Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 30 Lap 2024, 14:46

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E32 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 20 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 25 Gru 2008, 14:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.02.08
Amžius:
41
Pranešimai:
27
Miestas:
Šiauliai
Automobilio, apie kuri norite paklausti BMW [E32]
Pagaminimo metai:1991
Variklis:3.0
Degalai:Benzinas

Problema/klausimas: Sveiki visi forumieciai pradziai visus su sventemis.Taigi iskilo klausimas kokios prioblemos iskiltu jei bandyciau i savo auto ideti galingesni varikli.Pas mane kaip ir 3.0l, o noreciau idet 3.5. Siaip labai idomu gal kas zinot kaip sureguotu automatine greiciu deze.Nes pas mane ji automatine.


StandartinėParašytas: 26 Gru 2008, 18:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.03.23
Amžius:
43
Pranešimai:
828
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E36 316i m42b18 LPG
Skype:
raidase30
pasikeisk visa apacia (blokas, alkuninis, stumokliai ir karteris) ir turesi 3,5. deze neturetu supykt

_________________
Taip, aš jau naudojau paiešką


StandartinėParašytas: 26 Gru 2008, 20:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.02.08
Amžius:
41
Pranešimai:
27
Miestas:
Šiauliai
O tai galva pasilieka ta pati? Esme yra ta kad maniskiui blokui hana trukes yra todel ir domiuos kaip kas ar imti 3.0 nors noretusi 3.5 tik kaip cia kas kokie nuansai.


StandartinėParašytas: 27 Gru 2008, 11:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.03.23
Amžius:
43
Pranešimai:
828
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E36 316i m42b18 LPG
Skype:
raidase30
visas virsus 3,0 ir 3,5 yra vienodas, tinka ir galva ir oro srauto matuokles ir kompai ir visa kita. tiesiog pasikeisk vietoj seno bloko 3,5 bloka ir turesi 3,5. na blogiausia kas gali but tai gali but ne tokie dezes perdavimai (istikruju tai pats tuom abejoju nes nezinau ar apskritai 3,0 ir 3,5 perdavimai automato apskritai skirias)

_________________
Taip, aš jau naudojau paiešką


StandartinėParašytas: 29 Gru 2008, 01:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.06.08
Amžius:
43
Pranešimai:
182
Miestas:
Kaunas
Raidas rašė:
visas virsus 3,0 ir 3,5 yra vienodas, tinka ir galva ir oro srauto matuokles ir kompai ir visa kita. tiesiog pasikeisk vietoj seno bloko 3,5 bloka ir turesi 3,5. na blogiausia kas gali but tai gali but ne tokie dezes perdavimai (istikruju tai pats tuom abejoju nes nezinau ar apskritai 3,0 ir 3,5 perdavimai automato apskritai skirias)


Ui zinok visas variklis skiriasi. Vienodi ten gal, tik keromislai. Vien velenelis skiriasi 100%.

_________________
735i 92' LPG


StandartinėParašytas: 29 Gru 2008, 13:25 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.03.23
Amžius:
43
Pranešimai:
828
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E36 316i m42b18 LPG
Skype:
raidase30
Kolega neklaidinkit zmoniu, veleneliai 3,0 ir 3,5 vienodi [-X
galite betkada pasitikrinti http://www.bmwfans.info
uztenka pakeisti apacia ir turesi 3,5

_________________
Taip, aš jau naudojau paiešką


StandartinėParašytas: 29 Gru 2008, 19:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.02.08
Amžius:
41
Pranešimai:
27
Miestas:
Šiauliai
Na kolegos sugluminot mane visiskai kuom dabar tiket nes investicijos tai gaunasi nemenkos


StandartinėParašytas: 29 Gru 2008, 20:50 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.08.18
Amžius:
36
Pranešimai:
139
Automobiliai:
E34 525i
nenoriu suklaidinti, todel jeigu klystu mane gal pataisys kasnors, bet kiek skaiciausi apie siuos variklius, tai 3.0 ir galvos turi skirtis sie ktiek, nes skaiciau, kad berods jos silpnesnes, ta prasme karomislai luzta dazniau ar kazkas tokio. Tiksliai nepamenu, bet nemanau, kad jie tokie identiski, kad uztenka vien tik apacia pakeisti. sorry jei meluoju :^o


StandartinėParašytas: 30 Gru 2008, 00:35 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.03.23
Amžius:
43
Pranešimai:
828
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E36 316i m42b18 LPG
Skype:
raidase30
Na, galvos skiriasi, bet nedaug.
Vadyla, jei nenori eksperimentuot - daryk taip: perki m30b35 motora visa, bet plika be jokiu ten pravodkiu, matuokliu lev, starteriu, generatoriu, vairo stiprintuvo siurbliu ir t.t. - keiti vietoj savo m30b30 tik viska nuo savo motoro sukrauni ant m30b35. matuokles, pravodke, LEV, starteris, generatorius ir visa kita tinka. senam motorui nuimi galva ir parduodi uz kokius 200-300 (jei gera), o skilusi bloka vezi i metaloloma, na gal dar karteri prastumt galima uz koki 100lt. ir turesi 3,5. kadangi tiek 3.0 tiek 3.5 motorai kainuoja tapati tai tikrai nepralosi.
as dar pas drauga pasitikslinsiu kaip ten istikruju su tais bloku keitinejimais ir parasysiu. nors neperseniausiai jis mane tikino kad is 3.0 padaryt 3.5 - juoku darbas.
tai tiek

_________________
Taip, aš jau naudojau paiešką


StandartinėParašytas: 30 Gru 2008, 00:53 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.02.08
Amžius:
41
Pranešimai:
27
Miestas:
Šiauliai
Jo tai as manau kad man taip ir teks daryt tik vat beda kad nelabai Siauliuose randu kas turetu normalu m30b35, ir taipogi neradu bloko m30b30 tai vat kam pirkti 3.0 nes manau kad bloko ir nerasiu tada geriau jau 3.5.Kazka girdejau del kompu kaip ten su jai vieni sako kad reikia keist kiti kad ne tai gal kas zino normaliai kaip ten su jais yra is tikruju ir jei ka ieskau motoro m30b35 arba bloko m30b30 :roll:


StandartinėParašytas: 30 Gru 2008, 11:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.03.23
Amžius:
43
Pranešimai:
828
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E36 316i m42b18 LPG
Skype:
raidase30
kompas turi tikti

_________________
Taip, aš jau naudojau paiešką


StandartinėParašytas: 30 Gru 2008, 14:56 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.06.08
Amžius:
43
Pranešimai:
182
Miestas:
Kaunas
Raidas rašė:
Kolega neklaidinkit zmoniu, veleneliai 3,0 ir 3,5 vienodi [-X
galite betkada pasitikrinti http://www.bmwfans.info
uztenka pakeisti apacia ir turesi 3,5


Taip del velenelio pasitikrinau, tikrai taip, pagal koda jie vienodi. Sorry.
O galvu kodai skiriasi.

_________________
735i 92' LPG


StandartinėParašytas: 25 Vas 2009, 13:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.17
Amžius:
46
Pranešimai:
117
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E32 735i 86' ex.
E34 525 tds touring 93" ex.
E39 530 d touring 99"
kad nekurti naujos temos tai ir as turiu viena klausima , mano auto E32 variklis m30b35 , 735i , pas mane raso 162 kw, o pas daugeli 155kw , nelabai randu kokios info. Variklis nekeistas .
Ačiu


StandartinėParašytas: 25 Vas 2009, 14:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.26
Amžius:
42
Pranešimai:
10285
Miestas:
Panevėžys
Automobiliai:
BMW
kiek as suprantu cia yra todel kad pas tave yra 87u metu, ir tais metais dar ejo tas TRUE motoras, o nuo 88u atrodo sumaziejo KW kiekis. ekologija etc.

_________________
And when the wave approaches, Take our ashes to the ocean, Who cares if hell awaits? We're having drinks at heaven's gate.


StandartinėParašytas: 25 Vas 2009, 14:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.17
Amžius:
46
Pranešimai:
117
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E32 735i 86' ex.
E34 525 tds touring 93" ex.
E39 530 d touring 99"
gal turi daugiau info apie ta 162kw. varikli kokie yra techniniai skirtumai tarp ju.
Ačiu.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 20 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery