Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 27 Lap 2024, 02:26

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E60 ir E61 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 754 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 51  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 12 Vas 2014, 09:08 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.10.16
Amžius:
36
Pranešimai:
1350
Automobiliai:
E60 525d
p0wner rašė:
Pas mane motoras yra 535d tai speju turetu toks pat stovet ir ant 530d jei vaziuosi dar karta y ta srota jei nesunku uzklausk :) dq.



https://www.bmwautodalys.lt/lt/kataloga ... 7217803830 visas sarasas kas turejo sita geri, visi dyzeliniai penktukai,dyz lci sestukai, ne lci dyz simiorai ir visi dyz x3


StandartinėParašytas: 12 Vas 2014, 10:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.02.19
Pranešimai:
32
Miestas:
Panevezys
Automobiliai:
E60 3.0d 2005
Kokie simptomai to neveikiancio dezes "termostato" ?


StandartinėParašytas: 12 Vas 2014, 10:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.05.10
Pranešimai:
967
Miestas:
Vilkaviškis-Vilnius
Automobiliai:
ex: E61 530d+ 05'
modez rašė:
Kokie simptomai to neveikiancio dezes "termostato" ?


Tokie, kad pakeitus pagrindinį ir EGR termostatus, variklis vistiek nepasiekia darbinės temperatūros.


StandartinėParašytas: 12 Vas 2014, 13:04 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.10.16
Amžius:
36
Pranešimai:
1350
Automobiliai:
E60 525d
littlem rašė:

Tokie, kad pakeitus pagrindinį ir EGR termostatus, variklis vistiek nepasiekia darbinės temperatūros.



taip pat deze irgi nesyla


StandartinėParašytas: 12 Vas 2014, 13:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.05.10
Pranešimai:
967
Miestas:
Vilkaviškis-Vilnius
Automobiliai:
ex: E61 530d+ 05'
Nepaminėjau, bet čia bent kiek nutuokiančiam savaime aišku. :)


StandartinėParašytas: 12 Vas 2014, 20:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.09.25
Pranešimai:
1558
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 530da 142kw
donce258 rašė:
taip pat deze irgi nesyla

Tai kad atvirksciai, skirtas dezes tepalams ausinti (negi vasara sildysi iki 90*C)


StandartinėParašytas: 12 Vas 2014, 21:29 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.10.16
Amžius:
36
Pranešimai:
1350
Automobiliai:
E60 525d
kiesha rašė:
Tai kad atvirksciai, skirtas dezes tepalams ausinti (negi vasara sildysi iki 90*C)


Taip, bet jis anyifryzo debita reguliuoja ne pagal antifryzo, o pagal dezes tepalo temperatura, jei buna atviras visada ta tepala ausina tai ta deze nepasiekia 30 laipsniu ko pasekoja net konverteris nesirakina... pas mane pakeitus ta termostata dezes buna apie 45-50 temperatura, tai speju tokioj temp ir atsidaro jis. Variklis nesyla del jo nes jam visada bunant atviram apeinami anie du termostatai.

littlem rašė:
Nepaminėjau, bet čia bent kiek nutuokiančiam savaime aišku. :)


Va matai atsirado kam neaisku :mrgreen:


StandartinėParašytas: 12 Vas 2014, 21:35 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.02.15
Amžius:
105
Pranešimai:
1743
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW F11 530xD LCI sophistograu;
ex: f11 alpinaweis, e61, E39, E34, e30x2;
donce258 rašė:

Taip, bet jis anyifryzo debita reguliuoja ne pagal antifryzo, o pagal dezes tepalo temperatura, jei buna atviras visada ta tepala ausina tai ta deze nepasiekia 30 laipsniu ko pasekoja net konverteris nesirakina... pas mane pakeitus ta termostata dezes buna apie 45-50 temperatura, tai speju tokioj temp ir atsidaro jis. Variklis nesyla del jo nes jam visada bunant atviram apeinami anie du termostatai.



Va matai atsirado kam neaisku :mrgreen:

Bent as maniau termostatas skirtas, kad ziema sildo dezes tepala, vasara atvirksciai tepalas per radiatoriu ausinamas.

_________________
Pries idiota laimeti ginca neimanoma... reikia kristi i idioto "lygi", o ten laimi jo patirtis.


StandartinėParašytas: 12 Vas 2014, 23:08 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.10.16
Amžius:
36
Pranešimai:
1350
Automobiliai:
E60 525d
Ne, antifryzo sekcijos buna uzdarytos, o tepalo atviros kol saltas, tepalas kaitina silumokaiti ir jau kai jis isyla pradeda teket per ji saltas antifryzas pasiimdamas siluma. Antifryzas atiteka kaip suprantu is radijatoriaus vesus, nes jei atiteketu siltas is bloko, kaip jis atkiktu ausinimo funkcija, deze ne variklis, hidraulikai pakanka 50laipsniu optimaliai dirbti. Susyla tikriausiai pakankamai per korpusa, nuo variklio.


StandartinėParašytas: 12 Vas 2014, 23:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.05.10
Pranešimai:
967
Miestas:
Vilkaviškis-Vilnius
Automobiliai:
ex: E61 530d+ 05'
donce258 rašė:
Ne, antifryzo sekcijos buna uzdarytos, o tepalo atviros kol saltas, tepalas kaitina silumokaiti ir jau kai jis isyla pradeda teket per ji saltas antifryzas pasiimdamas siluma. Antifryzas atiteka kaip suprantu is radijatoriaus vesus, nes jei atiteketu siltas is bloko, kaip jis atkiktu ausinimo funkcija, deze ne variklis, hidraulikai pakanka 50laipsniu optimaliai dirbti. Susyla tikriausiai pakankamai per korpusa, nuo variklio.


Siaip jau dėžė pasiekia artimą varikliui temperatūrą, jei netiki, INPA tau padės tą padaryti. :)


StandartinėParašytas: 13 Vas 2014, 09:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.10.16
Amžius:
36
Pranešimai:
1350
Automobiliai:
E60 525d
Nesu nei pas save nei pas drauga mates saltuoju metu daugiau 55, gal vasara ir pasiekia, nesigyncisiu, o gal mano srotinis termostatas anksciau atsidaro:)


StandartinėParašytas: 13 Vas 2014, 09:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.05.10
Pranešimai:
967
Miestas:
Vilkaviškis-Vilnius
Automobiliai:
ex: E61 530d+ 05'
Tiesa pasakius, aš kaip tik vasara atkreipiau dėmesį. :roll: Tai visko gali būti, kad tu esi teisus. :)


StandartinėParašytas: 13 Vas 2014, 12:37 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.09.25
Pranešimai:
1558
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 530da 142kw
donce258 rašė:
Ne, antifryzo sekcijos buna uzdarytos, o tepalo atviros kol saltas, tepalas kaitina silumokaiti ir jau kai jis isyla pradeda teket per ji saltas antifryzas pasiimdamas siluma. Antifryzas atiteka kaip suprantu is radijatoriaus vesus, nes jei atiteketu siltas is bloko, kaip jis atkiktu ausinimo funkcija, deze ne variklis, hidraulikai pakanka 50laipsniu optimaliai dirbti. Susyla tikriausiai pakankamai per korpusa, nuo variklio.

Siaip tai su mastymu viskas OK, isskyrus:
Susyla tikriausiai pakankamai per korpusa, nuo variklio.
Tepalas susyla transformatoriuje (pusleje), perduodamas variklio sukimo momenta automatines dezes velenui, tepalas atlieka sankabos disko vaidmeni (tepalas, perduodamas sukimo momenta, ikaista).
Net neisivaizduoju kiek reiktu laiko, kad dezes tepalas isiltu nuo variklio korpuso, esant -20-30*C lauko temperaturai
Taip gerai pradejai, bet baigei nekaip... :roll:
Dezes termostate yra vasko (ar panasios medziagos uzpildas), dezes tepalui ikaitus, intarpas pradeda tirpsti, voztuvus laikanciu spyruokliu jega sumazeja, to pasekoje ausinimo skyscio slegis atidaro voztuvus ir ausina tepala (spyruokliu tamprumas parinktas toks, kad voztuvai atsidaro pasiekus ~90*C ausinimo skyscio temperatura). Dezes tepalui atvesus, termostato intarpas kietedamas stumia spyruokles, kurios uzdaro voztuvus ir dezes tepalo ausinimas nutraukiamas, toliau ausinimas vyksta cikliskai.
Labiausiai dezes tepalai kaista selektoriuj esant "R" padetyje (gazuoti nepatartina), daugiausiai automatiniu deziu subirejo uzklimpus giliame sniege ir buksuojant :!:


StandartinėParašytas: 13 Vas 2014, 14:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.10.16
Amžius:
36
Pranešimai:
1350
Automobiliai:
E60 525d
kiesha rašė:
Siaip tai su mastymu viskas OK, isskyrus:
Susyla tikriausiai pakankamai per korpusa, nuo variklio.
Tepalas susyla transformatoriuje (pusleje), perduodamas variklio sukimo momenta automatines dezes velenui, tepalas atlieka sankabos disko vaidmeni (tepalas, perduodamas sukimo momenta, ikaista).
Net neisivaizduoju kiek reiktu laiko, kad dezes tepalas isiltu nuo variklio korpuso, esant -20-30*C lauko temperaturai
Taip gerai pradejai, bet baigei nekaip... :roll:
Dezes termostate yra vasko (ar panasios medziagos uzpildas), dezes tepalui ikaitus, intarpas pradeda tirpsti, voztuvus laikanciu spyruokliu jega sumazeja, to pasekoje ausinimo skyscio slegis atidaro voztuvus ir ausina tepala (spyruokliu tamprumas parinktas toks, kad voztuvai atsidaro pasiekus ~90*C ausinimo skyscio temperatura). Dezes tepalui atvesus, termostato intarpas kietedamas stumia spyruokles, kurios uzdaro voztuvus ir dezes tepalo ausinimas nutraukiamas, toliau ausinimas vyksta cikliskai.
Labiausiai dezes tepalai kaista selektoriuj esant "R" padetyje (gazuoti nepatartina), daugiausiai automatiniu deziu subirejo uzklimpus giliame sniege ir buksuojant :!:


Cituoti:
Taip, bet jis anyifryzo debita reguliuoja ne pagal antifryzo, o pagal dezes tepalo temperatura,

jei zinai kas yra debitas sitas sakinys atstoja visa tavo prirasyta liturgija
beto ne 90 laipsniu, hidraulikai tiek tikrai nereikia ;) ir nereikia jokio slegio, tas vaskas ir nuspuma spiruokles, pasyldik pati korpusa su fenu( ne tuo kur plaukus dziovini) ir antifryzo kanalai pasidaro atviri. lygiai kaip ir paprastam termostate, puode kai virini jis atsidaro, jokio slegio nera, nebent atmosferinis :wink:


StandartinėParašytas: 13 Vas 2014, 15:22 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.09.25
Pranešimai:
1558
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 530da 142kw
Tai tu isigilink kas parasyta, jei visi trys termostatai veikia tvarkingai, tai pradejus vaziuoti pirmiau isila ausinimo skystis iki ~90*C, o tik po kurio laiko automatines dezes tepalas pasiekia kritine temperatura ir pradedamas ausinti, o pas ka yra atvirksciai-keicia dezes termostata, nes per salcius neuzsyla variklis iki ~90*C, ar apie tai mes kalbam??? Ziuriu sunku su tavim #-o
P.S. Plauku su fenu nedziovinu ir zele netepu, automatines dezes tepalo nesildau nuo variklio korpuso :mrgreen:


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 754 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 51  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery