Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 25 Lap 2024, 05:41

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E60 ir E61 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 511 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 35  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 16 Bal 2015, 06:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.09.04
Amžius:
35
Pranešimai:
1165
Automobiliai:
Jaguar XF 5.0 Supercharged 420kW 700Nm
E70 xDrive35i LCI
Yamaha FZ6
200 laipsnių? Stipriai per mažai.

_________________
over 500 HP makes baby Jesus cry


StandartinėParašytas: 16 Bal 2015, 08:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.10.16
Amžius:
36
Pranešimai:
1350
Automobiliai:
E60 525d
Pasiskaityk lydmetaliu darasheetus, +- 180 lydosi, beto termometras jei bus is platos apacios, virsui bus 220-230...


StandartinėParašytas: 16 Bal 2015, 08:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.09.04
Amžius:
35
Pranešimai:
1165
Automobiliai:
Jaguar XF 5.0 Supercharged 420kW 700Nm
E70 xDrive35i LCI
Yamaha FZ6
Aukso vidurys yra 275 laipsniai, fliusas nenudega, procesas greitesnis. Be to, nepamiršk, kad nuo lydviečių šiluma yra nutraukiama variniais takeliais, tad lydvietėse temperatūra žemesnė.

_________________
over 500 HP makes baby Jesus cry


StandartinėParašytas: 16 Bal 2015, 08:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.03.20
Pranešimai:
680
Automobiliai:
E92 330 M57/T2 '06
ex CIVIC FK3 2.2 iCDT-i '06
rolandas199 rašė:
o dar klausimelis, kaip supratau jei tik kaitina kad priliptu tai cia yra laikinas sprendimas ir uz puse metu vel viskas atsokines?
Jei reball'ina kaip tame video, tai cia naudoja kitoki lydmetali ir jau ilgalaikis sprendimas?
Reikia susizinoti koks taisymo manevras bus naudojamas Kaune.
Gumuliokai, o pas tave irgi sita problema ir tau bandys, ar draugas nori bandyti ant kieno nors kito? :)

Na, o planas B.... Koki pirkti CCC, nuo FL ? :D Kaip zinoti, kai vaziuosiu pasiimti, kad perku tai ka reikia, ir ten ne koks irgi senas sudeges 04 CCC? Kadangi ekranas veikia, ir keisiu is CCC i CCC (ne CIC) tai kontroleriai visi tie patys, tai reikia tik pacio bloko?
http://www.ertasvc.ru/upload/bd/ru/2009 ... 50_img.jpg

Pas man tas pats pavasariui atejus :D ryte kai vesu - veikia, po darbo kai +15 - baltas ekranas sumirgsi ir tiek... Net zvengiau: privaziavau prie namu pramirgsejes visas, ivaziavau i kiema - uzsikure, ir pradejo grot :D
Siandien lupsiu lauk CCC, o kada nuvesiu, tai kazkada, dar krastoj mano bemke turi apsilankyt :)


StandartinėParašytas: 21 Bal 2015, 05:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.09.25
Pranešimai:
40
Automobiliai:
E60 530 '04
Gumuliokas,
Pagal pasakojima tavo, atrodo jog su mano masina vazineji :)
As dar nelupu, kenciu. Duok zinoti, kaip issprendei problema, gal draugas normaliai suziures, jei ka as pasekciau tavo keliu...
Daugiau is forumo draugu, niekas nezino kas sita beda vilniuje sprendzia? Kad ir paprastai kaitina, be reballinimo?


StandartinėParašytas: 21 Bal 2015, 11:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.03.20
Pranešimai:
680
Automobiliai:
E92 330 M57/T2 '06
ex CIVIC FK3 2.2 iCDT-i '06
Išsilupau CCC, užtrukau ilgiau nei tikėjausi, nes E92 nulupęs aliumininę juostą nėjo atjungti DTC ir šalto/karšto reguliatoriaus fyškės, teko kažkaip šiaip ne taip išimti klimos bloką, ir tada didžiausias vargas buvo nulupti CCC apšyfkę, nenoredamas jokių įbrėžimų, ar tuo labiau sulaužymų... Bet pavyko.

Pora nuotraukų, gal kam bus įdomu:
CCC
http://158.129.154.127/upload/upload/CC ... ogress.jpg
http://158.129.154.127/upload/upload/CCC/CCCapacia.jpg
http://158.129.154.127/upload/upload/CCC/CCCpriekis.jpg
http://158.129.154.127/upload/upload/CCC/CCCsonas.jpg - Čia jūsų VIN'as ir pagaminimo data

Mainboardas su CPU:
http://158.129.154.127/upload/upload/CC ... endras.jpg
http://158.129.154.127/upload/upload/CCC/CPUdesine.jpg
http://158.129.154.127/upload/upload/CCC/CPUkaire.jpg
http://158.129.154.127/upload/upload/CCC/CPUpriekis.jpg
http://158.129.154.127/upload/upload/CCC/CPUgalas.jpg

RAM:
http://158.129.154.127/upload/upload/CCC/RAM.jpg

CPU kurį reikia reballint:
http://158.129.154.127/upload/upload/CCC/CPU0MAIN.jpg

Pasifotkinau, kad ant kompo high res pasižiūrėčiau iš arčiau, ir arba man vaidenas, arba tikrai tas cpu kampas toks įspudis, kad biškį pakilęs, ne lygiagrečiai su motininę priklijuotas...


StandartinėParašytas: 21 Bal 2015, 17:22 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.10.16
Amžius:
36
Pranešimai:
1350
Automobiliai:
E60 525d
mano tai mates kad tarpelis nevienodas tarp proco ir platos... bet ten jau buvo nagai kisti...


StandartinėParašytas: 23 Bal 2015, 23:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.09.25
Pranešimai:
40
Automobiliai:
E60 530 '04
Gumuliokas rašė:
Išsilupau CCC, užtrukau ilgiau nei tikėjausi, nes E92 nulupęs aliumininę juostą nėjo atjungti DTC ir šalto/karšto reguliatoriaus fyškės, teko kažkaip šiaip ne taip išimti klimos bloką, ir tada didžiausias vargas buvo nulupti CCC apšyfkę, nenoredamas jokių įbrėžimų, ar tuo labiau sulaužymų... Bet pavyko.

Pora nuotraukų, gal kam bus įdomu:
CCC
http://158.129.154.127/upload/upload/CC ... ogress.jpg
http://158.129.154.127/upload/upload/CCC/CCCapacia.jpg
http://158.129.154.127/upload/upload/CCC/CCCpriekis.jpg
http://158.129.154.127/upload/upload/CCC/CCCsonas.jpg - Čia jūsų VIN'as ir pagaminimo data

Mainboardas su CPU:
http://158.129.154.127/upload/upload/CC ... endras.jpg
http://158.129.154.127/upload/upload/CCC/CPUdesine.jpg
http://158.129.154.127/upload/upload/CCC/CPUkaire.jpg
http://158.129.154.127/upload/upload/CCC/CPUpriekis.jpg
http://158.129.154.127/upload/upload/CCC/CPUgalas.jpg

RAM:
http://158.129.154.127/upload/upload/CCC/RAM.jpg

CPU kurį reikia reballint:
http://158.129.154.127/upload/upload/CCC/CPU0MAIN.jpg

Pasifotkinau, kad ant kompo high res pasižiūrėčiau iš arčiau, ir arba man vaidenas, arba tikrai tas cpu kampas toks įspudis, kad biškį pakilęs, ne lygiagrečiai su motininę priklijuotas...


Sveikas,
taip kaip supratau išsiardei tik panagrinėti, tačiau nieko konkretaus nedarei.
Tesk pasakojima, labai idomu.


StandartinėParašytas: 27 Bal 2015, 08:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.03.20
Pranešimai:
680
Automobiliai:
E92 330 M57/T2 '06
ex CIVIC FK3 2.2 iCDT-i '06
Atidaviau litavimui, žiesimm kas gausis :)
Kaip doncė sakė, kad perlituot verta, kai jis pusiau veikia, tai kuo greičiau aš jį atjungiau ir laukiau eilės perlitavime, nes sakė jei nusprogs visai, tai nebeverta :)


StandartinėParašytas: 27 Bal 2015, 13:25 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.09.25
Pranešimai:
40
Automobiliai:
E60 530 '04
Ok, duok zinoti kaip seksis.
Pastebejau dar viena dalyka, kur nelabai suprantu kokia itaka gali tureti salta paike. Tarkim, salta, viskas veikia, ir uzgesines masina jos neuzrakini (kompas sukasi toliau) - 20 minuciu apytiksliai pasisukineja jis ten, ir nebeveikia - persikraudineja, atsigauna vel 1-2-3h begyje.


StandartinėParašytas: 27 Bal 2015, 21:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.03
Amžius:
51
Pranešimai:
127
Miestas:
Jonava
Automobiliai:
E70 X5, 07'
Skype:
Transporter550
rolandas199 rašė:
Ok, duok zinoti kaip seksis.
Pastebejau dar viena dalyka, kur nelabai suprantu kokia itaka gali tureti salta paike. Tarkim, salta, viskas veikia, ir uzgesines masina jos neuzrakini (kompas sukasi toliau) - 20 minuciu apytiksliai pasisukineja jis ten, ir nebeveikia - persikraudineja, atsigauna vel 1-2-3h begyje.

Pagal simptomus panašu, kad neveikia aušinimo ventiliatorius. Pas mane taip pat buvo. Po variklio išjungimo pats blokas dar veikia apie 20-25 min., tačiau jis nebuvo aušinamas ir įjungus degimą vėl ekranas neužsikraudavo. Pamėgink pavažinėjęs išimti visą bloką ir pažiūrėk, ar sukasi iš galo ventiliatorius. Pas mane tai nesisuko, nors jis pats ir buvo veikiantis. Aš pliusą pajingiau laikinai nuo apšvietimo.


StandartinėParašytas: 27 Bal 2015, 23:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.09.25
Pranešimai:
40
Automobiliai:
E60 530 '04
Hmm idomu, jei ne is karto prie karsciu nesirestartuojantis ekranas, manyciau cia racionaliausias paaiskinimas :)

Tai dabar variantas, kad ir ventiliatorius ir salta paike procui?


Artūras rašė:
Pagal simptomus panašu, kad neveikia aušinimo ventiliatorius. Pas mane taip pat buvo. Po variklio išjungimo pats blokas dar veikia apie 20-25 min., tačiau jis nebuvo aušinamas ir įjungus degimą vėl ekranas neužsikraudavo. Pamėgink pavažinėjęs išimti visą bloką ir pažiūrėk, ar sukasi iš galo ventiliatorius. Pas mane tai nesisuko, nors jis pats ir buvo veikiantis. Aš pliusą pajingiau laikinai nuo apšvietimo.


StandartinėParašytas: 28 Bal 2015, 07:50 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.10.16
Amžius:
36
Pranešimai:
1350
Automobiliai:
E60 525d
ventiliatoriu tas pats ccc tikriausiai valdo ir jis pagal temp suveikia... pas mane jis girdedavosi kai veikdavo kai masina isjungta, tai vasara palikdavau as ji ten suktis, o ziema po keliolikos s issijungdavo. kai istrauki rakta pasiklausyk ten prie ccc, skleidzia garsa tas vennt, tam bloke nera hdd taitik vienintelis triuksmautojas jis, kai persikraudinedavo ir girdedavosi kad ventiliatorius kartu su bloku smigineja


StandartinėParašytas: 28 Bal 2015, 08:00 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.03.20
Pranešimai:
680
Automobiliai:
E92 330 M57/T2 '06
ex CIVIC FK3 2.2 iCDT-i '06
Tiesa, o tai tie magai (cic turbūt), kur su hardais eina, kaip tie hardai laiko lietuvos kelius? Suprasčiau SSD diskai ten būtų, bet ten jautruolis hdd, nieko nenutinka per duobes važiuojant?

O šiaip jo, išjungus mašiną, tikrai girdisi ventiliatoriaus ūžimas kurį laiką :)


StandartinėParašytas: 28 Bal 2015, 08:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.03
Amžius:
51
Pranešimai:
127
Miestas:
Jonava
Automobiliai:
E70 X5, 07'
Skype:
Transporter550
donce258 rašė:
ventiliatoriu tas pats ccc tikriausiai valdo ir jis pagal temp suveikia... pas mane jis girdedavosi kai veikdavo kai masina isjungta, tai vasara palikdavau as ji ten suktis, o ziema po keliolikos s issijungdavo. kai istrauki rakta pasiklausyk ten prie ccc, skleidzia garsa tas vennt, tam bloke nera hdd taitik vienintelis triuksmautojas jis, kai persikraudinedavo ir girdedavosi kad ventiliatorius kartu su bloku smigineja

Taip, ventiliatoriaus valdymas išeina iš CCC bloko jungties X13813 http://www.ertasvc.ru/tovar/1448.htm 1 PIN FAN+, 5 PIN FAN-. Tik nerandu pagal schemą per kurį PIN paduodamas temperatūros signalas.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 511 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 35  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery