Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 27 Lap 2024, 11:44

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E32 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 162 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 11  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 15 Bal 2008, 22:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.02.17
Amžius:
48
Pranešimai:
280
Miestas:
Rauma
Automobiliai:
E61 07 M-sport
banderos rašė:
atsiprasau uz offtopic

kodel mechanika ? siandien truputi susigadinau nervus. maniske sugedus, vazinejau su skolinta mx 3 1.6 automatu. is ziedo issuku reik aplenkt trulika. nu ka gazas vos ne dugnas, apsuku 5-6k, masina greicio nedidina, trulikas tolsta. tada masina pradeda greitet. kol dasiveju trulika, greitis padideja iki kokiu 75 kmph. aplenkiu o ten mentai :) tai gerai kad vienas sedejo ir ruke, o antras kazkur isejes buvo. ir isviso, sankryzose man baisu su juo vazinet nes klausimas ar prasoxi ar ne. isvaziuoji i sankryza, lauki kol uzsidegs raudona, tik tada suki. dar kazkokia bandziau masina - efektas dar blogesnis, jei visiskai dugna uzmini tai isviso uzspringsta ir letet net pradeda. nervu gadinimas vienzo, bent jau man. aisku ka darys masina su 3.5litro nezinau, gal ir normaliai vaziuoja..

antras dalykas - jei kas suges, automato neuztemsi. trecias dalykas - brangus remontas. ketvirtas dalykas - jei iprates vazinet su mechanika - i sedes i automata kaire koja prisirisk prie dureliu, nes ten stabis labai platus :)

o siaip skonio reikalas, taciau asmeniskai man sitas "technologiju sedevras" visai nepatinka :)

1. vazioju 120 prieki eina vw 110 , S rezimas yr lengvaj ir greitai aplenkem vw, juokiu problemu del automata =))
2. uztemsi, patikrinau pats 60 km mano 7ra patempe... =)) viska tvarkoi skridis normalus =) galima tempt bet negreitai
3. priziurek mashina yr nebus brangu =)) isvis 7ra ne pats pigiausias variantas =)))
4. priesh 730 turejau 530 mexanika, yr shnekejau kad automata nepirksju... o dabar tai mexanika labai nepatogu =))
5. 730 v8 32 keb. dujos deti NEGALIMA!!!! variklis aljumininis ir dujos разрушает стенки ...


StandartinėParašytas: 16 Bal 2008, 17:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.06.08
Amžius:
43
Pranešimai:
182
Miestas:
Kaunas
Pizhon rašė:
5. 730 v8 32 keb. dujos deti NEGALIMA!!!! variklis aljumininis ir dujos разрушает стенки ...


m60 reikia tikrinti nicasil ar alusil pagal bloko koda, jei nicasil viskas tvarkoje su 4 kartos dujomis.

_________________
735i 92' LPG


StandartinėParašytas: 16 Bal 2008, 20:53 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.02.17
Amžius:
48
Pranešimai:
280
Miestas:
Rauma
Automobiliai:
E61 07 M-sport
MindaugasN rašė:

m60 reikia tikrinti nicasil ar alusil pagal bloko koda, jei nicasil viskas tvarkoje su 4 kartos dujomis.
tai bus naujasnis modelis, kiek zinau i 32 buvo tik nikasil


StandartinėParašytas: 16 Bal 2008, 22:24 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.11.08
Amžius:
38
Pranešimai:
173
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
Peugeot 206 1.9d'02 N1
Saab 9-5 MY98 2.0LPT
BMW 735iA'90[parduota]
Mazda 626GE 2.0dohc'93[parduota]
Lancia Kappa 2.4JTD'98[parduota]
Mazda 323F BG 1.5sohc'90[praduota]
o nikasil tai cia kazkoks blokas ar kas? gal ir ant kitu modeliu yra kazkas tokio?


StandartinėParašytas: 17 Bal 2008, 05:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.02.17
Amžius:
48
Pranešimai:
280
Miestas:
Rauma
Automobiliai:
E61 07 M-sport
trulikas rašė:
o nikasil tai cia kazkoks blokas ar kas? gal ir ant kitu modeliu yra kazkas tokio?

никасил - сплав алюминия ...


StandartinėParašytas: 17 Bal 2008, 19:29 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.06.08
Amžius:
43
Pranešimai:
182
Miestas:
Kaunas
Pizhon rašė:
tai bus naujasnis modelis, kiek zinau i 32 buvo tik nikasil


Buvo ir tokiu ir tokiu. M62 jau visi buvo Alusil. M52 visi Nicasil.

Bloko numeriai:
M60B30:
· 1 725 970 - Nikasil
· 1 741 212 - Nikasil
· 1 745 871 - Alusil
M60B40:
· 1 725 963 - Nikasil
· 1 742 998 - Nikasil
· 1 745 872 - Alusil

_________________
735i 92' LPG


StandartinėParašytas: 17 Bal 2008, 19:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.06.08
Amžius:
43
Pranešimai:
182
Miestas:
Kaunas
trulikas rašė:
o nikasil tai cia kazkoks blokas ar kas? gal ir ant kitu modeliu yra kazkas tokio?


Nikasil arba Aliusil tai bloko sieneles dengienti medziaga. Nikasil bijo sieros.

_________________
735i 92' LPG


StandartinėParašytas: 18 Bal 2008, 08:46 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.26
Amžius:
42
Pranešimai:
10285
Miestas:
Panevėžys
Automobiliai:
BMW
MindaugasN rašė:

Buvo ir tokiu ir tokiu. M62 jau visi buvo Alusil. M52 visi Nicasil.

Bloko numeriai:
M60B30:
· 1 725 970 - Nikasil
· 1 741 212 - Nikasil
· 1 745 871 - Alusil
M60B40:
· 1 725 963 - Nikasil
· 1 742 998 - Nikasil
· 1 745 872 - Alusil


priminkit man kur galima ant motoro ta skaiciu rasti ? (E38) ar cia jis kitur kazkur ?

_________________
And when the wave approaches, Take our ashes to the ocean, Who cares if hell awaits? We're having drinks at heaven's gate.


StandartinėParašytas: 15 Bir 2008, 14:51 
  
 
 
Sveiki BMW myletojai, keletas komentaru perskaicius sia tema, be jokiu abejoniu tik 735 , netgi 3.0 v8 su trupuciu daugiau arkliu realiai taip nevaziuoja. Ekonomiskumo atzvilgiu 3.0 v8 geriau, nes jame ipurskimas tiksliau valdomas. Automata 1.6 mini varikliuko :) ( kur kazkas lygino ) apskritai absurdas, bmw automatai dirba zymiai greiciau nei japonu ir nera jokiu problemu su dinamika. Kazkas rase del kamsciu, automatas tikrai daugiau kuro degins, o uzmiesti kaikuriais atvejais automatine deze ekonomiskesne. I ka atkreipti demesi, tai visu pirma skirstymo veleneliai, atsilaisvinus tepimo kanalui sueda kumstelius, galvutes siem varikliam labai retai sutruksta ( ne kaip 2.5 ), Tik reikia pamineti, negalima pilti i karsta varikli salto tepalo, butent ir truksta po uzpylimo anga. Vandens siurbliai laiko apie 100k km . Taippat buna nuo senatves prakirmyja galvutes tarpine, aisku ir perkaitinimas padeda. Resursas , bent 3.5 priziurint sieks per 500000, neverta tiket skelbimais su 200000 rida, toks auto turetu dar fabriku kvepet, nekalbant apie kiauras sedynes ir nudilusius vairus.Taippat retam veiks klimato kontrole, dazniausia liga priekinis radiatorius. O kas liecia dujas, neturekit net minciu apie paprasta iranga, tik IPURSKIMAS ! , visu pirma paprasta iranga 3 - 4 kartus apriboja oro paemimo angos skerspjuvio plota, ko pasekoje prarandama galia, ir aisku saudymas neisvengiamas siuose varikliuose is principo kitaip negali buti, taippat didelis kolektorius, susidaro daug sprogstamo misinio. Buvo klausimas ar vaziuoja be oro matuokles, taip, kompiuteris pereina i avarini rezima ir svelniai galima vaziuoti, tik butina atjungti nuo blogos matuokles jungti. IR nepatarciau naudoti "lievas " vaziuokles detales, realiai kainuos brangiau nei firmines :) Isbandyta


StandartinėParašytas: 16 Bir 2008, 10:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.02.17
Amžius:
48
Pranešimai:
280
Miestas:
Rauma
Automobiliai:
E61 07 M-sport
edskam rašė:
Sveiki BMW myletojai, keletas komentaru perskaicius sia tema, be jokiu abejoniu tik 735 , netgi 3.0 v8 su trupuciu daugiau arkliu realiai taip nevaziuoja. Ekonomiskumo atzvilgiu 3.0 v8 geriau, nes jame ipurskimas tiksliau valdomas. Automata 1.6 mini varikliuko :) ( kur kazkas lygino ) apskritai absurdas, bmw automatai dirba zymiai greiciau nei japonu ir nera jokiu problemu su dinamika. Kazkas rase del kamsciu, automatas tikrai daugiau kuro degins, o uzmiesti kaikuriais atvejais automatine deze ekonomiskesne. I ka atkreipti demesi, tai visu pirma skirstymo veleneliai, atsilaisvinus tepimo kanalui sueda kumstelius, galvutes siem varikliam labai retai sutruksta ( ne kaip 2.5 ), Tik reikia pamineti, negalima pilti i karsta varikli salto tepalo, butent ir truksta po uzpylimo anga. Vandens siurbliai laiko apie 100k km . Taippat buna nuo senatves prakirmyja galvutes tarpine, aisku ir perkaitinimas padeda. Resursas , bent 3.5 priziurint sieks per 500000, neverta tiket skelbimais su 200000 rida, toks auto turetu dar fabriku kvepet, nekalbant apie kiauras sedynes ir nudilusius vairus.Taippat retam veiks klimato kontrole, dazniausia liga priekinis radiatorius. O kas liecia dujas, neturekit net minciu apie paprasta iranga, tik IPURSKIMAS ! , visu pirma paprasta iranga 3 - 4 kartus apriboja oro paemimo angos skerspjuvio plota, ko pasekoje prarandama galia, ir aisku saudymas neisvengiamas siuose varikliuose is principo kitaip negali buti, taippat didelis kolektorius, susidaro daug sprogstamo misinio. Buvo klausimas ar vaziuoja be oro matuokles, taip, kompiuteris pereina i avarini rezima ir svelniai galima vaziuoti, tik butina atjungti nuo blogos matuokles jungti. IR nepatarciau naudoti "lievas " vaziuokles detales, realiai kainuos brangiau nei firmines :) Isbandyta
ar kas nauja chia parashai? tai ir taip visi zino


StandartinėParašytas: 22 Geg 2010, 20:31 
  
 
 
ar uz 3k iseitu padorus 735? [-o<


StandartinėParašytas: 22 Geg 2010, 21:29 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.26
Amžius:
42
Pranešimai:
10285
Miestas:
Panevėžys
Automobiliai:
BMW
tas padorumo ligis matai skirtingas buna....

_________________
And when the wave approaches, Take our ashes to the ocean, Who cares if hell awaits? We're having drinks at heaven's gate.


StandartinėParašytas: 23 Geg 2010, 21:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.10.05
Amžius:
44
Pranešimai:
589
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
[E32] 735 `91
[E36] 320 `91
[E38] 740 `94
[E39] 530d `99
tikrai NE as daba ieskojau ilgai ir nuobodziai nes maniskis i kakta gavo... todel nusprendziau kelti feniksa is pelenu :)


StandartinėParašytas: 23 Geg 2010, 22:50 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.11.11
Amžius:
35
Pranešimai:
238
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
[E39] 525D
Ex[E32] 735 shadowline
Ex[E38] 5,4il v12
Ex[E30] 2,5 plyta
asmeniskai as perziurejau visa autogida bet praktiskai nei vieno padoraus nemaciau, visi pritiurlinguoti arba surinkti is 5 masinu, gal tik keletas yra vertu demesio :evil:


StandartinėParašytas: 24 Geg 2010, 12:41 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.10.05
Amžius:
44
Pranešimai:
589
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
[E32] 735 `91
[E36] 320 `91
[E38] 740 `94
[E39] 530d `99
as ieskojau savo atitikmens ty 3,5, automatas, asc, klima, eml, ne su ziburiu neradau... o jei nuvazuoji i vieta sakai dieve dieve...


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 162 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 11  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery