Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 23 Lap 2024, 05:47

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E60 ir E61 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Ši tema užrakinta, jūs negalite redaguoti pranešimų arba atsakinėti į juos.  [ 3325 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 222  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 13 Lap 2010, 10:09 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.07.16
Amžius:
40
Pranešimai:
480
Miestas:
Vilnius
Na pas mane tas mygtukas gal saibom isejes, pardavejas sako kad perjungiant ji reik paspaust, is irgi manaiu kad jis tam reikalingas, bet pabandziau viena karta perjungt jo nespaudziant ir persijunge...


StandartinėParašytas: 13 Lap 2010, 12:19 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.11
Pranešimai:
2356
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
2015 BMW i3 REX
2013 E93 LCI, 2.8i
2016 F25 X3, 3.5i x-Line
ex - 2007 E83 X3, 3.5d M-sport
ex - 2004 E61 525d
Jei automobilis nors kiek juda tai leidzia jungti svirti be mygtuko paspaudimo, bet tik kai kurias galimas pozicijas. Jei auto stovi- tada neturi jungtis be paspaudimo


StandartinėParašytas: 13 Lap 2010, 15:47 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.07.16
Amžius:
40
Pranešimai:
480
Miestas:
Vilnius
Pirmai matyt gal tikrai masina pajudejo nes ant nuokalnes tikrinausi. Dabar dar kelis kart pabandziau- jei masina stovi vietoj svirties nepaspaudus knopkes nepajudinsi. Reiskia viskas ok :)

Dar klausimas pas ka didele navi- ar kaires ir desines puses zemelapiai sueina normalei? nes pas mane kazkaip keistai- mazojoj pusej toks ispudis kad mep'as pastumtas per 1cm zemyn.


StandartinėParašytas: 14 Lap 2010, 23:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.11.09
Amžius:
41
Pranešimai:
90
Nikas:
cibulyte
Pas mane didele navi, sueina viskas gerai, paziurek ant kiek pritrauktas pas tave tiek kairei tiek desnei, nusistatyk vienoda priartinima :)


StandartinėParašytas: 15 Lap 2010, 12:30 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.02.05
Pranešimai:
8
Automobiliai:
E60
sveiki,
nusiziurejau E60 2003m 2.2 benzinas, automatas. Gal kas gali pakomentuoti kaip tas varyklis? ar neprobleminis? auto begusi 300 tuks. km. ar tokia rida tokiam auto daug? ar nieko tokio jei priziuretas auto?


StandartinėParašytas: 15 Lap 2010, 14:47 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.09.11
Amžius:
37
Pranešimai:
2205
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW
2.2 variklis tokiai masei,jis tau valgys turbut kaip 3.0 ir ka tu su juo veiksi,reiks aplenkt kur ir galvos lyst ar ne,nes rezervo po koja nebus jokio... o del tu ridu tai čia priklauso kaip jis vazevo tuos 300k nes čia tie 300k tai ne stebuklas visos jos su tiek ir daugiau atvaziuoja is europos.


StandartinėParašytas: 20 Lap 2010, 02:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.07.16
Amžius:
40
Pranešimai:
480
Miestas:
Vilnius
KOKS SKIRTUMAS kokia ta rida? masinos bukle svarbiausia, o kadangi ne nauja perki tai tie km absoliuciai nieko neparodo- gali nusipirkt 100k begusi gaidi kuri atkelt antra tiek kainuos ir 500k begusia tikrai gerai islaikyta ir priziureta masina. Tiesiok varyk i krasta detaliam iskratymui pries pirkima ir bus viskas aisku- i rida nekreipk demesio.

O 2l benzo ar uzteks tai nuo individualiu poreikiu priklauso- atsisesk ir pravaziuok, gal tau ir tokio turio bus uztektinai, turi ant savo uzpakalio pajust- man pvz ir 3l per mazai- cia jau kaip kam...


StandartinėParašytas: 20 Lap 2010, 13:34 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.04.03
Amžius:
41
Pranešimai:
404
Automobiliai:
honda crv 2009
Manau, kad vistik rida labai svarbu, nes kiekviena detale turi savo rezerva (300.000km cia jau riba kai pareina greiciu dezes). As pvz niekada nepirkciau 5metu senumo masinos su daugiau negu 150.000km rida, taip pat labai svarbu, kad butu serviso knygute. Aisku mokomes is klaidu, bet antra karta tu paciu klaidu nekartociau


StandartinėParašytas: 20 Lap 2010, 14:34 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.07.16
Amžius:
40
Pranešimai:
480
Miestas:
Vilnius
Pas mane 6 metu masina begus 182k- rida registruota serviso knygelej iki atvezimo i lietuva (pries 2 metus) ir i lt atkeliavo su 140k. Lt buvo vienas savininkas ir per 2 metus cia praleke 42k km. Deze nesidauzo, junginejasi svelniai, variklis dirba kaip laikrodis- pries pirkima nuvariau i krasta detaliam iskratymui, pasake tik tiek kad viskas labai priziureta ir reik keist tik priekinius amortikus, vandens pompa, rasojimo davikli ir dar kruva visokiu varztu ir plasmasiuku kurie absoliuciai nereiksmingi- nori keisk, nori ne (nors krasta uz tuos varztus ir plasmases uzsiprase netoli 2k :D ). Insaide viska isskyrus amortikus uzsisakiau uz 1.5k, amortizatoriai dar 1.9k atsieis (krasta praso 3k). Ta ir dar didesne suma sekmingai nuderejau nuo pardavejo prasomos kainos.

Pries tai buvau nuvares patikrinimui masina 2006 begus ar tai 98k, rida registruota knygelej, deze truputi dauzosi, variklis lygiai dirba bet kelia itarimu- pasikele ja ant lifto ir po pusvalandzio paskambine sako kad kur bepaziuretume ten virinta ir klijuota kazkas, net nera tikslo ziuret toliau nes kur tik paziuri viska tvarkyt ir keist reikia- vaziuokle reik visa perrinkt- nei karto netvarkyta niekas. O masina IS ISORES atrode LEEEEEDASSSSSSSSS.

Nu tai va tau ir kilometrazas...


StandartinėParašytas: 21 Lap 2010, 10:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.09.11
Amžius:
37
Pranešimai:
2205
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW
Gerdas rašė:
KOKS SKIRTUMAS kokia ta rida? masinos bukle svarbiausia, o kadangi ne nauja perki tai tie km absoliuciai nieko neparodo- gali nusipirkt 100k begusi gaidi kuri atkelt antra tiek kainuos ir 500k begusia tikrai gerai islaikyta ir priziureta masina. Tiesiok varyk i krasta detaliam iskratymui pries pirkima ir bus viskas aisku- i rida nekreipk demesio.

O 2l benzo ar uzteks tai nuo individualiu poreikiu priklauso- atsisesk ir pravaziuok, gal tau ir tokio turio bus uztektinai, turi ant savo uzpakalio pajust- man pvz ir 3l per mazai- cia jau kaip kam...



po 530i atsisedus i 535i ir paeksplotavus kuri laika to rezervo irgi truktu cia kaip sakoma kiekvienas savaip tame nuproteja :wink: bet turet lisnu arkliu niekad nera blogai nes nezinai kada ju gali prireikt.


StandartinėParašytas: 21 Lap 2010, 12:22 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.07.16
Amžius:
40
Pranešimai:
480
Miestas:
Vilnius
Bet kiek esu girdejes 3.0 ir 3.5 tai vienas ir taspats variklis- turis identiskas, tik deklaruoja kad kilovatu daugiau. Tikriausiai daugiau tik del to kad kasnors kurnors truputi pacipuota ar softas kitas irasytas, tai kazin ar stipriai pasijaustu plius keletas kilovatu. Vat kad i 545i persest tai turetu jaustis gerokai :) ....m5 aisku isvis butu idealu, bet kolkas dar neiperkamas :(


StandartinėParašytas: 21 Lap 2010, 17:11 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
Pirma reiktu pabrezti apie kuriuos variklius kalba eina. Jei dyzelis tai 3l ir 3.5 ta pati gelezis. 3,5 turi dviguba turbina ir aisku dde su visai kitu softu.
Jei kalbeti apie bendzininius tai 3l 6cilindru, 3,5 jau 8cilindru.


StandartinėParašytas: 21 Lap 2010, 17:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.07.06
Amžius:
41
Pranešimai:
341
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E60 540i 06'
turbina ten ne dviguba, o jos yra dvi - mažesnė ir didesnė. jų varikliai iki 2007 buvo identiški. po 2007 skiriasi. 530d turi M57D30-O2, 535d turi M57D30-T2.

_________________
I would love to change the world, but they won't give me the source code.. :D


StandartinėParašytas: 21 Lap 2010, 19:42 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
marcelo rašė:
turbina ten ne dviguba, o jos yra dvi - mažesnė ir didesnė.


Siaip didelio skirtumo nera bet as vistiek ja vadinciau dviguba nes jos dirba kartu pradzioje uspucia mazoji po to pradeda dizioji. Dvi turbinas vadinciau BI turbo versijose pvs kai pas V formos variklius stovi dvi identiskaos turbos. Bet kaip sakaiu neesme peace ;)


StandartinėParašytas: 25 Lap 2010, 13:00 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.04.25
Amžius:
40
Pranešimai:
217
Miestas:
Vilnius
Sveiki,

Automobilio, apie kuri norite paklausti BMW E60 530D
Pagaminimo metai: xxx
Variklis: 3.0
Degalai: Diesel

Neuzilgo nusimato e60 pirkimas, norejau pasiteirauti kur geriau Vilniuje nuvaryti masina pilnai patikrai

I krasta ar yra kokie kiti geri servisai?

ačiū


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Ši tema užrakinta, jūs negalite redaguoti pranešimų arba atsakinėti į juos.  [ 3325 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 222  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery