Lietuvos BMW Klubas https://forumai.bmw-klubas.lt/ |
|
[E32] M30 pagrindiniai skirtumai https://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=57&t=18111 |
Puslapis 1 iš 2 |
Autorius: | M a n t a s [ 13 Gru 2006, 16:25 ] |
Pranešimo tema: | [E32] M30 pagrindiniai skirtumai |
gal kas pasakys kuo skiriasi 83m. m30 ir 88-92m. m30? ar niekuo nesiskiria? vizualiai tai kaip ir nera skirtumu, bent kiek nuotaruku maciau tai man jie beveik vienodi.. ![]() |
Autorius: | paulius77 [ 13 Gru 2006, 16:57 ] |
Pranešimo tema: | Re: Kokie pagrindiniai skirtumai? |
kad jie vienodi.Nors tiesa pasakius 83m neteko matyt. |
Autorius: | Genadijus (Gena) [ 13 Gru 2006, 18:03 ] |
Pranešimo tema: | Re: Kokie pagrindiniai skirtumai? |
Mankukas rašė: gal kas pasakys kuo skiriasi 83m. m30 ir 88-92m. m30?
ar niekuo nesiskiria? vizualiai tai kaip ir nera skirtumu, bent kiek nuotaruku maciau tai man jie beveik vienodi.. ![]() o tu klausi apie kuri M30B34 M30B35 M30B30????? |
Autorius: | M a n t a s [ 13 Gru 2006, 18:50 ] |
Pranešimo tema: | Re: Kokie pagrindiniai skirtumai? |
m30b35 ir m30b30 vienas ir tas pats vizualiai tik galingumai skiriai 3.5 ir 3.0 o as lyginu m30b35 ir m30b35 tik skirtingu metu.. e23 83m. stovi m30b35 E32 88-92m. taip pat stovi m30b35 tai va ir noriu suzinoti ar jie daug kuo skiriasi.. |
Autorius: | Jonas! [ 13 Gru 2006, 18:54 ] |
Pranešimo tema: | |
M30B34 kas cia per daiktas? kur stovejo? ![]() |
Autorius: | M a n t a s [ 13 Gru 2006, 18:56 ] |
Pranešimo tema: | |
Jonas735 rašė: M30B34 kas cia per daiktas? kur stovejo?
![]() as taip pat apie toky negirdejau.. ![]() |
Autorius: | M a n t a s [ 13 Gru 2006, 19:07 ] |
Pranešimo tema: | |
BMW varikliu M-codai M10 4-Zylinder-1,6 - 2,0 Ltr. -Motor 1962-87 M10 B16 4-Zylinder, E21, 1.573ccm, 90 PS, Normalbenzin, 32DIDTA 1975-80 M10 B16 4-Zyl-1.573ccm, 90 PS 9,5:1, Registerverg. 2B4 1980-82 M10 B16 4-Zyl., 1.573ccm, 75 PS, 9,3:1, Einfachverg. 1B2 1981-83 M10 B16Kat 1.766ccm, 102 PS, 8,2:1, L-Jetronic, wie 318i, M10 B18Kat 1987-88 M10 B18 4-Zyl-1.766ccm, 98 PS (E12:90), 8,3:1, 32DIDTA, Normalb. 1975-80 M10 B18K 4-Zyl-1.766ccm, 105 PS, 10:1, Bosch K-Jetronik, später L-Jet 1980-82 M10 B18LE 1.766ccm, L-Jetronic (Entw.ab 11/81), 105 PS, 9,5:1, Superb. 9/83-86 M10 B18Kat 1.766ccm, 102 PS, 8,2:1, L-Jetronic, Kat und Lambda 1984-87 M10 B18V 4-Zylinder-1,8 Ltr. mit elektr. Vergaser 2BE 9/83 M10 B18V 1.766ccm, 90 PS, 9,5:1, Registerverg.2B4, ab 85 Ecotronic2BE 1980-87 M10 B20V 4-Zyl-1.990ccm, 109 PS, 8,1:1, 32DIDTA 1975-80 M10 B20 2 Ltr-4-Zyl., 130 PS, 9,5:1, Kugelfischer, Alu-Schwingrohre 1972-75 M10 B20V 1.990ccm-4-Zyl., 115 PS, 9:1, 2xStromberg 175CDET, Superb. 1976-77 M10 B20K 4-Zyl-1.990ccm, 125 PS, 9,3:1, Bosch K-Jetronic, Superbenz. 1975-78 M20 B20LE 1.990ccm-6-Zyl., 125 PS, 9,8:1, L-Jetr. (ab 9/85:129PS, L-Jet) 1981-86 M20 B20Kat 129 PS-6-Zyl., 8,8:1, Bosch DME 1.1, Zahnriemen, Normalb. 1986-91 M20 B23LE 139 PS-6-Zyl., 9,8:1, (ab 9/83:150PS) 1983-85 M20 B25 2.494ccm-6-Zyl., 171 PS, 9,7:1, DME1.1, Superbenzin, 325i/iX 1985-86 M20 B25Kat Kat-Version, 170 PS, 8,8:1, DME 1.3, Normalbenzin 1986-92 M20 B27ME 2.693ccm-eta, 125 PS, 11:1, DME ML1, Superb., Entw.12/81 1983-84 M20 B27Kat 2.693ccm-eta-Motor, Kat, 122 PS, 9:1, DME ML, Normalbenzin 1984-86 M20 B27Kat 2.693ccm-eta-Motor, Kat, 129 PS, 8,5:1, DME 1.1, Normalb. 1986-88 M21 D25 2.443ccm-6-Zyl., 86 PS, 22:1, Bosch-Verteiler-EP,ab 3/89:DDE 1986 M21 TD25 2.443ccm, 115 PS, 22:1, DDE, Garrett T3, ohne Ladeluftkühlung (LLK) 1983 M22 2,5 Liter-Dreiventiler-Sechszylinder im Versuch beim Z1/1 und Z1/2 1985 M30 B25LE 2.494ccm, 150 PS, 9,6:1, L-Jetronic, Saugrohr einteilig 1981-87 M30 B28LE 2.788ccm, 177 PS, 9:1, L-Jetronic, Duplexkette 1977-81 M30 B28LE 2.788ccm, 184 PS, 9,3:1, L-Jetr., Simplexkette, Saugrohr eint. 1979-87 M30 B30 2.986ccm, 188 PS, 9:1, Bosch DME, Simplex, Normalbenzin 1986-90 M30 B32 3.210ccm, 197 PS, 9,3:1, L-Jetronic, Duplex 1976-89 M30 3.205ccm, 197 PS, 9,3:1, Bosch DME (erster Einsatz) 1979-82 M30 3.205ccm, 197 PS, 10:1, Bosch DME, Saugrohr einteilig 1982-86 M30 3.205ccm, 252 PS, 7:1, Turbo, LLK, KKK-K27, ab 9/81: 7,5:1 1980-82 M30 B35LE 3.453ccm, 218 PS, 9,3:1, L-Jetronic, ab 8/80 Simplex+DME 1978-82 M30 3.430ccm, 252 PS, 8:1, DME, Klopfreg., erh. Grundladedruck 1983-86 M30 B35 3.430ccm, 218 PS (Kat:184), Simplexkette, 9:1, DME ML 3 1985-87 M30 B35 Kat 3.430ccm, 211 PS, 9:1, Bosch DME, Simplex, Normalbenzin 1988-92 M40 B16Kat Vierzylinder-1.596ccm, 100 PS, 9:1, Bosch DME1.3, Hydrost., Norm. 1987-93 M40 B18Kat 1.796ccm, 113 PS, 8,8:1, Zahnriemen, DME1.3, E34/36:1.7 1987-94 M41 D17 1.665ccm-Turbo-Diesel, mit LLK, 90PS, DDE, 22:1 1994 M42 B18 Vierzylinder-1,8-Vierventiler (318is), 136 PS, E36:140 PS, 10:1, DME1.7 1989-96 M43 B16 1.596ccm-4-Zyl., 102 PS, 9,7:1, DME 1.7 7/93 M43 B18 1.796ccm-4-Zyl., 115 PS, 9,7:1, DME 1.7 1994-95 M43 B19 Vierzylinder-1.895ccm, BMS 46, 105/118 PS 1993 M44 B19 Vierzylinder-1.895ccm, Ersatz für M42, 140 PS, Vierventiler 1995 M45 Vierzylinder-1,4 Ltr. 1999 M47 D20 4-Zyl.-Direkteinspritzer, 1.951ccm, 19:1, 136 PS, DDE 3.0 1998 M47R Vierzylinder-Diesel für Rover 1999 M47 TÜ Vierzylinder-Diesel 150 PS 2001- M50 B20 1.991ccm-Vierventiler, 150 PS, 11:1, DME 3.1, ab 1992 Vanos 1989 M50 B25 2.494ccm-Vierventiler, 192 PS, 10,5:1, DME 3.1, ab 1992 Vanos 1989 M50 B28 6-Zylinder, 2,8 Ltr. für 3er, 5er und 7er, Grauguß 1989 M50 B30 6-Zylinder, 3,0 Ltr. (175 kW) für USA 1989 M51 D25Kat 2.497ccm-Turbo-Diesel, 115 PS, 22:1, Bosch DDE, ohne LLK 1991 M51 D25 2.497ccm-Turbo-Diesel, 143 PS, mit LLK, Kat 1992 M52 B20 2,0 Ltr.-Vanos-Vierventiler, 10,5:1, 150 PS, Siemens MS 40.1 1993 M52 B24 6-Zylinder, 2,4 Ltr. (140 kW) für Thailand M52 B25 2.494ccm-Vierventiler, 170 PS, Bosch DME, ab 1998 Doppel-Vanos 1995 M52 B25 2,5 Ltr.-Vierventiler, 192 PS, 10,5:1, DME 3.1 1993-95 M52 B28 2.793ccm-Vanos-Vierventiler, 193 PS, DME, ab 1998 Doppel-Vanos 1995 M54 B30 2.979ccm, 231 PS 2000 M57 D30 2.926ccm-Direkteinspritzer-Sechszylinder-Diesel, 184 PS 1998 M60 B30 2.997ccm-Alu-8-Zyl-V, 90°, 4-Ventiler, 218 PS, 10,5:1, DME 1992-96 M60 B40 3.982 ccm-Alu-8-Zyl-V, 4-Ventiler, 286 PS, 10:1, DME 1992-96 M62 B35 Alu-8-Zylinder-V, 90°, 3.498ccm, 235/245 PS 1996 M62 B44 Alu-8-Zylinder-V-Motor, 4.398ccm, 286 PS 1996 M67 D39 3.900ccm-V8-Diesel-Direkteinspritzer, 245 PS 1999 M70 12-Zylinder-V, 60°, 4.988ccm, 300 PS, 8,8:1, 2xDME, Normalb. 1987-94 M72 B54 12-Zylinder-V-Motor, Vierventiler, 5.379ccm, 355 PS 1989 M73 B54 12-Zylinder, V-Motor, 5.379ccm, 326 PS, 10:1, 2 x DME, Super 1994 M80 4-Zylinder- Alu-Vierventiler, 1,6 - 2,0 Ltr. Motor A20 649,6 ccm-Boxer, 48 PS für R65 1985 A30 987ccm-Vierzylinder-Reihe, 90 PS für K100 1983 A31 987ccm-Vierzylinder, 100 PS für K1 1988 A34 1.093ccm-Vierzylinder, 100 PS für K1100 1991 A36 1.171ccm-Vierzylinder, 130 PS für K1200 1997 A40 740ccm-3-Zylinder-Reihe, 75PS für K75 1985 A61 1.085ccm-Boxer, 80/90/98 PS für R1100 1993 A62 848ccm-Boxer, 98 PS für R850R 1994 A63 1.170ccm-Boxer, 61 PS für R1200 1997 |
Autorius: | Jonas! [ 13 Gru 2006, 19:10 ] |
Pranešimo tema: | |
nera cia to M30B34 arba tik as nematau ![]() |
Autorius: | Liofka [ 13 Gru 2006, 19:27 ] |
Pranešimo tema: | |
o tada kas man pasakys kas pas mane per motoros.pries tai galvojau m30 b30, bet kiek pastebejau jie ejo tik iki 92, o pas mane 94.cia kalba apie E32 ir motoras paprastas, bet lyginau su draugo tik 92 metu tai skiriasi vizualiai.pvz pas mane nera gazo troselio ir dar kazkokio troselio kur eina lygiagreciai gazo trosui.nu zodziu nlb suprantu |
Autorius: | UDE [ 13 Gru 2006, 19:37 ] |
Pranešimo tema: | |
tai gal pas draugeli automatas? |
Autorius: | Liofka [ 13 Gru 2006, 20:12 ] |
Pranešimo tema: | |
nea irgi rankiniai begiai |
Autorius: | paulius77 [ 13 Gru 2006, 20:15 ] |
Pranešimo tema: | |
Liofka rašė: o tada kas man pasakys kas pas mane per motoros.pries tai galvojau m30 b30, bet kiek pastebejau jie ejo tik iki 92, o pas mane 94.cia kalba apie E32 ir motoras paprastas, bet lyginau su draugo tik 92 metu tai skiriasi vizualiai.pvz pas mane nera gazo troselio ir dar kazkokio troselio kur eina lygiagreciai gazo trosui.nu zodziu nlb suprantu Jo pas mane irgi gazas su trosu E32 93m. o pas draugeli gazas be troso E32 92m. Abu varikliai 3.0L ,abu BMW automatai.Gal tam kur be troso gazas elektroninis ![]() |
Autorius: | M a n t a s [ 13 Gru 2006, 20:27 ] |
Pranešimo tema: | |
auto pilotas negali buti? ![]() ![]() |
Autorius: | Karalaitis [ 13 Gru 2006, 20:59 ] |
Pranešimo tema: | |
paulius77 rašė: Jo pas mane irgi gazas su trosu E32 93m. o pas draugeli gazas be troso E32 92m. Abu varikliai 3.0L ,abu BMW automatai.Gal tam kur be troso gazas elektroninis
![]() taigi du varinatai yra, su trosu arba be. tas kuri be, turi el.motoriuko valdoma sklende. |
Autorius: | runcikas [ 13 Gru 2006, 21:04 ] |
Pranešimo tema: | |
Liofka rašė: o tada kas man pasakys kas pas mane per motoros.pries tai galvojau m30 b30, bet kiek pastebejau jie ejo tik iki 92, o pas mane 94.cia kalba apie E32 ir motoras paprastas, bet lyginau su draugo tik 92 metu tai skiriasi vizualiai.pvz pas mane nera gazo troselio ir dar kazkokio troselio kur eina lygiagreciai gazo trosui.nu zodziu nlb suprantu
tas lygiagreciai gazo troso einantis kitas troselis yra autopiloto. |
Puslapis 1 iš 2 | Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |