Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 30 Lap 2024, 14:27

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E32 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 12 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 14 Spa 2009, 22:27 
  
 
 
Automobilio, apie kuri norite paklausti
Pagaminimo metai: 1988
Variklis: 3.5i
Degalai: benzinas/dujos

Problema/klausimas: Nusipirkau neseniai BMW 735i. Dar nedaug teko ja važinėt ir iškilo tox klausimėlis, ar taip turi būt, kai pasuki degimą įsijungia priekyje iškart kažkox ventiliatorius, nesvarbu motoras šaltas ar šiltas. Taip turi būt čia ar čia kox numatomas gedimas? Ačiū už atsakymus.


StandartinėParašytas: 15 Spa 2009, 11:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.17
Amžius:
35
Pranešimai:
591
Miestas:
Pajuris
Automobiliai:
E38 730i
e65 FL 730d
tikriausiai nepasukus degimo,o uzvedus pradeda uzti(suktis)?tai cia sparnuote taip ir turi buti,nesvarbu kokia temp ji visad sukas.


StandartinėParašytas: 15 Spa 2009, 12:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.07.07
Amžius:
40
Pranešimai:
1151
kitas variantas gali būti rėlė užstrigus to ventiliatoriaus... kažkaip nemanau kad iš po nakties ryte įjungus degimą turi įsijungt koks nors ventiliatorius...


StandartinėParašytas: 15 Spa 2009, 19:08 
  
 
 
Sparnuotė tai užvedus pradeda suktis, bet man čia būtent pradeda suktis dar kažkox elektrinis ventiliatorius tik pasukus raktelį į degimo padėtį, tas ventiliatorius stovi dar prieš radiatorių, iškart po priekinių grotelių, sukasi jis visos kelionės metu... Aš manau, kad jis turėtų įsijungti tik tada, kai variklis užkaista mažiausiai 90 laipsnių, o man temperatūra max tepakyla iki pusės, ten tam rodiklyje, kur temperatūrą rodo...


StandartinėParašytas: 15 Spa 2009, 21:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.17
Amžius:
35
Pranešimai:
591
Miestas:
Pajuris
Automobiliai:
E38 730i
e65 FL 730d
tada ac ijungtas,todel ir sukas pas mane ant 750 per groteles motosi du ventiliatoriai bet jie ten yra skirti kondiskei o ne ausinimui,ijungus snaigute jie abu sukasi,todel pastave pries tai turejes zmogus buvo isijunges ir neisjunge,todel visad ijungus degima ir uzia isjunk turi nedegti klimos kontrolej zalia lempute prie snaigutes.O atskiro ausintuvo nera,tik ta sparnuote kuri sukasi uzvedus varikli visados.


StandartinėParašytas: 19 Spa 2009, 19:08 
  
 
 
Hm, bet pas mane tai snaigutė išjungta. Reix pabandyt pajunginėt tą mygtuką...


StandartinėParašytas: 19 Spa 2009, 19:26 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.17
Amžius:
35
Pranešimai:
591
Miestas:
Pajuris
Automobiliai:
E38 730i
e65 FL 730d
rolo rašė:
Hm, bet pas mane tai snaigutė išjungta. Reix pabandyt pajunginėt tą mygtuką...

nebutinai snaigute,pas mane kiek pamenu sukasi spranuotes ir cirkuliacija ijungus kazkokia.jej pas tave klima,centre po ventiliatoriaus ratuku,yra tris mygtukai,isjunk kad nesviestu pas nei viena lempute ir nebesisuks sparnuotes


StandartinėParašytas: 20 Spa 2009, 19:07 
  
 
 
Viską išjungiu, bet visitek ūžia :-( Tex matyt aplankyt automobilių elektrikus...


StandartinėParašytas: 20 Spa 2009, 20:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.08.11
Amžius:
41
Pranešimai:
385
Miestas:
Kaisiadorys
Automobiliai:
E32 730 M30B30 92'
E23 728 M30B28 86'
Kawasaki Vulcan 750
tikrai neturi suktis ijungus degima. tas ventiliatorius turi du greicius priklausomai nuo antifrizo temperaturos. greiciausiai ankstesnis seimininkas uztrumpines kazkuria rele, kad pastoviai suktusi. speju todel, kad termomova neveike. zinau ne viena atveji kai pas zmones neveike termomova ir ta ventiliatorius pakankamai atausindavo. o tik sugedus ventiliatoriui suprato, kad mova jau pavargus. varyk pas elektrikus.

_________________
darbas nepriot


StandartinėParašytas: 03 Lap 2009, 14:09 
  
 
 
Radau bėdikę, nėra matyt tų dviejų rėlių, kur pagal temperatūrą antifrizo įjungia el. ventiliatorių dviem skirtingais greičiais, buvo užtrumpinti keturi laidai poromis po kapotu ir sukosi tie ventiliatoriai pastoviai... Kažin kur tos rėlės ir kokios turi dėtis po kapotu tose rėlių dėžutėse, manau, kad toj mažesnėj, ne pagrindinėj, nes joje nėra nė vienos rėlės, tik kelios jungtys...


Prikabinti failai:
1.jpg
1.jpg [ 51.96 KiB | Peržiūrėta 5804 kartus(ų) ]
StandartinėParašytas: 03 Lap 2009, 22:02 
  
 
 
Bus 2 ir 3 rėlės.
Paveikslėlis


StandartinėParašytas: 03 Lap 2009, 23:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.08.11
Amžius:
41
Pranešimai:
385
Miestas:
Kaisiadorys
Automobiliai:
E32 730 M30B30 92'
E23 728 M30B28 86'
Kawasaki Vulcan 750
ten lygtai paprasciausios reles po 30A ar kaip ten jos markiruojamos. paziuresiu rytoj pas mane kokios stovi.

_________________
darbas nepriot


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 12 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery