Sveiki,
e61
3l dyzelis 170kw automatas
Pirmas dyzelis kuri turiu del to ir kyla tokie kogero durnai atrodantys klausimai
Taigi trumpai tariant problema yra, kad kartas nuo karto ismeta increased emmsions ir variklio lempute usidega, pastebejau kad ismetus variklio lempute vaziuojant stabiliai lygiam kelyje apie 90km/h sokineja apsukos ber kokius 200-300 pulsuoja.
Nuskaicius su ista meta sias klaidas:
DDE:Charge-air preassure actuator, activation
DDE:Air-mass flow sensor
DDE:Glow plug , cylinder 1, activation
DDE:Glow plug , cylinder 2, activation
DDE:Glow plug , cylinder 3, activation
DDE:Glow plug , cylinder 4, activation
DDE:Glow plug , cylinder 5, activation
DDE:Glow plug , cylinder 6, activation
bet vis skenuojant
DDE:Charge-air preassure actuator, activation
DDE:Air-mass flow sensor
sitie du kodai nebuna present jie buna tik stored ir vis atsiranda is naujo po kokio 30-120km priklausant nuo vaziavimo stiliaus kuo agresyviau vaziuojama tuo greiciau ismeta increased emmisions. Nuo ko pradet keisti oro srauta ar ieskoti kokiu vakumo problemu? Tarp kitko esu girdejas kad sitie modeliai labai lepus del gaunamos sroves ir kai akumas ant pabaigos buna pradeda mest tokias nesamones o pas mane jis ant garbes zodzio laikosi kartais net laikrodzius isreguliuoja kuriant (ir krauna labai stipriai netoli 15v itariu del to kad akumas lavonas, pirmadieni keiciamas bus akumas ir po pririsimo pamatuosiu bet itariu kad problema akume) bet ar tai gali kelt problema del oro srauto ir t.t?