazineja N padetim taip jam ir atsake jo del to.. nes neturi ka pasakyt.. nebent isimtis ta kad tepalo truko tai gal galima duoti galimybe.. bet ir taip be tepalo subyret gali.. wuo :)


StandartinėParašytas: 29 Sau 2009, 15:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.11.29
Amžius:
35
Pranešimai:
323
Automobiliai:
525d 01'
nuo kalno riedant, man pati masina isimetus n, apsukos kaip stovint, o masina rieda, kuro sanaudos tikrai nesumazetu

_________________
Iš visų metų laikų labiausiai nemėgstu ryto ir pirmadienio


StandartinėParašytas: 30 Sau 2009, 01:34 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.09.28
Pranešimai:
67
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E46 330D
ex. E32 740
DIYexpert rašė:
nuo kalno riedant, man pati masina isimetus n, apsukos kaip stovint, o masina rieda, kuro sanaudos tikrai nesumazetu

Seip realiai as ir pats manau (kaip fizikas) kad sukimosi momentas nuo ratu perduodamas greiciu dezei ir varikliui ten jis turetu kompensuoti energiją reikalinga ratam suktis, energijos saltinis - aisku yra benzinas, taigi ta potencine energija (energija kuria auto turi ant kalno) panaudojama vietoj benzino, na o jeigu nuo kalno vaziuotum N tuomet variklis suktusi sau kaip ant laisvu ir vartotu siek tiek benzino o ratai ir greiciu deze suktusi sau... ;] tai va tokie mano pamastymai ;]


StandartinėParašytas: 09 Vas 2009, 17:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.17
Amžius:
35
Pranešimai:
591
Miestas:
Pajuris
Automobiliai:
E38 730i
e65 FL 730d
nenorint kurti naujos temos paklausiu cia.Ar pas 750 ir aplamai E32 automatus sviecia pavaru svirtis,ta prasme apsvietimas pavaru ten raides,skaiciai.Pas mane tamsu,ar cia koks saugiklis nudeges ar lemputes?Ir be to dar spidometre irgi nerodo pavaru kur desinei apacioj turetu rodyt,kame beda gal kas zino?Ar turi tokie dalykai saugiklius?


StandartinėParašytas: 09 Vas 2009, 17:46 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.26
Amžius:
42
Pranešimai:
10285
Miestas:
Panevėžys
Automobiliai:
BMW
manteggo rašė:
nenorint kurti naujos temos paklausiu cia.Ar pas 750 ir aplamai E32 automatus sviecia pavaru svirtis,ta prasme apsvietimas pavaru ten raides,skaiciai.Pas mane tamsu,ar cia koks saugiklis nudeges ar lemputes?Ir be to dar spidometre irgi nerodo pavaru kur desinei apacioj turetu rodyt,kame beda gal kas zino?Ar turi tokie dalykai saugiklius?


prie svirties nesvecia. tik spidometre.

_________________
And when the wave approaches, Take our ashes to the ocean, Who cares if hell awaits? We're having drinks at heaven's gate.


StandartinėParašytas: 23 Bal 2009, 15:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.04.08
Amžius:
41
Pranešimai:
94
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E32 735 (ver. 1), 750iL
E38 735 (ver. 2)
Skype:
linas000
Nereiketu praktikuoti junginejimo. Dar i R pataikysi. Automatas tam ir yra kad nieko junginet nereiktu.
Taciau jungineti galima :)

Jei kompas ir variklis dirba norm, masina is vietos menkai juda (man ant duju isvis nesugeba pajudet :)

Turiu du E32 su automatais:
VIenas 735 86' (dujinukas). Jis nuo kalno leidziantis, jei man nereikia greiteti, isvis nevartoja kuro, t.y. ekonomaizeris rodo 0ltr/km. Pvz nuo Vilniaus Saltoniskiu kalno, kur 60km/h, as nusileidziu be kuro sanaudu (aisku lipant i ji, ismetu kuro dvigubai ). Automatas pats laisva imeta, jei jam to reikia. Matosi ant ekonomaizerio.
Kitas 750iL 90'. Sitam kazkaip labai jau retai buna 0ltr sanaudos, nors irgi buna. Bet jis ir neturetu apetitu skustis.

Klausimas pamastymui: jei nuo kalno riedant masina leteja ijungus begi, ar variklis degina benzina?


As manau kad jei degintu kura, tai masina greitetu. Nes pas situos yra besisukanti mechanine babina, ir vargu ar galetu nesugedintas kuras is variklio iseit.

Nori sutaupyt, tai pamastyt ar masina galetu dar 50tukst km nuvaziuti, ir jei galetu, isidek dujas su tiesioginiu ipurskimu. Jei ausinimo sistema dar veikia, tai dujos neturetu perkaitinti variklio. Mano atveju, netiesiogines dujos kamstyje variklio temperatura pakelia prie sekancio nuo centrinio pagaliuko temp rodykle. Perjungus ant benzo, tam paciam kamstyje temperatura po truputi vel gryzta prie normalios.


StandartinėParašytas: 24 Bal 2009, 19:15 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.03.23
Amžius:
43
Pranešimai:
828
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E36 316i m42b18 LPG
Skype:
raidase30
is kur jus istrauket kad riedant laisva pavara nevartoja isvis benzino? cia nesamone, jei nevartotu isvis kuro - variklis uzgestu. jis vartoja kura bet tik tiek kiek ir stovedamas. o i ta rodykle sanaudu - maziau ziurekit - ramiau gyvenst. apskritai ta rodykle - paskaiciuoja greico/laiko/matuokles parodymus ir isveda vidurki litrais. pvz jei stovi vietoj su ijungtu varikliu - rodykle uzsilenkia virs 30 ltr. kodel? todel kad tavo motoras dirba - naudoja kura, o tavo greitis 0 ir iveiktas atstumas - 0 iseina taip kad tu taip 100 km stovedamas - sudeginsi daugiau nei 30lt. o pvz kai leidies nuo kalno laisva - tavo sanaudos - mazos, tik kad palaikyt variklio darba laisva eiga, o greitis 100 ir iveiktas atsumas labai didelis. todel tau ir rodo 0.
tikiuosi supratot ka cia suveliau.
beje. nejunginekit automato vaziuojant. norit deze remontuot - prasom - galit malt ji kaip mechanine. ypac jautrios yra m30 motoru dezes, pas juos nevisai vyke tepalo siurbliai, megsta skilineti, ko pasekoj sudega frinkciniai diskeliai. jei sugebi deze nuimt nuo motoro - sugebesi ir ja susitvarkyt. nieko ten stebuklingo. tik is interento sandara jos atsispausdink ir vualia. ten juoku darbas. ir kainuos tik detales o ne 2k ir daugiau

_________________
Taip, aš jau naudojau paiešką


StandartinėParašytas: 24 Bal 2009, 19:30 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.09.15
Amžius:
41
Pranešimai:
219
Miestas:
Vilnius LT - UK
Automobiliai:
E-34 m20b25 89'
E-39 m54b25 00'
Nikas:
wiperis
Raidas rašė:
is kur jus istrauket kad riedant laisva pavara nevartoja isvis benzino? cia nesamone, jei nevartotu isvis kuro - variklis uzgestu. jis vartoja kura bet tik tiek kiek ir stovedamas. o i ta rodykle sanaudu - maziau ziurekit - ramiau gyvenst. apskritai ta rodykle - paskaiciuoja greico/laiko/matuokles parodymus ir isveda vidurki litrais. pvz jei stovi vietoj su ijungtu varikliu - rodykle uzsilenkia virs 30 ltr. kodel? todel kad tavo motoras dirba - naudoja kura, o tavo greitis 0 ir iveiktas atstumas - 0 iseina taip kad tu taip 100 km stovedamas - sudeginsi daugiau nei 30lt. o pvz kai leidies nuo kalno laisva - tavo sanaudos - mazos, tik kad palaikyt variklio darba laisva eiga, o greitis 100 ir iveiktas atsumas labai didelis. todel tau ir rodo 0.
tikiuosi supratot ka cia suveliau.
beje. nejunginekit automato vaziuojant. norit deze remontuot - prasom - galit malt ji kaip mechanine. ypac jautrios yra m30 motoru dezes, pas juos nevisai vyke tepalo siurbliai, megsta skilineti, ko pasekoj sudega frinkciniai diskeliai. jei sugebi deze nuimt nuo motoro - sugebesi ir ja susitvarkyt. nieko ten stebuklingo. tik is interento sandara jos atsispausdink ir vualia. ten juoku darbas. ir kainuos tik detales o ne 2k ir daugiau


is ten ir istraukem.. masinos su el. kuro ipurskimu turi CUT OFF ,kuri riedant masinai atjungia kuro padavima..masina negesta..ir kuro nevalgo.pamegink ant begio pariedet ir.kad ekonomaizerio rodykle nukristu ant 0.. kai beriedant variklis numes aps.iki 900 aps.pajausi kaip soktels variklis..ir ekonomaizeris rodis nebe 0.

_________________
Dede Juozas


StandartinėParašytas: 24 Bal 2009, 20:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.03.23
Amžius:
43
Pranešimai:
828
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E36 316i m42b18 LPG
Skype:
raidase30
nesamone. kokie dar cut off? variklis be kuro negali suktis. net ant laisvos pavaros, nesvarbu ar tu riedi ar stovi.
duok koki linka wiki ar dar ka nors kur butu aprasyta tas cut off ant laisvu sukiu. vienintelis cut off imanomas - kai perkaista motoras ir kompas automatiskai nutraukia tiekima kuro (ir tai cia gal daugiau ant nauju masinu) ko pasekoj uzgesta motoras.
tai taip iseina jei as vaziuoju zemyn nuo kalno, ijungiu laisva pavara, tada man vyksta cut off? kada tai ivyksta? kai ijungiu laisva ar kaip? nu gerai tarkim tai ivyksta, tai jei as nieko nebedarau, ijungta laisva pavara, ratai suka deze, bet deze nesuka variklio, tai taip isiena jei as ir toliau nieko nedarysiu tik baranka sukinesiu ir nusileisiu pilnai nuo klano ir riedesiu kol sustosiu ir tada kai sustosiu kas bus? motoras bus uzgeses ar uzsives pats? kazkokia jus cia nesamone sugalvojot.... suprasciau ant kokio v12 dar imanomas dalinis cilindru atjungimas, bet cia kad pilani isjungia kuro tiekima - visiskas apsurdas

_________________
Taip, aš jau naudojau paiešką


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 23 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery