Lietuvos BMW Klubas
https://forumai.bmw-klubas.lt/

[E30] Variklio keitimas / m10 i m40
https://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=52&t=6098
Puslapis 12

Autorius:  sLOW [ 15 Sau 2006, 21:20 ]
Pranešimo tema:  [E30] Variklio keitimas / m10 i m40

ar dar daug ko be mataro su deze reiktu darant toki keitima? ir jei nesunku gal galit pasakyt ko dar reiktu darant toki keitima
viskas ne del keliu kumeliu, o del mataro gedimo :(
ačiū

Autorius:  Rolandas [ 16 Sau 2006, 01:00 ]
Pranešimo tema: 

pradzioje variklio valdymas visai kitas ir laidai netiks. PAGALVOK ir gerai PAGALVOK 8)

Autorius:  sLOW [ 16 Sau 2006, 09:58 ]
Pranešimo tema: 

gerai, kad ne man shitas klausimas aktualus, bet jei jau su pravodke reiktu zhaisti, tai tikrai nebaisiai verta tuom uzhsiimt

Autorius:  andrukaz [ 16 Sau 2006, 12:10 ]
Pranešimo tema: 

pirk visa motora su kompu ir pravodke ir keiskis,pasedesi truputi garaze arba meistras pasedes ir padarys,nieko ten stebuklingo nera

Autorius:  munia [ 16 Sau 2006, 17:46 ]
Pranešimo tema: 

m10 yra labai geras ir vykes motoras. Geriau tokio ir pasiieskok, priedo jis bus dar ir pigesnis nei m40.

Autorius:  Nerijus Ž. [ 16 Sau 2006, 18:59 ]
Pranešimo tema: 

gal zinote ko konkreciau reiktu keiciant varikli? jewigu galima, tai kuo smulkiau.. ir gal kiek galetu kainuoti, jeigu pradedama nuo 0?

Autorius:  TAdzhius [ 16 Sau 2006, 22:34 ]
Pranešimo tema: 

munia rašė:
m10 yra labai geras ir vykes motoras. Geriau tokio ir pasiieskok, priedo jis bus dar ir pigesnis nei m40.


kuria prasme labai vykes m10???

Autorius:  Smulkman [ 17 Sau 2006, 03:34 ]
Pranešimo tema: 

Jau labai daug buvo diskutuota tuo klausimu apie variklio keitima kitu. Jei palixi ta paty litrazha ir jei tai E30, tuomet gal ir mazheu problemu. Jei pradedant nuo 0, tai visu pirma kitas variklis vistiek tures visai kita el. grandine. Pradedant laidais galima toleu zhengti prie skydelio pajungimu. Po to skirsis pavaru dezhes jungimai (man norejosi E12 M20 varikliui ysideti dezhe nuo E28 M20). Ir to negalima padaryti, jog visai skirtingi dalykai yra instalinti juos gaminant. Nezhinia ar M40 variklis atitix M10 tvirtinimus. Beje jei norisi galingesnio, tai reikes pereiti expertize norint parduoti ta mashina. Kainos gali svyruoti yvairei, priklausomai kas ir kur darys, bet nera labai jau pigus variantas keitshiant butent kitokiu varikliu nei esama pagal specifikacija. Gereu jau keisti tikrai garantuotu M10 variantu (kokybes atzhvilgiu apie motora kalbu). Bet velgi tai kiekvieno apsisprendimo laisve. Tik patartina pasikalbeti su tais zhmonemis, kurie tai yra dare arba laaaabai gerai ishmano kas ir prie ko.

Autorius:  Smulkman [ 17 Sau 2006, 03:38 ]
Pranešimo tema: 

To Tadzhius> M10 puikus tuom, kad jis mazhiukas ir visai nesudetingas bei ganetinai galingas (priklausomai nuo darbinio turio). Praktishkas, pigus tvarkyti ir detales galima pritaikyti nuo kitu automobiliu:) Esu turejias M10B16 su Vaz karbiuratoriumi:) Bet ne apie tai. Zhodzhiu vykes variklis ir tikrai nematau kuom jis gali buti blogas savo eksploatacija.

Autorius:  LaimisBMW [ 17 Sau 2006, 03:46 ]
Pranešimo tema: 

TAdzhius rašė:
munia rašė:
m10 yra labai geras ir vykes motoras. Geriau tokio ir pasiieskok, priedo jis bus dar ir pigesnis nei m40.


kuria prasme labai vykes m10???


Taigi Formule1 1.5 ltr. turbo 4bar - 1500ag naudojo ta pati bloka. Apskritai, tai yra tvirtas variklis tiuningo prasme.

O as manau jei jau keist varikli det bent 2.5 arba 1.8iS'a jei nori likti su 4 cilindrais.

Autorius:  LaimisBMW [ 17 Sau 2006, 03:48 ]
Pranešimo tema: 

ieskutis rašė:
gal zinote ko konkreciau reiktu keiciant varikli? jewigu galima, tai kuo smulkiau.. ir gal kiek galetu kainuoti, jeigu pradedama nuo 0?


Is kokio i koki nori keist ?

Autorius:  munia [ 17 Sau 2006, 09:45 ]
Pranešimo tema: 

kuria prasme labai vykes m10???[/quote]

kolegos uz mane jau atsake 8) pats turejau m10 ir m40 - m10 turi grandine, smagiai dirba, patikimas, ir drisciau teigti - net ekonomiskas. Ne veltui ji taip ilgai gamino - kam keisti gera daikta. O m40 atvirksciai, nelabai nusisekes motoras ir kai kurie forumieciai apie ji yra labai kategoriskos nuomones :wink:

Autorius:  TAdzhius [ 17 Sau 2006, 23:58 ]
Pranešimo tema: 

munia rašė:
kuria prasme labai vykes m10???


kolegos uz mane jau atsake 8) pats turejau m10 ir m40 - m10 turi grandine, smagiai dirba, patikimas, ir drisciau teigti - net ekonomiskas. Ne veltui ji taip ilgai gamino - kam keisti gera daikta. O m40 atvirksciai, nelabai nusisekes motoras ir kai kurie forumieciai apie ji yra labai kategoriskos nuomones :wink:[/quote]

turiu ash E30 m10b18 ipurshkimini. numynes pagal spydometra 375000km tai prie zhemesniu nei -10 C temperaturu nebeuzhkursi... butu tikrai geras variklis, tai ir daugiau nuvazhiotu be problemu :roll: nors kas ten zhino kiek jis ish tikro numynes

Autorius:  andrukaz [ 18 Sau 2006, 14:55 ]
Pranešimo tema: 

as turejau m10 dar su karbiuratorium,bet ten tas kapriznas ekotronikas stovejo,tai jo galejai neuzvesti nors ir prie +30,tie karbai lievi su kompu,del ipurskiminio tai jis tikrai neblogas ir man atrodo kad tikrai ekonomiskesnis uz m40,pastebejau nes daba su m40 vazineju.
del ekspertizes tai dazniausiai kabinasi del to kad idejus galingesni motora atseit reikia keisti ir stabdziu sistema,nes esama buna nepakankamai efektyvi,bet jei keisi i 4 cilindru tai niekas ten neziures labai
dar cia kazkas minejo kad su ziguliniu karbu turejo m10,nieko stebetino kai naujas pierburg karbiuras apie 500lt kainuoja o ten dazniausiai automatinis patsosas nueidavo,tai uz 50lt nusipirkdavo zigulio karbiurus ir susimontuodavo,as irgi norejau ta padaryt

Autorius:  REDline [ 18 Sau 2006, 15:35 ]
Pranešimo tema: 

hm...turejau as E30 318i su M10 varikliu (labai geros bukles, visai "neubytas"). Vaziavo gerai, duju nebuvo, bet...oro sklende streikavo, pakeitus vsikas susitvarke, pakankamai nekaprizingas variklis. Dabar su M40 vazineju. Irgi 318i. To keliolioks arkliu skirtumo ypatingai nejauciu (nors negaliu sakyt kad traukia taip pat, m40 siek tiek geriau). Vienintelis dalykas kas nervina M40 variklyje - kompensatoriai, kurie ypatingai ziema esant saltam varikliui megsta pakalenti. Varikliui susilus nutyla.
O va kad M40 nevykes variklis tai mano nuomone gryna nesamone. Patikimi ir ilgaamziai varikliai (jei butu nepatikimi, tao kodel juos dar ilgai i E36 montavo?) tik aisku reikia deramai juos priziureti.

Puslapis 12 Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/