Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 30 Lap 2024, 14:05

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E60 ir E61 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 2153 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81 ... 144  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 03 Kov 2014, 10:42 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.02.02
Pranešimai:
217
Automobiliai:
E60 530 xd '07
E53 X5 3.0 d '05
gcs740 rašė:
Sveiki, pas mane letai vaziuojant uzlaiko begius, perjungia tik ~2,1-2,3RPM ir kartais jauciasi toks kirtimas, ant aukstesniu apsuku perjungia tvarkingai, nesudunksint, tepalus, filtra ir davikli pakeites, buvo taip ir pries tai kai nuvaziavau pas deziu meistrus rado nutekejimu prie daviklio ir karterio todel nusprendziau viska tuo paciu pasikeisti, anksciau kompas imesdavo dezes klaida bet ten pasirodo buvo todel kad akumas buvo silpnokas, po akumo pakeitimo viskas ok, klaidu nebemete bet tas begiu uzlaikimas vistiek liko, taigi norejau paklausti ar cia padetu tas adaptivinis nuresetinimas su gazo pedalu ar cia bus kazkas rimciau, gal kazkam irgi taip buvo?

Sorry jeigu kazkur buvo apie tai jau kalbeta bet labai daug puslapiu cia skaityt tai prabegom skaiciau gal kazkur ir praleidau, gal atsiras geras zmogus kuris gales paaiskinti dar karta ;)


Jei yra tepalo trūkumas, reikėtų papildyti (geriausiai būtų lygiai tos pačios rūšies tepalu, kuris supiltas keičiant), nes ne vienam kirtimas buvo atsiradęs dėl tepalo trūkumo. Taip pat teisingai kolega EZH pastebėjo, kad adaptacijų nutrynimas taip pat galėtų padėti.

Ir šiaip, dėl bėgių jungimo prie 2,1-2,3 apsukų, tai yra pakankamai normalu, jei prieš tai šiek tiek "sportavai". Dėžė greičiausiai yra prisitaikius prie agresyvesnio važiavimo ir jei pabandytum važiuoti duodant daugiau gazo, pamatytum, kad dėžė tarytum veikia sklandžiau. Man taip visuomet būna po gerų prasilėkimų, staiga "užminant", pavažinėjus aukštom apsukom. Paskui norint "sunormalizuoti" dėžės darbą ramiam važiavimui, tenka kokius 200-400 km ramiai nuvažiuoti. Tačiau tuomet, jei reikia staigiai raut iš vietos, mašina elgiasi flegmatiškai ir nerangiai. O jei važinėji pagal nuotaiką - šiandien raunu iš vietos, o rytoj vos slenku, tai ir po adaptacijų nuėmimo anksčiau ar vėliau bus tas pats (lėtai važiuojant pavaras jungs ties 2-2,4 RPM). Sunerimt reikėtų, jei nuolat lėtai važiuojant bėgius jungtų ~2,5-3 ir didesniam RPM diapazone :)


StandartinėParašytas: 16 Kov 2014, 19:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.03.16
Pranešimai:
2
Automobiliai:
E60 525
Sveiki, esu naujokas sitam forume, tad nepykit jei ka praleidau skaitydamas:)
Iskilo tokia problemyte, meta klaida su transmisija ir niekaip neissiaiskinu kas ne taip.
Foto :
http://postimg.org/image/dbn5adg2d/
http://postimg.org/image/wy1pdpb0f/


StandartinėParašytas: 16 Kov 2014, 20:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.05.10
Pranešimai:
967
Miestas:
Vilkaviškis-Vilnius
Automobiliai:
ex: E61 530d+ 05'
niekadejas rašė:
Sveiki, esu naujokas sitam forume, tad nepykit jei ka praleidau skaitydamas:)
Iskilo tokia problemyte, meta klaida su transmisija ir niekaip neissiaiskinu kas ne taip.
Foto :
http://postimg.org/image/dbn5adg2d/
http://postimg.org/image/wy1pdpb0f/


Ir nesuprasi, kol suprantantis žmogus diagnostikos nepadarys.


StandartinėParašytas: 16 Kov 2014, 20:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.02.15
Amžius:
105
Pranešimai:
1743
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW F11 530xD LCI sophistograu;
ex: f11 alpinaweis, e61, E39, E34, e30x2;
niekadejas rašė:
Sveiki, esu naujokas sitam forume, tad nepykit jei ka praleidau skaitydamas:)
Iskilo tokia problemyte, meta klaida su transmisija ir niekaip neissiaiskinu kas ne taip.
Foto :
http://postimg.org/image/dbn5adg2d/
http://postimg.org/image/wy1pdpb0f/

Pradziai paziurek greiciu dezes jungti, sako buna trumpina nuo tepalo joje. Siaip diagnostika daryti.

_________________
Pries idiota laimeti ginca neimanoma... reikia kristi i idioto "lygi", o ten laimi jo patirtis.


StandartinėParašytas: 17 Kov 2014, 13:35 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.02.02
Pranešimai:
217
Automobiliai:
E60 530 xd '07
E53 X5 3.0 d '05
niekadejas rašė:
Sveiki, esu naujokas sitam forume, tad nepykit jei ka praleidau skaitydamas:)
Iskilo tokia problemyte, meta klaida su transmisija ir niekaip neissiaiskinu kas ne taip.
Foto :
http://postimg.org/image/dbn5adg2d/
http://postimg.org/image/wy1pdpb0f/


Sveikas, man asmeniškai taip buvo, kai įdėjo į auto čipą prieš atvirą vagystę ir netinkamai pasirinko blokuojamą el. grandinę.
Tuomet kartais kuriant iš pirmo karto mašina "uždusdavo", kuriant iš antro užsikurdavo ir išmesdavo automato klaidą. Dar būdavo, kad išmesdavo ir 4x4 klaidą, ir nesukalibruoto vairo padėties klaidą. Tokį pranešimą gali sąlygoti ir nusprogęs ar dėl čipo "besikeikiantis" ABS daviklis.

Apie tai forume jau rašiau anksčiau.

Apskritai, jei automato elgesys nepasikeitė ir jokių ženklių bėdų nepastebėjai, greičiausiai tai bus ne dėžės problema.
Pirmyn į diagnostiką ;)


StandartinėParašytas: 18 Kov 2014, 13:53 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
Darenasp rašė:
Pradziai paziurek greiciu dezes jungti, sako buna trumpina nuo tepalo joje. Siaip diagnostika daryti.


Baikit svaigt viena karta del tos jungties jei ir tepalas bega pro ja nieko bendro neturi tai su kontaktais paskutine vieta kuria reiktu tirkinti atsiradus problemoms. paskaite kazkas pasaka uzsienio forumuose ir skiedzia visiems is eiles.


StandartinėParašytas: 19 Kov 2014, 09:09 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.07.22
Amžius:
40
Pranešimai:
520
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E61 535D '05 M-Sport
Kawasaki ZX6R '98
Aš irgi nesuprantu nuo kada tepalas laidus elektros srovei.


StandartinėParašytas: 19 Kov 2014, 12:04 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
Ne tame esme pralaidus ar ne kai ta jungtis leidzia tepala tai ta vieta kur kontaktai nieko bendro neturi su praleidimo vieta. Leidzia tos vadinos sankoves isore o laidu jungtis yra viduje ir ji turi atskira tarpine tarpine ant pacios jungties apie kuria nanau kad daug kas isviso zino.


StandartinėParašytas: 26 Kov 2014, 20:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.01.27
Pranešimai:
143
Automobiliai:
E61 530d 2006-12 170kw+chip
Nikas:
Faithless
Kiek suprantu iš kolegos Gcs pasakojimo, mano atveju problema taipogi panaši - dėžė, startuojant ir pasiekus maždaug 40-50km greiti ir apsukos užkilus iki beveik 2,5-3 RPM, akivaizdžiai vėluoja permesti bėgį (turbūt iš 2 į 3), jaučiasi nežymus smūgiavimas.
Visos kitos pavaros jungiasi gražiausiai, be jokių vėlavimų.
Norėdamas išspręsti šitą bėdą, ištikrinau dėžės tepalus (tik 300ml trūkumas), perrašėm softą, kad nusinulintų dėžės adaptacijos, tikrinom įvairius galimus dėžės pavargimo požymius - autopilotas į kalną/nuo kalno/trasoje; ant 60, ant 100 - rezultatas toks, jog dėžė sveikutėlė.
Paskutinis dalykas, kurį bandžiau, tai buvo chipo nuėmimas - atstatymas į gamyklinius parametrus, bet problema nedingo.

Kas įdomiausia, jog šitas dėžės bug'as pasireiškia protarpiais. (ir, aišku, būtinai ne tada, kai nuvarai mašiną rodyt meistrui.. :) )
Paskutinis variantas, kurį iškėlėm, yra pavargęs slėgio reguliatorius, kuris neva nesukelia pakankamo slėgio ir todėl vėluojama laiku įmesti pavarą..


Paskutinį kartą redagavo faithlessism 28 Kov 2014, 11:05. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 27 Kov 2014, 23:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.03.04
Amžius:
45
Pranešimai:
291
Miestas:
Lietuva
Automobiliai:
X5 E70 3.0d 07'
BMW 530xd, E61, 2005m, 170 kw, automat

Sveiki. Auto isigijau pries savaite, dideliu aprasytu sioje temoje (ja visa perskaiciau dienos begyje...) problemu su deze nera, bet begiai jungiasi ne taip "graziai" kaip noretusi, jauciasi toks "uztempimas" ant apatiniu begiu, jokiu smugiu ar apsuku plaukiojimo nera. Servise tikrino tepalo lygi, jis geras, gal netgi sake per daug pripilta, sake jo spalva jau nekokia ir reiktu pasikeisti. Noriu pats pasikeisti greiciu dezes tepalus, karteri ir ta jungti (servisais nepasitikiu ir pagal galimybes auto taisau tik savarankiskai) ir turiu keleta klausimeliu.

Del paciu daliu, ar nuorodose zemiau jos pigiausios, gal kas zinote kur pigiau galima gauti?

ZF karteris (idomu jis komplekte eina su tarpine ir naujais varztais?) - http://www.autotransmisija.lt/automatin ... 6hp26.html

ZF jungtis - http://www.autotransmisija.lt/automatin ... 6hp24.html

Na ir didziausia problema pats tepalas. Ar kas zinote tasku, be Krasta Auto kur galima gauti pigiau Shell M-1375.4 ar ZF tepalo kodu 8704001? Kazkokiu alternatyviu tepalu nesinori naudoti.

Butu saunu, kad atsilieptu forumieciai, kurie jau savarankiskai dare sia procedura - jei kartais iskiltu man dar kazkokiu neaiskumu.

ačiū!


StandartinėParašytas: 29 Kov 2014, 09:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.07.22
Amžius:
40
Pranešimai:
520
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E61 535D '05 M-Sport
Kawasaki ZX6R '98
faithlessism rašė:
Kiek suprantu iš kolegos Gcs pasakojimo, mano atveju problema taipogi panaši - dėžė, startuojant ir pasiekus maždaug 40-50km greiti ir apsukos užkilus iki beveik 2,5-3 RPM, akivaizdžiai vėluoja permesti bėgį (turbūt iš 2 į 3), jaučiasi nežymus smūgiavimas.
Visos kitos pavaros jungiasi gražiausiai, be jokių vėlavimų.
Norėdamas išspręsti šitą bėdą, ištikrinau dėžės tepalus (tik 300ml trūkumas), perrašėm softą, kad nusinulintų dėžės adaptacijos, tikrinom įvairius galimus dėžės pavargimo požymius - autopilotas į kalną/nuo kalno/trasoje; ant 60, ant 100 - rezultatas toks, jog dėžė sveikutėlė.
Paskutinis dalykas, kurį bandžiau, tai buvo chipo nuėmimas - atstatymas į gamyklinius parametrus, bet problema nedingo.

Kas įdomiausia, jog šitas dėžės bug'as pasireiškia protarpiais. (ir, aišku, būtinai ne tada, kai nuvarai mašiną rodyt meistrui.. :) )
Paskutinis variantas, kurį iškėlėm, yra pavargęs slėgio reguliatorius, kuris neva nesukelia pakankamo slėgio ir todėl vėluojama laiku įmesti pavarą..

Kiek žinau automatui čia jau didelis tepalo trūkumas.


StandartinėParašytas: 29 Kov 2014, 13:46 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.01.27
Pranešimai:
143
Automobiliai:
E61 530d 2006-12 170kw+chip
Nikas:
Faithless
Dalykas tas, jog tepalo per niekur neleidzia, tik siek tiek 'parasojusi' fyske, per ja tepala leidzia tik kai madina stovi vietoje ir tepalas dezeje 'sukyla'.. ir tai tas nuotekis yra labai nedidelis.. Na, bent jau kazkaip taip sake meistras :)


StandartinėParašytas: 30 Kov 2014, 23:02 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.10.26
Pranešimai:
49
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E61 530d '05
Ex: Saab 9-5 Aero '02
Ex: Subaru LegacyGT '05
Ex: Peugeot 605 3.0 '95
Ex: Peugeot 605 2.0 '92
BMWprekeivis rašė:
BMW 530xd, E61, 2005m, 170 kw, automat

Sveiki. Auto isigijau pries savaite, dideliu aprasytu sioje temoje (ja visa perskaiciau dienos begyje...) problemu su deze nera, bet begiai jungiasi ne taip "graziai" kaip noretusi, jauciasi toks "uztempimas" ant apatiniu begiu, jokiu smugiu ar apsuku plaukiojimo nera. Servise tikrino tepalo lygi, jis geras, gal netgi sake per daug pripilta, sake jo spalva jau nekokia ir reiktu pasikeisti. Noriu pats pasikeisti greiciu dezes tepalus, karteri ir ta jungti (servisais nepasitikiu ir pagal galimybes auto taisau tik savarankiskai) ir turiu keleta klausimeliu.

Del paciu daliu, ar nuorodose zemiau jos pigiausios, gal kas zinote kur pigiau galima gauti?

ZF karteris (idomu jis komplekte eina su tarpine ir naujais varztais?) - http://www.autotransmisija.lt/automatin ... 6hp26.html

ZF jungtis - http://www.autotransmisija.lt/automatin ... 6hp24.html

Na ir didziausia problema pats tepalas. Ar kas zinote tasku, be Krasta Auto kur galima gauti pigiau Shell M-1375.4 ar ZF tepalo kodu 8704001? Kazkokiu alternatyviu tepalu nesinori naudoti.

Butu saunu, kad atsilieptu forumieciai, kurie jau savarankiskai dare sia procedura - jei kartais iskiltu man dar kazkokiu neaiskumu.

ačiū!

varztu prie karterio nera, tarpine yra

nesenai keiciau tepalus, piliau liqui moli top tec 1800, kaina perpus mazesne nei originalo ar shelo


StandartinėParašytas: 31 Kov 2014, 09:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.03.04
Amžius:
45
Pranešimai:
291
Miestas:
Lietuva
Automobiliai:
X5 E70 3.0d 07'
Mingas23 rašė:
varztu prie karterio nera, tarpine yra

nesenai keiciau tepalus, piliau liqui moli top tec 1800, kaina perpus mazesne nei originalo ar shelo


Dekui uz info. Ar kam nors dar teko naudoti siuos tepalus kaip alternatyva originaliems? Kokie atsiliepimai?


StandartinėParašytas: 31 Kov 2014, 12:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.11.02
Amžius:
36
Pranešimai:
318
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
F06 640i
Taip, as irgi juos naudoju, jokiu minusu nepastebeta. Ju keitimas, kas 3 variklio tepalo keitimas.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 2153 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81 ... 144  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery