Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 27 Lap 2024, 07:32

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E32 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 8 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 03 Lie 2014, 20:48 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.11.05
Pranešimai:
11
Padekite nuo ko pradeti. Vaziuojant letai trukcioja, o paspaudus gaza iki dugno tai begejasi, tai tarpais prigesta, kaip kazkas nedirbtu ir vel staiga pradeda begetis. Benzino ar purkstuku bedas reiketu atmesti, nes su tiesioginemis dujomis taip pat. Be to susilus varikliui jo darbas dar kazkiek pablogeja. Su zvakemis ir skriejiku ir laidais lyg ir viskas gerai. Oro sklende nenusovusi, tvarkinga. Kur ieskoti bedu ?


StandartinėParašytas: 04 Lie 2014, 19:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.04.22
Amžius:
40
Pranešimai:
573
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E32 730i (m30b34) juodulys
pas mane tokie dalykai darosi vaziujant dujom( dujos tiesiogines) kol buvo slangines neturejau bedu del trukciojimo. o dabar atrodo kad vaziuojant vis stabdi kas paspaudzia. taip pat viska keites ir laidus ir zvakes ir dangtelis u skriejiku, net babina keites, oro srauto matuokle taip pat keista jokio pagerejimo. o benzinu vaziuoja kuo puikiausiai. tad jau irgi nebezinau ka daryt

_________________
E32


StandartinėParašytas: 08 Lie 2014, 08:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.08.11
Amžius:
41
Pranešimai:
385
Miestas:
Kaisiadorys
Automobiliai:
E32 730 M30B30 92'
E23 728 M30B28 86'
Kawasaki Vulcan 750
kokie duju purkstukai? kada buvo perrintki ir kalibruoti, jei tai jiems daryti reikia? kada dujos kalibruotos paskutini karta? tiesiogines dujos YPATINGAI jautriai reaguoja i visokius trukumus. purkstuku kokybe pirmoje vietoje. tai jei dujos su kokiais pigesniais Valtek ar panasiais tai juos pastoviai reik tvarkyti. ne karta patirta situacija ir ne vien su bmw. Dzirbis atveju itarciau nesandaruma vakuumo sistemoje. arba srauto matuokles takelis isdiles ir ji jau nebeisduoda normalaus signalo variklio kompui. beje per 8m turint E32 pastebejau, kad zvakiu, laidu ir skriejiko keitimas variklio darbui dujomis neduodavo visiskai jokio pagerejimo. cia kalbu apie tiesiogines dujas ir keitima naujomis detalemis.

_________________
darbas nepriot


StandartinėParašytas: 08 Lie 2014, 21:48 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.11.05
Pranešimai:
11
Bet ant benzino lygiai tas pats, tik va dar momentas, kad varikliui susilus iki normos, pradeda dar kazkiek sunkiau dirbti variklis.


StandartinėParašytas: 09 Lie 2014, 09:04 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.08.11
Amžius:
41
Pranešimai:
385
Miestas:
Kaisiadorys
Automobiliai:
E32 730 M30B30 92'
E23 728 M30B28 86'
Kawasaki Vulcan 750
tai juk ir rasiau, kad itarciau sudilusi srauto matuokle takeli ir nesandaruma vakuumo sistemoje. benzui sitie dalykai turi labai daug itakos. automatiskai ir dujoms tada.
siaip tokio tipo srauto matuoklese nuo amziaus pavargsta spyruokle kuri atmetineja ta lopetele ir ji stovi neteisingoje padetyje kaip buna suderinta gamykloje. o tada jau kompas nebesureguliuoja misinio. kad tuo isitikintum nuimk gofra nuo oro filtro puses ir dirbant benzu pabandyk po truputi pastumdyti srauto matuokles lopetele. variklio darbas turi zymiai keistis.
greiciausiai pageres, jei lopetele patrauksi i lauko puse, nes kaip minejau spyruokle jau bus pavargus ir todel lopetele nuo oro srauto per giliai nusistumia i vidu. kas teoriskai reikstu, kad prateka daugiau oro ir kompas riebina misini. o is tiesu oro eina maziau. turim bloga misini ir bloga variklio darba.
ir greiciausiai reiktu imt lauk dangteli ir truputeli patempti spyruokle pasukant dantyta plastmasini ratuka. bet cia reik atsargiai ir nepersistengti. ir butinai pasizymeti pradine padeti kokia buvo, kad nepasimestum.
jei po sito susitvarko darbas benzu, vaziuot pas dujininkas kad is naujo kalibruotu dujas. cia irgi butina, nes tikra nedirbs normaliai.
tikiuos pagelbes sita info :)

_________________
darbas nepriot


StandartinėParašytas: 13 Lie 2014, 19:19 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.11.05
Pranešimai:
11
Vakar truputi krapsciausi prie auto, pastebejau, kad siek tiek pasilus varikliui vos vos po poros minuciu darbo pradeda grybauti, kol salta atrodo viskas normaliai lyg ir. Gal cia kaltas koks temperaturos daviklis? Kuris daviklis ant termostato bloko siuncia signala i kompa, o kuris i skydeli? Pakeisciau ta kuris i kompa... Arba gal liambda zondas grybauja ir del to keistai reguliuoja misini? Nes vakumus nezinau kaip patikrint normaliai...


StandartinėParašytas: 14 Lie 2014, 18:19 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.08.24
Amžius:
40
Pranešimai:
1093
Miestas:
KLAIPEDA
Automobiliai:
buvo E36 M52 320i 96m dabar E32 735-manual
Skype:
juoduxx
panasu,kad liamda zondas mires,nes jis pradeda veikti tik pasilus varikliui iki tam tikros temperaturos,tau panasiai ir yra


StandartinėParašytas: 15 Lie 2014, 08:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.08.11
Amžius:
41
Pranešimai:
385
Miestas:
Kaisiadorys
Automobiliai:
E32 730 M30B30 92'
E23 728 M30B28 86'
Kawasaki Vulcan 750
labai panasu i lambdos gedima. mano patarimas- pasidaryk diagnostika :) nors ten beveik nera ka ziureti, bet nereiks spelioti ir leisti pinigu detalems, kurios galbut yra geros :)

_________________
darbas nepriot


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 8 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery