Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 12 Bir 2025, 04:16

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E60 ir E61 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 2153 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120 ... 144  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 10 Vas 2016, 12:26 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.01.18
Pranešimai:
1651
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E39 530d M57 '99
ex SAAB 9-5 1.9 TiD '09
Cadillac ATS '19
Skype:
einoras.r
MYCIUS rašė:
Tokiu atveju, mechatronikas jau kaip ir neberemontuojamas? nes reikalingas naujas blokas, taip?


Galima įvoriuoti, bet gana nepatikimas būdas. Kai kurie gamintojai siūlo padidinto skersmens štokus, tada suleidimą galima suderinti frezuojant kanalus. Bet ne visi gamintojai siūlo tokias detales ir ne visoms dežėms.

_________________
Šiuolaikinį BMW sudaro apie 30000 detalių...


StandartinėParašytas: 10 Vas 2016, 13:15 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.08.13
Amžius:
32
Pranešimai:
552
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
G12 740li 17' + chp
F07 530D 12'
F10 525D 11' + chp Ex
F30 328i 13' Ex
E60 535D 05 + chp Ex
B6 2,0TDI + chp Ex
o mechatroniko kokia kaina ?Tai kiek jusu manymu dezes remontas kainuot turi jeigu viskas pakeist kaip priklauso, ne krastos kainom ?


StandartinėParašytas: 10 Vas 2016, 14:19 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.01.18
Pranešimai:
1651
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E39 530d M57 '99
ex SAAB 9-5 1.9 TiD '09
Cadillac ATS '19
Skype:
einoras.r
IgnasR rašė:
o mechatroniko kokia kaina ?Tai kiek jusu manymu dezes remontas kainuot turi jeigu viskas pakeist kaip priklauso, ne krastos kainom ?


Nuo 600 Eurų kažkur. Priklausomai nuo dežės ir automobilio modelio. Aš nesakau, kad visada reikia keisti jį. Aš stengiuosi papasakoti kolegai, kas gali būti nepadaryta iki galo jo dežėje ir kodėl jis turi tokius simptomus važiuojant.

Mechatronikos blokas labiausiai dyla dėl dažnų perjungimų (važinėjimas mieste), taip pat dėl abrazyvinėmis dalelėmis užteršto tepalo. Šiaip jo diagnostika labia paprasta turint tam skirtą įrangą. Yra stendai, bet nežinau, ar Lietuvoje kas nors tokį turi. Be stendo diagnozuoti problemas galima pamatuojant suleidimus su indikatoriumi, mikrometru, bet tas kontingentas, kuris dirba pas mus servisuose tam nepasirengęs.

_________________
Šiuolaikinį BMW sudaro apie 30000 detalių...


StandartinėParašytas: 10 Vas 2016, 15:00 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
Nemanau kad kas LT turi galimybes pratestuoti mechatrono darba. Geriausiu atvejiu voztuvelius elektromagnetinius pakeicia ir jau cia pzdc viskas ledas turi buti.


StandartinėParašytas: 10 Vas 2016, 15:43 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.05.14
Amžius:
39
Pranešimai:
3126
Miestas:
Mažeikiai
Automobiliai:
F11 535d lci
Skype:
evaldas989
Einoras R. rašė:

Nuo 600 Eurų kažkur. Priklausomai nuo dežės ir automobilio modelio. Aš nesakau, kad visada reikia keisti jį. Aš stengiuosi papasakoti kolegai, kas gali būti nepadaryta iki galo jo dežėje ir kodėl jis turi tokius simptomus važiuojant.

Mechatronikos blokas labiausiai dyla dėl dažnų perjungimų (važinėjimas mieste), taip pat dėl abrazyvinėmis dalelėmis užteršto tepalo. Šiaip jo diagnostika labia paprasta turint tam skirtą įrangą. Yra stendai, bet nežinau, ar Lietuvoje kas nors tokį turi. Be stendo diagnozuoti problemas galima pamatuojant suleidimus su indikatoriumi, mikrometru, bet tas kontingentas, kuris dirba pas mus servisuose tam nepasirengęs.



Tai is to isplaukia,kad dezej tepalus keisti visgi privalu?

_________________
No smoke - no power!


StandartinėParašytas: 10 Vas 2016, 15:50 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.10.25
Amžius:
38
Pranešimai:
2728
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E65 730d M57N
E60 530d M57N
Opel Astra H TwinTop
Kawasaki zx12r
Suzuki SV650
E39 540i M62 manual (ex)
E34 530i M60 manual (ex)
Yamaha YZF-R1 98m. (ex)
Skype:
Mycius
Tai zinoma, jei nori prailginti dezes tarnavimo laika.
Is kitos puses dezeje ne veltui yra filtras, bet taip iseina, filtras neisfiltruoja smulkiu daleliu, kurios visgi per ilga laika pazeidzia mechatronika.


StandartinėParašytas: 10 Vas 2016, 16:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.09.21
Pranešimai:
2515
bet kokiu atveju mechatronike yra dylancios detales ir 200kkm duoda savo, atsiranda laisvumai kur turi buti sandaru ir jie sumuojasi per visa sistema, krenta slegis, prasteja dezes darbas,
pagrinde nesandarumus tikrina vakuumo pagalba


StandartinėParašytas: 10 Vas 2016, 16:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.09.21
Pranešimai:
2515
gal kas is patirties zinot, jei ant pilnai karstos dezes 6hp26 atsukus tepalo varzta tepalas bega gana nemaza srove, tai tepalo turetu trukti, matuojant ant salto ar +- bus norma?
kitas klausimas nutrynus adaptacijas atliekat spec. adaptavima/vaziavima ar tiesiog vazinejat ir nesukat galvos, nuresetinus adapt. dezes darbas +- per kiek km turi susinormalizuoti?


StandartinėParašytas: 10 Vas 2016, 16:15 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.01.18
Pranešimai:
1651
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E39 530d M57 '99
ex SAAB 9-5 1.9 TiD '09
Cadillac ATS '19
Skype:
einoras.r
MYCIUS rašė:
Tai zinoma, jei nori prailginti dezes tarnavimo laika.
Is kitos puses dezeje ne veltui yra filtras, bet taip iseina, filtras neisfiltruoja smulkiu daleliu, kurios visgi per ilga laika pazeidzia mechatronika.


Tepalus reikia keisti su intervalais. Jeigu buvo važiuojama 200000 km, o tada pakeistas tepalas-jokios naudos tai neduos. Tuo labiau, kad naujas tepalas labiau takus, todėl dežės darbas gali dar labiau pablogėti, jeigu bus išdilimas. Su išdilusia dėže važiuojant užterštu tepalu perjungimas bus sklandesnis, negu turint tą pačią išdilusią dėžę ir naują tepalą.

Yra tokių apytakos fazių, kai tepalas cirkuliuoja aplenkdamas filtrą.

Šiuolaikinės hidraulinės dėžės veikia riboto praslydimo principu-automatika jungia bėgį nelaukiant, kol susivienodins velenų greičiai. Tam naudojamas kontroliuojamas frikcionų prabuksavimas. Tai padeda greičiau ir sklandžiau perjungti bėgį, tačiau frikcionų medžiaga turi būti labiau atspari dilimui. Kai tokie frikcionai dyla, dulkės, patekusios į tepalą yra labia geras abrazyvas, tuo pat metu jos labai mėgsta susiklijuoti tarpusavyje.

_________________
Šiuolaikinį BMW sudaro apie 30000 detalių...


StandartinėParašytas: 10 Vas 2016, 16:18 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.01.18
Pranešimai:
1651
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E39 530d M57 '99
ex SAAB 9-5 1.9 TiD '09
Cadillac ATS '19
Skype:
einoras.r
siomka rašė:
gal kas is patirties zinot, jei ant pilnai karstos dezes 6hp26 atsukus tepalo varzta tepalas bega gana nemaza srove, tai tepalo turetu trukti, matuojant ant salto ar +- bus norma?
kitas klausimas nutrynus adaptacijas atliekat spec. adaptavima/vaziavima ar tiesiog vazinejat ir nesukat galvos, nuresetinus adapt. dezes darbas +- per kiek km turi susinormalizuoti?


Tepalo lygis matuojamas tik tam tikrame temperatūros diapazone (pagal dežės modelį) ir tik užvestam varikliui. Visi kiti matavimai yra neteisingi.

Priklauso nuo modelio. Dažniausiai apie 15 km miesto režimu (jeigu kalbame apie perjungimo programų nuresetinimą).

_________________
Šiuolaikinį BMW sudaro apie 30000 detalių...


StandartinėParašytas: 10 Vas 2016, 20:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.09.21
Pranešimai:
2515
Einoras R. rašė:

Tepalo lygis matuojamas tik tam tikrame temperatūros diapazone (pagal dežės modelį) ir tik užvestam varikliui. Visi kiti matavimai yra neteisingi.

Priklauso nuo modelio. Dažniausiai apie 15 km miesto režimu (jeigu kalbame apie perjungimo programų nuresetinimą).

del tepalo lygio matavimo as viska zinau, bet esme, kad nebuvo galimybes laukti, ant salto po mechatroniko keitimo uzpyliau iki normos, prajungiau per visus begius ant keltuvo ir daugiau netilpo, pravaziavau, atsukau bega ciurksle, tai ten ta paklaida del temperaturinio pletimosi neturetu buti labai didele, esme, kad isleidau daugiau, nei supyliau keliais simtais gramu, gal anksciau buvau daugiau ipyles, dabar ner galimybes patikrint ant salto
Po adaptaciju jau ~80km, o zemina is 2 i pirma su gerai juntamu smugiu ir letejant atleidus gaza sokineja apsukos ir tampo masina nuo kokiu 60km/h ir zemyn:|
reik naujint softa, bet antra mechatronika per 2 men. uzlenkt nenoriu


StandartinėParašytas: 10 Vas 2016, 20:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.01.18
Pranešimai:
1651
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E39 530d M57 '99
ex SAAB 9-5 1.9 TiD '09
Cadillac ATS '19
Skype:
einoras.r
siomka rašė:
del tepalo lygio matavimo as viska zinau, bet esme, kad nebuvo galimybes laukti, ant salto po mechatroniko keitimo uzpyliau iki normos, prajungiau per visus begius ant keltuvo ir daugiau netilpo, pravaziavau, atsukau bega ciurksle, tai ten ta paklaida del temperaturinio pletimosi neturetu buti labai didele, esme, kad isleidau daugiau, nei supyliau keliais simtais gramu, gal anksciau buvau daugiau ipyles, dabar ner galimybes patikrint ant salto
Po adaptaciju jau ~80km, o zemina is 2 i pirma su gerai juntamu smugiu ir letejant atleidus gaza sokineja apsukos ir tampo masina nuo kokiu 60km/h ir zemyn:|
reik naujint softa, bet antra mechatronika per 2 men. uzlenkt nenoriu


Dėl hidraulinės alyvos plėtymosi, oi kaip klysti. Paklaida didelė.

_________________
Šiuolaikinį BMW sudaro apie 30000 detalių...


StandartinėParašytas: 10 Vas 2016, 20:55 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2015.06.16
Pranešimai:
34
Automobiliai:
530 E60
Mechatronikas? Tai hidraulika taip?
O dbr pasakyk is kur tu ju gauni? Ir kaip atitaikyti sau kita? Reikia pagal individualu koda kaskoki ziureti?
Labai reiketu isamios informacijos, nors dezes kodas tai 6hp-26x, masina su xd sistema


StandartinėParašytas: 10 Vas 2016, 22:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.09.21
Pranešimai:
2515
Einoras R. rašė:

Dėl hidraulinės alyvos plėtymosi, oi kaip klysti. Paklaida didelė.

gal ir klystu, teks kazka gimdyt su domkratu tiksliai uzpilt :(
Erke rašė:
Mechatronikas? Tai hidraulika taip?
O dbr pasakyk is kur tu ju gauni? Ir kaip atitaikyti sau kita? Reikia pagal individualu koda kaskoki ziureti?
Labai reiketu isamios informacijos, nors dezes kodas tai 6hp-26x, masina su xd sistema

jei manes klausi, tai mechatronikas yra voztuvu blokas su valdymo bloku ir as pirkau su deze naudota, siaip pasiziuri pagal koda nuo ko dar gali tikti


StandartinėParašytas: 11 Vas 2016, 06:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2015.06.16
Pranešimai:
34
Automobiliai:
530 E60
Pagal koki koda, placia isamia info galima suzinoti?
Pagal kuri ten butent koda reikia ziuret? Nes man kai sake kad ten dar ne is kiekvienos dezes gali tikti.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 2153 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120 ... 144  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery