Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 23 Lap 2024, 06:52

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E30 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 21 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 26 Geg 2009, 09:15 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.10.28
Amžius:
42
Pranešimai:
379
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
Nissan Silvia S12'84
Opel Monza GSE'84
Mazda MX-6'93
Mazda 6'09
Sveiki. Pirma - jei tokia tema jau yra, bet nesugebejau rast, tai duokit nuoroda ir rakinam sia tema. O antra - gal kas yra dares panasu varianta? Tiesiog esamas variklis yra "daves duba" (uzkales), o ant stelazo guli 1.6 E36 variklis (full swap). Mielai isimesciau ji ir toliau vazineciau, tik noretusi, kad kas paprotintu ar daug ka tektu keisti.

P.S. Visokiu 2.0/2.5 nesiulykit, nes automobilis darbui skirtas.


StandartinėParašytas: 26 Geg 2009, 22:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.12.09
Amžius:
36
Pranešimai:
232
Miestas:
Vilnius
manau neapsimoka , panasei kaip ir deti m50 , viska reikia keisti , pilna komplekta . o naudos nedaug , geriau jau parduoti ir surasti kita E30 ar koki kita auto.


StandartinėParašytas: 27 Geg 2009, 09:11 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.10.28
Amžius:
42
Pranešimai:
379
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
Nissan Silvia S12'84
Opel Monza GSE'84
Mazda MX-6'93
Mazda 6'09
Konkreciai galima suzinot del ko neapsimoketu? Daug ka reiktu perdarinet? Tiesiog to touring'o nesinori atsisakyti, o salia stovi mirusiu kebulu E36, tai daliu sociai :) Tik neradau informacijos konkrecios. Kas liecia pravodke, tai ten susitvarkyciau jei kas netiktu, bet pvz ar tvirtinimai vienodi, reduktorius/kardanas ar tas pats tinka, pavaru deze nuo M40 ar M43 det ir t.t.

Butu malonu, kad pakomentuotu tie kurie konkreciai yra dare, o ne tik tie kurie nori savo nuomone pareiksti. ačiū!


StandartinėParašytas: 27 Geg 2009, 16:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.08
Amžius:
38
Pranešimai:
6969
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW 328ti 94'
MB GLK 14'
KIA XCeed 21'
aukor rašė:
Konkreciai galima suzinot del ko neapsimoketu? Daug ka reiktu perdarinet? Tiesiog to touring'o nesinori atsisakyti, o salia stovi mirusiu kebulu E36, tai daliu sociai :) Tik neradau informacijos konkrecios. Kas liecia pravodke, tai ten susitvarkyciau jei kas netiktu, bet pvz ar tvirtinimai vienodi, reduktorius/kardanas ar tas pats tinka, pavaru deze nuo M40 ar M43 det ir t.t.

Butu malonu, kad pakomentuotu tie kurie konkreciai yra dare, o ne tik tie kurie nori savo nuomone pareiksti. ačiū!

Variklis tiks, tik reikes det karteri nuo seno, nes E36 netiks i E30. Variklio ausis desi nuo E30. pravodke pilna pajungsi nuo m43 ir cia fsio. Reduktorius tiks senas.Deze desi nuo m43. Del tvirtinimu nezinau, bet turetu tik. Kardanas gal tiks senas nuo E30, o jei ne tada ji nesunku padaryt.

Dideliu bedu neturetu but ;)


StandartinėParašytas: 27 Geg 2009, 19:43 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.10.28
Amžius:
42
Pranešimai:
379
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
Nissan Silvia S12'84
Opel Monza GSE'84
Mazda MX-6'93
Mazda 6'09
ačiū bumer333, tokio konkretaus atsakymo ir norejosi sulaukt ;)


StandartinėParašytas: 27 Geg 2009, 21:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.08
Amžius:
38
Pranešimai:
6969
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW 328ti 94'
MB GLK 14'
KIA XCeed 21'
aukor rašė:
ačiū bumer333, tokio konkretaus atsakymo ir norejosi sulaukt ;)

Nu nera uz ka. Siaip viskas turi tik, juk blokai tokie patys beveik. Tik karteris skiriasi, nes pas E30 karteris eina prieky pries traversa, o pas E36 gale uz jo. Reikes pakeist ir tepalo paemima, turetu tikti nuo M40 motoro. Nu nusiemes karteri matysi. Po to tiksliai nezinau kaip del tvirtinimo greiciu dezes, bet turetu tikt, nes arba nuo E30 arba nuo E36. Arba abu tinks :D Sito nezinau. Del kardano negaliu tiksliai nieko pasakyt, bet cia nera didele beda, nesunkiai isprendziama :) Uztat turesi lenciugini motora :mrgreen: =D>


StandartinėParašytas: 28 Geg 2009, 15:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.10.28
Amžius:
42
Pranešimai:
379
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
Nissan Silvia S12'84
Opel Monza GSE'84
Mazda MX-6'93
Mazda 6'09
Galima aisku butu ir ta pati remontuot, bet kai turiu po ranka M43 varikli kuriame buvo pakeista viskas kas buvo negerai, tai gaila butu parduoti. Na po eksperimento informuosiu kaip sekesi :)


StandartinėParašytas: 29 Geg 2009, 12:28 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.08
Amžius:
38
Pranešimai:
6969
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW 328ti 94'
MB GLK 14'
KIA XCeed 21'
Pranesk kaip seksis :) =D>


StandartinėParašytas: 16 Bir 2009, 14:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.10.28
Amžius:
42
Pranešimai:
379
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
Nissan Silvia S12'84
Opel Monza GSE'84
Mazda MX-6'93
Mazda 6'09
Siai dienai sukeisti karteriai ir paruostas variklis krauti i E30 kebula. Kojos ir karteris tinka varztas i varzta. Su tepalo paemeju burti nieko nereikejo, nes karteris su tepalo pompa jungiasi taip pat kaip ir pas M40, o paemejas sukasi prie pacio karterio. Vienintelis klaustukas buvo su tepalo matuokle, nes pas M40 ji stovi variklio priekyje (dirzeliai siauri trikampiai), o pas M43 ji stovi variklio sone (dirzelis platus). Bet itaisiau i M40 karteri M43 matuokle (vamzdzio forma skiriasi) ir berods viskas bus gerai, tik beliks padaryti tvirtinimui kronsteina, kad ja galutinai pritvirtint, nes neatsargiai traukiant galima is karterio islupti visa.

Darbas vyksta letai, nes nera kur skubet 8)


StandartinėParašytas: 16 Bir 2009, 21:53 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.08
Amžius:
38
Pranešimai:
6969
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW 328ti 94'
MB GLK 14'
KIA XCeed 21'
nu tai saunu kad darbai juda :) =D>


StandartinėParašytas: 16 Bir 2009, 22:48 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.10.28
Amžius:
42
Pranešimai:
379
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
Nissan Silvia S12'84
Opel Monza GSE'84
Mazda MX-6'93
Mazda 6'09
Pavaru deze palikau nuo M40 (Getrag 240), nes nuo M43 (Getrag 250) skyresi tik atbulines eigos daviklis. Na neskaitant kitu parametru i kuriuos nesigilinau. Dar pati deze pagalve skiriasi, bet cia smulkmenos. O kas liecia atbulines eigos davikli, tai tiesiog suabejojau ar viskas bus ok, nes G240 atbulines eigos daviklis jungiasi laidais i salona, o G250 laidai ateina nuo variklio pravodkes - bet patingejes ju nesukinejau, o dezes sukeiciau vietomis 8) Sekanti karta turbut parasysiu kada idejes bent jau starteriu prasuksiu :)

Gal kas gali duot nuoroda i informacija apie fizinius 240 ir 250 skirtumus, nes kol variklis dar salia masinos, tai pakeitimas juoku darbas. Gal neverta palikineti ta senesne


StandartinėParašytas: 16 Bir 2009, 22:58 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.08
Amžius:
38
Pranešimai:
6969
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW 328ti 94'
MB GLK 14'
KIA XCeed 21'
tai fizinius skirtumus gali pamatyt nuejes prie dezes :) Paziurek ta, paziurek ana ir matysi :mrgreen:


StandartinėParašytas: 16 Bir 2009, 23:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.10.28
Amžius:
42
Pranešimai:
379
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
Nissan Silvia S12'84
Opel Monza GSE'84
Mazda MX-6'93
Mazda 6'09
Na ok, neparasiau, kad apie perdavimo santykius norejau suzinot. O fiziniai kirtumai tokie, kad G250 visa lygi grazi, o G240 turi daug ausinimui skirtu grioveliu - matyt geriau ausinasi :lol:


StandartinėParašytas: 16 Bir 2009, 23:08 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.08
Amžius:
38
Pranešimai:
6969
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW 328ti 94'
MB GLK 14'
KIA XCeed 21'
aukor rašė:
Na ok, neparasiau, kad apie perdavimo santykius norejau suzinot. O fiziniai kirtumai tokie, kad G250 visa lygi grazi, o G240 turi daug ausinimui skirtu grioveliu - matyt geriau ausinasi :lol:

perdavimus bandyk google.lt pasinaudot ir rasi, o E30 m40 dezes as buvau surases kazkurioj temoj, ten g240 dezes bus.


StandartinėParašytas: 16 Bir 2009, 23:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.10.28
Amžius:
42
Pranešimai:
379
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
Nissan Silvia S12'84
Opel Monza GSE'84
Mazda MX-6'93
Mazda 6'09
Na kiek siuo metu uzmeciau aki, tai gana skurdi info. Ieskau tavo atsakymu apie M40 pavaru deze :)


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 21 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery