Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 27 Lap 2024, 01:23

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E60 ir E61 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 2153 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44 ... 144  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 30 Lie 2012, 19:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.04.13
Pranešimai:
9
Automobiliai:
bmw e60 525d
Labai lengvai motojasi tepalas galiu ir as pakeisti tepala ir pamatuoti 860668860,tvarkau viska savo garaziuke


StandartinėParašytas: 01 Rgp 2012, 20:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.04.15
Amžius:
32
Pranešimai:
413
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E60 525d '05
Skype:
intelp99
Taigi pradeda mane jau nervinti pavarų dėžės darbas, ir noriu išspręsti problemas, tai gali būti gal rimta problema, o gal tiesiog smulkmena.

Pastebėjau startuojant iš vietos bėgiai mėtosi nuo 2.5 ar 3.0 tūkst. apsukų, jei labai ramiai pedala paimsi tai pradžiui iki 2 tūkst. net permės, mano važiavimas iš vietos sakyčiau normalus, lėtai tikrai nestartuoju. Dar pastebėjau važiuojant, kaip permeta bėgius automatas tai jaučiasi toks suletėjimas, taip pat stabdant ar važiuojant atleidus gasa jaučiasi bėgių susimėtimas, tokie smūgiukai, tarkim važiuoji ir staigiai stabdai tai jaučiasi, kaip susimėto bėgiai į pirma pavara (tokie smūgiukai lengvi), taip pat stovint ant kalnelio ar kalno permetant iš P į R jaučiasi toks aštrus dungsėjimas (bet ant kiek BMW matęs pas visus taip yra ar rida 120k ar 300k). Apsukos nešokinėja, viskas normalia.

Buvo daryta diagnostika kažkada pas forumieti "mdsub", dariau jau pakeites oro srauto matuokle, nes metė klaida. Tai sakė, kad nusipūtus pas mane oro srauto matuoklė, bandė nuimti adaptacijas bet nenusiėmė, sakė taip pat turbina veiki 70 proc. pajėgumu nors nežinau kick-downai geri, pučia mašina tikrai gerai, visi filtrai, tepalai pakeisti tik prie greičiu dėžės nelysta.

Taigi įdomu būtų išgirsti jūsų nuomones, ką daryti, kur kreiptis Kaune, kad neužtaikyt pas kokius "šarlatanus" kurie pinigus ima už nieka :)


StandartinėParašytas: 02 Rgp 2012, 03:42 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.05.10
Pranešimai:
967
Miestas:
Vilkaviškis-Vilnius
Automobiliai:
ex: E61 530d+ 05'
Sveiki,

Taigi atejo ir maniskio E61 2005 530d dezes eile. Perskaiciau visa tema, bet taip iki galo ir neradau identisku simptomu (panasiu buvo, noriu pasitikslinti).
Jau pirkdamas masina maciau, kad dezes karteris aprasojes, bet i apsuku plaukiojima neatkreipiau demesio. Rida 280k km, vokiskos serviso knygos, diagnostika ir salono bukle byloja, kad ji vistik tikra. :) Be abejo viskas kas priklauso po masinos pirkimo, yra pakeista, iskaitant ir termostatus ir t.t.
Problemos:
1. Tipine - 2 i 1 ir smugis (ne visada), adaptacijas nutryniau - susvelnejo, taip pat zinau, kad kardano guma jau reikia keisti, tai sita problema ne pagrindine.
2. Apsuku plaukiojimas esant tik saltai masinai. Apsukos sokineja tolygiai greitejant su nepilnai paspaustu accel. pedalu. Greitis nesvarbu koks - 70-140 diapazone, apsukos plaukioja, o palaipsniui masinai sylant, plaukiojimo diapazonas mazeja, ir galiausiai po kokiu 20 km isnyksta, t.y. apsuku rodykle kaip ikalta, vaziuojant tolygiai, lygiu keliu; zodziu, viskas atsistoja i savo vietas kaip ir priklauso.
Cia po kokiu 5-7 km:
http://youtu.be/rBbQpQaJggE
3. Kaip jau ir minejau is pradziu, dezes tepalu nuotekiai. Neseniai apturejau gan greita kelione Vilnius-Vilkaviskis ir atgal. Prapuciau kokia 10 km ant 200 km/h (tik niekam nesakykit :mrgreen: ), kita diena po masina pastebejau ~50 cm skersmens bala. :roll: Vakar apsilankiau pas Antana (E36Coupe) ir pastebejom, kad visa apsauga gan stipriai apibegusi dezes tepalu (pries tai kokius 4 kartus buvau nuemes apsauga ir taip stipriai nebuvo apibegusi, nu logiska, nes ta bala po masina is niekur neatsirado).

Del 1-3 punkto man klausimu kaip ir nekyla, bet yra kitu.

A. Kur vaziuoti remontuoti deze? :D Daivanta galima pasitiketi?
B. Tas TCC (konverteris/pusle) man neduoda ramybes, nes jokiu pasaliniu garsu nei stovint vietoje, nei vaziuojant nera.

Dekingas uz bet kokia pagalba, patarimus/pasiulymus/pamastymus/blevyzgas. :)


StandartinėParašytas: 02 Rgp 2012, 07:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.05.24
Amžius:
38
Pranešimai:
47
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E61 530d
1. Jei sušvelnėjo po adaptacijų - rytoj hidrobloko dar keisti neprireiks :)
2. Regis konverteris. Kaip į kalną? Kaip su sport režimu?
3. Siūlau tiek: Keiti karteri, tą įvores tarpinukę, filtrą, dapili originalaus tepalo. (Aišku dar gali ir softą persirašyti arba v3 - iškarto pūslę restauruoti, bet dabar su restauravimu nekas... Kokybė suprastėjo... Bet ar tą reikia daryti iškart?)

littlem rašė:
Sveiki,

Taigi atejo ir maniskio E61 2005 530d dezes eile. Perskaiciau visa tema, bet taip iki galo ir neradau identisku simptomu (panasiu buvo,
noriu pasitikslinti).
Jau pirkdamas masina maciau, kad dezes karteris aprasojes, bet i apsuku plaukiojima neatkreipiau demesio. Rida 280k km, vokiskos serviso knygos, diagnostika ir salono bukle byloja, kad ji vistik tikra. :) Be abejo viskas kas priklauso po masinos pirkimo, yra pakeista, iskaitant ir termostatus ir t.t.
Problemos:
1. Tipine - 2 i 1 ir smugis (ne visada), adaptacijas nutryniau - susvelnejo, taip pat zinau, kad kardano guma jau reikia keisti, tai sita problema ne pagrindine.
2. Apsuku plaukiojimas esant tik saltai masinai. Apsukos sokineja tolygiai greitejant su nepilnai paspaustu accel. pedalu. Greitis nesvarbu koks - 70-140 diapazone, apsukos plaukioja, o palaipsniui masinai sylant, plaukiojimo diapazonas mazeja, ir galiausiai po kokiu 20 km isnyksta, t.y. apsuku rodykle kaip ikalta, vaziuojant tolygiai, lygiu keliu; zodziu, viskas atsistoja i savo vietas kaip ir priklauso.
Cia po kokiu 5-7 km:
http://youtu.be/rBbQpQaJggE
3. Kaip jau ir minejau is pradziu, dezes tepalu nuotekiai. Neseniai apturejau gan greita kelione Vilnius-Vilkaviskis ir atgal. Prapuciau kokia 10 km ant 200 km/h (tik niekam nesakykit :mrgreen: ), kita diena po masina pastebejau ~50 cm skersmens bala. :roll: Vakar apsilankiau pas Antana (E36Coupe) ir pastebejom, kad visa apsauga gan stipriai apibegusi dezes tepalu (pries tai kokius 4 kartus buvau nuemes apsauga ir taip stipriai nebuvo apibegusi, nu logiska, nes ta bala po masina is niekur neatsirado).

Del 1-3 punkto man klausimu kaip ir nekyla, bet yra kitu.

A. Kur vaziuoti remontuoti deze? :D Daivanta galima pasitiketi?
B. Tas TCC (konverteris/pusle) man neduoda ramybes, nes jokiu pasaliniu garsu nei stovint vietoje, nei vaziuojant nera.

Dekingas uz bet kokia pagalba, patarimus/pasiulymus/pamastymus/blevyzgas. :)


StandartinėParašytas: 02 Rgp 2012, 07:42 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.05.24
Amžius:
38
Pranešimai:
47
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E61 530d
O čia jau į tą hidrobloką panašiau, bet pirmoje eilėje siūlyčiau adaptacijas trinti ir tepalo lygį tikrinti.
Aišku, po to gali viskas tik suaktyvėti, bet nuo to anksčiau ar vėliau nepabėgsi...

Akatsaki rašė:
Taigi pradeda mane jau nervinti pavarų dėžės darbas, ir noriu išspręsti problemas, tai gali būti gal rimta problema, o gal tiesiog smulkmena.

Pastebėjau startuojant iš vietos bėgiai mėtosi nuo 2.5 ar 3.0 tūkst. apsukų, jei labai ramiai pedala paimsi tai pradžiui iki 2 tūkst. net permės, mano važiavimas iš vietos sakyčiau normalus, lėtai tikrai nestartuoju. Dar pastebėjau važiuojant, kaip permeta bėgius automatas tai jaučiasi toks suletėjimas, taip pat stabdant ar važiuojant atleidus gasa jaučiasi bėgių susimėtimas, tokie smūgiukai, tarkim važiuoji ir staigiai stabdai tai jaučiasi, kaip susimėto bėgiai į pirma pavara (tokie smūgiukai lengvi), taip pat stovint ant kalnelio ar kalno permetant iš P į R jaučiasi toks aštrus dungsėjimas (bet ant kiek BMW matęs pas visus taip yra ar rida 120k ar 300k). Apsukos nešokinėja, viskas normalia.

Buvo daryta diagnostika kažkada pas forumieti "mdsub", dariau jau pakeites oro srauto matuokle, nes metė klaida. Tai sakė, kad nusipūtus pas mane oro srauto matuoklė, bandė nuimti adaptacijas bet nenusiėmė, sakė taip pat turbina veiki 70 proc. pajėgumu nors nežinau kick-downai geri, pučia mašina tikrai gerai, visi filtrai, tepalai pakeisti tik prie greičiu dėžės nelysta.

Taigi įdomu būtų išgirsti jūsų nuomones, ką daryti, kur kreiptis Kaune, kad neužtaikyt pas kokius "šarlatanus" kurie pinigus ima už nieka :)


StandartinėParašytas: 02 Rgp 2012, 11:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.04.15
Amžius:
32
Pranešimai:
413
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E60 525d '05
Skype:
intelp99
Bandysime ieškoti problemos, esmė tame, kad tai nevisad būna taip. Taip tepalo lygi patikrinsiu, adaptacijas nuimsiu. Bet dar manau gali būti problema dėl srauto matuoklės, tai kur problemos čia ieškoti? :)


StandartinėParašytas: 02 Rgp 2012, 13:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.01.31
Amžius:
35
Pranešimai:
672
Miestas:
Kedainiai/Kaunas
Automobiliai:
E60 535d M57N 06'
ex:E39 528 M52 96`
Akatsaki rašė:
Taigi pradeda mane jau nervinti pavarų dėžės darbas, ir noriu išspręsti problemas, tai gali būti gal rimta problema, o gal tiesiog smulkmena.

Pastebėjau startuojant iš vietos bėgiai mėtosi nuo 2.5 ar 3.0 tūkst. apsukų, jei labai ramiai pedala paimsi tai pradžiui iki 2 tūkst. net permės, mano važiavimas iš vietos sakyčiau normalus, lėtai tikrai nestartuoju. Dar pastebėjau važiuojant, kaip permeta bėgius automatas tai jaučiasi toks suletėjimas, taip pat stabdant ar važiuojant atleidus gasa jaučiasi bėgių susimėtimas, tokie smūgiukai, tarkim važiuoji ir staigiai stabdai tai jaučiasi, kaip susimėto bėgiai į pirma pavara (tokie smūgiukai lengvi), taip pat stovint ant kalnelio ar kalno permetant iš P į R jaučiasi toks aštrus dungsėjimas (bet ant kiek BMW matęs pas visus taip yra ar rida 120k ar 300k). Apsukos nešokinėja, viskas normalia.

Buvo daryta diagnostika kažkada pas forumieti "mdsub", dariau jau pakeites oro srauto matuokle, nes metė klaida. Tai sakė, kad nusipūtus pas mane oro srauto matuoklė, bandė nuimti adaptacijas bet nenusiėmė, sakė taip pat turbina veiki 70 proc. pajėgumu nors nežinau kick-downai geri, pučia mašina tikrai gerai, visi filtrai, tepalai pakeisti tik prie greičiu dėžės nelysta.

Taigi įdomu būtų išgirsti jūsų nuomones, ką daryti, kur kreiptis Kaune, kad neužtaikyt pas kokius "šarlatanus" kurie pinigus ima už nieka :)

siektiek netaip interpretavai ka as pasakiau :) tavo skaiciuotino ir faktinio oro padavimo parodymai skiriasi apie 30%, tai nereiskia, kad turbina veikia tik 70%, tiesiog galimas daiktas, kad del tos srauto matuokles yra tokie parodymu skirtumai.

_________________
BMW automobilių diagnostika, kodavimas.
8-638-58655


StandartinėParašytas: 02 Rgp 2012, 14:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.04.15
Amžius:
32
Pranešimai:
413
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E60 525d '05
Skype:
intelp99
mdsub rašė:
siektiek netaip interpretavai ka as pasakiau :) tavo skaiciuotino ir faktinio oro padavimo parodymai skiriasi apie 30%, tai nereiskia, kad turbina veikia tik 70%, tiesiog galimas daiktas, kad del tos srauto matuokles yra tokie parodymu skirtumai.


Na suklydau tada. Bet oro srauto matuoklė buvo pirkta nenauja, nuo 2007m. net 100k nebėgusio motoro tai pardavėjas 99 proc. garantavo, kad ji veikia. Na tada nežinau kur reikės ieškoti tos problemos, reikės vėl kada atlėkt diagnostika pasidaryt, kaip sužinosiu kaip reikalai dėžėi su tepalais :)


StandartinėParašytas: 02 Rgp 2012, 23:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.09.01
Amžius:
14
Pranešimai:
1281
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E65 740d matte black
Akatsaki rašė:

Na suklydau tada. Bet oro srauto matuoklė buvo pirkta nenauja, nuo 2007m. net 100k nebėgusio motoro tai pardavėjas 99 proc. garantavo, kad ji veikia. Na tada nežinau kur reikės ieškoti tos problemos, reikės vėl kada atlėkt diagnostika pasidaryt, kaip sužinosiu kaip reikalai dėžėi su tepalais :)



juk pats nematei kiek ta masina bego? o siaip ir po 100tukst km gali matuokle but jau nebegera. O kad pardavejas garantavo, tai jo toks darbas - tai kaip jis zinos kad ji gera? ka pries masina isrinkinejant, dare rimta diagnostika, tikrino visu mazgu stovi?


StandartinėParašytas: 02 Rgp 2012, 23:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.02.22
Pranešimai:
153
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
Ex E60 530d 03
Ex F07 535d '11'
G12 740 LD x drive
Sveiki ka tu adaptaciju nuemimas duoda?


StandartinėParašytas: 02 Rgp 2012, 23:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.11.14
Amžius:
53
Pranešimai:
634
Miestas:
Kėdainiai
Automobiliai:
ex E39 525d M57 01'
e60 530d M57N 03'
DIEZEL1 rašė:
Sveiki ka tu adaptaciju nuemimas duoda?

Po dezes remonto,tepalo keitimo,papildymo nusiresetina.Teoriskai deze devedamasi adaptuojasi prie issidevejusiu detaliu,kad korektiskiau dirbtu.Resetinimas normaliai dezei neduoda nieko.Ir ner ko resetint.Nes gali but,kad po nuresetinimo deze dirbs tik blogiau.


StandartinėParašytas: 03 Rgp 2012, 00:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.04.15
Amžius:
32
Pranešimai:
413
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E60 525d '05
Skype:
intelp99
Le Dainius rašė:


juk pats nematei kiek ta masina bego? o siaip ir po 100tukst km gali matuokle but jau nebegera. O kad pardavejas garantavo, tai jo toks darbas - tai kaip jis zinos kad ji gera? ka pries masina isrinkinejant, dare rimta diagnostika, tikrino visu mazgu stovi?


Nieko aš jokių diagnostiku nedariau, atvažiavau, pralėkiau autostradoi 160, mieste palaksčiau, bendra stovi, dugna pažiurėjau man tiko imiau. Šeip sena oro srauto matuoklė ir rodė klaida, bet gali dėl filtro ypač oro nes jis itin baisus buvo, ok pakeičiau visus filtrus pakeičiau oro srauto matuokle, nulėkiau pas mdsub na ten rado, paskui kita karta nuvariau kitur diagnostika prisijungė su inpa ten prie variklio, elektronikos skyriaus tai oro srauto matuoklės klaidos nematė. Pradžiui reikia žiurėti tepalo lygi ir adaptacijas nutrinti. Nes tai nevisad būna, mašinos trauka nesiskundžiu.


StandartinėParašytas: 03 Rgp 2012, 02:29 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
mdsub rašė:


I kuria puse tie parodymai nukrypsta? Ar smarkiai adaptacijos nugybave? Turejas ne viena varijanta kai po ilgo laiko vazinejus su sugedusia oror srauto matuokle dezes darbas patapdavo toks kad atrodo jau deze reiks mest lauk (turejau e65 tai pas ji net cypdavo deze kai jngdavosi 5 begis). Pakeitus srauto matuokle nunulinus adptacijas tiek matuokles ir dezes viskas stojasi i savo vietas net nesitiki kad del tokiu dalyku tokie cirkai gali darytis.


StandartinėParašytas: 03 Rgp 2012, 09:04 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.01.31
Amžius:
35
Pranešimai:
672
Miestas:
Kedainiai/Kaunas
Automobiliai:
E60 535d M57N 06'
ex:E39 528 M52 96`
nepamenu nei kiek nei i kuria puse, nes jau senokai tas buvo. kiek pamenu tai ten nebuvo labai didelis skaicius.

_________________
BMW automobilių diagnostika, kodavimas.
8-638-58655


StandartinėParašytas: 03 Rgp 2012, 11:35 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.04.15
Amžius:
32
Pranešimai:
413
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E60 525d '05
Skype:
intelp99
Tai Arunai butent del to manau viskas pas mane ir yra :)


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 2153 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44 ... 144  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery