Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 24 Lap 2024, 08:59

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E60 ir E61 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 37 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 08 Geg 2013, 14:25 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
Samprotautojau, tai kaip paaiskinsi kad su nuimtu isiurbimo kol turbakas isviso neturi sansu varikliui kazka pusti, tai kodel jis tada pradeda gerai dirbti?????


StandartinėParašytas: 08 Geg 2013, 15:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.04.30
Pranešimai:
202
Miestas:
Plungė
Automobiliai:
BMW E60 530D M Sport
Kai nuimtas isiurbimo kolikas jis paima ora, kai viska sujungiu jis paima ora ir tepalo garu misini, kadangi turba pucia silpnai tai jis paima didele garu koncentracija ko pasekoje i varikli patenka mazai deguonies, del to jis pradeda negraziai dirbti, tepalo garai papuole i degimo kamera degdami isskiria dumus. Cia tik man kilusios mintys. Siandien vakare pabandysiu viska surinkti ir paziuresiu kaip bus kai pajungsiu alsuoklio slanga ir kai ja atjungsiu.


StandartinėParašytas: 08 Geg 2013, 15:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.11
Pranešimai:
2356
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
2015 BMW i3 REX
2013 E93 LCI, 2.8i
2016 F25 X3, 3.5i x-Line
ex - 2007 E83 X3, 3.5d M-sport
ex - 2004 E61 525d
Dabar pamaciau kad pas tave kitoj pusej vairas :shock:
Varguoliu saly (LT) visus tokius ant daliu skerdzia be gailescio.. Kam tu su juo dar vargsti :lol:


StandartinėParašytas: 08 Geg 2013, 17:11 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.04.30
Pranešimai:
202
Miestas:
Plungė
Automobiliai:
BMW E60 530D M Sport
Tai kad varguoliu saly vairas i kita puse pereina be problemu ;-)


StandartinėParašytas: 09 Geg 2013, 13:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.04.30
Pranešimai:
202
Miestas:
Plungė
Automobiliai:
BMW E60 530D M Sport
Uzdejus kolektoriu viskas galima sakyti taip pat kaip ir be kolektoriaus, bet tik tol kol neuzkaista variklis, kai uzkaista variklis atsiranda nestiprus dumijimas (be kolektoriaus nebuvau uzkaitines) taip pat padideja karterio garu kiekis, tuomet jei alsuokli pajungi i sistema padideja duminimas, jei atjungi sumazeja. Labiausia dumina kai kazkuri laika padirba laisva eiga. Bandziau atjungineti/pajungineti visa kolektoriaus elektrine dali jokiu jauciamu pokyciu nera. Pabandziau egr vamzdi pasisukti i sona ir jauciasi kad kartais kazkuris cilindras nesuveikia (netolygus garsas is ismetimo sistemos).


StandartinėParašytas: 09 Geg 2013, 18:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.02.20
Amžius:
43
Pranešimai:
206
Miestas:
dublin
Automobiliai:
ex E46 coupe,e60 520i.
e60 525d
imk galva zemen, nesuprantu ka tu ten bandai burti- stebuklu nebuna :D


StandartinėParašytas: 14 Geg 2013, 09:30 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.04.30
Pranešimai:
202
Miestas:
Plungė
Automobiliai:
BMW E60 530D M Sport
Galva nuimta, per purkstuka tiksliai ismatavau, stumuoklis zemiau 2,5 mm.
Pora klausimeliu,
pasak TIS reikia keisti galvos varztus kiekviena karta ja nuemus, cia ju issigalvojimas ar istikro tai daryti butina?
ar reikia slifuoti galva pries ja uzdedant?


StandartinėParašytas: 14 Geg 2013, 10:11 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
Varztus ir tarpine reik keisti butinai, galva gali patikrinti pradzioje ir tada zinosi ar reik slifuoti ar ne.


StandartinėParašytas: 14 Geg 2013, 10:26 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.04.30
Pranešimai:
202
Miestas:
Plungė
Automobiliai:
BMW E60 530D M Sport
o ji tikrinas namudinem salygom ar reikia pas specialists vezti?


StandartinėParašytas: 20 Geg 2013, 15:55 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.06.23
Amžius:
36
Pranešimai:
1428
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
neturiu kuo pasigirti :)
pas specialistus reik vezt, nes ten mikronai eina.


StandartinėParašytas: 20 Geg 2013, 17:25 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
aremigij rašė:
o ji tikrinas namudinem salygom ar reikia pas specialists vezti?



Youtube, google: "Cylinder head inspection for flatness / warping"


StandartinėParašytas: 23 Geg 2013, 08:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.04.30
Pranešimai:
202
Miestas:
Plungė
Automobiliai:
BMW E60 530D M Sport
Galva kaiptik tuoj isvezu pas zmogu kuris slifuoja. Dar iskilo klausimelis del tarpines po galva. TISe rasoma kad jei stumuoklis iskyla is bloko 0,92-1,03mm reikia 2 skyliu tarpines, jei daugiau nei 1,03mm dedama 3 skyliu tarpine. O kaip yra su galvos slifavimu tarkim jei galva nuslifuoja 0,15mm tai ta skaiciu reikia prideti prie stumuoklio islindimo ar nekreipti i ji demesio, nes voztuvam yra paliktas pakankamas tarpelio rezervas? (nzn ar suprantamai isdesciau klausima :) )

P.S. 6 svaistiklis su stumuokliu:

Paveikslėlis


StandartinėParašytas: 23 Geg 2013, 10:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
aremigij rašė:
Galva kaiptik tuoj isvezu pas zmogu kuris slifuoja. Dar iskilo klausimelis del tarpines po galva. TISe rasoma kad jei stumuoklis iskyla is bloko 0,92-1,03mm reikia 2 skyliu tarpines, jei daugiau nei 1,03mm dedama 3 skyliu tarpine. O kaip yra su galvos slifavimu tarkim jei galva nuslifuoja 0,15mm tai ta skaiciu reikia prideti prie stumuoklio islindimo ar nekreipti i ji demesio, nes voztuvam yra paliktas pakankamas tarpelio rezervas? (nzn ar suprantamai isdesciau klausima :) )

P.S. 6 svaistiklis su stumuokliu:

Paveikslėlis


ziuri kiek stumokliai islinde.


StandartinėParašytas: 23 Geg 2013, 13:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.04.30
Pranešimai:
202
Miestas:
Plungė
Automobiliai:
BMW E60 530D M Sport
Na taip su stumuokliais tai viskas aisku, bet nuslifavus galva voztuvu islindimas padideja


StandartinėParašytas: 23 Geg 2013, 13:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.08.10
Pranešimai:
490
Automobiliai:
E61 523i '05
Tik negalvok, kad 0,15mm yra baisiai didelis skaicius. :D Ant voztuvu degesiu daug storesnis sluoksnis gali buti.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 37 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery