Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 23 Lap 2024, 10:29

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E60 ir E61 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 1131 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61 ... 76  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 07 Rgp 2014, 07:24 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.08.07
Amžius:
53
Pranešimai:
51
Miestas:
Kazlų Rūda
Automobiliai:
e87. 118d. 08.
Nikas:
Rullikaz
Sveiki visi BMW mylėtojai.Nors jūsų forumą skaitau seniai, bet prisijungiau tik dabar. BMW turėjąs daug, bet e60 pirmas. Jį turiu tik 2 savaites, bet sklendes lupau jau vakar.Ar jas šalina tik lietuvaičiai? Tikrai ne. Mano auto iš Prancūzijos. 530d 170kW 06m. 232000km.Sklendės jau išoperuotos, bet tik pačios lapkutės, o visa kita palikta.Tad ruošiuosi dėti zaglūškes ir sutvarkyti visa kita kaip priklauso.
Prie to pačio patikrinau žvakes.Dvi mirę.


StandartinėParašytas: 07 Rgp 2014, 09:37 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.02.15
Amžius:
105
Pranešimai:
1743
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW F11 530xD LCI sophistograu;
ex: f11 alpinaweis, e61, E39, E34, e30x2;
Rullikaz rašė:
Sveiki visi BMW mylėtojai.Nors jūsų forumą skaitau seniai, bet prisijungiau tik dabar. BMW turėjąs daug, bet e60 pirmas. Jį turiu tik 2 savaites, bet sklendes lupau jau vakar.Ar jas šalina tik lietuvaičiai? Tikrai ne. Mano auto iš Prancūzijos. 530d 170kW 06m. 232000km.Sklendės jau išoperuotos, bet tik pačios lapkutės, o visa kita palikta.Tad ruošiuosi dėti zaglūškes ir sutvarkyti visa kita kaip priklauso.
Prie to pačio patikrinau žvakes.Dvi mirę.

Patikek, flapsu isemimas tikrai ne lietuviu sugalvotas...
Visas internetas mirga info apie tai, tad naturalu kad ir afrikoj isimineja...
https://www.google.lt/search?q=swirl+fl ... 2&ie=UTF-8
Zvakes keisk visas, pries tai patikrines rele - yra tema apie tai.

_________________
Pries idiota laimeti ginca neimanoma... reikia kristi i idioto "lygi", o ten laimi jo patirtis.


StandartinėParašytas: 13 Rgp 2014, 18:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.03.20
Pranešimai:
680
Automobiliai:
E92 330 M57/T2 '06
ex CIVIC FK3 2.2 iCDT-i '06
Labu, teko šiandien man irgi operacija apsiimti šių sklendžių, variklis M57N2, 170kw, tačiau ne e60, o e92.
Pardavėjas tikino, kad sklendės yra "išlaužytos", nežinau ką tai reiškė, tačiau vizualiai jokių išlaužymų nemačiau, atrodo kad jos veikė kaip ir turėjo veikti, tai tuo labiau sunerimau...
Sklendžių būklė atrodė ~7/8 iš 10, darinėjosi tvarkingai, jos buvo apvilktos guma, tačiau palietus ta guma pradėjo trupėti, variklis buvo tragiškai apibėgęs tepalais...

Apibendrinus galima pasakyti, kad darbas nesudėtingas, tačiau ilgai užtrukau, gal tris/keturias valandas su kavos pertraukėle, plius pafatografavimais, neskubant sukant varžtelius, bandant įsiminti kur kas buvo :D.

Tikslas buvo sklendės, pakaitinimo žvakės ir pakaitinimo žvakių rėlė.

Nežinau, ar gerai padariau, kad vakumo solenoida taip užglušinau(fotkėse matosi)? Jo šalint nenorėjau dėl kompo klaidų, o tas skilutes sugalvojau "sujungti", kad purvo neprieitų.. Bet pūslę, su tuo strypu pašalinau. Ir nuo ArunoB nusižiūrėjau bendrą vakumo užglušinimą :)
Patikrinau žvakes, tiek naujas tiek senas, abejos buvo BERU, tai vienoda varža abiejų buvo, ir senos kaito labai gerai, gal ir negerai padariau, bet palikau senas, rėlę pakeičiau, atrodo vedasi geriau, dar nepatikrinau normaliai.

Čia prifotkyjau nuotraukų: https://drive.google.com/folderview?id= ... sp=sharing

Na, o pasėkmės - jokių, važiuoja taip pat, sąnaudas - reikės pastebėti, atrodo, kad mašina gūvesnė? Gal tik placebas, kompas nemeta jokių klaidų Tačiau ardant buvau atjungęs akumuliatorių.
Šiaip antrą kartą gal nesiimčiau daryti, tačiau kai pats viską sau dariau, tai viską išvaliau, pasižiūrėjau bendrą stovį ir panašiai, norėjau, kad viskas būtų čiki piki, tvarkingai ir pan.
Kaštai - zaglūškės po 10lt, pakaitinimo žvakių rėlė - 200lt, žvakės - 260lt, tačiau jas reikės grąžint. :)


StandartinėParašytas: 13 Rgp 2014, 20:22 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.02.15
Amžius:
105
Pranešimai:
1743
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW F11 530xD LCI sophistograu;
ex: f11 alpinaweis, e61, E39, E34, e30x2;
Nesupratau kodel tiek nuardes zvakiu jau turimu nepakeitei... uz keliu menesiu vel lupsi kolektoriu.... :)

_________________
Pries idiota laimeti ginca neimanoma... reikia kristi i idioto "lygi", o ten laimi jo patirtis.


StandartinėParašytas: 13 Rgp 2014, 20:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.03.20
Pranešimai:
680
Automobiliai:
E92 330 M57/T2 '06
ex CIVIC FK3 2.2 iCDT-i '06
na taip, silpnumo akimirka :D, bet vistik, tom žvakėm keli mėnesiai, beru firmos, pasižiūrėsim kiek atlaikys :)


StandartinėParašytas: 13 Rgp 2014, 23:15 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
As tai nesuprantu kam jus ten glusinat ta pravaros vakumo voztuveli? Is kur ten kokios dulkes i ji papuls ir ka jos pagarys jei ir papuls, susprogs jis ten.


StandartinėParašytas: 23 Rgp 2014, 23:35 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.12.16
Pranešimai:
68
Miestas:
Siauliai
Automobiliai:
ex E39 530D manual
ex E38 730d
ex E65 730d
e60 530d
:? Busiu ispjoves sklendes kitaip nei dauguma tik sparnelius sklendziu nupjausciau,ir tos metalines lazdos kistukus istraukiau, kad nejudintu sklendziu.....Gali buti liudnu pasekmiu?


StandartinėParašytas: 24 Rgp 2014, 00:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.03.20
Pranešimai:
680
Automobiliai:
E92 330 M57/T2 '06
ex CIVIC FK3 2.2 iCDT-i '06
Na tepalas pro jas sunksis toliau, jei aseles isemei su viskuom, palikai tik sklendziu korpusa, tai niekaip ikirsti kaip ir nebegali... Jei daryt tai tik tvarkingai - tai sumest zagluskes :) aisku, dvigubas darbas.


StandartinėParašytas: 24 Rgp 2014, 08:22 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.27
Amžius:
54
Pranešimai:
9724
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E36 328Ci
BMW e92 330d
BMW e90 320d
BMW K1200GT
Skype:
maisteris
deivuksas rašė:
Gali buti liudnu pasekmiu?

Tepalas biegs ant variklio sono toliau.

_________________
Antanas.E36Coupe


StandartinėParašytas: 24 Rgp 2014, 11:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.02.15
Amžius:
105
Pranešimai:
1743
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW F11 530xD LCI sophistograu;
ex: f11 alpinaweis, e61, E39, E34, e30x2;
deivuksas rašė:
:? Busiu ispjoves sklendes kitaip nei dauguma tik sparnelius sklendziu nupjausciau,ir tos metalines lazdos kistukus istraukiau, kad nejudintu sklendziu.....Gali buti liudnu pasekmiu?

O tai slabo zagluskes normalias idet ir pamirst?

_________________
Pries idiota laimeti ginca neimanoma... reikia kristi i idioto "lygi", o ten laimi jo patirtis.


StandartinėParašytas: 24 Rgp 2014, 13:26 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.12.16
Pranešimai:
68
Miestas:
Siauliai
Automobiliai:
ex E39 530D manual
ex E38 730d
ex E65 730d
e60 530d
Gumuliokas rašė:
Na tepalas pro jas sunksis toliau, jei aseles isemei su viskuom, palikai tik sklendziu korpusa, tai niekaip ikirsti kaip ir nebegali... Jei daryt tai tik tvarkingai - tai sumest zagluskes :) aisku, dvigubas darbas.

Nureziau tik sparnus sklendziu, aseles palikau su visu korpusu kaip orginaliai ir sudejau viska atgal per kur ten turetu leisti? :roll:
Zagluskiu po ranka nebuvo.


Prikabinti failai:
Failo aprašymas: liko tik toks galiukas be sklendes
images.jpg
images.jpg [ 34.05 KiB | Peržiūrėta 7950 kartus(ų) ]
StandartinėParašytas: 24 Rgp 2014, 13:28 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Klubo Prezidentas
Klubo Prezidentas
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.06.08
Amžius:
54
Pranešimai:
2052
Miestas:
Garažėlis
Automobiliai:
E28 528i ex
E28 524td crash
E28 M535i restoration
E30 318i ex
E32 730i ex
E36 318ti crash
E36 3**i sedan sport edition
E38 740i family car ex
F10 530DxDrive
Nikas:
Rolkis
"Sutaupiai" laiką.
Sklendžių pasekmių nebus, bet variklis bus "švarus".
Sutaupytą max 60lt, o darbas padarytas niekinis.

_________________
Niekam nedaryk gero ir niekas Tau nedarys blogo.


StandartinėParašytas: 24 Rgp 2014, 13:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.12.16
Pranešimai:
68
Miestas:
Siauliai
Automobiliai:
ex E39 530D manual
ex E38 730d
ex E65 730d
e60 530d
:roll: su sklendem ,ar be vistiek variklis svarus kaip gali tepalas sunktis ? paaiskink? Jei tik galiukas pasiliko,korpusas su tarpine isidejo kaip ir su sklendemis ir ant virsaus uzdejau ta lazdike metaline nesikilnos nei sukinesis nes is tos plonos lazdos iskaliau smaigalius kurie darineja sklende jis dabar tik kaip papildomas prispaudejas.Jau 2stukas kilu prasukau variklis svarus :shock:


StandartinėParašytas: 24 Rgp 2014, 14:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.09.21
Pranešimai:
2515
deivuksas rašė:
:roll: su sklendem ,ar be vistiek variklis svarus kaip gali tepalas sunktis ? paaiskink? Jei tik galiukas pasiliko,korpusas su tarpine isidejo kaip ir su sklendemis ir ant virsaus uzdejau ta lazdike metaline nesikilnos nei sukinesis nes is tos plonos lazdos iskaliau smaigalius kurie darineja sklende jis dabar tik kaip papildomas prispaudejas.Jau 2stukas kilu prasukau variklis svarus :shock:

isimk tas likusias aseliu dalis ir i skyles susuk samariezus su hermetiku suteptus ir viskas bus gerai, sutaupysi 60lt


StandartinėParašytas: 25 Rgp 2014, 12:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.03.20
Pranešimai:
680
Automobiliai:
E92 330 M57/T2 '06
ex CIVIC FK3 2.2 iCDT-i '06
Šiaip mano atveju, reikėjo dėti būtinai zaglūškes, nes zaglūškės gaminamos su guminiu žiedu, kurie užsandarina tarp kolektoriaus ir zaglūškės tarpą...
Nes mano tipo sklendės neturėjo nieko panašaus: https://lh6.googleusercontent.com/_h0SM ... w1886-h825
net išėmus originalias sklendes, matosi pro kur tepalas sruveno, nes tepalas buvo kraštuose įsisenėjęs, o kur gražiai prigludęs, ten buvo pseudo orandžinės spalvos...

Prieš operaciją, variklis buvo tikrai apsišikęs tepalais ir net dabar keista matyti, kaip jis gražiai atrodo, jau prariedėjus 4k km, švarus, gražus :)


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 1131 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61 ... 76  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery