Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 07 Lap 2024, 18:22

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E60 ir E61 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 644 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 39, 40, 41, 42, 43  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 22 Sau 2018, 15:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.03.30
Pranešimai:
823
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E60 530i M53 2008'
Skype:
cezarius_
variklis: 3.0l 200kw
metai: 2008/12

turiu tokį klaidų sąrašiuka: 30e9 2caa 2caš 2c3d 2a2b 29d0 29df

Visos jos dėl lambda zondo. Yra zondas prieš katolika, ir du ant kolektoriaus. Niekur nerandu kaip vadinasi tie ant kolektoriaus. Tad gal kas nors galėtų pasakyti kuris zondas neveikia? Ant kolektoriaus ar prie katoliko?


StandartinėParašytas: 22 Sau 2018, 16:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.08.10
Pranešimai:
490
Automobiliai:
E61 523i '05
Greiciausiai neveiks ant kolektoriaus, sie lambda zondai yra placiajuosciai 5 laidu ir jie reguliuoja misini. Uz katalizatoriaus esantys 4 laidu zondai tik papildomai tikrina ismetamas dujas.
Ar geri zondai, galima patikrinti su oscilografu ir skaitmeniniu testeriu. Aisku pries tai dar patikrinti zondu pajungimo fiskes - gal ten nera gero kontakto.


StandartinėParašytas: 22 Sau 2018, 16:24 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.03.30
Pranešimai:
823
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E60 530i M53 2008'
Skype:
cezarius_
Kuris iš jų skaitosi pirmas?


StandartinėParašytas: 23 Sau 2018, 06:38 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.08.10
Pranešimai:
490
Automobiliai:
E61 523i '05
Pirmas ant kolektoriaus 1-3 cilindro.


StandartinėParašytas: 23 Sau 2018, 09:53 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.03.30
Pranešimai:
823
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E60 530i M53 2008'
Skype:
cezarius_
Čia viena iš klaidų, kad bėda su 4tu cilindru. O gal per INPA galima pažiūrėt zondų duomenis?


StandartinėParašytas: 15 Vas 2018, 17:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.03.04
Amžius:
44
Pranešimai:
291
Miestas:
Lietuva
Automobiliai:
X5 E70 3.0d 07'
Arunas B rašė:
Pats blokas tiks tiks su softais gai but kad reiks perasyt parinkus ta ko tau reikia. Start linas kazin ar konkreciu klausimu pades. Pas juos tau isn numeri padarys o toliau turesi tvarkytis kitus jei bus problemu. Kelintu metu abi masinaos?

Sutvarke Startline, mano blokas nors ir pasvilo, bet pavyko is jo nuklonuoti viska i treciuko bloka.


StandartinėParašytas: 15 Vas 2018, 17:25 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.03.04
Amžius:
44
Pranešimai:
291
Miestas:
Lietuva
Automobiliai:
X5 E70 3.0d 07'
Bet va siandien vel susiduriau su problema, nezinau ar ji susijusi su mano postu auksciau kur buvo uztrumpines variklio blokas ir ji pakeiciau kitu, bet su nauju bloku jau kuri laika vazinejau ir viskas buvo OK. Zodziu siandien atsirado "girlianda" klaidu:

4671 DDE: Supply voltage 1, Short circuit to ground.
3F40 DDE: Rail pressure sensor, offset test.
6DCB DSC: Engine management: interface
5F74 DSC: Engine management: interface
51A8 Transmission control: no message (throttle valve/accelerator pedal) from engine management.
55C3 VTG: AWD limp-home control activated. No DSC specified nominal torque.

Masina uzvedus pradeda trukcioti ir gesta, antra / trecia karta uzvedus negesta, vaziuoja, bet dega variklio, DSC, 4X4 klaidos. As pats turiu itarima, kad visu siu klaidu pirmine priezastis yra butent 4671 DDE: Supply voltage 1, Short circuit to ground. Cia gal generatorius grybauja, gal tas pliusinis laidas bagazineje trumpina? Gal dar turite kokiu variantu?


StandartinėParašytas: 15 Vas 2018, 19:02 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.08.10
Pranešimai:
490
Automobiliai:
E61 523i '05
cezarius rašė:
Čia viena iš klaidų, kad bėda su 4tu cilindru. O gal per INPA galima pažiūrėt zondų duomenis?


Atsisiusk va sita :
https://ru.aliexpress.com/item/ELM327-W ... 62486.html

Is savo telefone matysi viska, ko reikia. Ir kaip lambdos dirba, ir ju grafikus, itampas... :D


StandartinėParašytas: 16 Vas 2018, 03:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.04.25
Amžius:
42
Pranešimai:
1200
Miestas:
Kaunas
Prie klaidu parametrai buna. Kiek voltu buvo kai klaida irase? supply voltage tai greiciausiai bus kazkas ant 5v grandines. Buna net ir davikliai patys trumpina ir t.t.

_________________
Jei neskubėsi - būsi paskutinis!


StandartinėParašytas: 16 Vas 2018, 13:35 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.03.04
Amžius:
44
Pranešimai:
291
Miestas:
Lietuva
Automobiliai:
X5 E70 3.0d 07'
bebr rašė:
Prie klaidu parametrai buna. Kiek voltu buvo kai klaida irase? supply voltage tai greiciausiai bus kazkas ant 5v grandines. Buna net ir davikliai patys trumpina ir t.t.


Uzsienio forumuose radau info, kad kaltininkas gali buti akceleratoriaus pedalas, jame yra du davikliai, pas mane reiksme PWG poti 1 ant laisvu apsuku nelieciant pedalo savaime sokineja.


Prikabinti failai:
1.jpg
1.jpg [ 118.46 KiB | Peržiūrėta 20076 kartus(ų) ]
2.jpg
2.jpg [ 115.35 KiB | Peržiūrėta 20076 kartus(ų) ]
3.jpg
3.jpg [ 80.97 KiB | Peržiūrėta 20076 kartus(ų) ]
StandartinėParašytas: 17 Vas 2018, 20:07 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.03.04
Amžius:
44
Pranešimai:
291
Miestas:
Lietuva
Automobiliai:
X5 E70 3.0d 07'
Priezastis issiaiskinta, vel ta pati DDE jungtis permirkus ir kontaktai suzaliave :( Kaip spresti sia problema? Tos dezutes plastmasines, kurio yra DDE blokas dangtelis buvo suteptas hermetiku pries uzsukant, bet nepadejo. Vanduo kazkokiu budu ant dangtelio prilasa, nes buvo bala ant jo... Gal yra kokiu silikonu tepamu ar purskiamu atstumenciu dregme, kuriais galima sutepti tas jungtis?


Prikabinti failai:
4.jpg
4.jpg [ 110.52 KiB | Peržiūrėta 20033 kartus(ų) ]
StandartinėParašytas: 21 Vas 2018, 14:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.09.03
Pranešimai:
263
https://www.lemona.lt/?page=item&i_id=38150
sitas tikrai valo ir needa kaip WD :)


StandartinėParašytas: 01 Bal 2018, 12:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
Su wd purski pradzioj kad paestu tuos žalumus paskui jau plauni su kontaktu valikliu.


StandartinėParašytas: 06 Bal 2018, 21:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.03.24
Pranešimai:
5
Automobiliai:
E36 318is
bmw e60 528i n52
Koks cia daviklis grybauja?


Prikabinti failai:
IMG_1277.jpg
IMG_1277.jpg [ 118.38 KiB | Peržiūrėta 19557 kartus(ų) ]
IMG_1278.jpg
IMG_1278.jpg [ 117.14 KiB | Peržiūrėta 19557 kartus(ų) ]
StandartinėParašytas: 26 Geg 2018, 10:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2017.10.15
Pranešimai:
1
Automobiliai:
e65
Sveiki, pareguliavus masinos galo auksti su Impa atsirado "energy saving mode" klaida, nustacius production mode ana klaida neissitrina, o deaktyvavus production mode klaida dingsta, bet galas po truputi seda. Gal kas kokiu patarimu kaip viska tvarkingai padaryt?


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 644 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 39, 40, 41, 42, 43  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery