Lietuvos BMW Klubas https://forumai.bmw-klubas.lt/ |
|
[E30] M40B18 Variklio keitimas i M43B16 https://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=52&t=67045 |
Puslapis 1 iš 2 |
Autorius: | aukor [ 26 Geg 2009, 09:15 ] |
Pranešimo tema: | [E30] M40B18 Variklio keitimas i M43B16 |
Sveiki. Pirma - jei tokia tema jau yra, bet nesugebejau rast, tai duokit nuoroda ir rakinam sia tema. O antra - gal kas yra dares panasu varianta? Tiesiog esamas variklis yra "daves duba" (uzkales), o ant stelazo guli 1.6 E36 variklis (full swap). Mielai isimesciau ji ir toliau vazineciau, tik noretusi, kad kas paprotintu ar daug ka tektu keisti. P.S. Visokiu 2.0/2.5 nesiulykit, nes automobilis darbui skirtas. |
Autorius: | artas_x [ 26 Geg 2009, 22:01 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E30] M40B18 Variklio keitimas i M43B16 |
manau neapsimoka , panasei kaip ir deti m50 , viska reikia keisti , pilna komplekta . o naudos nedaug , geriau jau parduoti ir surasti kita E30 ar koki kita auto. |
Autorius: | aukor [ 27 Geg 2009, 09:11 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E30] M40B18 Variklio keitimas i M43B16 |
Konkreciai galima suzinot del ko neapsimoketu? Daug ka reiktu perdarinet? Tiesiog to touring'o nesinori atsisakyti, o salia stovi mirusiu kebulu E36, tai daliu sociai Tik neradau informacijos konkrecios. Kas liecia pravodke, tai ten susitvarkyciau jei kas netiktu, bet pvz ar tvirtinimai vienodi, reduktorius/kardanas ar tas pats tinka, pavaru deze nuo M40 ar M43 det ir t.t. Butu malonu, kad pakomentuotu tie kurie konkreciai yra dare, o ne tik tie kurie nori savo nuomone pareiksti. ačiū! |
Autorius: | Andrius S. [ 27 Geg 2009, 16:27 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E30] M40B18 Variklio keitimas i M43B16 |
aukor rašė: Konkreciai galima suzinot del ko neapsimoketu? Daug ka reiktu perdarinet? Tiesiog to touring'o nesinori atsisakyti, o salia stovi mirusiu kebulu E36, tai daliu sociai Tik neradau informacijos konkrecios. Kas liecia pravodke, tai ten susitvarkyciau jei kas netiktu, bet pvz ar tvirtinimai vienodi, reduktorius/kardanas ar tas pats tinka, pavaru deze nuo M40 ar M43 det ir t.t. Butu malonu, kad pakomentuotu tie kurie konkreciai yra dare, o ne tik tie kurie nori savo nuomone pareiksti. ačiū! Variklis tiks, tik reikes det karteri nuo seno, nes E36 netiks i E30. Variklio ausis desi nuo E30. pravodke pilna pajungsi nuo m43 ir cia fsio. Reduktorius tiks senas.Deze desi nuo m43. Del tvirtinimu nezinau, bet turetu tik. Kardanas gal tiks senas nuo E30, o jei ne tada ji nesunku padaryt. Dideliu bedu neturetu but |
Autorius: | aukor [ 27 Geg 2009, 19:43 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E30] M40B18 Variklio keitimas i M43B16 |
ačiū bumer333, tokio konkretaus atsakymo ir norejosi sulaukt |
Autorius: | Andrius S. [ 27 Geg 2009, 21:06 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E30] M40B18 Variklio keitimas i M43B16 |
aukor rašė: ačiū bumer333, tokio konkretaus atsakymo ir norejosi sulaukt Nu nera uz ka. Siaip viskas turi tik, juk blokai tokie patys beveik. Tik karteris skiriasi, nes pas E30 karteris eina prieky pries traversa, o pas E36 gale uz jo. Reikes pakeist ir tepalo paemima, turetu tikti nuo M40 motoro. Nu nusiemes karteri matysi. Po to tiksliai nezinau kaip del tvirtinimo greiciu dezes, bet turetu tikt, nes arba nuo E30 arba nuo E36. Arba abu tinks Sito nezinau. Del kardano negaliu tiksliai nieko pasakyt, bet cia nera didele beda, nesunkiai isprendziama Uztat turesi lenciugini motora |
Autorius: | aukor [ 28 Geg 2009, 15:44 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E30] M40B18 Variklio keitimas i M43B16 |
Galima aisku butu ir ta pati remontuot, bet kai turiu po ranka M43 varikli kuriame buvo pakeista viskas kas buvo negerai, tai gaila butu parduoti. Na po eksperimento informuosiu kaip sekesi |
Autorius: | Andrius S. [ 29 Geg 2009, 12:28 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E30] M40B18 Variklio keitimas i M43B16 |
Pranesk kaip seksis |
Autorius: | aukor [ 16 Bir 2009, 14:16 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E30] M40B18 Variklio keitimas i M43B16 |
Siai dienai sukeisti karteriai ir paruostas variklis krauti i E30 kebula. Kojos ir karteris tinka varztas i varzta. Su tepalo paemeju burti nieko nereikejo, nes karteris su tepalo pompa jungiasi taip pat kaip ir pas M40, o paemejas sukasi prie pacio karterio. Vienintelis klaustukas buvo su tepalo matuokle, nes pas M40 ji stovi variklio priekyje (dirzeliai siauri trikampiai), o pas M43 ji stovi variklio sone (dirzelis platus). Bet itaisiau i M40 karteri M43 matuokle (vamzdzio forma skiriasi) ir berods viskas bus gerai, tik beliks padaryti tvirtinimui kronsteina, kad ja galutinai pritvirtint, nes neatsargiai traukiant galima is karterio islupti visa. Darbas vyksta letai, nes nera kur skubet |
Autorius: | Andrius S. [ 16 Bir 2009, 21:53 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E30] M40B18 Variklio keitimas i M43B16 |
nu tai saunu kad darbai juda |
Autorius: | aukor [ 16 Bir 2009, 22:48 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E30] M40B18 Variklio keitimas i M43B16 |
Pavaru deze palikau nuo M40 (Getrag 240), nes nuo M43 (Getrag 250) skyresi tik atbulines eigos daviklis. Na neskaitant kitu parametru i kuriuos nesigilinau. Dar pati deze pagalve skiriasi, bet cia smulkmenos. O kas liecia atbulines eigos davikli, tai tiesiog suabejojau ar viskas bus ok, nes G240 atbulines eigos daviklis jungiasi laidais i salona, o G250 laidai ateina nuo variklio pravodkes - bet patingejes ju nesukinejau, o dezes sukeiciau vietomis Sekanti karta turbut parasysiu kada idejes bent jau starteriu prasuksiu Gal kas gali duot nuoroda i informacija apie fizinius 240 ir 250 skirtumus, nes kol variklis dar salia masinos, tai pakeitimas juoku darbas. Gal neverta palikineti ta senesne |
Autorius: | Andrius S. [ 16 Bir 2009, 22:58 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E30] M40B18 Variklio keitimas i M43B16 |
tai fizinius skirtumus gali pamatyt nuejes prie dezes Paziurek ta, paziurek ana ir matysi |
Autorius: | aukor [ 16 Bir 2009, 23:06 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E30] M40B18 Variklio keitimas i M43B16 |
Na ok, neparasiau, kad apie perdavimo santykius norejau suzinot. O fiziniai kirtumai tokie, kad G250 visa lygi grazi, o G240 turi daug ausinimui skirtu grioveliu - matyt geriau ausinasi |
Autorius: | Andrius S. [ 16 Bir 2009, 23:08 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E30] M40B18 Variklio keitimas i M43B16 |
aukor rašė: Na ok, neparasiau, kad apie perdavimo santykius norejau suzinot. O fiziniai kirtumai tokie, kad G250 visa lygi grazi, o G240 turi daug ausinimui skirtu grioveliu - matyt geriau ausinasi perdavimus bandyk google.lt pasinaudot ir rasi, o E30 m40 dezes as buvau surases kazkurioj temoj, ten g240 dezes bus. |
Autorius: | aukor [ 16 Bir 2009, 23:10 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E30] M40B18 Variklio keitimas i M43B16 |
Na kiek siuo metu uzmeciau aki, tai gana skurdi info. Ieskau tavo atsakymu apie M40 pavaru deze |
Puslapis 1 iš 2 | Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |