Lietuvos BMW Klubas
https://forumai.bmw-klubas.lt/

[E32 ]Ar gali buti toks variklis?
https://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=57&t=3927
Puslapis 12

Autorius:  Fast [ 28 Rgs 2005, 19:39 ]
Pranešimo tema:  [E32 ]Ar gali buti toks variklis?

Norejau paklausti Jusu, nes iskilo toks neaiskumas (aisku tai gali buti mano nezinojimas) zodziu vienas pazystamas parvare ir zada parduoti E32 730 94m, kaip sake tai vienas is pakutiniuju is E32 ir kas idomiausia jog jame yra 6 cilindru variklis, ar tik tokiu metu neturejo buti v8(kiek zinau tai lyg m60) variklis?

Autorius:  Karlitaz [ 28 Rgs 2005, 19:41 ]
Pranešimo tema:  Re: Ar gali buti toks variklis?

730i M30 6 cylinder 184 HP 222 km/h 1986 - 1994
730i M60 8 cylinder 218 HP 233 km/h 1992 - 1994

Karlitaz

Autorius:  Fast [ 28 Rgs 2005, 20:03 ]
Pranešimo tema: 

ačiū uz informacija, dabar bus aisku kad buvo galimi abu variantai :!:

Autorius:  Bimbaliukas [ 28 Rgs 2005, 20:08 ]
Pranešimo tema:  Re: Ar gali buti toks variklis?

Ir vel dujos :D :D :D

Autorius:  Jonas T. [ 29 Rgs 2005, 09:03 ]
Pranešimo tema:  Re: Ar gali buti toks variklis?

visu pirma kaliega, m30 yra ne V6, o L6? ar L6 valgo daugew uz V8 irgi drisciau abejoti, cia aisku reiktu koki manuala pavartyt, bet man kazkaip atrodo, kad visgi V8 tures didesni apetita :) be to V8 varikliaus eksplotacija yra kazkiek brangesne, palyginus su senu geru m30. teip, kad neveltui manau bmw dejo abu variklius i E32 ;)

Autorius:  Ged@s [ 29 Rgs 2005, 09:14 ]
Pranešimo tema: 

nu jei jau apie variklius kalba pakrypo, uzduosiu klausima, kuri seniai norejau uzduoti: turime m20b25 varikli, ir m50b25 - ir kodel tarp ju tik 20 arkliu skirtumas :?: gi m50 is principo naujas variklis, 4 voztuvai cilindrui, new elektronika etc.... ir islosiamas toks niekingai mazas galios prieauglis ir butinybe deti 3 kartus brangesne duju iranga... apsvieskit neismaneli, kolegos :?: negi vokieciai visa potencialu galios prieaugli panaudojo deforsavimui (t.y. ilgaamziskumo padidinimui)???

pvz, renault 19 varikliai:

1.8mono purskalas - 90hp
1.8 pilnas purskalas - 100hp
1.8 16V - 136hp

va, kubatura mazesne, ir cilindrai tik 4, bet 36 hp skirtumas yra. o m20 ir m50 :?: :?

Autorius:  Pablo [ 29 Rgs 2005, 09:44 ]
Pranešimo tema: 

nu palygint tokiu atveju gali M40 ir M42 variklius - skirtumas ~30 kw nors abu 1.8 ;)

Autorius:  martynasg [ 29 Rgs 2005, 09:56 ]
Pranešimo tema: 

Ged@s rašė:
nu jei jau apie variklius kalba pakrypo, uzduosiu klausima, kuri seniai norejau uzduoti: turime m20b25 varikli, ir m50b25 - ir kodel tarp ju tik 20 arkliu skirtumas :?: gi m50 is principo naujas variklis, 4 voztuvai cilindrui, new elektronika etc.... ir islosiamas toks niekingai mazas galios prieauglis ir butinybe deti 3 kartus brangesne duju iranga... apsvieskit neismaneli, kolegos :?: negi vokieciai visa potencialu galios prieaugli panaudojo deforsavimui (t.y. ilgaamziskumo padidinimui)???

pvz, renault 19 varikliai:

1.8mono purskalas - 90hp
1.8 pilnas purskalas - 100hp
1.8 16V - 136hp

va, kubatura mazesne, ir cilindrai tik 4, bet 36 hp skirtumas yra. o m20 ir m50 :?: :?

Galios padidinimas nera vienintelis tikslas. Kuriant nauja varikli siekiama pagerinti zymiai daugiau parametru, tokiu kaip: variklio dinamika (sukimo momento ir AG kreives visame sukiu diapazone), kuro suvartojimas, emisijos, garsas, ilgaamziskumas, konstrukcijos patobulinimas, kaina. Kaip pavizdys- m50b25 ir m52b28 arba m50b25 ir m52b25 varikliai. 2.8 variklis turi tik 1 AG daugiau, bet labai ryskiai pagerintas sukimo momentas, kuro sanaudos, tyliau dirba, mazesnes emisijos. m52 2.5 variklis savo arkliais prilygsta senajam m20, taciau velgi, emisijos, sukimo momentas, ekonomiskumas etc. Taip pat- nauji varikliai kuriami su konkrecia paskirtim, is anksto yra zinoma kur jie bus naudojami, kokiu tikslu, etc. Cia ypatinga vaidmeni vaidina kastai. Labai sekmingai pvz i M'ke galejo ideti bmw F1 varikli, parametrai butu ispudingi, taciau kiek ta masina kainuotu, kas ja remontuotu, priziuretu. Taigi su varikliais ne taip jau paprasta. Visgi neuzmirskim, kiekvienos kompanijos tikslas uzdirbti kuo daugiau pelno, taigi ji ir optimizuoja visa savo gamyba orientuodamasi i tai, kas yra ekonomiskai naudingiausia. Priespaskutiniam Bimmer Magazine numeri buvo geras skaitytojo laiskas, kuriame jis isreiske savo nusivylima del to, kad bmw nukrypsta nuo savo istoriniu saknu ir pasaukimo. Jis ilgejosi tokiu paprastu modeliu kaip E30 ir tt, kurie yra lengvi, nieko nera bereikalingo, paprasti, nu zodziu sukurti sportisko vairavimo malonumui, kai vairuodamas susilieji su masina. Ir kagi, atsakymas buvo labai aiskus. BMW gal ir noretu kurti masinas panasias i tokias apie kurias jis kalbejo, bet problema tame, kad jas pirktu tik entuziastai. Is to kompanija neisgyvens. Viskas yra orientuota i placiasias mases, vidutini vartotoja, butent jis ir kuria visa paklausa ir diktuoja standartus. Vat tokiu budu atsirado tokie nesusipratimai kaip porsche dzipas, bmw x3, nenustebkit jei greitu laiku ferari isleis dzipa. Reikia uzkalineti babkes !

Autorius:  Ged@s [ 29 Rgs 2005, 09:58 ]
Pranešimo tema: 

Pablo rašė:
nu palygint tokiu atveju gali M40 ir M42 variklius - skirtumas ~30 kw nors abu 1.8 ;)


nu suprantu, i ir iS nesulyginami, siaip yra ir dar didesniu kontrastu - pvz, reno11 variklis 1.4 karbas(60hp) ir 1.4turbo(115hp)...

bet ne apie tai kalba - mane domina, kodel butent m20b25 ir m50b25 toks nedidelis hp skirtumas (apie m50 su vanos nekalbu)

Autorius:  Ged@s [ 29 Rgs 2005, 10:02 ]
Pranešimo tema: 

dekui martynui uz isreikstus argumentus

Autorius:  Pablo [ 29 Rgs 2005, 10:33 ]
Pranešimo tema: 

nu tu lyginai reno 1.8 tai ash tau bmw 1.8 irgi palyginau. tik del to.
visa kita paaishkino martynasg.
beje chia septintuku skyrius jei ka ;)

Autorius:  Ged@s [ 29 Rgs 2005, 11:28 ]
Pranešimo tema: 

Pablo rašė:
beje chia septintuku skyrius jei ka ;)


nu as dar be auto... kas zino, gal pasipainios koks tvarkingas 7-er .. tai ir vykdom spionaza :)

Autorius:  Pablo [ 29 Rgs 2005, 11:30 ]
Pranešimo tema: 

nesakau, kad chia nelandzhiok ;) tavo klausimas buvo apie penktukus...

Puslapis 12 Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/