Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 25 Lap 2024, 15:47

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E60 ir E61 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 2041 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56 ... 137  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 18 Spa 2013, 00:58 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.10.11
Pranešimai:
811
Automobiliai:
E60 530d 03'
ddd535 rašė:
kaip moku taip ir rasau. ar cia lietuviu kalbos pamokelis?

ne pamokeles, bet tavo raslevas, labai sunku sifruoti


StandartinėParašytas: 18 Spa 2013, 01:24 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.07.22
Amžius:
40
Pranešimai:
520
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E61 535D '05 M-Sport
Kawasaki ZX6R '98
Na bent gramatines klaidas būtų galima išsitaisyti. Metus prasimokęs rusų kalbos, geriau rašau rusiškai, nei jūs lietuviškai. Jums patiems negėda? Nesistebiu kodėl po to visokie "Tintos" tyčiojasi iš rusakalbių lietuvių.


StandartinėParašytas: 18 Spa 2013, 10:47 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.06.23
Amžius:
36
Pranešimai:
1428
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
neturiu kuo pasigirti :)
Regeneracija nevyksta su mazai kuro bake? Siaip turi saltas dumelis eit is duskerkes ir ji gale salta turi buti taip?


StandartinėParašytas: 18 Spa 2013, 11:53 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.07.22
Amžius:
40
Pranešimai:
520
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E61 535D '05 M-Sport
Kawasaki ZX6R '98
Taip, nevyksta. Regeneracijos metu temperatūra prieš DPF bakelį siekia 700 laipsnių celsijaus.


StandartinėParašytas: 18 Spa 2013, 12:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.08.08
Amžius:
44
Pranešimai:
906
Miestas:
London
Automobiliai:
E60 3.0d 170kw manual
as atsiprasau uz klausima i kuri atsakymas manau slepiasi sitoj ilgoj temoj, bet tikrai neturiu laiko visko perskaityt... :roll:
kada , pati pasileidzia regeneracija? ar pravaziavus kazkiek kilometru ar praejus kazkiek laiko? ar reikia kazkokiu salygu, kad jinai pasileistu? kaip zinoti, kad jinai veikia ir pasileido? kaip galima pagreitinti jos pasileidima? :roll:
o cia telefonu ziurejau kokie parametrai maniskio DPF...
cia gerai tokie parodymai ar labai jau kritiski? :(
vienam screen shoot`e ant laisvu apsuku, kitam beveik ant 3k apsuku
Paveikslėlis
Paveikslėlis

_________________
pasiuntei ka nors n***** ir neramu paskui ant dusios.... daejo, nedaejo...


StandartinėParašytas: 18 Spa 2013, 14:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.03.21
Pranešimai:
14
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
e61 535d '06
Sveiki, siandiena pastebejau vaziuodamas ant 70 km/h, mazom apsukom, palaikant tas pacias apsukas ir ta pati greiti, kad is galo toks keistas garsas eina, toks nestiprus atrodo riaumojimas, kaip ir uzimas atrodo. Su vaziuokle viskas gerai, tai belieka kazkas su ismetimo sistema. Kadangi tai yra pirmasis mano dyzelinis auto, iskyla nemazai klausimu. Tema skaiciau beveik visa, bet visdelto islieka pora klausimu.
1. Ar pakaktu tiesiog issokti i autostrada isijungti MS rezima, ir aukstom apsukom pravaziuoti koki 20km? Kad ivyktu ta regeneracija?
2. Jei 1 klausimas yra teisingas, ir tai padetu, tada klausimas iskyla, kokias apsukas laikyti mazdaug? Dugnas turbut perdaug butu paciam varikliui?
3. Kompas rodo, kad filtrui liko dar 100tukst. km. Zmogus kuris pardave, sake, kad visada jei kas nutinka veza i servisa ir jam ten remontuoja, tad kaip supratau, nieko operuoto su DPF nebuvo, nes sklendes teko luptis paciam.
4. Kas Kaune apsiema visu siuo reikalu? Ta prasme, kad atvezu auto, o jie padaro viska kaip reikiant. Isoperuoja, suprogramuoja, ir t.t. Ir kiek kainuoja sitas malonumas?
5. Kaip reguoja Regitra su visais sitais operavimais? Juk dabar dyzeliai vaziuoja i lauka ir spaudzia dugnais tikrinant, duminguma, CO2 emisija, ar issioperavus, viska ka reikia, nebus del ko prisikabinti, ir, kad paskiau pirktis is krastos uz 6k litu visko nereiktu :D

Dekui, kas atsakys, ir patars.


StandartinėParašytas: 18 Spa 2013, 14:09 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.11.02
Amžius:
36
Pranešimai:
318
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
F06 640i
Tas tavo riaumojimas ir yra regeneracijos proceso padarinys.


StandartinėParašytas: 18 Spa 2013, 14:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.03.21
Pranešimai:
14
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
e61 535d '06
Ciakas rašė:
Tas tavo riaumojimas ir yra regeneracijos proceso padarinys.

Mhm, na bet matai problema ta, kad tai prasideda mieste. Ir turbut procesas iki galo neivyksta. Tai tiesiog tubut kitas variantas, kad tai padaryti normaliai, butu sokti i autostrada, ir pralekti normaliai, kaip ir preitame poste minejau?


StandartinėParašytas: 18 Spa 2013, 16:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.03.12
Amžius:
38
Pranešimai:
53
Miestas:
Klp
Automobiliai:
x5 4.0d 13m.
ex e60 535d '06 M-sport.
ex E34 525i,
ex E46 320d
man iki darbo kasdien 30 km trasoj,tai regeneracija dazniausiai prasidedada ir speja pasibaigt,bet yra buve ,kad belieka koks 1 km ir tada tik isijungia.


StandartinėParašytas: 18 Spa 2013, 20:53 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.10.17
Pranešimai:
12
Automobiliai:
E91
Pabandziau trasoj prapust trauka pagerejo bet nezymiai ir pastebejau kad visiskai netraukia ties 4000rpm.
Is duslintuvo pastoviai eina gan karstas dumas ranka galima laikyt bet sunkiai, kompiuteris vistiek meta klaida, ka patartumet toliau daryt?


StandartinėParašytas: 18 Spa 2013, 21:43 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.06.23
Amžius:
36
Pranešimai:
1428
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
neturiu kuo pasigirti :)
Mane irgi neramina tas karstas dumas pastovus


StandartinėParašytas: 18 Spa 2013, 23:38 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.08.08
Amžius:
44
Pranešimai:
906
Miestas:
London
Automobiliai:
E60 3.0d 170kw manual
prasipuciau ant 160km/h kokia 60km uzpiles baka geresnes salerkos :D
ir klaida visvien meta, nors traukt traukia, trauka normali bent kolkas, tiek, kad meta klaida...

_________________
pasiuntei ka nors n***** ir neramu paskui ant dusios.... daejo, nedaejo...


StandartinėParašytas: 19 Spa 2013, 00:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.07.22
Amžius:
40
Pranešimai:
520
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E61 535D '05 M-Sport
Kawasaki ZX6R '98
Regeneracija pasileidžia pati, kai yra tinkamos sąlygos: aušinimo skysčio temp. >75oC berods, ~ >1/4 kuro bake, greitis >80km/h, čia man žinomi reikalavimai, kitų nežinau. Kompiuteris tikrina DPF būklę kas 30km, jei ji neatitinka normų tai tūrėtų pasileisti regeneracija. Įprastai jei viskas tvarkoje regeneracija pasidaro kas ~700km.
Sužinoti ar regeneracija pasileido galima spėti iš garso, bet išgirsti gali tik lėčiau važiuojant (50-70km/h), o toks greitis nelabai tinkamas regeneracijai. Taipogi galima sužinoti pagal padidėjusias momentines kuro sąnaudas, nors man asmeniškai jos nekinta arba tiesiog rodo sumažėjusias sąnaudas (keista), o kitiems rodo padidėjusias. Dar vienas būdas sužinoti pagal padidėjusias variklio apsukas. Jeigu eina padaryti, kad per telefoną rodytų temperatūrą prieš katalizatorių arba DPF filtrą, tada gali sužinoti ar įsijungė regeneracija, jeigu temperatūra siekia ~600oC. Priverstinę regeneraciją gali padaryti DIS diagnostikos pagalba, bet pigiau būtų išlėkti į autostradą.
hPa = mBar. Esant laisviem sūkiam tavo priešslėgis perdidelis, idealu kad būtų 3-5mbar, ties 4000rpm ~100mbar, max berods 250mbar.
Regeneracijai įprastai užtenka važiuoti su pavarų svirties padėtim ties "D".
Viskas kas parašyta aukščiau, nebūtinai visiška teisybė ;)

STdemoniac, kas per klaida? Jei rašo "Possible reduction in engine power" tada teks dar prasikošti autostrada :) Teko vienam forumiečiui padėti su priverstiniu regeneracijos įjungimu, nes ant laisvų sūkių siekė 80mbar, tačiau nepadėjo, visoj eigoj regeneracija tai įsijungdavo tai išsijungdavo ir po 30km kelionės jokių rezultatų. Tada žmogus "prasikošė" kelionėje berods iki Vilniaus, po to atgal ir eigoje per INPA pastoviai klaidas nutrindavo. Ir DPF prasivalė beveik idealiai :)


StandartinėParašytas: 19 Spa 2013, 12:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.08.08
Amžius:
44
Pranešimai:
906
Miestas:
London
Automobiliai:
E60 3.0d 170kw manual
dekui Stipa uz gera atsakyma 8)
pas mane ismeta sita klaida per iDRIVE
Paveikslėlis
bet itariu kita problema dar, tai pakaitinimo zvakes arba ju rele, mete kazkada klaidas ant visu 6 zvakiu, istryniau jas,
daba vel klaidos gryzo, tikrinau ant salto varikli, ir nedave ju istrynti, (praeita karta lyg istryniau jas esant karstam varikliui), zodziu vel gryzo visos 6 zvakiu klaidos, skaiciau tema apie zvakes, panasu kad rele gali buti... gal delto ir regeneracija nepasileidzia ?! #-o
cia keli screen shoot is telefono :roll:
Paveikslėlis
Paveikslėlis

_________________
pasiuntei ka nors n***** ir neramu paskui ant dusios.... daejo, nedaejo...


StandartinėParašytas: 19 Spa 2013, 12:28 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.04.02
Pranešimai:
146
Miestas:
kupiskis
Automobiliai:
e90 335d 08 M sport
kai neveikia zvakes greiciau kemsa dpf.bet regeneravimui neturi ytakos,pas mane neveikia 4zvk. jau du metai kaip vis neprisiruosiu ju susitvarkyt.


Paskutinį kartą redagavo waidas0329 19 Spa 2013, 12:35. Iš viso redaguota 1 kartą.

Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 2041 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56 ... 137  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery