Lietuvos BMW Klubas https://forumai.bmw-klubas.lt/ |
|
[E30] Oro srauto matuok., temp daviklis https://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=52&t=922 |
Puslapis 1 iš 3 |
Autorius: | Virgis [ 23 Gru 2004, 10:17 ] |
Pranešimo tema: | [E30] Oro srauto matuok., temp daviklis |
Sveiki. Pas mane 320, E30, 88. Nusprogo isiurbiamo oro temperaturos daviklis, kuris stovi oro srauto matuokleje. Dabar jis rodo -50. Klausimas: gal zinote, kur galima guti rezistoriu (kintamos varzos), kad butu galima ilituoti i ta vieta, kur stovi tas sugedes. Arba gal kas turit duomenu, kokios varzos ten vaiksto? O gal kas turit ta matuokle su geru daciku? Is anksto dekoju. |
Autorius: | Antanas L. [ 23 Gru 2004, 12:33 ] |
Pranešimo tema: | |
Matau kelis variantus, kuriuos ziureciau... Pradzioje http://www.elcats.ru/bmw issiaiskinciau ar tai atskira dalis, kuria galima nusiprikt, ar komplekte su matuokle: jei komplekte su matuokle, pasiaiskinciau kiek kainuoja matuokle pasiemes kokia alioreklama, bei kokia naujos kaina Krastoje jei be matuokles - kokia tos dalies kaina krastoje dabar, jei nei vienas variantas netenkina, ir tai parsiduoda tik kartu su matuokle, galima bandyt pajungti auksarankiu kampeli: Issioperuot matuokle, issityrinet rezistoriu issiemus (spalvos, uzrasai), tada ciuozti i radio daliu parduotuve (Vilniuje - Evita, Lemona, Kaune kiek zinau irgi yra Lemona) ir ten turedamas rankose sena parinkinet nauja. Dar galima gal bandyt ieskot matuokles po duju sprogimo, ir is jos pabandyt issioperuot ta rezistoriu... ten dazniausiai sklende linksta, tai rezistorius turi sansa likti gyvas. |
Autorius: | munia [ 23 Gru 2004, 15:56 ] |
Pranešimo tema: | |
kai man durniavo tas temperaturos daviklis, meistras sake, kad atskirai jis nekeiciamas, reikia keisti visa oro srauto matuokle. ačiū dievui kazkaip savaime tas daviklis atsigavo po paklibinimo ir iki siol vazineju be problemu. Kaip lomas ir rase, galbut imanoma pazaisti su tais eletros dalykais, nes nauja matuokle bus labai brangi, o srotines bus sugadintos po duju sproginejimu. |
Autorius: | bebr [ 23 Gru 2004, 16:37 ] |
Pranešimo tema: | |
galima ten viska isoperuot. |
Autorius: | Vytautas [ 24 Gru 2004, 04:29 ] |
Pranešimo tema: | |
munia rašė: kai man durniavo tas temperaturos daviklis, meistras sake, kad atskirai jis nekeiciamas, reikia keisti visa oro srauto matuokle. ačiū dievui kazkaip savaime tas daviklis atsigavo po paklibinimo ir iki siol vazineju be problemu.
Kaip lomas ir rase, galbut imanoma pazaisti su tais eletros dalykais, nes nauja matuokle bus labai brangi, o srotines bus sugadintos po duju sproginejimu. Galit apsviest kas darosi kai durniuoja "tas temperaturos daviklis" (oro srauto matuokle)? Cia kaip suprantu tas kur uz oro filtro dezes stovi? |
Autorius: | Mantsys [ 04 Sau 2005, 14:33 ] |
Pranešimo tema: | |
Pas mane va neseniai buvo toks nutikimas. Teko uzvedinet ant salto dujomis, kai sprogo po kapotu.... Buvo anksciau tokiu sprogimu del apsauginio voztuvo uzsikirtimo, tai slangos nulekdavo nuo kolektoriaus. O dabar kai sprogo tai matuokles apatini dangti nunese, bet pacios sklendes nesugadino. O kur yra tas oro temperaturos daviklis? Gal toks juodas pipsikas islindes pries sklende? Jei ne, tai ka jis daro? |
Autorius: | Vytautas [ 04 Sau 2005, 16:35 ] |
Pranešimo tema: | |
Vytautas rašė: munia rašė: kai man durniavo tas temperaturos daviklis, meistras sake, kad atskirai jis nekeiciamas, reikia keisti visa oro srauto matuokle. ačiū dievui kazkaip savaime tas daviklis atsigavo po paklibinimo ir iki siol vazineju be problemu. Kaip lomas ir rase, galbut imanoma pazaisti su tais eletros dalykais, nes nauja matuokle bus labai brangi, o srotines bus sugadintos po duju sproginejimu. Galit apsviest kas darosi kai durniuoja "tas temperaturos daviklis" (oro srauto matuokle)? Cia kaip suprantu tas kur uz oro filtro dezes stovi? ačiū, pats apsisvieciau Kolegos cia ziuriu pradeda maisyti isorines temperaturos davikli su isiurbiamo oro srauto matuokle |
Autorius: | Virgis [ 04 Sau 2005, 16:36 ] |
Pranešimo tema: | |
As jo gyvo dar nesu mates. Pagal pasokojimus zinau, kad jis stovi pacioje oro srauto matuokleje. Islindes toks pypsikas. Kai kurie buna spalvoti. jo funkcija yra matuoti isiurbiamo oro tempertura ir pagal tai kompas sprendzia ar uzriebinti misini, ar ne. |
Autorius: | Mantsys [ 04 Sau 2005, 17:52 ] |
Pranešimo tema: | |
(E30, 1.8i, bezdalai yra) Atsitiko toks dalykas man po sito sprogimo, kaip pastebejau. Matuokles apatini dangti as su hermetiku priklijavau atgalios, viskas normaliai lyg ir. Bet kartais buna taip: masina salta, uzvedi (apsukos apie 1500) pasyla, normaliai buna, o kartais uzvedi ir lyg tas patsosas (nezinau kaip ipurskimo BMW sistemoj jis veikia. vadinkim taip) nedirba, dirba ant 0.6x1000 apsuku ir isleto krenta ir uzgesta (arba nekrenta ir dirba taip toliau). Toliau, pagazuoji, taip normaliai-negailedamas, viskas ciki pasidaro, apsukos 0.9x1000 (kaip ir turi but). Uzgesini, uzvedi (karstas variklis nekarstas-nesvabu) ir vel tas pats, kol nepagazuosi tol nedirbs normaliai. Galvojau gal zvakes ar laidai kalti, gal pramusa, o kai pagazuoji normaliai pradeda must . Bet jei koks cilindras nedirbtu, tai aiskiai girdetusi, bet jie lyg ir normaliai dirba, bet va tokiom mazom apsukom. Viskas taip pasidare po sprogimo, o gal cia tik sutapimas? Padekit kuom galit ir ačiū uz kantrybe. |
Autorius: | artemas [ 04 Sau 2005, 18:44 ] |
Pranešimo tema: | |
Po sprogimo dazniausiai oro sklende per puse "pasidalina", taciau pas tave kiek supratau tik dangteli nusove. O negali buti gal hermetiku klijuodamas truputi per daug ten jo priliejei, problema slypi oro padavimo sklendeje greiciausiai, nes pries tai jokiu problemu neturejai. Kad kolektoriu pramuse tai mazai tikimybes taciau reiktu viska nuodugniai apziureti. Galbut kokia nors slanga kur nors atsipalaidavo ir ora gaudo papildomai. |
Autorius: | Mantsys [ 04 Sau 2005, 19:15 ] |
Pranešimo tema: | |
Jei ora papildomai gaudytu, manau pagazavus problema neisnyktu, bet va del hermetiko pertekliaus, tai bijau kad gali buti ir taip, bet tai kaip isitikint? kai viskas jau buvo sudziuve as su atsuktuvu paziurejau ar ji nesikabina. Bet rankos jega visgi didesne, nei tokio oro srauto manau, tai gal ir nepajauciau nieko. Atgal eidama sklende nesikabina tai tikrai, nebent atsidarinedama uzstringa. Reiks ziuret. |
Autorius: | Įtariu_BITES [ 05 Sau 2005, 08:50 ] |
Pranešimo tema: | |
tai gal tiesiog pabandyk iš šroto pasiimt matuoklę, pakeisk ir pažiūrėk ar bus pagerėjimas. jei ne, grąžinsi ją atgal. tik prieš tai sutark tokį variantą kam čia dabar sliekų ieškot |
Autorius: | Mantsys [ 05 Sau 2005, 19:50 ] |
Pranešimo tema: | |
Patikrinau matuokle. Nu toks ir patikrinimas, nuemiau nuo oro filtro ir uzvedziau masina, vaiksto ta sklende normaliai, niekur nesikabina. Matuokle galima butu atmesti. Siandien pastebejau, kad gazuoti nebutina uzvedus (kaip anksciau dariau). Uzvedziau (gazo nespausdamas), apsukos pakilo iki ~1500 ir pradejo leistis po truputi (taip ir turetu but), bet jos nusileidzia iki tiek, kad masina uzgesta. Vel uzvedziau ir laikiau gaza kad dirbtu ant 1000 apsuku, variklis dirbo nekaip (lyg cilindrai nedirbtu, lyg kuro mazai, nzn, zodziu blogai), palaukiau palaukiau (gal kokiu 20s) ir prasimuse (visuomet gaza laikiau tokioj pacioj padety), pakilo apsukos (kai prasimuse) ir atleidus gaza eme normaliai dirbt. Kas man idomiausia, kad kiekviena kart uzvedus reik toki pati rituala atlikt . Ir nesvarbu, saltas ar karstas variklis. Gal kam buvo kas nors panasaus? Ar kompas galetu cia bludyt? Padekit prasau. |
Autorius: | artemas [ 05 Sau 2005, 20:19 ] |
Pranešimo tema: | |
Manau pasakyk ačiū dujoms. Cia visiems kas su dujomis vazineja anksciau ar veliau tokios problemos su apsukomis atsitinka. Net nezinau nuo kurio galo dabar tau pradeti ziureti kad saltas normaliai dirbtu. Beje tu salta ant duju uzvedi ar ant benzo? |
Autorius: | Mantsys [ 05 Sau 2005, 20:50 ] |
Pranešimo tema: | |
Ant salto visada vedu ant benzo. Bet tai jei matuokle sveika, tai kas dar galetu bludyt? Gal tas LEV? kur jis randas as net nezinau . |
Puslapis 1 iš 3 | Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |